میزبان فا

نظر میثم ستوده درباره هاست اشتراکی میزبان فا

من میثم ستوده مدیر سایت www.meysamsotoudeh.com هستم. برای اینکه بتوانیم یک هاست خوب برای وب سایت خود تهیه کنیم، لازم است که شرکت های معتبر هاستینگ ایران را انتخاب کنیم و از هر یک از آنها یک هاست تهیه کرده و یک سایت را روی آن راه اندازی نموده و عملکرد آن را ارزیابی کنیم. در نهایت نیز هر کدام که بهتر بود را انتخاب نماییم. این کار برای ما که دارای یک شرکت طراحی سایت هستیم کاری منطقی به نظر می رسد اما برای شمایی که احتمالاً بخواهید 1 الی 3 سایت را طراحی کنید، ممکن است منطقی به نظر نرسد.
به همین دلیل در این ویدیو من درباره تجربه خودم در خصوص استفاده از هاست میزبان فا با شما صحبت می کنم تا بتوانید با توجه به این اطلاعات درخصوص خرید از میزبان فا تصمیم گیری کنید. فعالیت ما در حوزه طراحی سایت، سئو و آموزش است. ما هر ماه تعداد زیادی پروژه می گیریم و در نهایت نیاز داریم که برای آنها هاست تهیه کنیم و این هاست ها را نیز از شرکت های مختلف تهیه می کنیم تا تخم مرغ های خود را توی یک سبد نگذاریم که یکی از این مجموعه ها، میزبان فا است.

فاکتورهای انتخاب هاست مناسب چیست؟

زمانی که قصد انتخاب یک هاست را داریم، 4 فاکتور اصلی را در نظر می گیریم. در واقع شما می توانید با خیال راحت از شرکتی که این 4 فاکتور را داشته باشد، خرید کنید.

  • سرعت
  • بازدید همزمان
  • پشتیبانی
  • قیمت

1- سرعت هاست

فاکتور اول که مهم ترین فاکتور نیز بشمار می رود، سرعت سایت است. هاست میزبان فا برای وب سایت هایی که با وردپرس و جوملا طراحی شده اند، سرعت فوق العاده بالایی دارد و در میان هاستینگ هایی که از آنها استفاده کرده ام، بسیار تفاوت دارد و از نظر سرعت در رتبه اول است. در واقع سرعت هاست میزبان فا برای من به اندازه ای جذاب بود که هاست وب سایت خودم که روی سرور اختصاصی بود را به هاست های میزبان فا منتقل کردم. شما می توانید وب سایت من را جستجو کنید و سرعت آن را ببینید. تمایم صفحات سایت با وجود سنگین بودن و داشتن ویدیو زیر 2 ثانیه و برخی از صفحات نیز زیر 1 ثانیه لود می شود.

2- بازدیدهای همزمان سایت

فاکتور دومی که بسیار برای ما مهم می باشد این است که سرعت سایت در زمانی که بازدیدهای هم زمان خیلی زیادی را روی سایت داریم، به چه شکل باشد. برای اینکه بتوانیم این فاکتور را بررسی کنیم با استفاده از یکسری ربات ها بازدید هم زمان زیادی را روی وب سایت خود هدایت می کنیم و بعد از پاک کردن کش مرورگر، به وب سایت مراجعه کرده و سرعت سایت و مواردی مثل هنگی و… را بررسی می کنیم. من این آنالیز را روی وب سایت خودم با با تعداد مختلف از 100 تا حداکثر 700 کاربر انجام دادم و هیچ مشکلی در خصوص افت سرعت در وب سایت خود مشاهده نکردم. این بدین معنا است که شما می توانید با خیال راحت هاست میزبان فا را تهیه نمایید. این نکته در خصوص شرکت میزبان فا از این جهت حائز اهمیت است که شرکت های هاستینگ را می توان اساساً به دو دسته تقسیم کرد:

  • دسته اول هاستینگ هایی می باشند که مشتریان هدف آنها طراحان مبتدی است که این دسته از شرکت های هاستینگ بیشتر روی تبلیغات سرمایه گذاری می کنند. روش کسب درآمد آنها به این شکل است که یک سرور را به تعداد زیادی از هاست اختصاص می دهند و چون سایت وبمسترهای مبتدی بازدید زیادی ندارد، معمولاً هم با مشکل مواجه نمی شوند.
  • دسته دوم برخی از هاستینگ ها از جمله میزبان فا اساساً بازار هدف خود را وبمستران حرفه ای قرار داده اند و وبمسترهای حرفه ای به هیچ عنوان تحت تاثیر تبلیغات، هاست تهیه نمی کنند و چیزی که می تواند آنها را جذب نماید، کیفیت است. میزبان فا هم برنامه بازاریابی خود را به شکلی قرار داده که وبسمتران حرفه ای را جذب نماید. زمانی که یک وب مستر جذب یک شرکت هاستینگ شود، تنها یک هاست تهیه نمی کند… مثل ما که تا این لحظه تعدادی زیادی هاست از میزبان فا تهیه کرده ایم و بعد از هر پروژه جدیدی که تهیه می کنیم دوباره از میزبان فا هاست خریداری نموده و به همکاران خود و افراد دیگر نیز این شرکت را توصیه کرده ایم. در واقع می توان گفت که روش جذب مشتری میزبان فا به این صورت است که کیفیت را به خوبی حفظ کرده تا دهان به دهان چرخیده و همه این شرکت را به یکدیگر توصیه کنند.
میزبان فا برای اینکه مشتریان خود را از دست ندهد، مجبور است که کیفیت خود را حفظ کند و با توجه به اینکه همه مشتریان میزبان فا افراد حرفه ای هستند اگر کیفیت سرویس های آن افت کند، بسیاری از مشریان خود را از دست می دهد. برای اینکه کیفیت حفظ شود، استراتژی میزبان فا مشخص است و آن این است که یک سرور را به تعداد محدودی هاست اختصاص دهد. تا هاست کیفیت خود را از دست ندهد.

3- پشتیبانی هاست

فاکتور سوم پشتیبانی است که ما تاکنون با پشتیبانی شرکت میزبان فا مشکلی نداشته ایم و این شرکت از نظر پشتیبانی بسیار مناسب به نظر می رسد.

4- قیمت هاست

فاکتور چهارم قیمت هاست است برای شرکت ما که به طور معمول در تعداد بالا هاست تهیه می کنیم، فاکتور بسیار مهمی بشمار می رود. به نظر من در میان انواع هاست های باکیفیت، هاست میزبان فا یک هاست کاملاً اقتصادی هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه ای بشمار می رود.

نظر میثم ستوده درباره هاست اشتراکی میزبان فا

امیدوارم اطلاعات من برای شما مفید بوده باشد و تجربه خوبی را از کار با شرکت میزبان فا داشته باشید…

اگر کسب و کار خود را به تازگی از حالت سنتی به حالت اینترنتی تغییر داده اید می بایست در نظر بگیرید سرعت و زیرساخت دو عامل بسیار مهم و موثر در رشد و پیشرفت وبسایت شما بشمار می روند. پس انتخاب یک هاست مناسب با سرعت خوب اولین گام است. سرویس های هاست میزبان فا با زیرساخت مناسب و تجهیزات نو می تواند بهترین بستر برای کسب و کارهای اینترنتی باشد.

هاست اشتراکی ایران

5/5 - (2 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *