معرفی محصولاتمیزبان فا

۱۴ ویژگی منحصر بفرد سرور ابری میزبان فا به روایت ویدیو

میزبان فا همگام با فرا رسیدن بهار 1401 توسط یک سرمایه گذاری بزرگ دیگر توانست آخرین نسل از سرور های HP تحت عنوان Gen10 یا نسل 10 را وارد ایران کند و این بار آخرین نسل سخت افزار های روز دنیا که برای این سرور ها ساخته شده اند را برای کاربرانی که نهایت سرعت و پایداری جهانی را می خواهند ارائه کند، این نسل از سرور های نسل 10 برای ارائه سرویس های سرور مجازی ایران و سرور اختصاصی که به تازگی در سایت میزبان فا ارائه شده اند، استفاده می شوند.

14 ویژگی سرورهای ابری میزبان فا

سرور مجازی

قبل از شروع لازمه که بدونین میزبان فا برای ارائه سرورهای ابری که پرسرعت ترین و پایدار ترین سرویس های میزبانی در ایران و دنیا محسوب میشن از نهایت تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری بهره میبره تا این سرویس همواره در بالاترین سطح کیفی ممکن باشند و عنوان همه این ویژگی ها در قالب این ویدیو ممکن نیست…

1- نو و آکبند بودن سرور ها و سخت افزارها

سرورهای G10 میزبان فا

میزبان فا برای رسیدن به نهایت سرعت ممکن در سرور های ابری خودش، سرور هاشو به صورت نو و آکبند وارد ایران می کنه تا قادر باشد عملکرد عالی سرویس های مشترکین خود را گارانتی کنه.

سرورهای ابری نو و آکبند hp

بیش از 90 درصد سرور هایی که در دیتاسنتر های ایرانی توسط شرکت های هاستینگ ارائه میشن به صورت استوک و دست دوم وارد ایران میشن و این سرورها نهایت عملکرد عالی خود را از دست دادن، تهیه سخت افزار های نو و بر روی خط تولید یعنی بالاترین ارزش برای مشتریان سرور ابری میزبان فا.


2- استفاده از سرور های نسل 10 اچ پی برای اولین بار در ایران

سرور نسل 10 اچ پی

استفاده از نسل آخر سخت افزار ها باعث میشه  که ما بتونیم طبق استاندارد کشورهای جهان اول سرویس های میزبان فا را ارائه کنیم.

اولین سرور مجازی ابری ایرانی

در حالی که شرکت اچ پی آخرین نسل از سرورهای gen10 خود را تولید کرده است و این سرور ها جدیدترین نسل سرور های ساخته شده در دنیا هستن و همواره روی خط تولید هستن، شرکت میزبان فا تصمیم گرفته است برای اولین بار در ایران بر روی سرور های جی 10 اچ پی سرویس های سرور ابری خودش رو ارائه کنه.


3- بهره گیری از تکنولوژی دو یونیت به جای تک یونیت

سرور دو یونیت میزبان فا

در میزبان فا اینبار برای ارائه سرور های ابری از تکنولوژی سرور های دو یونیتی بهره میبریم. این سرور ها همواره پایدار تر، امن تر و قدرتمندتر از سرور های کوچک اقتصادی هستن.

مقایسه سرورهای دو یونیت و تک یونیت

معمولا سرویس دهنده های هاستینگ اشتراکی به دلیل ارائه سرویس های ارزون قیمت، برای این که قادر باشند بهره وری مالی بیشتر خود رو با کاهش هزینه ها جبران کنن از سرور های اقتصادی تک یونیتی استفاده میکنن تا قادر باشن سرور های بیشتری رو در یک رک دیتاسنتری قرار دهند، این یعنی با پرداخت هزینه اجاره یک رک به دیتاسنتر می توانند سرویس های بیشتری ارائه کنن که باعث گرمای شدید رک و کاهش کیفیت میشه، اما ارائه سرویس های پایدار حرفه ای بر روی تکنولوژی تک یونیت که صرفا اقتصادیه ممکن نیست.


4- کولینگ قوی تر توسط فن های بزرگ تر و جدیدتر

فن سرور جی تن

در این سرور ها بخاطر گردش هوای مهندسی شده تر، همواره سخت افزار ها با سرعت بیشتری کار می کنند و ریسک های سوختگی و کندی در سرور بسیار کمتره.

سیستم خنک کننده سرور نسل 10

در سرور های دو یونیتی از نوع Dl380 G10  میزبان فا 6 جت فن قوی تر و بزرگتر از سرور های قدیمی تک یونیتی استفاده شده است و گردش هوای این سرور های نسل جدید برخلاف سرور های تک یونیت قدیمی از جلوی سرور به پشت سرور بخاطر فشرده نبودن قطعات داخل سرور در فضایی کوچک؛ بسیار سریع تر و بهتره. استفاده از این سرورهای دو یونیتی معمولا برای بانک ها و سازمان های مهم فقط توجیه اقتصادی داره…


5- استفاده از پردازنده نسل آخر سروری مانند گلد و پلاتینیوم

تفاوت سی پی یو نسل جدید و نسل قدیم

میزبان فا در هرکدوم از سرور هاش 2 عدد از این CPU ها قرار میده و  میتونه تا 80 هسته واقعی و 160 هسته مجازی قدرت پردازشی رو برای کاربران سرور های ابری مهیا کنه و میزبان پر بازدید ترین سایت های کشور باشه.

بررسی پردازنده های نسل آخر سروری

یکی از دلایل استفاده از سرور های جی 10 این بود که نسل آخر CPU های سروری تولید شده در دنیا از نوع گلد و پلاتینیوم هستن که هرکدام می توانند تا 40  هسته واقعی و 80 هسته مجازی پردازش سریع تر نسبت به CPU های قدیمی تر داشته باشن، و این سی پی یو ها فقط روی این سرور های نسل 10 قابل پیاده سازی هستند. این cpu ها حتی نسبت به نسل قبلی از نظر فیزیکی دو برابر بزرگتر هستند.


6- استفاده از رم های DDr4 با نهایت فرکانس ممکن

رم های ddr4 سرور

میزبان فا بر روی این سرور ها میتونه تا دو ترابایت رم رو برای رسانه های بزرگ پردازش کنه که این بر روی سرور های قدیمی تر ممکن نیست.

رم DDR4 سروری

استفاده از رم های نسل آخر DDr4 در کنار جدید ترین سی پی یو های دنیا؛ سبب میشه فرکانس پردازشی حاصله در نهایت حالت ممکن خودش باشد و سرعت لود سایت های بر روی سرور های ابری میزبان فا به نهایت حالت ممکن خود برسه.


7- استفاده از حافظه های NVMe مخصوص سرور برای اولین بار در ایران

هارد NVME سروری

میزبان فا به عنوان اولین ارائه کننده Nvme واقعی در ایران قادر شده که سرعت لود سایت های بهینه را حتی تا نیم ثانیه برسونه . یعنی سایتت تو شرایط بهینه تو نیم ثانیه لود بشه.

حافظه NVME سروری

سال هاس که استفاده از کلیدواژه Nvme در صنعت هاستینگ سبب شده افراد زیادی بخاطر دریافت هاست پرسرعت تر، از سرویس هایی استفاده کنند که حافظه های nvme کامپیوتر های خانگی یا همان M2 گیمینگ روی اون ها قرار داره که حتی از SSD هم ضعیف تر هستند ارائه سرویس بر روی حافظه nvme تا امروز یک رویا یا فریب مشتری بوده، اما سرور های جی 10 اچ پی فقط اولین نسل از سرور هایی هستند که از حافظه های پرسرعت nvme کاملا مخصوص سرور، که بسیار بزرگ تر از مدل های خانگی هستند پشتیبانی می کنن. این نوع هاردها به صورت مستقیم و بدون هیچ رابطی به بورد سرور متصل میشن تا سرعتی 3 برابر بیشتر از SSD ها رو برای شما مهیا کنن،


8- بهره گیری از ILO پیشرفته ورژن 5 برای کنترل کیفیت

ILO ورژن 5

میزبان فا توسط این ویژگی خاص قادره که کیفیت سخت افزارها را کنترل کنه و قطعات معیوب روی سرورها را قبل از این که قطعی بزرگی حاصل بشه بدون خاموشی از سرور خارج و قطعه سالم را جایگزین قبلی ها کنه.

فناوری iLO پیشرفته ورژن ۵

در سرور های جدید میزبان فا، یک چیپ ست ilo بر روی بورد سرور قرار گرفته است، که بر روی سرور های جی 10 این چیپ ست آخرین ورژن یعنی ilo5 است که دقت بسیار بیشتری نسبت به ورژن سرورهای قدیمی داره، توسط این چیپ ست تمام قطعات بر روی سرور و دمای سرور در تمام قسمت های آن همواره قابل کنترل و ارزیابی هستش.


9-  بهره گیری از تکنولوژی سرور های بهم متصل و کلاستر شده

سرور ابری میزبان فا

در حقیقت سایت شما از قدرت چند ده سرور بهره میبره، تا اگه یکی از سرور های ما دچار حادثه ای شد نسبت به سبک سنتی میزبانی، سایت شما دچار قطعی نشه.

تکنولوژی سرورهای کلاستر شده

شاید این خاص ترین ویژگی سرور های ابری میزبان فا هستش که پسوند ابری رو به این سرویس اختصاص میده به این معنی که در این سرویس شما مانند سرور مجازی و سرور اختصاصی های معمولی بر روی یک تک سرور میزبانی نمیشن، بلکه ده ها سرور نسل آخر به یکدیگر متصل هستن و اطلاعات سایت شما بر روی چند ده هارد بر روی استوریج نگهداری میشه در صورت بروز مشکل بقیه سرور های بهم متصل بدون حتی یک ثانیه قطعی به شما سرویس دهی میکنند تا سایتتون در پایدار ترین حالت ممکنش باشه.


10- شبکه های قدرتمند 20 تا 40 گیگابیتی با کابل های توینکس

کابل توینکس سروری

سرویس های سرور ابری میزبان فا بر بستری ارائه می شوند که از نهایت تکنولوژی بهره میبره در این بستر سرورها از طریق کابل های 10 گیگابیتی به شبکه جهانی متصل میشن و سرعت پاسخگویی سرور به طرز محسوسی افزایش پیدا می کنه.

شبکه های قدرتمند ۲۰ تا ۴۰ گیگابیتی

میزبان فا برای ارائه سرویس های سرور ابری خود پهنای باند 20 تا 40 گیگابیتی را توسط کابل های توینکس که نسل آخر فیبر نوری های 10 گیگابیتی هستند برنامه ریزی کرده، بدین صورت که هر سرور توسط دو تا 4 کابل 10 گیگابیتی به شبکه جهانی اینترنت متصل می شود و سایت شما بر روی سرور های ابری میزبان فا بیشترین پهنای باند و باکیفیت ترین ping ممکن رو برای کاربران اینترنت داره.


11- قرارگیری سرورها در بهترین و مجهز ترین دیتاسنتر ایران

دیتاسنتر آسیاتک

این دیتاسنتر قدرتمند با شبکه گسترده ای که داره بیشترین سهم از میزبانی از سرور ها و رک ها رو در کشور برعهده داره و در مواقع بحران بهترین پاسخگویی ممکن رو به ما داره،

دیتاسنتر ایرانی ضد موشک

انتخاب یک دیتاسنتر خوب که از عملکرد بلندمدت اون در طولانی مدت مطمئن باشیم برای ما در میزبان فا بیشترین اهمیت رو داره، برای همین ما پس از سال ها همکاری با دیتاسنتر های کشور و تحلیل نتایجشون و همکاری با دیتاسنتر آسیاتک بر فراز برج میلاد تصمیم گرفتیم، برای سرویس دهی هرچه بهتر به مشتریان سرور های ابری، به دیتاسنتر جدید این شرکت که در تراز منفی برج میلاده، و ضد موشک و امواج الکترومغناطیس هستش و اوایل سال 1400 تاسیس شده منتقل بشیم و سرویس های نسل جدیدمون رو در این دیتاسنتر ارائه کنیم. این دیتاسنتر به سیستم برق اضطراری مجهزه و عالی ترین سیستم های سرمایشی از کف و سقف رو داره، برج میلاد بزرگترین برج مخابراتی خاورمیانه محسوب میشه.


12- بهره گیری از تیم پشتیبانی vip با خط تلفن اختصاصی و واحد کنترل کیفیت noc

تیم پشتیبانی میزبان فا

مانند یک مشاور با مشتریان این سرویس در تعامل مستقیم برای بهبود سایت ها هستیم تا مشتریان این سرویس بیشترین رضایت رو از عملکرد سایتشون داشته باشن.

تیم پشتیبانی اختصاصی میزبان فا

باتوجه به این که سرور های ابری میزبان فا، مهم ترین سرویس های ارائه شده توسط این شرکت هستن و بزرگترین سایت ها و مهم ترین رسانه های کشور بر روی این سرویس میزبانی میشن، شرایطی جهت پشتیبانی بسیار سریع تر نسبت به سرویس های هاست اشتراکی برای این مشتریان فراهم شده که توسط خط vip پشتیبانی میتونن در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرند تا مشکلاتشون رو خیلی سریعتر برطرف کنیم. همچنین کنترل کیفیت سرور های ابری مشتریان این شرکت در سایت noc قدرتمند میزبان فا به صورت 24 ساعته انجام میشه.


13- بکاپ گیری خصوصی خارج از فضای سرور اصلی و امکان ریستور بکاپ ها در هر لحظه توسط مشتری

بکاپ گیری از سایت

در سرور های ابری میزبان فا امکان بکاپ گیری ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه و رول های اختصاصی فراهم شده و همواره پروسه بکاپ گیری از سایت های مشتریان بررسی دقیق میشه تا امن ترین بکاپ ها همیشه در اختیار مشتریان سرور ابری میزبان فا باشه.

امکان بکاپ گیری خصوصی از سرور ابری

همونطور که میدونین بکاپ گیری و خطا در بکاپ گیری در سرویس های هاست اشتراکی یه چیز کاملا متداوله، اما ما برای مشتریان سرور های ابری میزبان فا سخت افزار های خصوصی بکاپ گیری و مسیر های اختصاصی در نظر گرفتیم تا خارج از سرور های اصلی از سایت هاشون بکاپ گیری کنیم و لیست بکاپ هاشون همواره در دسترسشون باشه و با یک کلیک در هر موقع از شبانه روز بتونن بکاپ هاشونو ریستور کنن.


14- قرارداد همواره آخرین تکنولوژی برای اولین بار

تجهیزات میزبان فا

مشتریان میزبان فا با خرید سرور ابری برای یه عمر خیال خودشونو از بابت کیفیت و سرعت راحت می کنند.

قرارداد همواره آخرین تکنولوژی سرور ابری

شرکت میزبان فا با شعار high performance technology یعنی نهایت سرعت ممکن از سال 2022 ارائه سرویس های سرور ابری خودش رو آغاز کرده و برای اولین بار قراردادی رو بر روی این سرویس در هنگام خرید بامشتریانش به صورت آنلاین به امضا میرسونه که زیرساخت مشتریان سرور های ابری همیشه آخرین تکنولوژی ممکن روز دنیا باشه. اگر در آینده کارخانه hp سرور هایی پرسرعت تر نسبت به نسل 10 و هارد های Nvme ارائه کرد، شرکت میزبان فا نسبت به مشتریانش متعهد میشه که در حداقل زمان ممکن این سخت افزار ها رو وارد ایران کنه و مشتریان این سرویس رو به صورت رایگان به تکنولوژی جدیدتری منتقل کنه.

سرور ابری میزبان فا یک زیرساخت خصوصی و پرسرعت برای کسانی که نهایت سرعت و پایداری رو میخوان داشته باشن…

سرور اختصاصی

4/5 - (4 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *