آموزش های وردپرس

آموزش ارسال بازخورد در مطالب وردپرس

ارسال بازخورد در وردپرس یکی از بهترین راهکارها برای اینه که بدونید وبسایت شما در نظر کاربران تا چه شکلی مورد پسند خواهد بود و چه تغییراتی میتونید در سایت بدین تا نتیجه مطلوب‌تری ازش دریافت کنید. همونطور که میدونید یکی از راه‌های موفقیت هر وبسایتی اینه که از دید کاربران و بازدیدکنندگان از هر نظری در درجه بالایی قرار داشته باشد، حالا اینو در نظر بگیرید که سایتی که دارید در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنید. طبیعتا باید محتوای شما در حد مطلوبی بهینه باشه و قدرت کافی را برای اینکه کاربری که نوشته شما را مطالعه میکنه داشته باشه تا اونو از خوندن نوشته راضی کند. اما آیا همیشه یک نوشته به مزاج کاربران خوب میاد؟ طبیعتا خیر، و برای اینکه بتونید تا نوشته خودتون رو قوی و بهبود ببخشید پس چه چیزی بهتر از اینکه خود کاربران پیشنهادات لازم را برای بهبود مقاله به شما بدهند.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه ارسال بازخورد در وردپرس را دارم که با استفاده از اون قادر هستید تا امکان پسندیدن مطالب را در وردپرس به سبک بازخوردهای ارسالی کاربران فراهم کنید. اگر هم کاربری بخشی از محتوای نوشته را نپسندید و راهی برای بهبود اون داشت میتونه با ارسال فیدبک در وردپرس پیشنهادات خودش را برای بهبود نوشته براتون ارسال کنه تا اونو اصلاح کنید.

ارسال بازخورد در وردپرس و دریافت فیدبک برای مطالب وردپرس

افزونه ارسال فیدبک در وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Article Feedback در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تا به امروز تونسته تا بیش از 100 نصب فعال و کسب امتیاز 4 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از اون قادر به ارسال بازخورد در مطالب وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه و دریافت فیدبک در وردپرس از سوی کاربران ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت خودتون بکنید.

دانلود افزونه Article Feedback

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Article Feedback در منوی تنظیمات وردپرس پیشخوان سایتتون اضافه میشه، روی این منو کلیک کنید تا به تنظیمات افزونه هدایت شوید.

ارسال بازخورد در وردپرس

انتخاب موقعیت: از این گزینه میتونید موقعیت دکمه ارسال بازخورد در وردپرس را در ابتدای نوشته یا در انتهای نوشته نمایش دهید.

نمایش بازخورد در: از این گزینه میتونید صفحات مختلف برای دریافت بازخورد مطالب در وردپرس را به ترتیب در صفحه اصلی، برگه‌ها، نوشته‌ها و آرشیو مطالب نمایش دهید.

عنوان عبارت (این مقاله مفید بود؟): در این فیلد میتونید عنوان دلخواه برای باکس ارسال بازخورد در وردپرس را تعیین کنید.

نادیده گرفتن دسته: شاید بخواهید در برخی مطالب و برگه‌ها امکان دریافت بازخورد مطالب وردپرس را غیرفعال کنید، برای این منظور کافیه آی‌دی نوشته یا برگه مورد نظر را در این فیلد وارد کنید تا دکمه بازخورد در آنها غیرفعال شود.

اندازه فونت: از این گزینه میتونید اندازه فونت دلخواه برای ارسال بازخورد مطالب وردپرس را انتخاب کنید.

رنگ دکمه لایک و رنگ دکمه آن‌لایک: از این بخش میتونید رنگ دلخواه برای آیکون لایک و دیس‌لایک در وردپرس مقاله تعیین کنید.

ارسال ایمیل برای: در نهایت از این بخش نیز میتونید ایمیل خود را وارد کنید تا بازخوردهای ارسالی از سوی کاربران به این ایمیل ارسال شوند، در صورت خالی بودن این گزینه بازخورد به ایمیل نویسنده نوشته ارسال خواهد شد.

ارسال بازخورد در وردپرس

حالا همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید اگر کاربری مقاله را پسندید دکمه‌های اشتراک نوشته نمایش داده شده و میتونه نوشته را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. اما اگر مقاله مفید نبود و نیاز به بهبود داشت فرم زیر نمایش داده شده و کاربر میتونه پیشنهاد خودش برای بهبود مقاله را ارسال کند.

ارسال بازخورد در وردپرس

بعد از اینکه کاربر بازخورد خود را ارسال کرد، در قالب یک ایمیل برای نویسنده نوشته ارسال خواهد شد و نویسنده قادره تا نوشته را ویرایش کرده و پیشنهاد کاربر را که در قالب یک فیدبک ارسال کرده اجرایی کند.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا اقدام به دریافت بازخورد در مطالب وردپرس کنید. اگر در رابطه با افزونه ارسال بازخورد در وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.1/5 - (14 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام و درود
    وب‌سایت خودتان از کدام افزونه استفاده می‌نماید؟
    اگر مطلبی در رابطه با افزونه مورد استفاده خودتان منتشر نموده اید ممنون میشم در اختیار ما قرار دهید‌.
    تشکر

    1. سلام و احترام؛
      در رسانه های بلاگ و مگ میزبان فا از افزونه ای به عنوان دریافت بازخورد استفاده نمی گردد تنها افزونه kkstar به منظور دریافت امتیاز مورد استفاده قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *