اخبار شرکتمیزبان فا

آغاز تحولی عظیم در کیفیت سرویس های میزبان فا

در ویدیو بالا درمورد یکسری تغییرات مهم که در نهایت قراره منجر به افزایش 5 برابری سرعت و کیفیت سرویس های میزبان فا بشه با شما صحبت می کنیم، به هیج عنوان مشاهده این ویدیو رو از دست ندید، پس از اجرای تحولات گفته شده در ویدیو بالا.

6 مزیت مهم در سرویس کاربران پس از اجرای تحولات اساسی در میزبان فا

پس اجرای طرح بزرگ شرکت میزبان فا در تغییر نوع سرور ها و دیتاسنتر محل نگهداری سرور ها، 6 مزیت بی رقیب زیر به سرویس های شرکت میزبان فا اضافه می شود و سرویس های کاربران میزبان فا به بالاترین سطح استاندارد های ممکن میزبانی در جهانی نزدیک می شوند.

1- افزایش چند برابری سرعت و کیفیت میزبانی از سایت ها

2- افزایش محسوس پایداری و آپ تایم وب سایت کاربران

3- افزایش امکان دسترسی بازدیدکننده ها به وب سایت ها

4- رفع اختلالات لحظه ای در درگاه بانکی وب سایت کاربران

5- تثبیت قیمت سرویس ها و عدم وابستگی ارز و کاهش قیمت ها

6- رفع کامل نگرانی از بابت تحریم ها و افزایش امنیت اطلاعات

پس از مشاهده ویدیو ابتدای این صفحه ممکن است برخی سوالات در ذهن شما درمورد این تغییر و تحولات اساسی و پروسه انتقال وب سایت ها به

وجود آمده باشد، داخل ویدیو زیر برخی از سوالات متداول کاربران در این زمینه مطرح می شود و سپس به صورت کامل به آن ها پاسخگویی می شود.

 

امیدواریم در ویدیو بالا به پاسخ تمام سوالاتتون در این رابطه رسیده باشید، به زودی در ادمه این پست از ویدیو رونمایی از سرور های نسل جدید میزبان فا رونمایی می شود تا شما هم مانند ما از شروع این تحول بزرگ خوشحال باشید و به زودی همگی باهم شاهد ایجاد تحولی عظیم در سرعت و کیفیت سرویس های میزبان فا باشیم.

اگر پس از مشاهده ویدیو های بالا، درمورد این انتقال بزرگ و افزایش محسوس کیفیت داخل سرویس های میزبان فا سوالاتی برای شما پیش اومده که داخل ویدیو های بالا درمورد اون توضیح داده نشده، حتما تمام سوالاتتون رو در قسمت نظرات همین صفحه مطرح کنید، ما در کمتر از 2 ساعت به کامنت شما دوست عزیز پاسخ خواهیم داد.

ورود به وب سایت اصلی میزبان فا

4.2/5 - (47 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۴۸ دیدگاه ها

  1. سلام
    ممنون بابت توضیحات خوبتون. حتما همه ما منتظر رونمایی از این هاست ها هستیم و مایلیم که هاست های خودمون را به ایران منتقل کنیم. چون برای ما یکی هزینه های مهمه و یکیم کیفیت و اپ تایم سرورها و چون این موارد نسبت به قبل بهبود پیدا میکنه (هر چند که الانم هیچ مشکلی نداشتیم) و اعتمادی که همه نسبت به میزبان فا دارند این طرح با استقبال شدیدی مواجهه می شود.
    فقط یک سوال برام پیش اومده اونم اینکه بعضیها هاست اشتراکی, وردپرس یا اختصاصی دارن و این دسته بندی در هاست های ایرانم رعایت میشه؟
    مثلا قرار نیست که در هاست وردپرس ایرانی بیشتر از چند سایت میزبانی کنید درسته؟

    1. سلام
      جناب شیخی از شما متشکرم و این نظر لطف شماست.
      تمام دسته بندی ها داخل هاست ایران جدید هم رعایت میشه.
      استاندارد های میزبانی مانند نگهداری از تعداد سایت های مختلف روی هر سرور، نه تنها ضعیف نمیشه، بلکه استاندارد های میزبانی خیلی خیلی بیشتر هم میشه و درنتیجه کیفیت و سرعت سایت ها افزایش بسیار زیادی خواهد داشت.

      موفق باشید?

  2. سلام
    با ورود این تجهیزات گران قمت به داخل آیا هزینه های نگهداری مون زیاد تر نمیشه!؟
    مثلا هاست های وردپرس؟
    بعلاوه انتقال به سرورهای جید برای ما مشتری ها هزینه بر هست؟

    1. سلام
      جناب سیاست عزیز از کامنت شما سپاس گزارم،
      داخل ویدیو دوم که مربوط به سوالات متداول هست دقیقا راجبه همین مسئله توضیحات کاملی ارائه دادم.
      به صورت کلی هزینه خیر زیادتر نمیشه و به نظر میزبان فا مشترکین این شرکت ارزش این سرمایه گذاری رو دارن.
      خیر هیچ هزینه ای نداره و داخل ویدیو دوم درمورد این سوال هم توضیح داده شده.
      موفق باشید?

  3. سلام

    کارتون عالیه ولی شما که دارید این زحمت بزرگ رو میکشید به زیر ساخت هم هماهنگ کنید تا تعرفه ترافیکی سایت ها بر بستر اینترنت داخلی مثل سایت هایی همچون دی جی کالا ، اپارات ، جی اس ام و … نیم بها محاسبه بشه .

    متاسفانه تعداد محدودی سایت که در داخل کشور هست از این ویژگی و هماهنگی برخوردار هست و این یعنی اجهاف در حق مابقیه سایت های داخلی

    1. سلام
      جناب احسان عزیز، از توجهت نسبت به نکته مهم سپاس گزارم،
      ما در این رابطه در حال عقد قرارداد با دیتاسنتر برج میلاد هستیم که تمام پهنای باند کشور نیز که به سمت دیتاسنتر زیرساخت می رود از کنار رک سرور های ما عبور می کند، البته که این موضوعی که شما میفرمایید باعث افزایش هزینه های شرکت ما می شود و دیتاسنتر هزینه بیشتری از ما دریافت می کند، اما به صورت کلی ما با آسیاتک وارد قرارداد مستقیم شده ایم و ترافیک اینترنت افرادی که آسیاتک دارند و از سایت شما عزیزان دیدن می کنند نیم بها محسوب می شود، ارتباط با مابقی اپراتور های اینترنت نیز در ماه های بعدی انجام می شود، فعلا اولویت اصلی این است که تجهیزات عالی را وارد کشور کنیم و بر بستر پرسرعت ترین دیتاسنتر داخلی قرار دهیم، سپس بعد از انتقال سایت ها به کشور، تمام این طرح هایی که شما برای بزرگترین سایت های کشور دیده اید در سرویس کاربران ما اجرا خواهد شد. زمانی این کار امکان پذیر است که تجهیزات و سوئیچ ها تحت مالکیت خود ما باشد که تهیه این تجهیزات در حال اجراست.
      موفق باشید?

    2. بسیار با این نظر موافقم… با این کار علاوه بر اینکه تبلیغی برای سایت ما هست خود ما هم هزینه هامون هنگام آپلود های سنگین کمتر میشه (اگر اشتباه نکرده باشم!)… اگر این طور هست خواهشا این مورد را در حالت کلی (نه فقط با شرکت های خاص مثل آسیاتک و …؛ مثل حالتی که الآن دیجی کالا هست…) برقرار کنید… تشکر…

  4. سلام
    من ssl سایتم رو یک شرکت دیگه خریداری کردم ، میخواستم ببینم امکانش هست که سایتم دچار مشکل بشه ؟
    من احتمالا حدودا یک ماه اینده سرباز میشم و در دسترس نیستم ، چطور امکانش هست زودتر سایتم منتقل بشه تا اگه دچار مشکل شده بتونم مشکل را حل کنیم

    1. سلام
      جناب عارف عزیز؛
      داخل ویدیو دوم به تمام این سوالات پاسخ داده ایم، اما به صورت کلی ssl شما اصلا مختل نخواهد شد در این انتقال.
      همچنین ما خودمون بعد از انتقال سایت شما رو چکاپ می کنیم و اگر مشکلی بود کارشناسای فنی ما حلش میکنن و هیچ جایی برای نگرانی نیست.
      موفق باشید?

  5. سلام
    خیلی هم خوب و برای شما آرزوی موفقیت دارم.
    منتظر خبرهای خوب از سمت شما هستیم.
    البته فکر میکنم اهمیت داخلی بودن سرورها برای بقیه هم الان روشن باشه. مخصوصا با شرایط حال حاضر. و به قول جنابعالی که با این شرایط امکانات کیفی تر شدن اوضاع هم میسر خواهد شد. و چه چیزی بهتر از این موضوع. و به هر ترتیب عمده بهره برداری و تعاملات تجاری وب سایت های ما داخلی هست. و به تعبیری خوراک و مخاطب داخلی در آن محوریت دارد.
    و خدمت شما هم تبریک میگم بابت این روحیه اصولی و رویکرد رو به جلو که در پیش گرفتید.
    همینجا هم لازم میدونم از بابت سرویس دهی و نوع پلان بندی متنوع شما تقدیر داشته باشم. البته مختصری افزایش قیمت وجود داشته. چون جایی فرمودید دلار تاثیر نداشته رو قیمت ها ولی منطقی و منصفانه بوده و قطعا رویکرد فعلی شما و مشتری مداری و کیفیت گرایی جنابعالی کمک میکنه به همه. و هر سه ضلع سرویس دهنده ، میزبان و مخاطب در نهایت رضایتمند خواهند بود.
    موید و موفق باشید

    1. سلام
      جناب قربانی عزیز،
      از کامنت شما و این که نسبت به زحمات شرکت میزبان فا بینا و آگاه هستید بسیار متشکرم، قطعا تمام تلاش ما جلب رضایت شما بزرگواران و ارائه سرویسی بسیار بهتر است.
      موفق باشید?

  6. خیلی عالیه ممنونم ، من قبل از میزبانفا از یک شرکت دیگه هاست ایران داشتم که متاسفانه سرور ارور تو گوگل زیاد داشتم که ربات های گوگل تو دسترسی به سایت به مشکل بر میخوردن و از وقتی به میزبانفا اومدم و هاست اروپا گرفتم این ارور ها به صفر رسیده امیدوارم با انتقال به ایران این مشکل پیش نیاد .

  7. درود.
    بسیار کار عالی و به جایی هست من حدود 4 سالی میشه که از شما سرویس میگیرم.
    و همیشه هیچ مشکلی نداشتم اگرم مشکلی بوده سریعا پشتیبانی رفع کرده یا راهنمایی انجام داده.
    منتظر این تحول هستم.
    ممنونم که این کار بزرگو انجام میدین.

    1. سلام
      جناب منوچهری عزیز،
      میزبانی از وب سایت های شما بزرگواران باعث افتخار مجموعه ما هست، انشالله بعد از این انتقال بزرگ بتوانیم تحول عظیمی در کیفیت سرویس ها به وجود آوریم.
      موفق باشید?

  8. سلام مبخواستم بدونم بعد انتقال سرور ها به ایران ربات های تلگرامی که روی هاست ها هست به دلیل فیلترینگ به مشکل بر نمیخورن؟

    1. سلام
      جناب حسین عزیز،
      دیتاسنتری که سرور های ما قراره داخلش قرار بگیره ارتباط بین المللی بسیار باکیفیتی با کل دنیا داره، بعید میدونم که این موضوع براتون مشکل ساز بشه، اما اگر همچین مشکلی پیش اومد همونطور که داخل ویدیو دوم خدمتتون گفتم ما تعداد کمی از سرور هامون رو تو اروپا حفظ می کنیم و سایتتون رو برمیگردونیم به سرور قبلش.
      موفق باشید?

      1. تلگرام امکان اتصال به سرورهای ایران نداره!
        و همچنین مشکل SSL دامنه‌های ایرانی که بعضی از سایت‌ها به رسمیت نمیشناسند.

        برای این دو مورد هم تحقیق انجام بدید لطفا

        1. سلام
          جناب علیرضا، خبر خوبی که برای شما دارم اینه که ما در حال آزمایشات گسترده هستیم تا مشکل روبات های تلگرام و هرگونه تحریم دیگه ای رو روی هاست ایران به صورت کامل رفع کنیم، به این صورت که تمام ترافیک افزونه ها و سرویس های تحریمی که هاست ایران رو تحریم کردن رو از یکسری روتر به اروپا میفرستیم و روتر اروپا درخواست رو به مقصد شما میرسونیم و از همون مسیر ریکوئست رو برمیگردونیم به سایت شما و کاملا این مشکل قراره حل باشه، به صورت خلاصه یعنی این که سایت شما وقتی میخواد به سرویس های تحریم شده یا تلگرام از مبداء ایران وصل بشه، به صورت یه هاست اروپایی ارتباطش رو میگیره و کارش رو انجام میده.
          طی 72 ساعت آتی این امکان با تمام جزئیاتش تحت عنوان آنتی تحریم داخل سایت رونمایی میشه و تمام نگرانی ها بابت استفاده از سرویس های ایران حل میشه.
          موفق باشید.

    2. سلام
      جناب حسین، خبر خوبی که برای شما دارم اینه که ما در حال آزمایشات گسترده هستیم تا مشکل روبات های تلگرام و هرگونه تحریم دیگه ای رو روی هاست ایران به صورت کامل رفع کنیم، به این صورت که تمام ترافیک افزونه ها و سرویس های تحریمی که هاست ایران رو تحریم کردن رو از یکسری روتر به اروپا میفرستیم و روتر اروپا درخواست رو به مقصد شما میرسونیم و از همون مسیر ریکوئست رو برمیگردونیم به سایت شما و کاملا این مشکل قراره حل باشه، به صورت خلاصه یعنی این که سایت شما وقتی میخواد به سرویس های تحریم شده یا تلگرام از مبداء ایران وصل بشه، به صورت یه هاست اروپایی ارتباطش رو میگیره و کارش رو انجام میده.
      طی 72 ساعت آتی این امکان با تمام جزئیاتش تحت عنوان آنتی تحریم داخل سایت رونمایی میشه و تمام نگرانی ها بابت استفاده از سرویس های ایران حل میشه.
      موفق باشید.

  9. با سلام
    این فوق العادست…
    ولی من قبلا که میخواستم هاست ایران بخرم فهمیدم که در اکثر مواقع گوگل متوجه این موضوع میشه و اجازه دسترسی سایت به سرویس های گوگل مثل آنالیتیکس و… رو میگیره! و به همین خاطر هاست اروپا خریدم.
    میخواستم ببینم آیا این هاست های جوری هستن که گوگل نفهمه که این سایت روی هاست های ایرانی هست؟ اصلا چنین چیزی درست هست که گوگل به هاست های ایرانی امکان استفاده از سرویس های خودش رو نمیده؟
    ممنون که اینقدر به فکر ما هستید 🙂

    1. سلم
      جناب علیرضا عزیز،
      ممنون از بابت کامنت شما و این که با انرژی مثبت همراه ما هستید.
      خیر گوگل جلوی دسترسی وب سایت های که روی هاست ایران میزبانی میشن رو به ابزار های وبمستری که فرمودید نمیگیره.
      گوگل میفهمه این سایت ها روی هاست ایرانی هستند اما همونطور که داخل ویدیو دوم کامل این موضوع رو شرح دادم، چون سرویس خیلی با کیفیتی هستش و پایداری و پهنای باند ارتباطی عالی داره، حتی رتبه های گوگل شما افزایش پیدا میکنه و بسیار هم براتون منفعت داره خیالتون راحت از بابت گوگل.
      موفق باشید?

  10. محدویت های که الان رو سی پنل هاتون هست رو سرور های ایرانم اعمال میکنید یا نه ؟؟

    چون خیلی از گزینه ها غیر فعاله

    1. سلام
      جناب اکبر عزیز،
      امکانات نرم افزاری هاست های ایران دقیقا مانند هاست های اروپا فعلی هستش، اما منظور شما رو از خاموش بودن برخی از گزینه ها متوحه نمیشم، سرویس های ما تمام ابزار های مهم داخلشون فعال هستند، لطفا اگر گزینه خاصی مد نظر دارین که غیر فعاله، داخل همینجا مطرح کنید که ما راجبش بررسی کنیم و اگر شرایطش باشه روی سرویس های جدید فعال کنیم.
      موفق باشید?

  11. قسمت softwere

    MultiPHP Manager
    MultiPHP INI Editor
    Perl Modules
    PHP PEAR Packages
    CloudFlare

    قسمت Security

    ModSecurity
    SSH Access
    Let’s Encrypt™ SSL

    قسمت File

    Git™ Version Control

    قسمت Email

    Encryption

    1. مواردی که مطرح فرمودید محدودیت امکانات نیست، این ابزار ها یکسری ابزار حرفه ای هستند که استفاده از آن ها منجر میشود کاربر قادر باشد تغییراتی خطرناک بر روی وب سرور و فایروال های امنیتی سرور ایجاد کند، مانند موارد perl و ssh این ابزار ها با ماهیت سرویس های اشتراکی معمولی و حرفه ای تداخل دارد و قابل اجرا نیست، درصورتی که به تمام این امکانات لازم دارید باید هاست نیمه اختصاصی یا سرور مجازی تهیه کنید تا با مسئولیت کامل خودتان این موارد فعال شوند.
      موفق باشید?

      1. سلام
        اقا این SSH رو اگه فعال کنید که دیگه عالیه تا پارسال اکثر هاستینگ ها اونو فعال داشتن من یه یک سالی هست دیگه نمیبینم کسی فعالش کرده باشه

        یه هاست هم دارم تا برج ۳ فعال بود و من به صورت شخصی ازش واسه دور زدن تلگرام استفاده میکردم که اونم متاسفانه غیر فعالش کرد

        1. سلام
          محمد عزیز،
          این قابلیت مخفف shell access هستش و کاربر توسط اون قادر هستش که تنظیمات وب سرور اصلی رو ویرایش کنه و کل سایت های روی سرور تحت تاثیر قرار میگیرن، به صورت کلی فعال کردن این قابلیت مثل این میمونه که کل سرور به این بزرگی و مهمیه رو اختیارش رو بدید دست کاربر و خیلی از نظر امنیتی مشکل داره، این قابلیت سی پنل برای سرور مجازی یا سرور اختصاصی خوبه که فقطم برای یه نفر باشه و خودش اختیار سرورش رو داشته باشه، این قابلیت برای هاست های اشتراکی طراحی نشده.
          موفق باشید?

          1. جناب یزدان پرست همونطور که نطلع هستید الان در تلگرام میشه از پروکسی استفاده کرد و ایجاد این پراکسی نیاز به دسترسی به hss داره الانم که ماشالله دنیای مجازی حکم ران خبر هست و ما منیجر های سایت که سروکارمون مستقیما با امسال اپ هایی مثل تلگرامه که متاسفانه فیلتر شدن راهی وجود نداره که ما مدیرا سایت ها به صورت شخصی برامون شما از طریق hss یه MTProto درست کنید ازش استفده ببریم خیلی ثواب داره

            1. محمد عزیز، شما باید در جریان باشید که استفاده از mtproto در ایران جرم محسوب میشه و چندین اخطار جدی برای برخی از سرور های ما از سمت فیلترینگ کشور و دادرسی ها ارسال شده است ، یعنی اگر در سرویس کاربر امکان فعال کردن mtproto وجود داشته باشه فیلترینگ کشور، ip سرور ما را مسدود می کند و تمام سایت های بر روی سرور برای کل کشور مختل می شود؛ یکبار این اتفاق رخ داد و برای نیم ساعت تمام سایت های روی یکی از سرور های ما با اختلال در لود مواجه شدند…
              بنابراین شما هم بدانید که این موضوع اگر برای ما دردسر ساز نبود قطعا برای کاربران آن را باز می کردیم.

              موفق باشید?

  12. سلام
    یک چند تا پیشنهاد هم داشتم:
    ۱: سرور مجازی ایران (با قیمت مناسب) هم ارائه کنید. من الان وبسایتم روی هاست شماست اما برای سرور مجازی از یک شرکت دیگه گرفتم.
    ۲: هاست دانلود ایران هم ارائه کنید. این مورد رو هم از یک شرکت دیگه گرفتم
    ۳: گواهی SSL غیر رایگان هم ارائه کنید. الان اکثر شرکت‌های دیگه این خدمت رو برای فروش دارند.

    1. سلام
      جناب علیرضا عزیز،
      از کامنت شما و پیشنهادات بسیار عالیتون متشکرم…

      حقیقتا ما هم تصمیم داریم این کار ها را انجام دهیم، اما لازمه اجرای این کار این است که ابتدا تمام تجهیزاتمان را وارد کشور کنیم و کاربران فعلی را از بستر اروپا خاج کنیم تا خیال ما از بابت شرایط سیاسی و اقتصادی آینده مملکت راحت باشد که مشتریان ما تحت تاثیر آن قرار نمی گیرند، سپس سرویس های فوق باکیفیت هاست دانلود و سرور مجازی های فوق سریع با بالاترین کیفیت ممکن را در ماه های بعدی پس از این انتقال بزرگ اجرا می کنیم، در جریان باشید که هزینه خرید هر سرور برای هاست دانلود یا سرور مجازی بیش از چند صد میلیون تومان خواهد بود چون ما مثل بقیه شرکت ها از تجهیزات قدیمی و دست دوم استفاده نمی کنیم، یا تجهیزات فوق مدرن و نو میخریم و سرویس ارائه میدیم یا این که قید سود اون کار رو میزنیم و اعتبارمون حفظ میشه، بنابراین زمانی که قدرت مالی انجام این کار را داشته باشیم قطعا این کار را به بهترین نحو ممکن مثل وضعیت سرویس های فعلی که بی رقیب هستند انجام می دهیم و ارائه این سرویس ها به شما حتما اطلاع رسانی می شود.

      اما درمورد سرویس های ssl حقیقتا ما اگر این سرویس را رونمایی کنیم روزانه صد ها فروش انجام می شود و کاربران به دنبال آن هستند بشدت، اما داخل اروپا و آمریکا به این صورت نیست که شرکت های هاستینگ ssl فروشی کنند، بلکه کمپانی های آنتی ویروس و امنیت اطلاعات این سرویس را ارائه می دهند و به نحو عالی پشتیبانی هم می کنند، اما وضعیت فعلی ایران اینطور است که اغلب هاستینگ ها بخاطر سود بیشتر این سرویس را بدون پشتیبانی و تخصص نرم افزاری ارائه می کنند و فقط فروشنده هستند و مشتری به دردسر می افتد، بنابراین باتوجه به این که این سرویس در حوزه تخصصی ما نیست ارائه نخواهد شد.

      از پیشنهادات عالی و دقت نظرتون سپاس گزارم.
      موفق باشید?

  13. سلام . خسته نباشید
    تخمین زمانی شما برای انتقال سرور های قدیمی هاست ایران به این سرور هایی که عرض کردید چقدر میباشد ؟؟؟
    ایا این دیتا سنتر ها وارد ایران شده اند یا هنوز در پورسه خرید هستید ؟؟؟

    1. سلام
      ممنونم و سربلند باشید
      آقای امید عزیز، انتقال کاربران سرور های قدیمی ایران به سرور های جدید آخرین اولویت ماست و در ابتدا کاربران هاست اروپا به این سرویس ها منتقل می شوند، اما اگر بخواهیم تخمین بزنیم در حدود 2 ماه دیگر این کار انجام می شود.
      بیش از 50 درصد تجهیزات را خریداری کرده ایم و در راه هستند و قطعا تا 3 روز آتی به دست ما میرسد اما مابقی هنوز خریداری نشده اند و به مرور زمان طی همین یکی دوماه خریداری می شوند، اصلا نگران این مورد نباشید هرطوری شده این اقدام را انجام می دهیم.
      موفق باشید?

  14. سلام یعنی همون سروری که الان تو اروپا هست و هاست های این شرکت روشه وارد کشور میشه؟

    1. سلام
      آقای حسین عزیز،
      خیر ما سرور های کاملا نو و باکیفیت بسیار بسیار بالاتر تهیه کرده ایم و در ویدیو نیز همین موضوع را بسیار مفصل شرح داده ام، سرور های تهیه شده از بهترین کارخانه های ابر سرور در دنیا هستند و به قدری با کیفیت و گران قیمت هستند که حتی بهترین دیتاسنتر های آمریکایی و هلندی نیز از آن ها برای سرویس دهی استفاده نمی کنند؛ هدف ما فقط ورود سرور ها به کشور نبوده است، هدف ما رشد چشمگیر کیفیت میزبانی نیز هست که با خرید سرور های اینرپرایز قدرتمند فراهم می شود.
      موفق باشید?

        1. آقای حسین عزیز،
          خواهش میکنم ویدیو ها رو حتما ببینید این ویدیو ها دقیقا برای پاسخ به تمام سوالاتی که در ذهن شماست ایجاد شده، اگر خدمت شما بگم که 2 هفته فیلمبرداری و کارگردانی این ویدیو ها و تدوینشون طول کشیده باورتون نمیشه چقدر زحمت و هزینه برده این کار ها، چرا تماشاشون نمی کنید؟ برای شما ساختیم.
          به صورت کلی در ویدیو دوم توضیح دادم که با افزایش هزینه همراه نیستیم.

          موفق باشید?

          1. سلام شرمنده به دلیل پهنای باند ضعیف منطقه ما قادر به دیدن فیلم ها نیستم ممنون از پاسخگویی شما ببخشید

            1. خواهش میکنم
              در صورتی که اصلا قادر به تماشای ویدیو ها نیستید مابقی سوالات خود را نیز لیست کنید و برای ما ارسال کنید، هیچ مشکلی نداره و به تمامشون پاسخ میدیم.
              موفق باشید?

  15. سلام و ادب خدمت شما جناب یزدان پرست و همچنین تیم خوب شما

    در ابتدا تشکر می کنم از توضیحات خوب و کامل شما
    بنده با این انتقال طبق شرایطی که فرمودین موافق هستم ، خصوصا به این دلیل که به دانش فنی تیم شما اعتماد دارم ، بنابراین اگر شما به این نتیجه رسیدید که این انتقال اگر با سخت افزار های مناسب انجام بشه خیلی بهتره و در نهایت سبب بهبود امکانات برای کاربران و سهولت در کار و نگهداری در سخت افزار ها برای شما میشه ، و غیره … پس ما در کنار شما هستیم .
    امیدوارم این عملیات به صورت کامل با موفقیت به اتمام برسه …
    پیروز و سر بلند باشید .

    و در نهایت مجددا به شما و تیم خوبتون “سلام” می کنم .

    1. سلام
      جناب فرهمند عزیز،
      از کامنت بسیار پرانرژی و مثبت شما که خستگی این روز ها را از تن ما خارج می کند بسیار سپاس گزارم.
      بنده نیز از طرف تمام تیم میزبان فا به مشتریانی چون شما ارادت و درودی بی نهایت عرض می کنم.
      انشالله در آینده ای بسیار نزدیک بتوانیم سرویسی فوق العاده ارائه دهیم که در خور مشتریانی چون شما باشد.
      موفق باشید???

  16. با سلام خدمت شما
    جای بسی خوش حالیست که شرکت شما وارد ارتباط با شرکت های بزرگ دنیا شده و برای رفاه کاربران از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنه ، به نوبه ی خودم خسته نباشید عرض می کنم خدمت تمام اعضای تیم میزبان فا
    امیدوارم سرویس های vps و هاست دانلود هم توسط شما ارائه بشه تا خیال ما وب مسترها از این بابت نیز راحت بشه 🙂
    و در آخر سپاس از توضیحات کامل و مفید شما

    1. سلام
      جناب طوقانی عزیز،
      از بابت کامنت بسیار پرانرژی و خوشحال کننده شما بسیار ممنونم و متشکرم که نسبت به زحمات ما بینا هستید.
      انشالله سرویس های سرور مجازی مدیریت شده و هاست دانلود فوق با کیفیت نیز طی ما های آینده بر بستر سرور های بسیار عالی در پایدار ترین شبکه ایران، ارائه خواهد شد ?
      موفق باشید?

  17. من به میزبان فا اعتماد دارم همیشه از کار با این گروه راضی بودم. انشالله این تحول عظیم با موفقیت انجام بشه.

  18. سلام وقتتون بخیر
    به شرکت شما و دانش فنیتون اعتماد کامل دارم و از این کارتون حمایت میکنم
    دمتون گرم
    همیشه موفق باشید و جیتون پر پول
    دوره ی بعدی ریاست جمهوری هم شرکت کنید به همراه تیمتون مطمئنا اوضاع کشور خیلی بهتر میشه :))))

  19. سلام
    ضمن تبریک برای این موفقیت و تلاش و عرض خسته نباشید و خدا قوت، خوشبختانه یا متاسفانه من به تازگی با «میزبان فا » آشنا شدم و از سرویس های شما استفاده میکنم، بسیار خوشحالم که با رویه حرفه ای شما در مسئولیت پذیری مواجه شدم و با سازمان پیشرو و با کیفیت ایرانی روبرو هستم.
    آرزوی موفقیت روز افزون دارم برای شما
    با تشکر فراوان
    احسان هادی نژاد

  20. سلام
    آیا تمام سایت‌ها به سرورهای داخل منتقل می‌شوند یا این گزینه انتخابی است؟

    سایت من از داخل و خارج بازدید می‌شود و تعدادی از گزارش‌های وردپرس (مانند بازدیدهای روزانه) و آنچه به سرویس Jetpack متصل است، در هاست‌های داخل فیلتر می‌شود. قبلاً چنین مشکلی را با هاست داخل داشتم و از این رو هاست اروپا را انتخاب کردم.

    1. سلام
      جناب حبیبی عزیز،
      تمامی سایت ها به سرور های داخلی منتقل می شود، مگر این که به آدرس [email protected] ایمیل بزنید و از ما بخواین سایت شما رو منتقل نکنیم.
      البته ما تدابیر کافی را در این زمینه اندیشیده این، دیتاسنتر انتخابی ما بک لینک ارتباطی قوی با اروپا داره و اصلا اختلالاتی که میفرمایید رو ندارند و انشالله هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد، توصیه می کنم اجازه بدید انتقال انجام بشه اگر مشکلاتی رخ داد ما یا شما رو برمیگردونیم یا خودمون براتون حلش می کنیم. این کیفیت و سرعت داخل سرویس های جدید که حاصل زحمات شبانه روزی ما هستش رو از دست ندید…
      موفق باشید?

      1. اگر جابه‌جایی یا انصراف از آن بعداً برای من کار اضافهٔ ادمینی نداشته باشد، من هم به پیشنهاد شما، همراه این تغییر می‌شوم.

  21. سلام اقای یزدانی . بابت این حرکت خلاقانه و بسیار مفید بهتون تبریک میگم

    و واقعا خوشحال شدم چون هم اینجوری خودتون و شرکتون میتونید موفق تر باشید و هم کاربران تون

    صمیمانه سپاس گزارم
    .

    من حتما منتظر خدمات هاست جدید تون هستم.

  22. با سلام
    من هاست ایران دارم الان
    خواستم ببینم هاست من هم به این سرور های جدید منتقل میشه؟ یا اینکه روی سرور های پارس آنلاین میمونه! ☹️

    1. سلام
      علی عزیز،
      بله تمام سرور های داخل پارس آنلاین جمع آوری می شوند و وب سایت شما بزرگواران به سرور های عالی جدید منتقل می شونذ، فقط ممکن است در حدود 3 ماه دیگر به اولویت سرور های هاست ایران قدیمی برسیم، اصلی ترین اولویت ما در حال حاضر هاست های اروپا است.
      موفق باشید?

  23. سلام

    هاست بنده الان روی سی پنل هستش. میخوام بدونم که آیا همچنان سی پنل خواهد بود در ایران؟

    گوگل آنالیتیکس همچنان کار خواهد کرد؟

    و اینکه سرویس یکساله خریدم قبلا. میشه این یکسالم در هاست خارجیم روی همین سروری که هستم با همین آی پی که الان داره روی سرور 16 سی پنل، بمونه، بعدا شاید خودم درخواست بدم بیارین سایتمو روی ایران؟

    1. سلام
      جناب عرفان عزیز،
      بله سی پنل باقی می ماند.
      گوگل آنالیتیکس همچنان کار می کند.
      بله میشه سایتتون روی اروپا بمونه اما مطمئنان از تمام رقباتون عقب میمونید و به استاندارد های جدید ما مجهز نمیشین، هیچ جایی برای نگرانی نیست؛ اجازه بدید به ایران منتقل بشید و لذت این کیفیت بالا رو ببرید…، اما اگر نمیخواین هیچ مشکلی نیست، به آدرس ایمیل [email protected] مشخصات سایتتون رو ارسال کنید.
      موفق باشید?

      1. سلام مجدد خدمت شما

        خیلی متشکرم از پاسختون

        مساله ای که دارم اینه که باید آی پی سایتم (برای درگاه ها)، حتما ثابت بمونه. یعنی حتما روی سرور فعلیم بمونم تا پایان هاست وردپرس یکساله ای که ازتون قبلا تهیه کردم. آیا ممکنه که همچنان در بستر اروپا بمونم و روی سرور فعلیم و آی پی فعلیم هم تغییری نکنه؟

        چون من به شما اطمینان کامل دارم که حقوق مارو هم در نظر میگیرید. و دقیقا به این علت هستش که شمارو انتخاب کردم. میخوام سرویسم ثابت بمونه روی سروری که الان هست

        1. سلام
          بله ممکنه که بمونه و هیچ مشکلی نیست،
          اما اگر نگران آی پی برای درگاه بانکی هستید ما 48 ساعت قبل از شروع انتقال آی پی جدید را به شما اعلام می کنیم و شما با درگاه تماس میگیرید و آی پی را برای شما add می کنند، یعنی درگاه روی هاست قبلی قطع نمیشه و وقتی هاستتون به ایران منتقل میشه باز هم درگاه بدون وقفه کار میکنه چون آی پی add شده، ما بار ها این کارو کردیم و مشکلی نبوده، اما به صورت کلی تصمیم نهایی باشماست ولی بخاطر ریسک های میزبانی در اروپا ما سایت خودمون رو هم صد در صد میاریم روی ایران…
          موفق باشید?

          1. سلام

            بله درسته برای من قبلا شده که همکارانتون گفتن سرور رو تغییر میدیم و آی پی عوض شده و آی پی جدید رو به درگاه پرداخت اعلام کردیم.

            ولی الان درخواستی که دارم این هست که آی پی و سرور فعلیم ثابت بمونه تا پایان قرارداد یکسالمون.

            از پاسخگویی شما نهایت تشکر رو دارم.

  24. سلام
    وقت بخیر
    این تغییر بسیار هم خوب است و همان شعار حمایت از کالا و خدمات ایرانی می باشد و امیدوارم کاربران زیادی از این تغییر استقبال کنند.
    اما آیا امکانش هست سایت کاربرانی مثل بنده روی همون سرورهای اروپا میزبانی شود؟
    دلیل این مورد نیز به خاطر تحریم ها می باشد. گوگل آنالتیکز، نقشه گوگل، گوگل ادز و بسیاری خدمات و سایت های دیگر که از آنها استفاده میکنیم ایران رو تحریم کردن و یکی از دلایل مهم عدم استفاده از سرورهای ایرانی پنهان نگه داشتن هویت سایت و دور زدن تحریم ها می باشد.
    باتشکر

    1. سلام روز بیخیر
      ما برای برطرف کردن چنین مشکلاتی از سیسات انتی تحریم استفاده کردیم و کاربرانمون در حال حاضر هیچ مشکلی در این خصوص ندارن .
      امکاناتی مثل گوگل انالیتیک و … به خوبی در دسترس هست. 🙂
      سایت میزبان فا با سئوی عالی و رتبه سه رقمی هم روی همین سرورها داره میزبانی میشه.

    1. سلام
      خانم مهسا عزیز،
      بله با دیتاسنتر صحبت کردیم و ترافیک نامحدود تهیه کردیم برای سرور های جدید و هیچ یک از امکانات پلن ها کم نمیشه.
      موفق باشید?

  25. جوابمو تو ویدیو ی دوم گرفتم سوال دیگه ام اینه چه زمانی رونمایی میشه از این هاست ؟

    1. سلام
      جناب مهدیار عزیز،
      اگر منظورتون انتقال سایت ها به سرور های جدید هستش تا 3 ماه دیگه همه منتقل میشن به تدریج.
      اما اگر دنبال هاست ایران جدید هستین که روی این سرورا باشه، تا وسط هفته دیگه یه سرور هم برای ارائه قرار میدیم و تو سایت تبلیغاتش قرار میگیره و از این صفحه میتونید اون موقع بخرید:

      https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/

      موفق باشید?

  26. سلام
    هم با 6 مزیت فوق العاده و هم با خودت که بی نظیری موافقم علی جان
    چقدر طول میکشه؟
    ایشالا بزودی این اتفاق بیفته 🙂
    شدیدا منتظرم

    1. سلام
      جناب عباسی عزیز،
      به لطف خدا اگر بتونیم هزینه خرید همشون رو جور کنیم که هی باید هر روز گرون تر بخریم…تا 3 ماه دیگه همه رو منتقل میکنیم به ایران.
      به صورت کلی ما تحت فشار مالی بسیار شدیدی قرار داریم برای این تصمیم بزرگ با این سطح کیفی اما انشالله به لطف خدا انجام بشه، سرور هایی الان تو کشور موجوده که مثل این سرورا 40 الی 50 میلیون تومان هزینش نیست و بعضی شرکتا میخرن و دونه ای 5 میلیونه و دیتاسنتر هایی تو کشور هستن که هزینه اجارشون خیلی کمتر از دیتاسنتر ما هستش که بالای برج میلاده و بلند ترین برج مخابراتی دنیا هستش.
      اما اگر دنبال هاست ایران جدید هستین که روی این سرورا باشه، تا وسط هفته دیگه یه سرور هم برای ارائه قرار میدیم و تو سایت تبلیغاتش قرار میگیره و از این صفحه میتونید اون موقع بخرید:

      https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/

      موفق باشید?

  27. سلام
    اقای یزدان پرست من به هیچ عنوان مورد دوم رو قبول ندارم وقتی شما میرید از hetzner یک سروری میگیرید که اصلا سیستم مخصوص سرور نیست چه انتظاری دارید ازش شما میتونستید برید از شرکت های بزرگ تری مثل OVH سرور خریداری کنید که مشکلات سخت افزاریت به زیر 1% برسه
    وقتی شما سروی دارید که از CPU i7-6700 داره استفاده میکنه چه انتظاری داری این مدل CPU مخصوص دسکتاپ هست نه سرور که شرکت شما داره روش 1000 تا اکانت اشتراکی مدیریت میکنه
    در مورد سرعت به نظر ما فرقی نمیکنه ما سایت های خیلی بزرگی داریم که سرورشون ایران نیست ولی سرعت بالایی دارن

    1. سلام
      جناب پادرا عزیز،
      از شما بابت این کامنت سپاس گزارم.
      به این صورت نیست که شما میفرمایید، ما قادر نیستیم با ovh فرانسه کار کنیم و این شرکت ممنوعیت برای کار با ایران دارد و تمام شرکت های استفاده کننده در خطر تحریم های جدی هستند. ما هتزنر را انتخاب کردم چون ممنوعیتی برای کار با ایران ندارند و پاسپورت ایرانی را قبول دارند و ما هم با آدرس و مشخصات تماس واقعی با آن ها در ارتباط هستیم، بله میشه مثل بقیه شرکت ها با مشخصات مجازی خارج از ایران با ovh وارد ارتباط شد اما ما ریسک های انجام این کار را نمیپذیریم.
      همچنین ما قدیم تر ها از سروری که شما میفرمایید استفاده می کردیم اما الان اغلب سرور های ما از پردازنده e5 بهره میبرند و کاملا دیتاسنتری هستند، همچنین درمورد پردازنده i7 که فرمودید ما نهایتا روی این مدل سرور ها 150 سایت نگهداری میکردیم نه 1000 سایت، اگر شرکت دیگری این کار را انجام می دهد به این معنا نیست که ما هم انجام می دهیم…

      به هر حال سرعت و پایداری سرویس ها بعد از این تغییر به شکل چشمگیری افزایش می یابد و این موضوع قابل مشاهده خواهد بود.
      موفق باشید?

      1. سلام آقای یزدان پرست ما میتونیم با مشخصات واقعی برای شما از هر شرکتی خواستید سرور اختصاصی یا لایسنس تهیه کنیم در صورت تمایل با ایمیل بنده برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

  28. باسلام وقت بخیر. ممنون بابت انجام این اصلاحات که واقعا به نفع همه کاربران هست. فقط سوالی در مورد امکانات هاستهای اشتراکی که از اروپا به ایران منتقل میشه دارم که اختصاصا در مورد نسخه php هست. با توجه به اینکه آخرین نسخه پی اچ پی این هاستها 5.6 هست امکان داره که به 7.1 و یا 7.2 ارتقاء پیداکنه؟
    ویدیوها خیلا پرمحتوا و با کیفیت قرار داده شده. لطفا نام افزونه ای رو که با اون این ویدئوها رو به این زیبایی در سایت قرار دادید بگید ممنون میشم.

    1. سلام
      روزتون بخیر آقای امیدی عزیز،
      بله نرم افزار های بر روی سرور ها آپدیت می شوند و آخرین ورژن های php بر روی هاست ها نصب می گرند.
      درمورد ویدیو ها با افزونه های پیشفرض قالب جنه jannah بر روی سایت قرار داده شده اند.
      موفق باشید.

  29. با سلام و تشکر از مجموعه میزبان فا
    دو تا سوال داشتم:
    آیا این انتقال برای سایت هایی که ار CloudFlare می کنند مشکلی ایجاد نمیکنه؟
    آبا این انتقال خللی در کار سرویس هایی مثل Google Analytics و سایر سرویس های مشابه که اقدام به رصد سایت میکنند ایجاد نمیکنه(چون با این انتقال IP ها هم عوض میشه ، درسته؟ ) ؟

    1. سلام
      جناب صادقی عزیز، پاسخ به سوالات شما به شرح زیر است:

      آیا این انتقال برای سایت هایی که ار CloudFlare می کنند مشکلی ایجاد نمیکنه؟ خیر اگر ssl رایگان نداشته باشید مشکلی نیست.

      آبا این انتقال خللی در کار سرویس هایی مثل Google Analytics و سایر سرویس های مشابه که اقدام به رصد سایت میکنند ایجاد نمیکنه(چون با این انتقال IP ها هم عوض میشه ، درسته؟ ) ؟ خیر در این زمینه نیز مشکلی نیست.

      موفق باشید.

      1. جناب یزدان پرست در خصوص سوال اول ذکر کردید اگر از ssl رایگان استفاده نمی کنند خیر . من در حال حاضر از ssl رایگان و سرویس CloudFlare استفاده میکنم ، راه برای من چیست؟ آیا اشخاصی که از ssl رایگان استفاده میکنند باید ssl با لایسنس مجزا تهیه کنند تا بتوانند همچنان از CloudFlare استفاده کنند؟ لطفا به این مطلب توجه کنید که یکی از مزیت های خرید سالانه هاست در پلن های شما همین ssl رایگان است.
        با تشکر

  30. با درودهای بیپایان خدمت شما.
    من یه چند ماهی هست که ازتون هاست گرفتم و خب غیر از مسائل تحریمها که سرور از دسترس خارج شد, باید بگم که الحق راضی بودم و سرویس دهیتون خوبه.
    البته تحریمها که گفتند اثری نداره, لابد هم نداره دیگه.
    ویدیو ها رو دیدم, توضیحات خیلی کلی بودند. خواستم اگه مقدوره شفاف سازی بیشتری بشه.
    مثلاً دقیقاً چه سرورهایی و با چه مقدار سخت افزاری و با چه مبلغی؟
    نکته بعدی در خصوص رقابتی بودن این موضوعه. آیا شما تنها شرکتی هستید که در حال وارد کردن چنین سرورهایی هست؟ یا شرکتهای دیگه هم دست به کار شدند؟
    نکته بعدی در خصوص مصرف انرژی این سرورها هست.
    با توجه به گرونی برق این موضوع رو قیمت نهایی که کاربر باید بپردازه طبیعتاً تأثیر گذار خواهد بود. برای این مورد چه چاره ای اندیشیده شده؟
    نکته بعدی در خصوص اثبات این سرورهاست. در واقع منه کاربر از کجا باید متوجه بشم و بهم اثبات بشه که سایتم رو این سرورهای تاح داره میزبانی میشه؟
    آیا این امکانو فراهم کردید که در لحظه من کاربر بتونم اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری سرور میزبانی شده رو داشته باشم و همچنین متوجه بشم چند تا سایت رو این سرور میزبانی میشند.
    همین جا بگم که در اعتماد به شما که تردیدی نیست. ولی بحث الآن شفافیت و شفاف سازیه نه اعتماد یا عدم اعتماد.
    نکته بعدی در خصوص نابسامانی وضع سیاسی, اقتصادی و اجتماعی داخلیه. به گونه ای که کوچیکترین اتفاق سریع تبدیل به یه موضوع سیاسی امنیتی میشه و همین هم باعث میشه حاکمیت روی بیاره به قطعی اینترنت و خب اگه اینترنت قطع بشه, طبیعتاً سایتها هم از دسترس خارج میشند.
    برای این مورد چه تدبیر کردید؟
    فعلاً همینا. باز هم اگه نکته ای به نظر رسید, میگم یا میگن.
    با آرزوی موفقیت روز افزون

    1. سلام
      جناب کریمی عزیز،
      در ابتدا از شما عذرخواهی میکنم که فرآیند پاسخگویی به کامنت شما کمی زمان بر شد، حقیقتا در این مدت روی سوالات شما فکر می کردم تا بتوانم پاسخ های واضحی به شما ارائه دهم. بنده سوالات شما را در زیر لیست کرده ام و برای هر یک نیز پاسخ را نوشته ام.

      سوال اول: مثلاً دقیقاً چه سرورهایی و با چه مقدار سخت افزاری و با چه مبلغی؟
      پاسخ: ما از سرور های dl360 g8 pro که یکی از حرفه ای ترین سرور های کمپانی hp می باشد استفاده می کنیم و هر سرور دو پردازنده و در مجموع 20 هسته و حدودا 96 گیگابایت رم و 1600 گیگابایت هارد ssd اینترپرایز دیتاسنتری تحت لیسانس hp دارد که در نوع خود بی نظیر است. قیمت هر یک از این سرور ها در شرایط ارزی فعلی که ما اقدام به خرید آن ها کرده ایم در حدود 40 الی 55 میلیون تومان است.

      سوال دوم: آیا شما تنها شرکتی هستید که در حال وارد کردن چنین سرورهایی هست؟ یا شرکتهای دیگه هم دست به کار شدند؟
      پاسخ: شرکت های دیگر معمولا از مدل های پایین تر که کمی اقتصادی تر است استفاده می کنند مانند سرور های سوپر میکرو و …، سرور هایی که ما تهیه کرده ایم از سری سرور های سازمانی hp برای محاسبات دقیق و پردازش های سنگین است، و به زودی ویدیو رونمایی از این سرور ها در سایت قرار میگیرد. حقیقتا هیچ یک از همکاران یا رقیبان خرید این سرور های سنگین را کاری عقلانی نمی دانند و به ما نیز توصیه کرده بودند که چنین اشتباهی انجام ندهیم چرا که کاربر ایرانی لیاقت این کیفیت را ندارد، اما حقیقتا سیاست های کیفی ما برخلاف بقیه شرکت ها است.

      سوال سوم: با توجه به گرونی برق این موضوع رو قیمت نهایی که کاربر باید بپردازه طبیعتاً تأثیر گذار خواهد بود. برای این مورد چه چاره ای اندیشیده شده؟
      پاسخ: خیر کاربر قرار نیست هزینه ای بپردازد و هدف ما از انجام این کار کنترل قیمت و عدم نیاز به افزایش قیمت ها است، چون ما فقط یکبار این سرور ها را میخریم و مانند سرور های اجاره ای اروپایی بقیه شرکت ها نیست که هر ماه بخواهند از ما هزینه اجاره با نرخ ارز جدید دریافت کنند، ما فقط هزینه برق و اینترنت را به دیتاسنتر می دهیم.

      سوال چهارم: اگه اینترنت قطع بشه, طبیعتاً سایتها هم از دسترس خارج میشند. برای این مورد چه تدبیر کردید؟
      پاسخ: بله به همین خاطر هزینه های سنگین متحمل شدیم و سرور ها را در دیتاسنتر برج میلاد قرار دادیم، دیتاسنتر برج میلاد 4 فیبر اینترنت اضطراری دارد و به هیچ عنوان قطعی های سراسری ندارد، در حقیقت شرکت توسعه ارتباطات زیرساخت مسئول توزیع اینترنت بین اپراتور ها و adsl ها یا isp های مختلف در کشور است، خود شرکت توسعه زیرساخت ارتباطات در همان دیتاسنتر برج میلاد سرور های خود را در پایدار ترین وضعیت اینترنت نگه داری می کند. هزینه نگهداری سرور در دیتاسنتر برج میلاد هم دو برابر بقیه دیتاسنتر ها است و به همین خاطر است که شرکت های انگشت شماری سرور های خود را در این دیتاسنتر قرار می دهند.

      سوال پنجم: نکته بعدی در خصوص اثبات این سرورهاست. در واقع منه کاربر از کجا باید متوجه بشم و بهم اثبات بشه که سایتم رو این سرورهای تاح داره میزبانی میشه؟
      پاسخ:ببینید من به این سوال شما خیلی فکر کردم، ما داریم بدون هیچ چشمداشتی کیفیت و سرعت سرویس ها رو تا 5 برابر افزایش میدیم و هزینه های بسیار سنگینی داریم روی این کار میکنیم و بعد از انتقال این تفاوت کیفیت برای شما محسوس خواهد بود و در حالتی که کیفیت بهتر شده و هزینه اضافی هم از شما دریافت نشده به نظر درخواست اثبات این که سایت شما روی این سرور ها نگهداری میشه یا نه کمی منصفانه نیست، اما ما که در هر صورت چیز مخفی با مشترک نداریم و بنده بررسی کردم شما به عنوان مشترک دسترسی این رو ندارید که از مدل سرور و قطعاتش آگاه بشید، اما بعد از انتقال یک تیکت برای ما بزنید تا ما از دسکتاپ کامپیوتر فیلمبرداری کنیم و با آی پی سروری که سایت شما روش میزبانی میشه وارد مدیریت اون سرور بشیم و مدل و نوع سخت افزار رو فیلم بگیریم و براتون ارسال کنیم تا از این موضوع مطمئن بشید، این آرزوی ما هست که نرم افزاری تو هاست کاربر باشه که این مشخصات سرور رو نشون بده چون به نفع ماست که این همه سرمایه گذاری کردیم کاربر ببینه…اما اگر این چیزی که شما میفرمایید واقعا شدنی بود برای خیلی از هاستینگ های کشور به شدت آبرو ریزی میشد و مرز های حقیقت برای مشتریان واضح میشد.

      موفق باشید?

  31. باسلام میخواستم بدونم هاست وردپرس ایران کی قرار داده می‌شود تا بتونیم بخریم چون میخوام از مشتریان جدیدتون بشم باتشکر

    1. سلام
      جناب علیرضا عزیز،
      باتوجه به این که انتقال وب سایت مشتریان قدیم میزبان فا به سرور های جدید در اولویت است فعلا برنامه ما این نیست که فروش همگانی این سرور را آغاز کنیم، بنابراین در حدود 2 ماه دیگر که انتقال وب سایت تمام کاربران به سرور های جدید به اتمام رسید، سرویس های جدید بر روی بستر جدید ارائه خواهند شد و البته ایمیل اطلاعیه این موضوع خدمت شما ارسال خواهد شد و در صفحه محصول نیز درج می شوند که سرویس در دیتاسنتر ایران ارائه خواهد شد.
      موفق باشید.

  32. سلام
    نگرانی مهم من مشکلات ارتباط سرور های خارجی (مثل گوگل) با سرور ها و درگاه های داخلی هست. گرازش cdn ابر آروان رو مطالعه کنید که نشون میده دسترسی به لینکدین و ویکی پدیا و گوگل … از ایران بهدخاطر روش های جدید قیلترینگ مختل شده.
    اگهواینطور باشه گوکل موقع فچ کردن برگه ها هی خطا میده و ارزش سایت میاد پایین.

    1. سلام
      جناب سعید عزیز،
      بله داخل ویدیو ها هم خدمت شما به صورت مفصل توضیح دادم که خیلی از هاست های ایران با کیفیت نیست و با مشکلاتی که شما میفرمایید مواجه است، اما ما تجهیزات خود را در مدرن ترین دیتاسنتر ایران، برج میلاد قرار داده ایم که خدمات این دیتاسنتر نیز بسیار گران قیمت است و کیفیت شبکه بسیار بهتری نسبت به دیتاسنتر های دیگر دارد، این دیتاسنتر به 4 فیبر اینترنت و تجهیزات مدرن مجهز است و ارتباط گوگل با سرور های این دیتاسنتر بسیار عالیست و هیچ مشکلی در این رابطه برای وب سایت شما عزیزان رخ نخواهد داد.
      موفق باشید?

  33. من به عنوان مشتری شما راضی نیستم سایتم به هاست داخل ایران انتقال پیدا کند چه این سرورها متعلق به میزبان فا باشد یا نباشد.

    1. سلام
      جناب جمال عزیز،
      بنده داخل ویدیو خدمت شما توضیح دادم که این تحول اجباری نیست و فقط برای افرادیست که به دنبال کیفیت، سرعت و امنیت بیشتر اطلاعات هستند، شما درصورتی که با این انتقال موافق نیستید، آدرس وب سایت خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنید و داخل ایمیل بفرمایید که چرا مایل نیستید سایت شما به ایران منتقل شود؟
      موفق باشید.

      1. سلام
        این سرویس که شما عنوان میکنید خودتون وارد کردید و از نسل نو هستش و مستقیم خودتون خرید کردین رو می تونید ثابت کنید؟
        به نظر بنده شما با این ترفند فقط میخواین مشتری هاتون بیارن رو سرور های ایرانی
        حالا نمیدونم چه سودی براتون داره و یا چه پیشنهادی بهتون داده شده
        و در ضمن از روی سیاست قیمت هاست اشتراکی اروپارو یهو بردین به قیمت 13900تومن
        و این هاستی که جدید ارائه میکنید رو 12900زدین
        مگه شما نگفتین قیمت تغییر نمیکنه اون موقع که شما فیلم ظبط کردین 10900یا 11900بود اگه اشتباه نکنم
        ولی حالا 2هزار یا 1هزار تومن رفته روش
        در کل مشخص دروغ میگین

        1. سلام
          خانم رضایی عزیز،
          پرورداگار ما شاهد هستش که طی ماه اخیر ما با چه مکافاتی این سرور ها را ترخیص کرده ایم و یکی یکی آن ها را در دفتر اصفهان چکاپ کامل کرده ایم و سپس دسته دسته سرور ها را به برج میلاد تهران برده ایم و در آنجا یکی یکی این سرور ها را در رک قرار داده ایم، چرا ما باید به شما دروغ بگوییم؟
          یک ویدیو در حال تهیه شدن است که تمام این تجهیزات خدمت کاربران نمایش داده میشه اما بنده بخاطر این که نگرانی شما رفع بشه تصاویر این سرور ها رو که داخل استودیو خودمون اوردیمشون رو براتون ایمیل می کنم.

          درمورد قیمت ها ما گفتیم قیمت سرویس های ایرانی را تثبیت می کنیم و آن را متناسب با تجهیزات جدید برای همیشه تثبیت کردیم.
          درمورد قیمت سرویس های اروپایی هم واقعا شما داخل همین کشور زندگی می کنید؟ اون روزی که ویدیو ضبط شد قیمت یورو 11 هزارتومان بود و امروز 16 هزارتومان، اصلا و ابدا و قطعا فشار مالی که روی ما داره وارد میشه رو ما به کاربر منعکس نکردیم فقط کافیه برید یه نگاه به قیمت بقیه سرویس دهنده ها بندازین.

          در کل مزد دست ما رو با این حرفا ندید، ما فرض رو بر این گذاشتیم که متشخص ترین کاربر های ایرانی رو داریم که دست به همچین سرمایه گذاری سنگینی زدیم که بقیه در رویا هم نمیتونن این کیفیت رو لمس کنن.

          تصاویر سرور ها خدمت شما ایمیل شد.

          موفق باشید ???

        2. خانم رضایی ایمیل شما برگشت خورد و ظاهرا آدرس ایمیلی که برای ما موقع ارسال این کامنت ارسال کرده اید وجود خارجی ندارد؛ اما برای شفاف سازی بیشتر تا قبل از ارائه ویدیو رونمایی از سرور ها، تصاویر رو اینجا برای شما و دوستان قرار میدم.



  34. سلام.
    کی از این سرویس شما رونمایی میشه؟
    همین الان من به صفحه خرید هاست ایران رفتم و دیدم شما از کلمه «هاست ایران میزبانفا» استفاده کردید.
    آیا در حال حاظر این سرویس هاست ایرانی که ارائه میدید همون هاستی هست که بالا در ویدئو ها توضیح دادید؟
    میشه بگید که رونمایی میشه؟
    بعد برای خریدش باید چیکار کنیم؟ اگر بخوایم میشه هاستمون رو از اروپا منتقل کنیم روی هاست ایران؟ بعد باید کل مبلغ هاست جدید رو واریز کنیم یا فقط ما به التفاوت هاست قدیمی و هاست جدید رو؟
    ممنون

    1. سلام
      جناب علیرضا عزیز،
      نسل اول سرویس های هاست اشتراکی ایران بر روی تجهیزاتی که در ویدیو بالا گفته شده، از دوشنبه 12 شهریور 97 در لینک زیر ارائه خواهد شد.
      https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/
      اگر میخواین خرید جدید داشته باشین که خیلی راحت خرید کنید از صفحه بالا، اما اگر میخواین از هاست اروپا میزبان فا به این سرویس ها منتقل بشین صبر کنید تا وقتی نوبت به سایت شما رسید ما خودمون بهتون اطلاع میدیم و رایگان براتون این کار رو انجام خواهیم داد.
      موفق باشید.

  35. سلام
    بسیار از جناب یزدان پرست سپاسگزارم عالی هستید عالی.
    لطفا میکروفونی که صداتونو باهش ضبط میکنید اسمشو دقیق بگید بهم برای کسب و کارم لازم دارم. همون میکروفونی که صدای اموزش اتصای ایمیل هاست به جیمیل رو باهاش ضب ط کردید. ممنونم و منتظر پاسختون

    1. سلام و روز بخیر
      جناب محسن عزیز،
      در ویدیویی که در این صفحه از من مشاهده کردید از رکوردر zoom h1 استفاده شده است.
      اما در سایر ویدیو های آموزشی سی پنل که میفرمایید از میکروفون rode nt usb استفاده شده است، توجه کنید که برای استفاده از میکروفون حرفه ای rode که خدمتتون گفتم باید محیط آکوستیک استودیویی داشته باشین چون این میکروفون بسیار قوی هست و بازگشت صدا و حتی صدای خونه همسایه ها، شمعک بخاری و صدای هر چیزی که فکرشو نمیکنین رو هم ضبط می کنه ???
      اگر محیط آکوستیک ندارید بهتره از همین رکوردر zoom h1 استفاده کنید که به صورت هوشمند فقط صدای گوینده رو میگیره.
      موفق باشید?

      1. سلام
        واقعا دوستتون دارم ادم فرهیخته ای هستید که خودتون بدون هیچ چشمداشتی جواب میدید. من هر چی سرویس و دامنه دارم رو میزبانفاست تمام کسایی هم که میخوان بخرن میگم فقط میزبانفا. بازم ممنون

  36. سلام وقت بخیر . از کاربران سایت شما هستم و 45 روز دیگر هاستم رو میزبانی اروپا تمام می شود ، و در حال حاضر دو هاست اروپا دارم.
    چه زمان حدودا وقت برای انتقال هاست ها به ایران نیاز دارید ؟ آیا در حال حاض باید رو اروپا تمدید بزنم ؟
    آیا پهنا باند هم تغییری خواهد داشت در میزبانی ایران ؟
    و این که گفتید سرعت و امکانت 5 برابر ، آیا مثلا در میزبانی ایران قبلا 20 بازدید همزمان و 400 گیگ فضا برای دیتابیس داشتید ! این موارد 5 برابر می شود ؟
    در مورد 5 برابری شدن یک مقدار توضیح کامل بدید که متوجه بشم .
    و در آخر آیا مشکلی برای سایت و سرور ها به وجود نمی آید و قطعی نخواهیم داشت ؟ شما گفتید بدون قطعی ، که این فک نکنم ممکن باشه ، در رابطه با dns یا آپی سرور که قطع بشه حداق زمانی صد درصد سرور ها از دسترس خارج خواهند شد ! در این مورد اطمینان می دید تا بدون مشکل باشد .
    هنوز ایمیلی به ایمیل شما [email protected] ارسال نکردم و منتظر پاسخ شما هستم .
    تشکر.

    1. سلام
      جناب حسینی عزیز،
      شما هاست اروپای خود را تمدید کنید زمانی که نوبت به انتقال سایت شما رسید ما آن را بدون هزینه به هاست ایران منتقل کنیم.
      منظور ما کیفیت، سرعت و پایداری 5 برابری هستش، امکانات هاست مانند فضا و ترافیک و ادان دامین و … 5 برابر نمیشن.
      انتقال بدون قطعی انجام می شود و قبل از انتقال سایت شما به سرور جدید ما dns ها را به شما می دهیم تا ست کنید و بدون قطعی به سرور جدید منتقل شوید.
      موفق باشید.

  37. سلام وقت بخیر آقای یزدان پرست
    می خواستم بپرسم با معرفی خدمات جدید از سایت شما، آیا ظرفیت سرور های مجازی شما هم تغییری می کنه، ما همیشه در بخش سرور مجازی سایت شما با جمله ظرفیت تکمیل است مواجه هستیم ؟
    .
    با تشکر

    1. جناب حامد عزیز، سلام
      ما در حال برنامه ریزی هستیم که در فاز های بعدی عملیات باکیفیت ترین سرور مجازی کشور رو ارائه کنیم که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بی نظیری را دارا باشد، به نظر زیرساخت های ما برای انجام این کار تا حدود 4 ماه دیگر حاضر می شود، پس از رونمایی از این سرویس ما ظرفیت ارائه آن را به حد انبوه خواهیم رساند.
      شما منتظر باشید بعد از رونمایی حتما برای شما ایمیل اطلاع رسانی معرفی سرویس ارسال میشه.
      موفق باشید ???

      1. ضمن تشکر از شما،
        آقای یزدان پرست بعضی از شرکت ها در تبلیغات خودشون برتری سرویس ها رو در مجهز بودن به هارد های NVMe می دونند که طبق ادعا اونها تا 5.6 برابر سرعت بالاتری رو نسبت به هارد های ssd معمولی دارند، آیا منظور شما از هارد ssd اینترپرایزی همون هارد NVMe هست؟

        1. سلام
          جناب حامد عزیز،
          متاسفانه این یه ایده تبلیغاتی هستش برای فریب کاربران، هارد های nvme برای سرور ها ساخته نشدن، درسته که ممکنه سرعتشون از ssd بیشتر باشه اما این هارد ها اطمینان عملکرد کافی برای استفاده در سرور های سازمانی و مهم رو اصلا ندارن، کلا این هارد ها برای کامپیوتر های دسکتاپ و گیم ساخته شدن، پرسرعت ترین هارد هایی که از دید تخصصی میشه داخل سرور اون ها رو استفاده کرد هارد های SSD اینترپرایزی با پورت SAS با قدرت انتقال دیتا 12 گیگابیت بر ثانیه هستند، کلا مسئله سخت افزار و اونم هارد خیلی تخصصی هستش و جای فریب مشتری رو داره…اما هارد های nvme برای سرور های مهم اصلا عملکرد دقیق و قابل اطمینانی ندارند، به غیر از سرعت بسیار بالا دقت و فاصله بین دو خطا هم برای کار های مهم سروری مورد اطمینانه، و هارد های ssd اینترپرایزی یعنی هارد های اس اس دی که برای کامپیوتر ساخته نشدن و برای سرور و عملکرد های بسیار دقیق و طولانی با سرعت بسیار بالا هستند.

          سوال دیگری داشتید بفرمایید.

  38. سلام و خسته نباشید به شما و گروهتون. اول امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق بیوفته
    باتشکر وآرزوی موفقیت روز افزون

  39. درود. ما یک افزونه ربات تلگرام و ارسال محصولات به کانال تلگرام داریم. متاسفانه بعد از انتقال وب سایت به سرور های داخلی امکان اتصال تلگرام به api.telegram.com وجود نداره و عملا هر دو پلاگین ما از کار افتاده و کار وب سایت ما رو مختل کرده. دوستان اینجا راهی برای برون رفت از این مشکل دارند که پیشنهاد بدند؟

    1. سلام
      جناب رجائی زاده، خبر خوبی که برای شما دارم اینه که ما در حال آزمایشات گسترده هستیم تا مشکل روبات های تلگرام و هرگونه تحریم دیگه ای رو روی هاست ایران به صورت کامل رفع کنیم، به این صورت که تمام ترافیک افزونه ها و سرویس های تحریمی که هاست ایران رو تحریم کردن رو از یکسری روتر به اروپا میفرستیم و روتر اروپا درخواست رو به مقصد شما میرسونیم و از همون مسیر ریکوئست رو برمیگردونیم به سایت شما و کاملا این مشکل قراره حل باشه، به صورت خلاصه یعنی این که سایت شما وقتی میخواد به سرویس های تحریم شده یا تلگرام از مبداء ایران وصل بشه، به صورت یه هاست اروپایی ارتباطش رو میگیره و کارش رو انجام میده.
      طی 72 ساعت آتی این امکان با تمام جزئیاتش تحت عنوان آنتی تحریم داخل سایت رونمایی میشه و تمام نگرانی ها بابت استفاده از سرویس های ایران حل میشه.
      موفق باشید.

  40. با درود خدمت گروه همیشه فعال و حرفه میزبان فا به خصوص آقای یزدان پرست عزیز که با صدای گرمشون اطلاعات نه تنها بنده بلکه بسیاری از دوستان را بالا بردند ،
    خدمت شما عارضم که بنده تقریبا 3 یا 4 ماه میشه که از شما هاست خریداری کرده هم و کاملا راضی هستم …..
    در زمان خرید تاکیید بنده بر خرید هاست های ایران بود ولی با دیدن فیلم ها و راهنمایی های شما هاست اروپا را خریداری کردم……
    و همچنات هم تاکید بنده بر هاست های ایران و علی الخصوص هاست های ایران شماست که بر روی سرور های آسیاتک میباشد.
    اکنون بنده اگر بخوام تغییر هاست بدم و برم بر روی هاست ایران چه کاری باید انجام دهم ؟؟ و آیا از سیستم لینوکس و سی پنل استفاده خواهیم کرد ؟؟
    با تمامی امکانات و بدون بند شدن و بدون مشکل لایسنس ؟؟
    ممنونم از شما و گروه فوق حرفه ای میزبان فا که تاکنون همچین گروه خوش ذوق و فعالی را ندیده بودم که الان هم داریم میبینم و هم میشنوم .
    با تشکر

    1. سلام
      جناب محمدی عزیز از لطف شما نسبت به این مجموعه متشکرم،
      ما در حال انتقال تمامی وب سایت ها بر روی همین سرور های با کیفیت در دیتاسنتر آسیاتک هستیم، اجازه دهید وقتی نوبت سایت شما برسد ما خودمان با شما وارد ارتباط می شویم و با شما هماهنگی می کنیم.
      بله سرویس ها لینوکس و سی پنل خواهند بود و مشکلی نیز در لایسنس ها رخ نمی دهد.

      در پایان باز هم از شما بابت این کامنت پر انرژی متشکریم و انشالله بتوانیم با این تحول بزرگ باکیفیت ترین سرویس های ممکن را به کاربرانی چون شما ارائه دهیم که قطعا لایق بهترین ها هستید.

      موفق باشید?

  41. سلام عرض ادب
    ببخشید الان این دو تا چیز رومتوجه نشدم.
    1) الان هاست وردپرسی که بنده از شما خرید میاد روی سرور ایرانتون؟؟

    2)الان این هاست خوبی که این همه تعریف کردید رو از کجا میشه خرید؟

    1. سلام جناب سعید
      ببخشید یه مقداری دیر پاسخ دادم به کامنت شما.
      1- خیر فعلا هاست وردپرس ایران حاضر نیست و تا 1 ماه آتی امکان خریدش فراهم میشه.
      2- فعلا هاست اشتراکی ایران بر بستر این تجهیزاتی که خدمتتون گفتم رو میتونین از صفحه زیر تهیه کنید.
      https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/
      موفق باشید.

      1. خب بنده الان هاست وردپرسی دارم از شما بعد از یک ماه میتونم درخواست بدم روی ایران؟؟

  42. قیمت قبل انتقال و یک روز قبل از انتشار ویدیو : 159900
    قیمت همچنان قبل از انتقال و 24 ساعت بعد از انتشار ویدیویی که در آن به عدم افزایش قیمت اشاره شده : 199900
    دلیل : تثبیت قیمت سرویس ها و عدم وابستگی ارز و کاهش قیمت ها
    قیمت احتمالی بعد از انتقال به ایران : 499900
    دلیل : همینی که هست !

    1. سلام
      آقای علی عزیز،

      درمورد قیمت ها ما گفتیم قیمت سرویس های ایرانی را تثبیت می کنیم و آن را متناسب با تجهیزات جدید برای همیشه تثبیت کردیم. و داخل سایت اصلی هم نوشته شده که تا سال 1399 قیمت هاست ایران گرون تر نمیشه. ما قیمت ها رو تثبیت کردیم و برای 2 سال بستیم.
      اون زمانی که ویدیو ارائه شد و شما قیمت ها رو اندازه گیری کردید ما هنوز قیمت ها رو نبسته بودیم چن هزینه های ما مشخص نبودند آن زمان.
      موفق باشید.

  43. سلام علی جان، خدا قوت…
    یه سوال برای من پیش اومده و اونم اینه که با وجود صحبت های کامل و جامعت در خصوص انتقال هاست به درون ایران، عملا بسته اشترامی هاست وردپرس ما که دیتاسنتر آن درون کشور آلمان قرار داده به دیتاسنتر برج میلاد منتقل میشه، درسته؟

    اگر پاسخت بله هست، باید بگم که نیازه ما مجددا هاست ایرانی (https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/) خریداری کنیم؟ چون هزینه ماهانه ما بابت وب سرویس هاست اشترامی چیزی در حدود 70 هزار تومن هستش و پنل پایه https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/ حدود 20 تومنه، این قضیه رو برامون شفاف سازی می کنید؟

    https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/

    1. سلام
      بله تمام سرویس های آلمان به دیتاسنتر برج میلاد منتقل میشه.
      خیر نیاز نیست شما هیچ کاری بکنید یا هزینه ای کنید، ما خودمون سایتتون رو انتقال میدیم به هاست ایران و تا پایان دوره اعتبار سرویستون درخدمت شما هستیم، بعد از اون برای تمدید، صورتحساب های تمدید بر اساس قیمت های هاست ایران خدمت شما صادر می شود.
      در ویدیو دوم گفته شد که شما لازم نیست هیچ کاری کنید یا هزینه ای کنید.

      موفق باشید.

  44. سلام تنها اتفاق خوشایندی بوده که این روزها در خصوص شرکت های هاستینگ که اکثرا با مشکلات ارزی و تحریم روبرو بودن شنیدم..
    حقیقتا فیلم هها رو ندیدم.. میبینمشون..
    الان خرید و یا انتقال انجام بدیم روی سرور های جدید کانفیگ میشه و قرار میگیره؟

    همیشه موفق و پاینده باشید.

    1. سلام
      ممنونم و این نظر شماست…
      این تحولات برای ما بسیار هزینه بر و کمر شکن است به جرات می توانم بگویم که اعضای تیم ما طی 4 هفته اخیر روازنه کمتر از 4 ساعت خوابیده اند و این اقدامی بزرگ است که هر شرکتی خود را متحمل این فشار نمی کند تا مشترک نهایی را از شر افزایش هزینه و ریسک تحریم ها نجات دهد…

      فقط سرویس های موجود در لینک زیر بر روی بستر جدید برج میلاد و سرور های باکیفیت ارائه می شود، بقیه سرویس ها هنوز بر بستر قدیمی هستند.

      https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/

      موفق باشید.

  45. با سلام و عرض خسته نباشید به تیم خوب و پر فعال میزبان فا
    آیا با انتقال سرور های اروپا به به ایران لیست خرید سرور ها اروپایی از میزبان فا حذف میشه یا لیست خرید همچنان برقرار است.

    1. سلام
      جناب آرش عزیز البته که این مورد به استقبال کاربران از سرویس ها وابسته است.
      به جرات می توانم به شما بگویم از زمانی که سرویس های ایران با کیفیت را راه اندازی کرده ایم و سایت های زیادی روی آن آمده اند و راضی هستند، روزانه 98 درصد خرید ها به بستر هاست ایران رفته است و ظاهرا مردم از این تحول راضی هستند و دیگر اطمینان نمی کنند سایت های خود را در اروپا نگهداری کنند.
      از بین 4000 کاربر که برای انتقال آن ها به ایران اطلاع رسانی شده است فقط 3 نفر با این موضوع مخالفت کرده اند و قطعا ما برای میزبانی فقط سه نفر بر بستر اروپا نمی توانیم سرور های گران قیمت را در آنجا به یورو تمدید کنیم و علاوه بر آن سرور های بکاپ اروپایی را که ماهانه بیش از 4 میلیون تومان هزینه میبرد را نمی توانیم بخاطر سه نفر نگه داریم، مجموع هزینه پرداختی این 3 نفر به شرکت در سال حدود 270 هزارتومان است 🙂

      بنابراین خیلی بعید نیست که کلا از همکاری با اروپا صرف نظر کنیم و به صورت تمرکزی بر بستر ایران کار کنیم و باکیفیت ترین هاست داخلی را با رویکردی متفاوت ارائه کنیم، به این صورت هم ما ریسک کمتری می کنیم و هم کاربران از کیفیت رضایت بیشتری خواهند داشت.

      در زمینه تمام این موارد اگر اجرا شود ویدیو هایی طراحی می کنیم و در صفحات سایت قرار میگیرد و خیلی کامل همه چیز را شفاف سازی می کنیم تا مردم در این زمینه آگاهی کامل داشته باشند.

      موفق باشید.

  46. سلام وقت بخیر
    خسته نباشید آقای علی یزدان پرست
    مگه شما قرار نبود قیمت رو یکسان کنید و دیگه تغییر ندید
    این سرویس جدیدی که راه اندازی کردین اولش قیمت زده بودین 12900 و گفته بودین قیمت ها تغییر نخواهد کرد تا 2سال آینده
    پس چرا الان قیمت زده شده13900
    میشه با مشتری هاتون بازی نکنید و صادق باشید خواهشا خواهشا
    شما قبلا هر وقت میخواستین قیمت هارو ببرین بالا اطلاع رسانی میکردین قبلش و ایمیل میفرستادین به مشتری هاتون
    ولی حالا یهو قیمت هارو می برین بالا و رو حرفتون نیستین اصلا
    چطور انتظار دارین بهتون باور کنیم
    میشه گفت تاسف اور

    1. سلام
      خانم جناب خدایی غزیز،
      پرورداگار ما شاهد هستش که طی ماه اخیر ما با چه مکافاتی این سرور ها را ترخیص کرده ایم و یکی یکی آن ها را در دفتر اصفهان چکاپ کامل کرده ایم و سپس دسته دسته سرور ها را به برج میلاد تهران برده ایم و در آنجا یکی یکی این سرور ها را در رک قرار داده ایم، چرا ما باید به شما دروغ بگوییم؟

      درمورد قیمت ها ما گفتیم قیمت سرویس های ایرانی را تثبیت می کنیم و آن را متناسب با تجهیزات جدید برای همیشه تثبیت کردیم. و در صفحه هاست ایران هم در لینک زیر نوشتیم که تا تاریخ 1399/01/01 قیمت ها رو ثابت کردیم و زیادش هم نمی کنیم، واقعا کدوم شرکتی همچین کاری برای آسایش خیال مشتری هاش انجام میده؟

      https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/

      در کل مزد دست ما رو با این حرفا ندید، ما فرض رو بر این گذاشتیم که متشخص ترین کاربر های ایرانی رو داریم که دست به همچین سرمایه گذاری سنگینی زدیم که بقیه در رویا هم نمیتونن این کیفیت رو لمس کنن.

      درمورد افزایش قیمت در هر چیزی هم لطفا کمی چشمان خود را به سمت واقعیت باز کنید، چرا یورو ماه پیش این موقع 11 هزارتومان بوده و امروز 18 میلیون تومان و هزینه های امروز شرکت ما در ابعاد چند هزار یورو کمر شکن شده است. می توانید به این فکر کنید که در ابعاد وسیع این نوسانات ارز چه بلایی بر سر شرکت ها و کارخانه ها آورده است؟ مگه کارخونه شیر و ماست و رب گوجه هی دارن هر روز به شما اطلاع رسانی میکنن و قیمت ها رو میبرن بالا؟

      جناب خدایی عزیز، این روزا روزایی نیستش که به جای این که زحمات یه شرکت رو تو این شرایط سخت ازش تقدیر کنید که چه کاره بزرگی داره میکنه که اطلاعات مشتریانش رو از تحریم ها نجات بده، بیاین و بخاطر 2 هزارتومان افزایش قیمت که واقعا این روزا مثل شوخی میمونه این افزایش، به ما بگین تاسف آور.

      این رفتار ها رو این روزا انجام ندین و مثل ما که تصمیم گرفتیم فشار رو خودمون تحمل کنیم و کاربرا رو نجات بدیم شما هم فقط رشادت کنید و بدو بیراه بار ما نکنید، همین که ناراحتمون نکنید خودش یه دنیا لطفه، نیازی نیست کمکی بکنید فقط درک کنید مارو.

      موفق باشید.

  47. با سلام
    یه سوال دیگه این که این سرور های جدید در رنک الکسا آمار خوبی پیدا میکنه چون در هاست های اروپایی رنک الکسا جایگاه خوبی داره.
    وتشکر فراوان و بی نهایت به تیم خوب و پر تلاش و حرفه ای میزبان فا.

    1. سلام
      بله طبق الگوریتم سئو محلی گوگل، سایت هایی که سرور هاشون به موقعیت جغرافیایی کاربران بازدیدکننده نزدیک هستش داخل گوگل و الکسا رتبه بهتری کسب میکنن.
      موفق باشید.

  48. سلام اقای یزدان پرست بسیار ممنون از وقت و انرژی که برای کارتون میدارین ، من به مدت ۲ سال است مشتری شرکت شما هستم به جرات میتونم بگم شرکت شما در این دوسال به من خدمات عالی هاست و تیم پشتیبانیتون واقا به جرات اطلاعات منو بسیار بالا بردن ودر کلام اخر ضمن تشکر من الان مشکلی که دارم در استفاده از کلادفلر در هاست وردپرس اروپاست گاهن زمان هایی از داخل ایران دسترسی به سایت نیست میخواستم بدونم در انتقال هاست به ایران این موضوع حل میشود و شما کلا استفاده از cdn خارجی در هاست داخلی را پیشنهاد میکنید ؟ با تشکر از وقت و زحمات خوب تیم میزبان فا

    1. سلام
      جناب محمدی عزیز؛
      ابتدا عذرخواهی میکنم که خیلی دیر به این تیکت پاسخ دادم…
      بنده استفاده از هاست ایرانی و cdn خارجی را به شما توصیه نمی کنم و بهتر است روی هاست ایران از cdn هایی مثل ابر آروان استفاده کنید.
      موفق باشید.

  49. درود و عرض ادب

    هم اکنون آیا این سروری که صحبت میفرمائید رونمائی شده ست ؟؟
    ما سرویسی از ایران شما داریم ایا روی این بستر هست یا خیر بعدها منتقل خواهد شد

    با تشکر

    1. سلام
      جناب فرزین عزیز،
      بله از این سرویس رونمایی شده است و 50 درصد وب سایت کاربران قدیم اروپا و ایران به این سرویس ها منتقل شده است.
      اگر صبوری بفرمایید اطلاعیه ما را دریافت می کنید به زودی و سایت شما را نیز به این سرور ها منتقل می کنیم.
      موفق باشید.

  50. سلام
    این همه تبلیغات و این همه ادعا در خصوص هاست ایران؟!
    من هر دو هاست ایران و اروپا شما را دارم. به نسبت بقیه شرکت‌ها بهتر هستید اما نکته اینجاست که هاست اروپای شما اگر بحث قطعی نداشته باشد از هاست ایران سریعتر است، چرا؟
    من دو سایت با قالب و پلاگین های یکسان و محتوای یکسان روی دو هاست قرار دادم و با ابزار های سرعت مثل GTmetrix و ابزار سرعت گوگل تست کردم.
    هاست ایران حدود 20 ثانیه
    هاست اروپا حدود 5 ثانیه

    خودتان هم به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید و نتیجه را ببینید!
    حال دلیلش چیست که روی هاست ایران اینقدر مانور میدهید و کیفیتش را 5 برابر هاست اروپا می دانید!

    لطفا فکری برای این مشکل بکنید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید بفرمایید تا خدمت شما ارائه کنم…

    1. سلام
      جناب پیمان عزیز،
      بله ما روی این خدمات ادعا داریم چون تمام اعتبار و زمان خود را برای زیرساخت این سرویس ها گذاشته این و قطعا هاست ایرانی کاملا متفاوت از بقیه شرکت ها طراحی و ارائه کرده ایم و به لطف پروردگار رضایت کاربران بسیار شدید است.
      من از دست عده ای از شما کاربران عزیز که بدون اطلاعات کافی دست به انتشار چنین کامنت هایی در شبکه های اجتماعی زده اید بسیار دلخور هستم، که چرا این همه زحمت و انرژی رو نمیبینین ولی چندتا مشکل کوچیک رو انقدر بولد میکنید؟ چرا؟
      موضوع این هستش که جی تی متریکس داخل هاست ایران اصلا معیار سرعت نمیتونه باشه چون هزاران کیلومتر از دیتاسنتر ایران فاصله داره و مرجع جی تی متریکس در ونکور کانادا هستش، شما معیار سرعت چشمی در عمل را نادیده مگیرید و به آمار یک ربات اکتفا میکنید و چنین قضاوت می کنید؟
      در پست زیر ما کامل و علمی توضیح دادیم که چرا معیار تست سرعت جی تی متریکس در هاست ایران صحیح نیست.
      https://mizbanfa.net/blog/cms/wordpress/test-site-speed-with-iran-server-or-gtmetrix/
      موفق باشید.

    1. سلام
      50 درصد کار انجام شده و 50 درصد آن هنوز انجام نشده و با افزایش شدید قیمت سرور و تجهیزات در ایران مواجه هستیم و داریم مقدمات خرید بقیه سرور ها و انتقال کاربران به ایران هستیم.
      موفق باشید.

  51. سلام آقای یزدان پرست عزیز…
    بنده به عنوان یک همکار در ارائه خدمات میزبانی وب این کامنت را مینویسم..
    برای ما خیلی خوشحال کننده است که با افتخار هاست ایران با کیفیت خیلی خوب ارائه کنیم. و قطعا کیفیت و پرفورمنس این هاست رو مشتریان شما خواهند چشید…
    خیلی اقدام خوبی کردین… آفرین
    موفق باشید

    1. سلام
      همکار عزیز،
      از شما بابت این کامنت ارزشمندتون متشکرم و حتما شما که زحمات و هزینه های این کار رو میدونین خوب در جریان هستید که چه کاره بزرگی ما انجام داریم میدیم این روزا، از شما بسیار ممنون و سپاس گزارم و امیدوارم شما هم داخل وب هاستینگتون موفق و سربلند باشید.
      موفق باشید.

  52. سلام قرار بود قیمت ها تغییری نداشته باشه رو همین کانفیگ ها اما الان دقیقن اومدین منابع رو کاهش دادید . سی پی یو تو همه پنلا نصف شده که شدیدن سایتارو با مشکل مواجه کرده . منی که پنل با سی پی یو 4000 مگاهرتز یه ساله گرفتم چرا الان باید سی پی یوش بعده یه ماه نصف بشه . خودمم ازین موضوع خبر نداشتم تا اینکه تو چند تا کانال تلگرام دیدمو چک کردم و متوجه صحتش شدم . مشکل اصلی هاستای میزبان فا سی پی یوشه که الان با این شکل بدترم شده و مدام محدودیت سی پی یو تو کنترل پنل ایجاد میشه . ایکاش حداقل برای کسانی که قبلن خریده بودن این مواردو انجام نمیدادید . چون من به عنوان یه کاربر قدیمی شما مطمینن دیگه از سروراتون هیچ زمانی استفاده نمیکنم . موفق باشید

    1. سلام
      جناب احمد عزیز،
      بنده کامنت شما رو که خودنم بسیار بسیار نگران شدم که چه اتفاقی افتاده و رفتم سرویس های شما رو بررسی کردم، موضوع اول این هستش که اصلا شما هیچ هاست ایرانی پیش ما ندارید که لیمیت شده باشه، موضوع دوم این هستش که اصلا هاست شما لیمیت نشده و چرا ما باید با شما خلف وعده داشته باشیم؟
      در جریان تحولات اخیر اقتصادی مملکت و موضوع تحریم ها، مدیران خیلی از سایت ها که در شرکت های دیگه سرور مجازی، سرور اختصاصی و هاست پربازدید داشتن به شدت با افزایش تعرفه مواجه شدن و اینا دنبال هاست حرفه ای شدیدا میگردن که ارزون باشه و خب میزبان فا هم که در این زمینه خوشنامه و سرویس های پرمیوم رو با قیمت معقولی ارائه میده و به این ترتیب ما یکهو دیدیم که طی یک هفته صد ها سایت اومدن پلن های اول تا چهارم هاست اشتراکی خریدن و سرور مجازی و سرور اختصاصی های بسیار گرون قیمت و قدرتمندشون رو تو شرکت های دیگه کنسل کردن و جالبه بدونین سرور های ما با فشار زیادی مواجه شدن و سناریو میزبانی و برنامه ریزی های منابع ما رو کلا مختل کردن…
      ما هم برای این که بتونیم تعادل و توازن رو برقرار کنیم و از میزبانی چنین سایت هایی خودداری کنیم فقط داخل سایت و در قسمت پلن ها میزان منابع رو کاهش دادیم که افراد با دید معقول تری خرید کنند.
      اما اصلا پلن مشتریان قدیمی و هر کس تا آن زمان خرید کرده بود شامل هیچ کاهش منابع یا دانگریدی نشده و نخواهد شد و دلخور بودن شما از ما صحیح نیست چون ما خیلی هوای شما کاربرای قدیمی رو این روزا داشتیم تا بتونیم پابرجا بمونیم و کیفیت سرویس هاتون رو هم بالا نگه داریم.

      موفق باشید.

  53. سلام
    بعد از خرید سرویس از سایت شما سرعت و بازدید از سایت من با تست هایی که شخص آماتوری مثل من انجام داد حد اقل 4 برابر شد
    وقت با پشتیبان شما صحبت کردم قبل خرید صحبت هایی کرد که بسیار مورد توجه من بود و کاملا متوجه شدم که منظور ایشون چیه ، بعد از صحبت ها بلافاصله
    سرویس رو خریدم و بینهایت راضیم. حتما به دوستان هم توضیح خواهم داد و شمارو پیشنهاد خواهم داد .

  54. ممنون از تیم خوبتون، بنده تازه با میزبان فا همکاریم رو شروع کردم و 2 تا هاست دارم یکی هاست اشتراکی و یک هاست وردپرسی رو دیتاسنتر آسیاتک

  55. سلام
    من از سری اول وب سایت های هستیم که سایتم را به هاست های ایران منتقل کرده اید که متاسفانه از زمان انتقال تا به الان مشکلات متعددی داشتیم و بدون شک این مشکلات فقط برای گروه اولی هستند که منتقل کردید و برای سایر گروه ها دیگه تکرار نمیشه ولی همه این موارد را میشد تحمل کرد ولی اینکه در برخی از بازه های زمانی در روز های اخیر سایت ما با کندی شدید رو به رو شده و بسیار دیر اجرا میشود. و وقتی هم که به تیم شتیبانی سایت ارجاع میدیم میگن ما بررسی کردیم و مشکلی نیست . در صورتی که این کند بود های اخیر هم برای من پیش میایید و هم برای کاربرانم و از طرفی در همان لحظه که سایت به شدت کند میشود حتی سایت های تست سرعت هم قادر به بررسی سایت نیستند که من تصاویر بخش های مختلف این ها را از طریق تیکت برای شما ارسال کردم. واقعا داره ضربه شدیدی به سایت و مشتریان ما وارد میشه. لطفا مجددا خودتان (آقای یزدان پرست) تیکت بنده رو بررسی کنید.

    1. سلام
      آقای عارف عزیز،
      ممنون هستم که ما را به عنوان میزبان وب سایت خود انتخاب کرده اید، بله چشم لطفا تیکتی که در سیستم فعال دارید را ببندید و یک تیکت به بخش انتقادات و پیشنهادات برای بنده ارسال کنید و مشخصات ورود به ادمین وردپرس سایتتون رو هم داخلش قرار بدید، تا بنده موضوع را به صورت جدی بررسی و حل کنم.
      موفق باشید.

      1. ممنون که جواب دادید.
        ارسال کردم . البته الان سرعت سایت خیلی خوبه ولی مشکل اینه که برخی از مواقع اون مشکلی که گفتم پیش میاد (و هدفم اینه که مجددا تکرار نشه ) چون این افت سرعت ها در بازه های زمانی مختلف باعث میشه سایت کاربران و اعتبار خودش را از دست بده
        سربلند و سلامت باشید

  56. سلااام فقط میتونم بگم اقای یزدان پرست و گروه میزبان فا دست گلتون درد نکنه بابت زحمت هایی که میکشید امروز هاست ایران رو خریدم واقعا واقعا واقعا سرعتش با این که هاست اشتراکی بود متحیر کنندس و تا کلیک میکنم روی سایتم بالا میاد . در صورتی که روی هاست اروپا حداقل 2 3 ثانیه طول میکشید

    واقعا دست تون درد نکنه

    به امید پیشرفت ها و موفقیت های بزرگ تر

    بازم دست تون درد نکنه

  57. سلام و یه خدا قوت جانانه خدمت همه اعضای تیم میزبان فا به خصوص آقای یزدان پرست
    من حدود دو ماه هستش که از مطالب آموزشی سایت شما نهایت استفاده را برده ام و باید بگم که صداقت و عملکرد سایت شما باعث شده که سراغ هیچ سایت مشابهی نرم
    در حال حاضر و در همین لحظه قصد خرید هاست داشتم که بعد از دیدن این ویدیو واسم یه سوال پیش اومد من هم اکنون در ایران ساکن هستم و قصد راه اندازی سایت دارم و خب با شنیدن اطلاعات شما قطعا هاست ایرانی رو انتخاب میکنم.

  58. سلام. الان این هاست ایران 13900 تومنی که هستش این سرورهای جدیدتونه؟ من هاستم از شرکت دیگه ای هستش الان که بخوام انتقال بدم میشه فایلای اون رو انتقال بدم محتوای سایت بره روی هاست جدید و اینکه به دلیل dns چند ساعتی دسترسی به سایت ندارم؟

    1. سلام روز بخیر
      پلن اقتصادی برای وب سایت های غیرفروشگاهی معمول و تازه تاسیس مناسب هستش.
      بعد از انتقال میتونید نیم سرور ها رو ست کنید بین 6تا12 ساعت طول میکشه نیم سرور روی دامنه ملی ست و نشر بشه و برای دامنه بین المللی این تایم 2 ساعت هستش.

  59. خیلی ممنون از تلاش های شما.
    بنده یک سوال خارج از این بحث داشتم ، خواستم بدونم نحوه قرار دادن این ویدئو های شنارو چطور هست که با اسکرول کردن همراه با کاربر پایین میاد.
    باز ببخشید که بدجا سوال رو پرسیدم.ممنون

  60. سلام آقای یزدان پرست
    واقعا جای خالی سرور مجازی ایران توی سرویس های شما خالیه ، از مشتری های شما بودم اما به خاطر نیاز به منابع بالاتر و همچنین مهیا نبودن زمینه خرید سرور مجازی در شرکت شما ناچار به خرید از شرکت دیگه ای شدم، آیا برنامه ای برای اضافه کردن سرور مجازی ایران به پلن هاتون دارید؟

  61. با عرض سلام
    آیا هاست دانلود برای سایت های پر بازدید قرار نمی دهید بیشتر شرکت ها می بینم که برای سایت های پر بازدید هاست دانلود ارائه می دهند؟

    1. سلام وقت بخیر؛
      در حال حاضر هاست دانلود ارائه نمیشه اما برنامه ریزی هایی برای ارائه این پلن انجام شده و به محض فراهم شدن زیرساخت ها حتما از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *