آموزش های وردپرس

آموزش نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس

نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس یکی از نیازهایی هست که بعد از نصب وردپرس بیشتر کاربران به دنبال اون هستند تا با استفاده از این روش اقدام به نمایش تعداد بازدید هر پست در وردپرس کرده و سپس با استفاده از همین اماری که برای هر بازدید نوشته در وردپرس وجود داره قادر به نمایش محبوب‌ترین مطالب در وردپرس بکنند. نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس این امکان را در اختیار شما میده تا نیاز کاربران را بررسی کنید و همچنین با توجه به آماری که هر نوشته داره اقدام به کار بر روی این نوشته‌ها و افزایش بهینه‌سازی این مطالب در موتورهای جستجو بکنید تا با استفاده از این کار بتونید سایر مطالب مرتبط در همین زمینه را هم به مرور زمان به نتایج بالاتری از موتورهای جستجو منتقل کنید و در نهایت باعث افزایش بازدید و رتبه سایت وردپرس خودتون بشید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس را دارم که با استفاده از این افزونه قادر هستید تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس را نمایش دهید و همچنین از قابلیت نمایش تعداد بازدید هر نوشته در پیشخوان وردپرس و نمایش مطالب محبوب در وردپرس که با استفاده از ابزارک وردپرس در اختیار شما قرار میده استفاده کنید.

آموزش نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس

افزونه نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با نام WP-PostViews در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 200.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه میتونید تعداد بازدید برای هر پست در وردپرس را نمایش داده و سپس با استفاده از ابزارکی که در اختیارتون قرار میده مطالب پربازدید وردپرس را هم در سایتتون نمایش دهید. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه نمایش مطالب پر بازدید در وردپرس بکنید.

دانلود افزونه WP-PostViews

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام postviews در بخش تنظیمات وردپرس پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه که با کلیک روی این منو میتونید به صفحه تنظیمات افزونه در پیشخوان وردپرس هدایت شده و آمار نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس را شخصی سازی کنید.

نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس | نمایش مطالب پر بازدید در وردپرس

Count Views From: با استفاده از این گزینه میتونید مبنای شمارش تعداد بازدید هر نوشته را بر اساس اینکه کاربر در سایت ثبت نام شده باشه و یا اینکه به عنوان مهمان وارد سایت شده باشه محاسبه کنید. همچنین امکان اینکه در هر حالت برای مهمان و کاربر هر دو باهم باشه این امکان هم وجود داره، بنابراین این گزینه را روی حالت Everyone قرار بدین.

Exclude Bot Views: با استفاده از این گزینه میتونید شمارش تعداد بازدید مطالب در وردپرس را برای ربات‌ها انتخاب کنید که شمارش شوند یا خیر!

Views Template: با استفاده از این گزینه میتونید فرمت نمایش تعداد بازدید هر نوشته را در وردپرس تعیین کنید. برای نمونه میتونید تگ تعداد بازدید را در مقابل گزینه‌ای مثل زیر تعریف کنید.

بازدید: %VIEW_COUNT%

Most Viewed Template: با استفاده از این بخش میتونید الگوی دلخواه خودتون را برای نمایش مطالب پر بازدید در وردپرس مشخص کنید. برای این کار میتونید از تگ‌های زیر استفاده کنید.

  • %VIEW_COUNT%: نمایش تعداد بازدید هر نوشته
  • %VIEW_COUNT_ROUNDED%: نمایش تعداد بازدید هر نوشته به صورت گرد شده
  • %POST_TITLE%: نمایش عنوان نوشته
  • %POST_DATE%: نمایش تاریخ انتشار نوشته
  • %POST_TIME%: نمایش ساعت انتشار نوشته
  • %POST_EXCERPT%: نمایش خلاصه نوشته
  • %POST_CONTENT%: نمایش محتوای نوشته
  • %POST_URL%: انتخاب آدرس نوشته
  • %POST_THUMBNAIL%: نمایش تصویر شاخص نوشته
  • %POST_CATEGORY_ID%: نمایش دسته‌بندی نوشته

نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس | نمایش مطالب پر بازدید در وردپرس

Home Page: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر نوشته را در اطلاعات نوشته که در صفحه اصلی نشون داده میشه نمایش داده و یا اینکه غیرفعال کنید.

Single Posts: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر نوشته را در صفحه نوشته نمایش داده یا اینکه مخفی کنید.

Pages: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر برگه را در وردپرس فعال یا غیرفعال کنید.

Archive Pages: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر نوشته را در صفحه آرشیو وردپرس نمایش دهید.

Search Pages: با استفاده از این گزینه میتونید تعداد بازدید هر نوشته را در صفحه نتایج جستجو وردپرس نمایش داده یا مخفی کنید.

Other Pages: با استفاده از این گزینه هم میتونید امکان نمایش تعداد بازدید نوشته‌های وردپرس در سایر صفحات سایت را فعال یا غیرفعال کنید.

نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس | نمایش مطالب پر بازدید در وردپرس

حالا اگه به مسیر نوشته‌ها در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید مشابه تصویر بالا ستونی با عنوان views میبینید که تعداد بازدید هر نوشته را نمایش میده و برای نمایش مطالب محبوب سایت در قالب یک ابزارک هم کافیه به مسیر نمایش> ابزارک‌ها مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر ابزارکی که با عنوان views اضافه شده در مکان دلخواه از قالب قرار دهید.

نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس | نمایش مطالب پر بازدید در وردپرس

Title: در این فیلد عنوان ابزارک را وارد کنید.

Statistics Type: از این گزینه مبنای نمایش مطالب پربازدید در وردپرس را بر اساس مطالب پربازدید بر اساس دسته‌بندی دلخواه و یا کلیه مطالب انتخاب کنید یا اینکه مطالبی که آخرین کاربر اونها را مشاهده کرده را نمایش دهید.

Include Views From: از این گزینه میتونید پست تایپ مد نظر برای نمایش تعداد بازدید را انتخاب کنید. این گزینه میتونه شامل نوشته، برگه، فایل ضمیمه در وردپرس، محصول ووکامرس یا هر نوع پست تایپ سفارشی در وردپرس باشه.

No. Of Records To Show: از این گزینه تعداد مطالب قابل نمایش را انتخاب کنید.

Maximum Post Title Length: از این گزینه حداکثر تعداد کاراکتر قابل نمایش برای عنوان نوشته را انتخاب کنید.

Category IDs: و در نهایت از این گزینه هم در صورتی که تمایل دارید مطالب دسته‌بندی خاص در وردپرس نمایش داده بشه ID دسته‌بندی را وارد کنید. هر دسته‌بندی را میتونید با کاراکتر کاما لاتین از هم جدا کنید.

نمایش تعداد بازدید مطالب وردپرس | نمایش مطالب پر بازدید در وردپرس

در نهایت بعد از اینکه روی دکمه ذخیره کلیک کنید ابزارک مشابه تصویر بالا در سایدبار سایت نمایش داده خواهد شد و تعداد بازدید هر نوشته را هم میتونید برای هر نوع از قالبی که از اون استفاده کنید در صفحه نوشته نمایش دهید.

امیدوارم این آموزش هم مورد پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا اقدام به نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس بکنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه نمایش تعداد بازدید هر نوشته در وردپرس سوالی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.3/5 - (15 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. آیا افزونه ای هست که بشه درصد ویو ربات یا کاربرانی که در سایت عضو هستند رو نشون بده؟

  2. سلام.ببخشید میخواستم بدونم سایت ها با چه روشی تبلیعات میکنن که مثلا با یک سیستم مرکزی یک تبلیعو عوص میکنن و کل تبلیغ ها در همه برگه ها تغییر میکنه.افزونه هست یا کد نویسیه.چون عکس نیست اخه که باید یکی یکی تغیر داد.ببخشید مربوط به این بخش نیست

  3. سلام خود شما از چه افزونه ای استفاده می کنید یا اگر کد است ، آن کد چیست؟
    منظورم در قسمت نوشته های مشابه است.

    1. سلام روز بخیر؛
      به صورت اختصاصی توسط طراحان مجموعه کد نویسی شده و از افزونه خاصی استفاده نمی کنیم.

  4. سلام من با روشی که شما گفتید نمایش تعداد بازدید ها رو انجام دادم
    ولی داخل هر صفحه از مقالات چند تا تعداد بازدید نشون میده ، من میخوام فقط تعداد بازدید اون صفحه نمایش داده بشه، باید چه کار کنم؟

  5. سلام چطور میتونم تعداد بازدید هایی که از نوشته های هر نویسنده شده رو جدا ببینم؟؟
    ممنون میشممم کمکمم کنید خیلی گیرمم چون به نویسنده ها میخوام پول پرداخت کنمم

    1. با سلام دوست عزیز
      در وردپرس و در صفحه نوشته ها شما می توانید اطلاعات مختلفی را در فیلد مربوط به هر نوشته مشاهده نمایید. به همین منظور شما باید وارد منو نوشته ها شده و در این صفحه شما می توانید با استفاده از دکمه تنظیمات صفحه که در سمت چپ صفحه وجود دارد که با فعال کردن تیک گزینه بازدید می توانید به راحتی مشخص نمایید که می خواهید بازدید مربوط به هر نوشته نمایش داده شود.
      موفق و پیروز باشید

  6. سلام
    من میخام سایتم رو از جوملا به وردپرس منتقل کنم ولی آمار بازدید مطالبم صفر میشه و کل برنامه هام به هم ریخته …راهی براش سراغ دارید؟حتی دستی خودم وارد کنم؟

  7. سلام
    من به صورت شورت کد تعداد بازدید را وارد کردم اما صفر نشان میده و اصلا بالا نمیره فقط( 0 بازدید ) را نشان می دهد چی کار کنم؟

    1. با سلام دوست عزیز
      به طور معمول بعد از نصب و فعالسازی افزونه باید اطلاعات بازدید به صورت دقیق نمایش داده شود. بهتر است شورت کدهایی که در صفحه تنظیمات این افزونه قرار داده شده است را بررسی نمایید و همچنین اطمینان حاصل کنید که در قسمت نمایش گزینه ها حالت نمایش برای همه را برای دسته مورد نظر خود انتخاب کرده باشید.
      موفق و پیروز باشید

  8. ممنونم مشکلم با افزونه Post Views Counter حل شد از این افزونه استفاده کردم شما هم معرفی کنید بهتر از این یکی است

    1. با سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که مشکل شما مرتفع است و ممنون از پیشنهاد شما. افزونه فوق را بررسی و آماده سازی آموزش آن را در دستور کار خود قرار می دهیم.
      موفق و پیروز باشید

  9. ببینید من داخل سایتم فقط مقاله دارم که تصویر شاخص مقاله و عنوانش در صفح اول سایت هست و زیرش الان تاریخ انتشار و نام نویسند هم هست چطور میتونم کنار همین نام نویسنده تعداد باز دید از این مقاله هم نمایش داده بشه ؟

    1. سلام و احترام؛
      اصولا در بخش تنظیمات قالب بخشی برای نمایش المان های دلخواه هم وجود داره که می تونید تعیین کنید چه مواردی نمایش داده بشه.

      1. ممنون راستش من این سوال شاید داخل همه سایتها پرسیدم اما متاسفانه هیچکی یک پاسخ شفاف نداده که اصلا شدنی هست یا خیر و اینکه اگر میشه به چه صورت . راهکاری هم که شما فرمودید فقظ درمورد مواردی که پیش فرض وجود داره صدق میکنه مثل نام نویسنده و تاریخ

        دوستان لطفا اگر تجربه ابن کار دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چون احتمالا این از طریق کد میشه مثل این عکس میخوام

  10. سلام وقت بخیر
    ببخشید چجوری میشه بازدیدهای پوسته قبلی رو به پوسته جدید منتقل کرد؟

  11. سلام وقت بخیر یه سوال داشتم بابت اینکه برای تعداد بازدید و گزینه لایک برای ویدیو یا فایل صوتی از چه افزونه ای باید استفاده کرد که ماننده همین افزونه ای که اموزشش رو گذاشتین عمل کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *