میزبان فا

نظر سینا امین زاده در مورد سرویس های میزبان فا!

سلام  من سینا امین زاده هستم از مجموعه mimos.ir ، ما تقریبا یکسالی هست روی یک پلت فرم کار میکنیم. در واقع کار این پلت فرم ارائه تسک و آموزش مباحثی هست که باعث میشن شما خیلی ساده تر وبسایت خود را به صفحات ابتدایی گوگل بیارید و سئو کنید. بیش از یکسال است که داریم روی این پلت فرم کار می کنیم و نزدیک به 9 سال هست که در حوزه وردپرس فعالیت داریم.

اولین وبسایتی که راه اندازی کردیم فریش تم نام داشت. از اون زمان به بعد حدود 70 الی 80 درصد از مشتریانی که با آن ها در ارتباط بودیم اغلب مدیر سایت هایی بودند که در حوزه وردپرس فعالیت داشتند یا سایتشون با وردپرس راه اندازی شده بود. با اینکه بخش عمده خدمات ما در حوزه سئو هست و اصلی ترین کاری که روی سایت و سئو تاثیرگذار هست اینه که فضای میزبانی یا هاست با کیفیت خوب انتخاب کرده باشید. حقیقتا با شرکت های مختلفی کار کردیم اما آخرین شرکتی که تونستیم با آن ها کار کنیم و سایت مشتریانمون را روی همین سرویس راه اندازی کنیم، مجموعه میزبان فا بود.

شاید دلایل اصلی من در انتخاب مزبان فا برای میزبانی سایت خودم و سایت مشتریانی که با من کار می کنند این بود که هاست اختصاصی به نام هاست وردپرس برای وبسایت های وردپرس ارائه شده یعنی کانفیگ سرور، امکانات و ابزارها با این دید پیاده شده که وب سایت وردپرسی هست. پس داره زیر ساختی را به من ارائه میده که کاملا کاستومایز و اختصاصی شده برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس هست. این اصلی ترین دلیل من برای انتخاب میزبان فا بود. اما دلایل خیلی زیادی وجود داره که شرکت های مختلف با میزبان فا همکاری می کنند.

مساله ای که خیلی دوسداشتم با شما در میان بگذارم بحث شرایط فعلی و ویروس کرونا بود که عید امسال را برای همه کاملا متفاوت کرد اما بنظر من دنیا هنوز هم قشنگی خودش را داره مثل همین بهار، مطمئن هستم کسب و کارها اگر درست تصمیم  بگیرند به زودی در چند ماه آینده وضعیت کارشون بهاری میشه و از مشکلاتی که این شرایط برای اون ها پیش آورده رها میشن.

در واقع وجود شرایط این چنینی باعث شده خیلی از کسب و کارهای سنتی یا فیزیکی تعطیل و با تعدیل نیرو کنند، در خیلی از جاها شاهد این مورد بودیم که کل مجموعه تعطیل شده تا بعد از محیا شدن شرایط به کار خودشون برگردن. اما فضا و کسب و کار آنلاین هیچ کدوم از این شرایط را نداره. حتی در این شرایط بهتر هم می تونید نتیجه بگیرید. خیلی از کسب و کارها مجبور شدن کسب و کار خودشون را متوقف کنن اما الان شما می تونید استارت بزنید و کسب و کار آنلاین خودتون را داشته باشید. می تونید از هاست میزبان فا استفاده کنید، بهتون قول میدم ناراضی نخواهید بود…

مشتریان میزبان فا

امروزه سیستم مدیریت محتوای وردپرس به یکی از محبوب ترین پلت فرم ها برای راه اندازی انواع وبسایت ها تبدیل شده است. به گونه ای که اشخاص بدون دانش کدنویسی نیز قادر خواهند بود وب سایت خود را از 0 تا 100 پیاده سازی کنند. اما از آنجایی که این سیستم مدیریت محتوا نیازمند بستر قدرتمند برای میزبانی سایت است، می بایست در انتخاب هاست خود دقت عمل داشته و زیرساخت مناسبی تهیه نمایید. میزبان فا برای اولین بار در کشور نسبت به ارائه هاست های مخصوص میزبانی وبسایت های وردپرسی اقدام نمود و توانست در این راستا از سرویسی به نام هاست وردپرس رونمایی کند. اکنون این هاست به یکی از سرویس های محبوب در کشور تبدیل شده است.

هاست مخصوص وردپرس

5/5 - (3 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلاااااام به میزبانفای عزیز که همیشه با بهترین هاست
    من چند ماهی هست از سرویس هاست وردپرس شما استفاده میکنم عالیه واقعا و شکر خدا تا الان مشکلی نداشته البته به پیشنهاد اقای امین زاده تو یه همایشی از شما خریدم و الان دوباره ایشون رو دیدم گفتم اینجا هم از شما تشکر کنم هم از اقای امین زاده که توی این چند سال گذشته هر چی یاد گرفتم به لطف ایشون بوده…
    بازم ممنون از میزبانفای عزیز و دوست داشتی

    1. سلام واحترام؛
      واقعا خوشحالیم که از سرویس هاستتون رضایت کامل داشتید. انشالله بتونیم این همکاری خوب رو با هم ادامه بدیم و شاهد موفقیت های روزافزون شما باشیم. 💗
      از لطفی که به مجموعه دارید ممنونم 🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *