آموزش های سی پنلکنترل پنل های هاستینگ

نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل

جذب مخاطب در هر حوزه ای بسیار مهم تلقی میشه در کسب و کارهای آنلاین اولین قدم بعد از خرید هاست و دامنه اینه که با مخاطبین خودتون از طریق ایمیل و سایر روش ها در ارتباط باشید. به عنوان مثال تصور کنید یک هاست پایدار مثل هاست ابری یا یک هاست ارزان تر مثل هاست ایران تهیه کردید حالا بعد از راه اندازی سایت باید در خصوص تعامل با کاربرانتون اقدام کنید. سی پنل امکانات متعددی را برای مدیریت ساده تر ایمیل ها ارائه کرده. در این ویدیو آموزشی از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل رو به شما آموزش بدیم، تا پس از اون قادر باشین اکانت های ایمیل موجود داخل هاست وب سایتتون رو به پنل کاربری gmail اضافه کنید و تمام اکانت های ایمیل وب سایتتون رو به کمک gmail مدیریت کنید.

اتصال ایمیل هاست به جیمیل چه کاربردی دارد ؟

تصور کنید که شما مدیر یک وب سایت بزرگ هستید و چندین اکانت ایمیل داخل هاست وب سایتتون ایجاد کردین و تصمیم دارید تمام ایمیل های دریافتیتون رو به صورت روزانه و منظم بررسی کنید، راه اولش که هر روز وارد وب میل هر اکانت ایمیل تو هاست سی پنل وب سایتتون بشین، راه دومش هم اینه که اون اکانت ایمیل رو به میل کلاینت های مثل windows live mail، outlook و یا نرم افزار mail ویندوز 10 متصل کنید که تو ویدیو های قبلی تموم این کار ها رو بهتون آموزش دادیم، حالا یه راه بهتر دیگه هم برای مدیریت اکانت های ایمیل سایتتون وجود داره و اون اینه که تمام ایمیل های موجود داخل هاست وب سایتتون رو به کنترل پنل جیمیل متصل کنین، اینجوری قادر هستین همه اکانت های ایمیل وب سایتتون رو به صورت متمرکز داخل gmail مدیریت کنید و دیگه نیاز نیست که هر روز وارد وب میل هاستتون بشین تا ایمیل های دریافتیتون رو چک کنین، در واقع با اتصال ایمیل های هاست وب سایتتون به gmail از این به بعد فقط باید وارد اکانت جیمیلتون بشین و تمام ایمیل های هاستتون رو از داخل جیمیل به صورت متمرکز مدیریت کنید، تازه بعد از انجام این کار قادر هستین توسط همون اکانت جیمیلی که در اختیار دارین با آدرس اکانت های ایمیل اختصاصی سایتتون، مثلا ایمیل info بدون این که نیاز باشه وارد وب میل هاست بشین، ایمیل هاتون رو به آدرس های دیگه به کمک جیمیل ارسال کنید، جهت تنظیم ایمیل هاست داخل gmail در ادامه این ویدیو آموزشی کاربردی با ما همراه باشید.

در ابتدا از طریق آموزش نحوه ورود به سی پنل وارد هاست سی پنل وب سایتمون میشیم، سپس یه مقداری اسکرول رو میاریم پایین تا برسیم به قسمت email و از اینجا بر روی آیکون email accounts کلیک می کنیم تا وارد این صفحه بشیم.

ایمیل های سی پنل

راستی اگه هنوز اکانت ایمیل نساختین، توسط آموزش نحوه ساخت ایمیل در هاست سی پنل، در ابتدا یه اکانت ایمیل تو سی پنل ایجاد کنین و بعد ادامه این آموزش رو دنبال کنین، حالا یه مقداری میایم پایین تا برسیم به قسمت email accounts اینجا اکانت های ایمیلی که از قبل تو هاست ایجاد کردیم موجود هستن، ایمیل [email protected] رو میبنین ؟ ما میخوایم دقیقا این ایمیل رو به جیمیل متصل کنیم، برای انجام این کار از مقابل این اکانت ایمیل بر روی گزینه set up mail client کلیک می کنیم تا وارد صفحه Set Up Mail Client for [email protected] بشیم.

نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل

داخل اینجا تنظیمات اتصال آدرس ایمیل [email protected] به سایر میل کلاینت های مدیریت ایمیل قرار گرفتن، بنابراین یه مقداری میایم پایین تا برسیم به قسمت Mail Client Manual Settings داخل این قسمت تنظیمات دستی اتصال این اکانت ایمیل به سایر نرم افزار های مدیریت ایمیل موجود هستن، داخل اینجا دوتا باکس وجود داره که هردوشون رو به شما توضیح میدیم:

  1. اولی Secure SSL/TLS Settings (Recommended) هستش که با کادر آبی رنگ مشخص شده و اگه از مقادیر داخل این قسمت جهت اتصال این ایمیل هاست به نرم افزار gmail استفاده کنیم، داده های ایمیلی ما توسط رمزنگاری ssl بین سرور جیمیل و ایمیل سرور هاست ردو بدل میشن که سی پنل هم استفاده از این روش رو توصیه کرده.
  2. دومی Non-SSL Settings (NOT Recommended) هستش که سی پنل هم استفاده از این مقادیر رو توصیه نکرده و اگه از اطلاعات این باکس جهت اتصال این اکانت ایمیل به جیمیل استفاده کنیم، داده های ایمیلی ما بدون رمزنگاری بین سرور جیمیل و ایمیل سرور هاست ردو بدل میشن.

ما هم بنا به توصیه سی پنل از مقادیر موجود در باکس سمته چپی یعنی این باکس استفاده می کنیم، ما در موقع اتصال این اکانت ایمیل هاست به جیمیل به تمام این مقادیر نیاز داریم، بنابراین این صفحه از مرورگر رو نمیبندیمش و میریم سراغ اکانت ایمیل جیمیلمون.

نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل

بعد از ورود به جیمیل از این بالا سمته راست بر روی آیکون ⚙ setting کلیک می کنیم و از زیرمنو باز شده روی گزینه setting کلیک می کنیم.

نحوه اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل

و تو این صفحه از این بالا بر روی سربرگ accounts and import کلیک می کنیم تا وارد این صفحه بشیم.

 اتصال اکانت ایمیل هاست سی پنل به جیمیل

تو این صفحه از مقابل قسمت check mail from other accounts بر روی گزینه add a mail account کلیک می کنیم تا این پنجره برامون باز بشه.

 اتصال اکانت سی پنل به جیمیل

تو این پنجره داخل فیلد email address ما باید آدرس اون اکانت ایمیلی که میخوایم به هاست متصلش کنیم رو وارد کنیم، باتوجه به این که ما میخوایم ایمیل هاست وب سایتمون رو به جیمیل متصل کنیم پس تایپ می کنیم [email protected] بعدش بر روی دکمه next از این پایین کلیک می کنیم تا وارد مرحله بعدی بشیم.

 اتصال اکانت سی پنل به جیمیل

تو این مرحله در حالی که گزینه import emails from my other account pop3 انتخاب شده بر روی دکمه next کلیک می کنیم تا به مرحله بعد منتقل بشیم.

 اتصال اکانت سی پنل به جیمیل

مرحله سوم یعنی enter the mail settings for [email protected] یکی از مهم ترین مراحل این آموزش محسوب میشه که میبایست تمام فیلد های زیر رو تنظیم کنیم که ما یکی یکی همشون رو براتون توضیح میدیم:

  • Username: در فیلد نام کاربری باید نام کاربری این اکانت ایمیلمون رو وارد کنیم، وارد صفحه اطلاعات اکانت ایمیل سی پنل که گفتیم نمیبندیمش میشیم و از مقابل قسمت username این مقدار که معمولا دقیقا مثل آدرس ایمیلمون هستش رو کپی می کنیم و میایم توی این فیلد paste می کنیم.
  • Password: داخل این فیلد باید رمزعبور این اکانت ایمیل که داریم به جیمیل متصلش می کنیم رو وارد کنیم، رمزعبور این اکانت ایمیل، دقیقا همون رمزعبوری هستش که موقع ساخت آدرس ایمل [email protected] تو هاست سی پنل تنظیمش کرده بودیم، پس با دقت شروع می کنیم به تایپ کردن رمزعبور این اکانت ایمیل.
  • Pop server: داخل این فیلد که خیلی هم مهم هستش باید آدرس میل سرور pop هاست وب سایتمون رو وارد کنیم، دوباره وارد صفحه تنظیمات ایمیل داخل سی پنل میشیم و از مقابل قسمت incoming server این مقدار رو به صورت کامل کپی می کنیم و برمیگردیم داخل این فیلد paste می کنیم. که اصولا به صورت mail.domain.com یا email.domain.com هستش البته به جای domain.com آدرس دامنه شما درج شده.
  • Port: تو این قسمت باید شماره پورت pop3 هاست وب سایتمون رو انتخاب کنیم، برای آگاهی از این مقدار دوباره وارد صفحه اطلاعات اکانت ایمیل تو سی پنل میشیم و از قسمت incoming server در مقابل قسمت pop3 port این مقدار رو که مطابق تصویر 995 هستش رو به خاطر میسپریم و دوباره برمیگردیم به همون پنجره و از منو کشویی شماره پورت 995 رو انتخاب می کنیم.
  • leave a copy of retrieved message on the server: اگه تیک این گزینه رو فعال کنیم همواره یه نسخه از ایمیل های ارسالی و دریافتی توسط این اکانت ایمیل بر روی میل سرور اصلی، یعنی هاست وب سایت ما هم ذخیره میشه که ممکنه برای بعضی ها کاربردی باشه و اگه تیک دارش نکنیم ایمیل های ارسالی و دریافتی از این اکانت فقط توسط جیمیل ردو بدل میشن و هیچ نسخه از اون ها تو سرور و هاست ذخیره نمیشه، ما در هرصورت تیک این گزینه رو فعال می کنیم.
  • always use a secure connection ssl when retrieving mail: اگه تیک این گزینه رو فعال کنیم همواره ایمیل های ارسالی و دریافتی این اکانت ایمیل بر بستر امن ssl بین جیمیل و میل سرور هاست ما ردوبدل میشن، باتوجه به این که اطمینان داریم ssl داخل هاست سی پنل ما فعال و تایید شده هستش، تیک این گزینه رو فعال می کنیم.
  • label incoming messages: در واقع جیمیل امکانی رو توسط این گزینه فراهم میکنه که یه دایرکتوری جدا به غیر از inbox و smap یا trash داخل قسمت سمت چپی پنل جیمیل برای ما فعال بشه که همه ایمیل های دریافتی این اکانت ایمیل، تو اون دایرکتوری لیست بشن و با ایمیل های دریافتی اکانت اصلی جیمیل ما مختلط نشن، بنابراین میزاریم تیک این گزینه فعال باشه.
  • archive incoming messages skip the inbox: ما به طور سلیقه ای باتوجه به این که احتمال میدیم که اگه تیک این گزینه رو فعال کنیم ایمیل های این اکانت، با ایمیل های اکانت ایمیل اصلی gmail ما مختلط میشن، تیک این گزینه رو فعال می کنیم.

حالا برای نهایی سازی تنظیمات و رفتن به مرحله بعد، از این پایین بر روی دکمه add account کلیک می کنیم.

اتصال ایمیل هاست به جیمیل

یه کمی ممکنه طول بکشه تا به مرحله بعد منتقل بشیم، تو این مرحله جیمیل به ما میگه این اکانت ایمیل با موفقیت اضافه شد و میگه اگه شما تمایل داشته باشین حتی از طریق اکانت gmail قادر هستین با این ایمیل اضافه شده، علاوه بر دریافت ایمیل های این اکانت، ایمیل هم ارسال کنید و ما تو این مرحله گزینه yes رو انتخاب می کنیم و بر روی دکمه next کلیک می کنیم.

وصل کردن جیمیل به هاست

تو این مرحله داخل فیلد name باید نام و نام خانوداگی خودمون یا نام شرکتمون رو به صورت دلخواه وارد کنیم، در واقع اگه با این اکانت ایمیلی که داریم اضاف می کنیم ایمیل ارسال کنیم، نامی که تو این فیلد تنظیم می کنیم به عنوان فرستنده ایمیل ها تو اینباکس افرادی که ایمیل ها رو براشون ارسال می کنیم مشاهده میشه، پس ما هم نام شرکتمون رو شروع می کنیم به تایپ کردن و به بقیه تنظیمات این قسمت کاری نداریم و بر روی دکمه next step کلیک می کنیم.

آموزش اتصال ایمیل به جیمیل

هم اکنون وارد مرحله Send mail through your SMTP server میشیم، در واقع چون ما تنظیماتی اعمال کردیم که حتی از این اکانت ایمیل بتونیم ایمیل از طریق رابط کاربری جیمیل ارسال کنیم به این مرحله هدایت شدیم و چون ایمیل های خروجی معمولا از طریق پروتکل smtp ارسال میشن بنابراین باید مقادیر smtp هاست وب سایتمون رو تو این فیلد ها وارد کنیم، پس ما یکی یکی این فیلد ها رو براتون توضیح میدیم:

  • smtp server: ما باید تو این فیلد آدرس ایمیل های خروجی میل سرور هاست وب سایتمون رو وارد کنیم، بنابراین مجددا وارد صفحه تنظیمات دستی اکانت ایمیل سی پنل میشیم و از مقابل قسمت outgoing server این مقدار رو کپی میکنیم و برمیگردیم توی این پنجره و paste می کنیم.
  • Port: از این منو کشویی باید شماره پورت سرور smtp رو انتخاب کنیم و چون ما از این مقدار اطلاع نداریم دوباره برمیگردیم به صفحه مشخصات اکانت ایمیل تو سی پنل و از قسمت outgoing server از مقابل قسمت smtp port این مقدار رو مشاهده می کنیم و همونطوری که میبنین عدد 465 هستش، پس برمیگردیم به جیمیل و از مقابل port تو منو کشویی مقدار 465 رو انتخاب می کنیم.
  • Username: تو این فیلد هم باید مجددا نام کاربری این اکانت ایمیل رو وارد کنیم، برمیگردیم به سی پنل و از مقابل قسمت username این مقدار رو که همون آدرس ایمیل هستش رو کپی می کنیم و توی این فیلد paste می کنیم.
  • Password: تو این فیلد باید دوباره رمزعبور این اکانت ایمیل هاست وب سایتمون رو که موقع ساخت اکانت ایمیل تنظیمش کرده بودیم رو وارد کنیم، پس ما هم شروع می کنیم به تایپ کردن رمزعبور این اکانت ایمیل.
  • از این پایین دوتا گزینه برای ارسال ایمیل ها وجود داره secured connection using ssl و secured connection using tls و چون ما میخوایم ایمیل هامون بر بستر امن ssl ارسال بشن و باتوجه به این که مشخصات و پورت های ورودی و خروجی سرور رو هم تو سی پنل از باکس سمته چپی یعنی ssl کپی برداری کردیم و تو تمام مراحل وارد کردیم پس گزینه اول رو انتخاب می کنیم، سپس بر روی دکمه add account از این پایین کلیک می کنیم تا وارد مرحله بعد بشیم.

اتصال ایمیل هاست به جیمیل

خیلی خب حالا وارد مرحله verify یا احراز هویت اضافه کردن اکانت ایمیل به جیمیل میشیم. کدی که در ایمیل هاست دریافت کردیم را در این فیلد وارد می کنیم.

اتصال ایمیل هاست به جیمیل

جیمیل میخواد تو این مرحله تشخیص بده که آیا ما واقعا صاحب این اکانت ایمیلی که داریم اضافش میکنیم هستیم یا خیر، پس یه کد احراز هویت برای همون آدرس ایمیلی که داریم اضافش می کنیم ارسال کرده و حالا از ما میخواد تا اون کد رو بریم برش داریم و تو این فیلد واردش کنیم تا بتونیم مراحل اضافه کردن اکانت ایمیل به جیمیل رو نهایی سازی کنیم،  ما برای مشاهده ایمیل های دریافتی این اکانت ایمیل باید وارد وب میل هاست وب سایتمون بشیم، پس مجددا وارد سی پنل میشیم و از قسمت mail روی ckeck email کلیک می کنیم.

آموزش اتصال ایمیل به جیمیل

تو این صفحه ما بر روی وب میل roundcube کلیک می کنیم تا وارد رابط کاربریش بشیم، اولین ایمیل رو که جیمیل برامون ارسالش کرده رو باز می کنیم.

تو این پیغام جیمیل گفته بر روی این لینک یکتا، کلیک کنید تا مراحل نهایی سازی بشن، و یا حتی میتونیم این کد رو برداریم و بریم داخل اون پنجره verify که تو مرحله قبل دیدیمش وارد کنیم یا برای راحتی کار بر روی این لینک کلیک می کنیم.

آموزش اتصال ایمیل به جیمیل

و تو این صفحه بر روی دکمه confirm کلیک می کنیم تا پیغام موفقیت آمیز بودن مراحل رو مشاهده کنیم و بر روی این لینک کلیک می کنیم تا برگردیم به اکانت جیمیلمون.

همونطور که میبنین در سمته چپ جیمیل یه دایرکتوری اضافه شده و ایمیل های اون اکانت ایمیل هاست وب سایت ما داخلش موجود هستند و نشون دهنده این هستش که تمام مراحل به خوبی طی شدن، حالا اگه بخوایم از این به بعد با این اکانت جیمیل ایمیل ارسال کنیم وقتی که بر روی دکمه compose کلیک می کنیم از قسمت from اگه بر روی این آیکون کلیک کنیم میتونیم اکانت دوم که اضافش کردیم رو انتخاب کنیم تا قادر باشیم از داخل اکانت جیمیل، از طریق اکانت ایمیل رسمی هاست وب سایتمون هم ایمیل برای سایر آدرس ها ارسال کنیم.

داخل ویدیو آموزشی بعدی نحوه ساخت ارجاع دهنده ایمیل در سی پنل رو به شما آموزش میدیم تا پس از اون قادر باشین برای اکانت های ایمیل ساخته شده داخل هاست سی پنل وب سایتتون فورواردر هم تعریف کنید، پس با ما همراه باشید و برای مشاهده آموزش های بیشتر درمورد سی پنل که یکی از محبوب ترین کنترل پنل های مدیریت هاست محسوب میشه از اموزش قدم به قدم زیر کمک بگیرید.

آموزش رایگان سی پنل

4.3/5 - (29 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۶۵ دیدگاه ها

  1. سلام
    من تمام کارها را بر اساس آموزشتون انجام میدم اما با این خطا مواجه میشم
    There was a problem connecting to linux3.centraldnserver.com
    Server returned error: “Account misconfig: hostname contains unsafe characters.”
    علت چیه؟

    1. سلام
      خانم نسیم عزیز
      این مشکل رو با شرکتی که ازشون هاست تهیه کردین مطرح کنید ببینید چه راهکاری دارند؟ این مورد از سمت شرکت هاستینگ میبایست پیگیری شود.
      موفق باشید

  2. سلام
    من همه کارهای لازم که فرموده بودین انجام دادم ، و بدرستی هم کار می کند
    ولی طبق صحبت های شما که گفته بودین ” تازه بعد از انجام این کار قادر هستین توسط همون اکانت جیمیلی که در اختیار دارین با آدرس اکانت های ایمیل اختصاصی سایتتون، مثلا ایمیل info بدون این که نیاز باشه وارد وب میل هاست بشین، ایمیل هاتون رو به آدرس های دیگه به کمک جیمیل ارسال کنید، ”
    ولی ایمیل ارسالی از جیمیل با همون آدرس ایمیل جیمیل ارسال می شود نه با آدرس ایمیل سایت (info@…)
    کلا چنین حالتی نیست یا قسمتی از آموزش اشتباه رفتیم !؟

    1. سلام
      برای ارسال باید از بخش فرستنده ایمیل info را برای ارسال انتخاب کنید. همچنین میتونید تا با مراجعه به تنظیمات جیمیل از مسیر تنظیمات> حساب‌ها و انتقال> ارسال نامه به‌عنوان اکانت info را با کلیک روی گزینه پیشفرض به عنوان ارسال کننده پیشفرض ایمیل‌هاتون انتخاب کنید.

    1. وقت بخیر و خداقوت
      دیشب طبق آموزش شما پیش رفتم و همه چیز عالی پیش رفت و ایمیل هاست به جیمیل وصل شد. حتی دوتا ایمیل اومد..اما امروز هر چی تست میکنم ایمیل های هاست به جیمیل وارد نمیشن فقط توی وبمیل نشونشون میده….ممنون میشم راهنمایی کنین عزیز

  3. سلام بر شما
    من طبق آموزش شما پیش رفتم ولی با خطای زیر روبروشدم :

    Server denied POP3 access for the given username and password.
    Server returned error: “[AUTH] Authentication failed.”
    چه راهکاری برای گذر از این خطا وجود دارد ؟

    1. سلام و وقت بخیر، دلیل این خطا مشکل در ارتباط با سرور هست. از پورت‌های دیگه مثل 443 و… استفاده کنید ببینید با کدوم میتونید استفاده کنید.

  4. سلام
    از بقیه پورت ها هم استفاده کردم مثل 143 که این پیام را می دهد :
    There was a problem connecting to mail.kargoshayee.ir
    Server returned error: “SSL protocol error. Please try disabling SSL, or contact your other provider to verify the correct port settings.”

  5. سلام
    من یک اکانت جدید در جمیل ایجاد کردم و البته اکانت فبلی هم موجود است . شاید مشکل از اینحا باشد باید اکانت قبلی را حذف نمایم و بعد ایمیل هاست را با اکانت جدید هماهنگ کنم ؟

  6. درور بر تیم قدرتمند میزبانفا
    اقای یزدان پرست لطفا بگویید صدای این اموزش را به چه میکروفونی ضبط کرده اید بسیار عالی و با کیفیت است لطفا اسم دقیق میکروفون را بگویید متشکر از شما

  7. با سلام من تمام مراحل را درست انجام دادم . ولی برای ارسال ایمیل فیلد from ظاهر نمیشه که با استفاده از ایمیل سایت ایمیلی ارسال کنم؟

  8. سلام . سایت شما نظیر نداره . خصوصا اموزش های این سایت . اینقدر متن ها زیباست که از خوندن متن لذت می برم . متشکر واقعا خسته نباشید

  9. سلام
    خیلی خیلی ممنون از آموزش خوبتون
    یه سوال، اگه من ایمیل هاست رو به جیمیل وصل کنم، دیگه تمام ایمیل هایی که با حساب جیمیلم فرستاده میشه با نام اون ایمیل هاست دیده میشن در مقصد؟
    من میخوام برای خبرنامه سایتم از smtp استفاده کنم چون هاست ها برای ارسال انبوه ایمیل مشکل دارن، ولی درعین حال میخوام در ایمیل هایی که فرستاده میشه اسم ایمیل هاستم به عنوان فرستنده دیده بشه
    چون با افزونه WP Mail SMTP همه ایمیل ها با آدرس جیمیلم ارسال میشن
    ولی من میخوام کسایی که ایمیل براشون فرستاده میشه، ایمیل هاست رو به عنوان فرستنده ببینن نه جیمیل رو

  10. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم اگر میل سرور من در ارسال ایمیل به یک دامنه دیگر مشکل داشته باشد ولی ارسال از جیمیل به آن دامنه بدون مشکل باشد با استفاده از این روش میتوانم آن مشکل را حل کنم یا اینکه جیمیل ارسال و دریافت ایمیل را از مسیر میل سرور من انجام می دهد؟

  11. سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    برابر آموزش های شما برای ساخت ایمیل در هاست سایت اقدام کردم ولی در صفحه تماس سایت هنگامی که اطلاعات را وارد میکنم و ایمیل ارسال میکنم با پیغام زیر روبرو میشوم
    توجه
    تابع mail() غیرفعال است و امکان ارسال ایمیل وجود ندارد.
    مشکل کجاست در صورت امکان راهنمایی فرمائید
    متشکرم

  12. سلام
    خداقوت و سپاس از مطالب آموزشیتون
    من ایمی رو ساختم و به gmail هم متصل کردم
    ایمیل هایی که به این آدرس فرستاده میشن ، در جیمیل بدون مشکل دریافت میشن
    ولی ایمیل هایی که از این آدرس در جیمیل فرستاده میشن ، به پوشه spam طرف مقابل منتقل میشن
    مشکل از چیه ؟؟؟

  13. ممنون از آموزش های عالیتون
    چه تعداد اکانت ایمسل هاست رو میشه به جیمیل متصل کرد چطوری میشه محدودیت این تعداد رو برداشت ؟

    1. سلام روزبخیر؛
      خوشحالیم مقاله مفید واقع شده. محدودیت خاصی در این رابطه وجود نداره. فقط باید بررسی کنید آیا هاستینگتون محدودیتی روی تعداد ایمیل هایی که میسازید اعمال کردن یا خیر.

  14. salam .

    in eror baram miyad

    سرور خطایی بازگرداند: «SSL protocol error. Please try disabling SSL, or contact your other provider to verify the correct port settings

    1. سلام و احترام؛
      توی کدوم مرحله با این ارور مواجه میشید؟
      مراحل اتصال رو دقیقا مطابق آموزش انجام دادید؟
      سرویس میل هاستتون موردی نداشته؟

  15. سلام ، صفحه ایمیل اکانت من این شکلی نیست، مقابل ایمیل گزینه ی set up mail client ندارم اصلا… لطفا راهنمایی میکنید؟

    1. سلام و احترام؛
      نسیم جان روی دکمه connect devices مقابل آدرس ایمیل مد نظرتون کلیک کنید.

  16. با سلام وعرض ادب محضر همکاران محترم میزبان فا
    بنده طبق آموزش جامع و خوب شما مراحل اتصال به جیمیل را رفتم ولی اصلا کد تایید که باید در ایمیل هاست سی پنل خودم مشاهده شود ارسال نمیشه تا در پنجره تایید جیمیل وارد کنم
    محبت بفرمایید راهنمایی بفرمایید

    1. سلام وقت بخیر؛
      ارور خاصی هم دریافت شد؟ وضعیت ایمیل های سایتتون رو هم بررسی کنید که آیتم ها رو دریافت میکنند یا خیر.

    1. سلام وقت بخیر؛
      بابت تاخیر در پاسخگویی عذرخواهی میکنم. وضعیت ایمیل هاستتون رو چک کنید یا اگر خطایی در این مرجله دریافت میشه تصویر اون رو برامون ارسال کنید.

  17. سلام من با خطای سرور دسترسی POP3 برای نام کاربری و گذرواژه ارائه شده را رد کرد.
    سرور خطایی بازگرداند: «[AUTH] Authentication failed.»
    مواجه میشم و با عوض کردن Port هم مشکلم حل نشد

    1. سلام روزبخیر؛
      طبق مستندات و داکیومنشن های ارائه شده

      بررسی کنید نام کاربری و گذرواژه حساب را صحیح وارد کرده باشید.
      مطمئن شوید POP فعال باشد.
      در حسابی که ایمیل‌ها را از آن وارد می‌کنید، تنظیمات دسترسی‌تان را تغییر دهید. ممکن است لازم باشد در آن حساب، استفاده از مرحله امنیتی اضافی را هم متوقف کنید.

  18. سلام وقت بخیر دلیل این ارور چیه
    Server returned error: “Account misconfig: hostname contains unsafe characters.”

    1. با سلام دوست عزیز
      شما باید در هنگام وارد کردن عبارت مربوط به Pop server اطمینان حاصل کنید که هیچ فاصله یا کاراکتر اضافه ای را قرار نمی دهید و عبارتی که در اختیار شما قرار گرفته است را عینا وارد می کنید. خطای فوق به دلیل وارد کردن اشتباه عبارت مربوط به این قسمت نمایش داده می شود.
      موفق و پیروز باشید

  19. سلام
    اول ممنونم که اطلاعات و آموزشهای بسیار مفیدی که می زارید.
    من تمامی مراحل رو انجام دادم ولی در مرحله آخر این اررور داد.
    Couldn’t reach server. Please double-check the server and port number.
    اطلاعات هم درست وارد کردم ولی قبول نمیکنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام و احترام؛
      طبق این اعلان اتصال به سرور برقرار نشده.
      شماره پورتی که وارد کردید و آیپی سرور رو مجددا بررسی بفرمایید.

      اطلاعات این دو بخش باید مطابقت داشته باشن:

  20. نحوه صحبت کردن مدرس در فیلم آموزشی بسیار کند، خسته کننده بود لطفا سرعت روی افزایش بدید.

  21. سلام ممنون بابت مقاله مفید.
    یک سوال پیش اومده
    تفاوت این روش با forward ایمیل در سی پنل چیه؟ (هر 2 روش دارن یک نسخه به ایمیل شخصی ارسال می کنند)

    1. سلام وقت بخیر؛
      در این روش صرفا و اختصاصا تنظیمات ی از سمت گوگل ارائه شده و مخصوص جیمیل می باشد اما به واسطه قابلیت فوروارد قادر خواهید بود به هر نوع سرویس ایمیلی یک نسخه فوروارد نمایید.

  22. سلام ممنون از آموزش خوب و کاربردی تون.
    در مرحله تنظیمات ایمیل من به این خطا برخوردم

    مشکلی در اتصال به وجود داشت
    سرور خطایی بازگرداند: «Connection timed out: There may be a problem with the settings you added. Please contact your other email provider to verify the correct server name and port.»
    میشه راهنمایی بفرمایید.
    ممنون

  23. اگر شما هم با مشکل عدم دریافت ایمیل هاتون در جیمیل مواجه هستید، احتمالا به تازگی ایمیل رو دریافت کردین. برین تو قسمت تنظیمات gmail از قسمت Accounts and Import از بخش Check mail from other accounts گزینه Check mail now رو انتخاب کنید، تا ایمیل های دریافتی تون آپدیت شن. فکر کنم مقدار پیشفرضش روی یک ساعت باشه و گزینه ای برای تغییرش پیدا نکردم.

  24. سلام من ارور server denied pop3acess for the give nusername and password میده و از صحت مقادیر وارد شده مطمعن هستم
    من با پورت های دیگه هم امتحان کردم مشکل کجاست ؟

  25. سلام من در قسمت دریافت ایمیل تایید گوگل مشکل دارم که هیچ ایمیلی برای تایید در cpanel دریافت نمیکنم

  26. با سلام.
    من وقتی میخواهم ایمیلم را تایید کنم،چیزی برای ایمیلم نمیاد که بخوام تایید کنم؟!
    چرا؟

  27. سلام من در قسمت دریافت ایمیل تایید گوگل مشکل دارم که هیچ ایمیلی برای تایید در cpanel دریافت نمیکنم

  28. سلام
    ممنون از آموزش کاملی که ارائه دادید. من با این خطا مواجه میشم. ممنون میشم راهنمایی کنید:

    There was a problem connecting to mail.*.com
    Server returned error: “Connection timed out: There may be a problem with the settings you added. Please contact your other email provider to verify the correct server name and port.”

  29. سلام توضیح گزینه زیر رو بر عکس گفتید اصللاح کنید
    archive incoming messages skip the inbox
    به معنای گذشتن از صندوق ورودی هست اگر تیکش رو بزنیم تو صندوق دریافت ایمیل ها رو نخواهیم داشت من تست کردم
    سپاس از میزبان فا

  30. با سلام
    بسیار آموزش عالی بود. من ایمیل وبسایت فروش اینترنتیم رو به جیمیلم وصل کردم.

    سپاس

  31. سلام
    خسته نباشید
    یعنی هرچقدر تشکر کنم بازم کمه
    وقعا دارین به مردم خدمت می کنید
    واقعا ممنونم
    من از طریق همین آموزش ها به درآمد دلاری رسیدم و با این آموزش ها هر روز دارم پیشرفت می کنم
    دمتون گرم

    1. سلام و احترام؛
      خیلی خوشحالیم که از اموزش های پایگاه دانش میزبان فا رضایت داشتید.
      ممنون که به ما محبت دارید و با انرژی خوبتان ما را در این مسیر یاری می دهید.

  32. سلام
    بعد از اتصال ایمیل هاست به جیمیل برای رای ارسال ایمیل کاری باید از همان سی پنل اقدام کنیم یا میشه با جی میل ارسال ایمیل کاری ارسال کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *