میزبان فا

۲ روش برای امتیاز دادن به سایت میزبان فا

یکی از قابلیت های بسیار مناسبی که گوگل در اختیار کسب و کارها و مخاطبین آنها قرار داده است، قابلیت امتیاز دهی می باشد. شما به عنوان مخاطبین یک کسب و کار فعال می توانید نظر خود درباره خدماتی که دریافت کرده اید را نوشته و با توجه به سطح کیفیت خدمات ارائه شده به آنها امتیاز دهید. بسیاری از کاربران اینترنتی زمانی که در گوگل به دنبال اطلاعات درباره یک کسب و کار می گردند، به نظرات و امتیازهای داده شده به آن کسب و کار دقت می کنند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا قصد داریم تا با آموزش امتیاز دهی به میزبان فا در نتایج گوگل همراه شما عزیزان باشیم.

چرا به میزبان فا امتیاز دهم؟!

  • اولین دلیل این است که، نظرات سازنده هستند.
  • به دلیل دریافت امتیاز شرکت ها روی کیفیت خدماتی که ارائه می دهند دقت بیشتری را خواهند داشت.
  • با امتیاز دهی، کاربران می توانند یک داده اطلاعاتی مناسب درباره شرکت مورد نظر را در اختیار داشته باشند.
  • کاربران این امکان را خواهند داشت که افراد، موضوعات، محصولات یا خدمات شرکت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند.
  • و…
شما با قرار دادن نظرات خود و امتیاز دهی درست به آن به دیگران می گویید که میزبان فا چطوره و خدماتی که ارائه می دهد تا چه اندازه با کیفیت است.😍

میخوام به میزبان فا امتیاز بدم بخاطر خدمات خوبش!

1- امتیاز دهی به میزبان فا از طریق نتایج جستجو

در اولین روش امتیاز دهی، می توانید از طریق نتایج جستجو امتیاز خود را ثبت نمایید. برای امتیاز دادن باید یک جیمیل داشته باشید، در صورتی که اکانت جیمیلی ندارید، از طریق آموزش ساخت ایمیل اقدام نموده سپس ادامه مراحل را طی کنید. به همین منظور باید به ترتیب زیر پیش بروید:

  1. در گام اول باید وارد جیمیل خود شوید (چنانچه لاگین نکنید بعد از این مرحله از شما درخواست خواهد شد).
  2. اکنون نام “میزبان فا” را در موتور جستجو گوگل سرچ نمایید. در این حالت با صفحه زیر رو به رو خواهید شد.
    نحوه امتیاز دادن به میزبان فا
  3. در گام بعدی در باکس قرار گرفته در سمت راست صفحه، روی گزینه Write a review کلیک کنید.
    امتیاز دادن به شرکت میزبان فا
  4. در صورتی که پیش تر وارد حساب جیمیل خود شده باشید، با تصویر زیر رو به رو می شوید. در این حالت باید با حرکت ماوس روی ستاره ها امتیاز خود را تعیین نموده، نظرتان را درباره میزبان فا یادداشت کنید و چنانچه تصویری در خصوص نظرتان در اختیار دارید از طریق بخس Add photo آپلود و سپس روی گزینه Post کلیک کنید.
    امتیاز دادن به میزبان فا
  5. بعد از ثبت نظر روی Done کلیک کنید. برای دیدن نظرتان هم می توانید See your reviews را انتخاب نمایید.
    آموزش امتیاز دادن به میزبان فا

روش دیگر ثبت نظر از طریق گوگل مپ است. دقت کنید هر حساب تنها می تواند یکبار امتیاز دهد.

2- امتیاز دهی به میزبان فا از طریق گوگل مپ

از طریق گوگل مپ نیز می توانید به مجموعه میزبان فا امتیاز دهید. برای استفاده از این روش برای گفتن اینکه میزبان فا چطوره باید به شکل زیر اقدام کنید:

  1. به جیمیل خود لاگین کنید سپس از طریق لینک ورود به گوگل مپ اقدام کنید.
  2. یا اینکه در باکس جستجوی گوگل مپ نام “میزبان فا” یا “هاستینگ میزبان فا” را سرچ کنید. در هر دو حالت اطلاعات شرکت برای شما نمایش داده می شود.
    امتیاز دهی از طریق گوگل به سایت
  3. سپس در باکس قرار گرفته در سمت چپ روی گزینه Write a review کلیک کنید.
    امتیاز دهی از طریق گوگل به سایت
  4. در نهایت همانند روش قبل با باکس امتیاز دهی رو به رو خواهید شد. در نتیجه  به راحتی می توانید امتیاز خود را وارد کرده و در صورت تمایل نظر خود را نیز بیان نمایید
  5. به خاطر داشته باشید که در این روش نیز می بایست وارد حساب گوگل خود شده باشید.

ثبت نظرات و امتیازدهی به میزبان فا توسط شما می تواند تاثیر به سزایی در نظر دیگر مخاطبین درباره نوع خدمات و کیفیت آنها داشته باشد. پاسخ اینکه میزبان فا چطوره تنها زمانی برای بسیاری از مخاطبین اینترنتی روشن می شود که کاربرانی که از خدمات آن استفاده کرده نظرات سازنده و واقعی خود را در اختیار عموم قرار دهند. در این مقاله تلاش ما بر این بود است که روش های امتیاز دهی به میزبان فا را به صورت گام به گام ب شما آموزش دهیم. از شما همراهان عزیز می خواهیم که با امتیاز دهی و ثبت نظرات خود، این مجموعه را در ارائه یک جامعه آماری قوی و درست درباره خدماتی که ارائه می دهد، یاری نمایید.

3.4/5 - (5 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۲ دیدگاه ها

  1. مبتدی هستم و در حال آشنا شدن با راه اندازی سایت میزبان فا سخاوتمندانه مطالب آموزشی فراوان و به زبان ساده به اشتراک گذاشته و پشتیبانی فروش هم خانم ناصری بسیار صبورانه راهنمایی کردن برای انتخاب پکیج واقعا سپاسگزارم هاستم رو به میزبان فا انتقال خواهم داد امیدوارم تمامی مواردی که وعده دادن مثل پشتیبانیهای اولیه شون باشه

    1. سلام و احترام آزیتا عزیز؛
      خیلی خیلی خوشحالیم که مقالات میزبان فا موثر واقع شده و این رضایت شما انرژی ما رو برای ادامه مسیر دو چندان میکنه. رضایت مندی شما به مشاورتون خانم ناصری منتقل شد. سپاس از محبتتون 🌸
      به میزبان فا خوش آمدید.
      امیدوارم همکاری خوبی با هم داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *