میزبان فا

میثم جوادی از هاست اشتراکی ابری میزبان فا می گوید!

نظر مشتریان میزبان فا بعد از خرید هاست چه بوده است؟ این بار میثم جوادی از هاست اشتراکی ابری میزبان فا می گوید!
سلام من میثم جوادی هستم مدیر فروشگاه اینترنتی Boardshop.ir ما در این فروشگاه 4 فعالیت اساسی انجام می دهیم:

  1. مورد اول اینه که فروش قطعات مورد نیاز تعمیرکاران تلوزیون را بر عهده داریم به عنوان مثال کسانی که با خرابی تلوزیون مواجه میشن و تعمیرکاران می تونن به کمک ما قطعات مورد نیاز را تهیه کنند.
  2. کار دوم ارائه لوازم جانبی مثل پایه های دیواری و محافظ صفحه جهت جلوگیری از شکستن تلوزیون هست.
  3. کار سوم تعمیرات تلوزیون در سراسر ایرن است در حال حاضر حدود 50 نماینده در سراسر ایران داریم که تا پایان سال جاری این تعداد به 500 نفر خواهند رسید.
  4. یکی دیگر از فعالتیت های ما، آموزش گام به گام تعمیرات تلوزیون در شبکه های اجتماعی و همچنین در بخش بلاگ وبسایت است.

اما سوالی که مطرح می شود: ما چطور با وبسایت میزبان فا آشنا شدیم؟ بگذارید کمی به عقب برگردیم در سال 93 ما کار خود را شروع کردیم CMS های مختلفی جهت راه اندازی سایت مورد بررسی قرار گرفت مثل اپن کارت و… تا اینکه به وردپرس رسیدیم و آن را به عنوان CMS  وافزونه ووکامرس را به عنوان فروشگاه ساز انتخاب کردیم.

همان طور که می دانید وقتی وارد حوزه جدیدی می شویم با چالش ها و مشکلات متعددی هم مواجه خواهیم شد در زمان جستجوی این چالش ها و مشکلات، میزبان فا اولین سایتی بود که نظر ما را در نتایج جستجو جلب می کرد.

مطمئنا یک از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کارهای آنلاین، انتخاب هاست مناسب برای میزبانی سایت است.

کم کم با گذشت زمان متوجه شدیم که افزونه ووکامرس به منابع بیشتری نیاز دارد و می بایست با افزایش منابع سرعت سایت را بهبود می دادیم چون سرعت در سئوی سایت تاثیر زیادی داشت هاست های مختلفی را تست و بررسی کردیم اقدامات مختلفی مثل بهینه سازی قالب و نصب افزونه های افزایش سرعت قدرتمند هم آنقدر تاثیر گذار نبودند. با همین روال چندین باز هاست خود را تغییر دادیم و نهایتا با همین شرایط و کندی سایت کنار آمده بودیم تا روزی که سایت ما کامل پرید! 48 ساعت تمام سایت ما داون بود. کم کم جایگاه خود را از دست دادیم، میزان بازدید سایت کاهش یافت، ورودی ها کمتر و کمتر شد. در نهایت بعد از این اتفاق به هاست میزبان فا مهاجرت کردیم شاهد افزایش سرعت بودیم از طرفی فضای بسیار خوبی ارائه شده بود.

از بین سایت های میزبانی وب معروف، میزبان فا را انتخاب کردیم که در پاسخگویی و کیفیت مورد رضایت بودند امیدواریم که شما هم مثل من میزبان فا را انتخاب کنید. جهان به اعتبار خنده ی شما زیباست ممنون که وقت گذاشتید و این ویدیو را تا انتها تماشا کردید.

نظر مشتریان میزبان فا درباره هاست میزبان فا

سرویس های هاست ابری با قدرت و پایداری بالاتر نسبت به سرویس های معمولی برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین بسیار مناسب و کاربردی هستند. در این سرویس ها تمرکز بر این است که سرویس همواره در دسترس قرار داشته باشد. حتما می پرسید هاست ابری با هاست معمولی چه تفاوتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میکنم ویدیو تفاوت هاست ابری با هاست معمولی را حتما مشاهده کنید. همچنین با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه هاست ابری هدایت خواهید شد و می توانید پلن های مربوطه را به طور کامل بررسی نمایید. 😍

هاست ابری

5/5 - (1 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *