آموزش های سی پنل

معرفی ابزار Site Publisher در سی پنل

با ابزار Site Publisher در سی پنل آشنایی دارید ؟

Site Publisher ابزاری است که به شما کمک می کند فقط یک سایت ساده داشته باشید، هنگامی که با برخی از مشتریان خود صحبت می کنیم که در پی خرید هاست هستند و نیاز های آن ها را جویا می شویم این جواب را دریافت می کنیم که هدف ما از خرید هاست این است که فقط یک سایت ساده داشته باشیم و در آن بتوانیم فقط مشخصات تماس خود را برای مشتریانمان به نمایش بگذاریم اما چگونه ؟، برای برخی از مشتریان ما نصب وردپرس و یا استفاده از سایر سیستم مدیریت محتوا ها کار بسیار دشواری است چرا که برای کار کردن با این سیستم مدیریت محتوا ها میبایست برخی از ابزارک ها یا پلاگین ها را به کار بگیرند که ممکن است کار کردن با آن ها کمی دشوار باشد یا این که با برنامه نویسان وب وارد ارتباط شوند تا بتوانند سایت خود را راه اندازی کنند و پس از راه اندازی سایت هم همیشه بابت امنیت سایت هایشان نگرانی دارند و اینطور می شود که خیلی از افراد در این مرحله معمولا از خرید هاست و راه اندازی سایت به صورت کامل منصرف می شوند.

Site Publisher امکان جدیدی است که داخل هاست سی پنل قرار گرفته تا بتوانید خیلی سریع برای خودتان یک سایت راه اندازی کنید.

پس از استفاده از این ابزار مفید در سی پنل می توانید خیلی سریع وب سایت خود را طراحی کنید، در حال حاضر توسط این ابزار می توان سه نوع وب سایت راه اندازی نمود :

  1. وب سایت با قالب شخصی.
  2. وب سایت با قالب بیزینس و تجارت.
  3. ایجاد صفحه این سایت در دست تعمیر (سایت آفلاین) است.

چیزی که بسیار آشکار می باشد این است که ابزار Site Publisher به تازگی در سی پنل راه اندازی شده است و نمی توان به اندازه سایت ساز های پیشرفته از آن انتظار داشت، به عنوان مثال می توانید با این ابزار صفحات ساده home page یا همان یک صفحه ایندکس ساده برای معرفی کسب و کار خود و مشخصات تماس خود طراحی کنید، یعنی این ابزار در حال حاضر برای سایت های بزرگ فروشگاهی و وبلاگی که دائما تصمیم دارند محتوا یا محصولات جدیدی بر روی سایت خود قرار دهند مناسب نیست، در تصاویر زیر می توانید نمونه هایی از قالب های فعلی Site Publisher را مشاهده نمایید:

ابزار Site Publisher در سی پنل

ابزار Site Publisher در سی پنل

ابزار Site Publisher در سی پنل

همچنین داخل تصاویر زیر می توانید نمایی از تنظیمات مدیریتی ابزار Site Publisher را در هاست سی پنل(کنترل پنل سی پنل) مشاهده نمایید :

ابزار Site Publisher در سی پنل

ابزار Site Publisher در سی پنل

ابزار Site Publisher در سی پنل

همانطور که در این مقاله دانستید ابزار Site Publisher یک ابزار بسیار ساده و سریع است که در سی پنل ورژن جدید گنجانده شده است تا افرادی که تصمیم دارند توسط هاست سی پنل خود فقط یک سایت ساده راه اندازی کنند توسط این ابزار ساده و سریع بتوانند به راحت ترین شکل ممکن این کار را انجام دهند، البته کمپانی cpanel گفته است که در حال حاضر این ویژگی را به صورت آزمایشی به کنترل پنل های خود اضافه نموده است و در آینده تصمیم دارد این ابزار را بسیار توسعه دهد تا حتی بتوان توسط Site Publisher سایت های بسیار حرفه ای و بزرگ هم با هاست سی پنل راه اندازی نمود، در مقاله بعدی نحوه کار با ابزار Site Publisher را به شما آموزش خواهیم داد.

4.7/5 - (16 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. چجوری غیر فعالش کنم . میخام از وردپرس استفاده کنم ولی چون اینو استفاده کردم دیگه صفحه اول وردپرس نمیاد برام . .اینو پجوری از کار بندازم ؟

    1. سلام
      از عنایت شما نسبت به مجموعه میزبان فا سپاس گزاریم.
      برای از کار انداختن صفحه راه اندازی شده توسط ابزار Site Publisher؛ لطفا وارد پوشه publoc_html شوید و تمام محتویات داخل این پوشه را انتخاب و حذف نمایید.

      1. هر کاری میکنم بازم برمیگرده!
        تو فایل منیجر public html همه رو پاک میکنم وردپرس رو نصب میکنم ورد پرس بالا نمیاد؟
        ادرس سایت رو هم میزنم هنوز همون پیج سایت پابلیشر بالا میاد؟!

        1. سلام،
          لطفا توجه داشته باشید که فایل های زیر را باید از public_html سی پنل حذف کرده باشید:
          assets/
          images/
          configurations.json
          index.html
          LICENSE.txt
          sitemap.xml
          اگر این فایل ها رو هم حذف کردید و باز هم سایت ساخته شده رو مشاهده می کنید پس حتما اطمینان حاصل کنید که مرورگر شما کش نداشته باشه و کش مرورگرتون رو به صورت کامل خالی کنید.

          1. اقای یزدان پرست عزیز از شما یه خواهشی دارم میشه ,لطف کنید یه ایمیل به بنده بدید. من تو بد شرایطی گیر کردم صبح باید سایت رو تحویل موسسه بدم

          2. من به حرف شما پاک کردم الان اصلا ورد پرس بالا نمیاد …..ارور 404 میده

            لطفا منو سریع راهنمایی کنید تا سکته نکردم:

  2. سلام. کلیه فایل های داخل پوشه public_html باید پاک بشن. هیچ فایلی نباید باقی بمونه.
    و بعد، وارد پوشه public_html میشید و آپلود رو انتخاب میکنید. بعد از آپلود، دیتابیس بسازید.

    1. سلام و روز بخیر،
      مسیری که فایل در اون قرار داره را بعد از آدرس دامنه قرار بدین و در انتها نام و فرمت فایل. به عنوان مثال اگر فایلی با نام file.zip دارید و اونو تو پوشه /public_html/upload/2018/ بود آدرس فایل شما میشه: site.com/upload/2018/file.zip
      به همین ترتیب باید مسیردهی را درست پیش برید تا آدرس اونو بدست بیارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *