میزبان فا

جاوید گرشاسبی از هاست ابری میزبان فا می گوید

جاوید گرشاسبی مدیر وبسایت همیار وب بعد از خرید هاست نظر خود را در خصوص سرویس های میزبان فا این چنین بیان کرد:
جاوید گرشاسبی هستم. تصمیم دارم در مورد تجربه استفاده از هاست ابری میزبان فا با شما صحبت کنم…

ما تا قبل از اینکه هاست خود را به سرورهای میزبان فامنتقل کنیم، سایتمان روی یک هاست اشتراکی میزبانی می شد و  هیچگونه مشکلی هم نداشتیم. اما زمانی که ترافیک سایت دو برابر شد و تعداد کابران آنلاین سایت در هر لحظه از 200 کاربر عبور کرد، با یک سری مشکلات مواجه شدیم که کاربران سایت اطلاع میدادند.  کاربران به ما اطلاع می دادند که سایت، در زمان های خاصی از دسترس خارج می شود  و همین موضوع باعث شده بود در یک سری از کلمات کلیدی در نتایج جستجوی گوگل  افت کنیم. بعد از این که سایت خود را به سرورهای میزبان فا انتقال دادیم و از هاست ابری میزبان فا  استفاده کردیم، سرعت سایتمان بالاتر رفت و مشکلات قبلی را نداشتیم. یعنی به هیچ وجه سایت از دسترس خارج نشد.

آپتایم بودن سایت برای ما خیلی مهمه، در حالی که خیلی از سایت ها به هاست خود اهمیت نمی دهند. اگر واقعا کسب وکار برای شما مهم است و در کار خود خیلی جدی هستید،  پیشنهاد می کنم از یک هاست با کیفیت  و مطمئن استفاده کنید.

پیشنهاد من استفاده از میزبان فا  است. پشتیبانی خیلی خوبی دارد ، هر چند که ما تا الان نیازی به پشتیبانی نداشتیم.  چون همه چیز روی روال بود  و کیفیت کار خیلی بالا بوده  و ما بسیار راضی هستیم.

نظر مشتریان میزبان فا

هاست ابری میزبان فا یا هاست لینوکس حرفه ای برای افرادی مناسب است که هاست با پایداری بالا و بدون قطعی با زیرساخت عالی نیاز دارند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر از این هاست قدرتمند، راهنمای تفاوت هاست ابری و هاست معمولی میزبان فا را نیز مطالعه نمایید.

هاست ابری

3.7/5 - (3 امتیاز)

داوود صادقی

داوود سال هاست که به تکنولوژی علاقه مند شده و به فعالیت در شبکه های اجتماعی و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز روی آورده، او سابقه خوبی در زمینه بلاگری در اینستاگرام دارد و اکنون مدیریت شبکه های اجتماعی میزبان فا را نیز برعهده گرفته است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *