آموزش های وردپرس

آموزش خروجی گرفتن از آدرس های url سایت در وردپرس

خروجی گرفتن از آدرس ها در وردپرس تو مواقعی که نیاز دارید تا از آدرس مطالب و به صورت کلی ادرس‌های سایت خودتون یک بک‌اپ داشته باشید تا برای استفاده هر هدفی ازش استفاده کنید یکی از موارد کاربردی خواهد بود. با استفاده از خروجی گرفتن از آدرس ها در وردپرس میتونید تا آدرس مطالب، برگه‌ها، پست تایپ سفارشی، دسته‌بندی و برچسب و هر نوع ادرسی که در سایت وردپرسی شما وجود داره را در قالب یک فایل از طریق پیشخوان وردپرس تهیه کرده و ازش استفاده کنید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از اون میتونید تا به خروجی گرفتن از لینک های وردپرس بپردازید و از کلیه URL هایی که در دیتابیس سایت وردپرسی شما ثبت شده است یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

خروجی گرفتن از آدرس ها در وردپرس

افزونه ای که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Export All URLs در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تا حالا تونسته تا بیش از 7.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از اون میتونید تا امکان تهیه خروجی و بک‌آپ گرفتن از آدرس‌های موجود در وردپرس را فراهم کنید. قبل از هر کاری ابتدا با کلیک روی دکمه زیر افزونه مورد نظر را در سایت خودتون فعال کنید و یا اینکه با استفاده از آموزش آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به افزودن و نصب این افزونه از طریق پیشخوان وردپرس در سایت خودتون بکنید.

دانلود افزونه Export All URLs

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه همونطوری که در تصویر زیر میبینید منویی با نام Export All URLs در قسمت تنظیمات پیشخوان سایت وردپرس اضافه میشه که با مراجعه به اون میتونید تا اقدام به خروجی گرفتن از URL های وردپرس کنید.

خروجی گرفتن از آدرس‌ها در وردپرس

حالا همونطور که در تصویر بالا میبینید بر اساس توضیحاتی که در ادامه براتون شرح میدم نسبت به تهیه فایل بک آپ در وردپرس برای لینک‌های موجود در سایت خودتون اقدام کنید.

Select a Post Type to Extract Data: اگر که قصد دارید تا از کلیه آدرس‌های موجود در وردپرس یک نسخه پشتیبان تهیه کنید این گزینه را روی حالت All Types انتخاب کنید، در غیراین صورت اگر میخواهید تا فقط از لینک‌های موجود در یک پست تایپ سفارشی در وردپرس خروجی تهیه کنید، پست تایپ مورد نظر را انتخاب کنید.

Additional Data: از این گزینه میتونید تعیین کنید که از چه ویژگی‌هایی از آدرس‌ها خروجی گرفته شود. این گزینه شامل موارد زیر هستش که عبارتند از:

  • آدرس‌های سایت
  • عنوان صفحات
  • دسته‌بندی

Post Status: از این گزینه هم میتونید تا برای هر یک از وضعیت‌های یک نوشته که میتونه در حالت‌های زیر قرار داشته باشه اقدام به تهیه خروجی کنید که عبارتند از:

  1. مطالب منتشر شده
  2. مطالب موجود در زباله‌دان
  3. مطالب پیش‌نویس
  4. رونوشت‌های وردپرس
  5. مطالب خصوصی
  6. همه نوع نوشته‌های متشکل از ساختار بالا

Export Type: در نهایت از این گزینه هم میتونید تا به تعیین نحوه خروجی گرفتن از آدرس‌ها در وردپرس اقدام کنید که در قالب یک فایل با فرمت CSV. خروجی تهیه شود و یا اینکه در همین صفحه آدرس‌های تهیه شده براتون به نمایش در بیاد. بعد از اینکه نوع خروجی را تعیین کردید کافیه تا روی دکمه Export کلیک کنید و بسته به میزان لینک‌های موجود در وردپرس منتظر بمونید تا هروجی تهیه شده و ازش استفاده کنید.

خروجی گرفتن از آدرس های وردپرس

اگر از حالت نمایش در همین صفحه استفاده کرده باشید بعد از اینکه خروجی از لینک‌ها تهیه شد مشابه تصویر بالا برای شما تمامی لینک‌های موجود در سایت وردپرسی نمایش داده می‌شوند.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید تا به راحتی اقدام به تهیه خروجی از لینک‌های وردپرس کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوالی داشتید و یا مشکلی برای شما پیش اومد از بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.7/5 - (4 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر این افزونه رو نصب کردم ولی هیچ گزینه ای در قسمت تنظیمات نیومد

    1. سلام و احترام؛
      بررسی کنید که افزونه بعد از نصب فعال شده باشه.
      در قسمت افزونه های فعال هم میتونید روی گزینه settings مقابل افزونه مورد نظر کلیک و به بخش تنظیمات اون هدایت بشید.

  2. سلام و احترام
    می خواهم فقط از url ای پست های سایتم خروجی بگیرم باید چیکار کنم؟

    1. سلام وقت بخیر فرزانه عزیز؛
      در این قسمت می توانید لینک های مورد نظتان جهت خروجی گرفتن را تعیین کنید:

      به عنوان مثال اگر در قسمت Post Status گزینه published را انتخاب کنید از کلیه محتوای منتشر شده خروجی تهیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *