آموزش های وردپرس

آموزش نحوه رفع خطای ۴۰۳ forbidden وردپرس

حتما برای شما هم پیش اومده که وارد یکی از صفحات سایت خودتون بشید و یا اینکه محتوای صفحه اصلی سایتتون را که باز کردید خطایی با عنوان Error 403 را ببینید که در محتوای خودش یک عبارت بزرگ با عنوان forbidden درج شده که نشونگر اینه که شما به این صفحه دسترسی ندارید. این خطا معمولا به شکل زیر در تمامی سایت‌ها نمایش داده میشه که در زیر نمونه اونو مشاهده می‌کنید.

خطای 403 در وردپرس

خب، همونطور که در تصویر میبینید در صورتی که سایت شما با این خطا مواجه شده باشه پیغام زیر در سایت شما نمایش داده میشه که به دلیل عدم دسترسی به صفحه مورد نظر از طرف هاست شما به کاربر ایجاد خواهد شد.

403 Forbidden – You don’t have permission to access ‘/’ on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request

منظور از عدم دسترسی اینه که همونطور که شما میدونید در هر نوع سرور درست مشابه سیستم کامپیوتری یک سری سطح دسترسی برای افراد وجود داره که هر یک از کاربران بنا به میزان دسترسی میتونند تا یک فایلی را مشاهده و یا ویرایش کنند. بنابراین تا زمانی که شما در سطح دسترسی خواندن قرار نگرفته باشید محتوای موجود به شما نشون داده نشده و با خطای 403 در وردپرس مواجه خواهید شد. پس اگر شما هم با خطای 403 وردپرس مواجه شدید تا انتهای این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا با ما همراه باشید تا به نحوه رفع خطای 403 forbidden وردپرس بپردازیم.

نحوه رفع خطای 403 forbidden وردپرس

برای رفع ارور 403 در وردپرس چند راه مختلف وجود داره که در ادامه به معرفی هر یک از راه‌های موجود بر اساس بیشترین تعداد دفعات رخ داده می‌پردازم. این خطا معمولا میتونه تا در مواقع زیر به وقوع بپیونده.

  • عدم دسترسی به پوشه wp-admin و یا فایل wp-login.php
  • خطا در هنگام نصب وردپرس که بیشتر هنگام نصب بسته آسان در وردپرس رخ میده
  • مشاهده خطا در صفحه خاصی از وردپرس که میتونه به دلیل استفاده از افزونه و یا کد باشه
  • عدم دسترسی به دامنه
  • و…
خب، حالا که با انواع مختلفی از صفحات و دلایلی که باعث میشن تا با خطای 403 در وردپرس رو‌به‌رو بشید آشنا شدید، به سراغ حل این مشکل میریم. اما دقت داشته باشید که:

قبل از اینکه هر کاری انجام بدین ابتدا اقدام به ساخت فول بک آپ از هاست خودتون بکنید تا در صورت اینکه مشکل دیگری براتون بوجود اومد بتونید به راحتی اونو رفع کنید.

رفع خطای 403 وردپرس هنگام نصب افزونه

یکی از دلایل اصلی که در به وجود اومدن خطای 403 وردپرس دخیل هستش و زیاد تکرار شده بعد از اینکه یک اقدام به نصب افزونه در وردپرس میکنید رخ میده که به هر دلیلی به علت ایجاد تداخلی در برخی فایل‌های سایت باعث بوجود اومدن مشکل از سمت افزونه خواهد شد. پس اگر سایت شما هم بلافاصله بعد از اینکه یک افزونه در اون نصب کردید با این خطا مواجه شد تنها کاری که باید انجام بدین اینه که ابتدا افزونه مورد نظر را غیرفعال کنید، اگر خطا رفع نشد تمامی افزونه‌های وردپرس  را غیرفعال کنید و بعدش یکی یکی هر افزونه را که فعال کردید سایتتون را به صورت کامل بررسی کنید تا اینکه نهایتا اگر با خطا بعد از فعال کردن افزونه‌ای مواجه شدید بدونید که مشکل از سمت کدوم افزونه هستش.

حالا که افزونه مشکل دار را پیدا کردید کافیه تا با استفاده از روش‌های موجود مثل بررسی فایل لاگ هاست، فعال کردن دیباگ در وردپرس و… بر اساس دانش خودتون به بررسی مشکل بپردازید و ببینید که اختلال به وجود اومده توسط این افزونه به چه دلیلی بوده و بعد از اینکه دلیلش را پیدا کردید اقدام به رفع اون کنید. اما اگر در این زمینه دانشی ندارید میتونید تا از یک متخصص در این رابطه استفاده کنید. یا اینکه نهایتا از یک افزونه مشابه استفاده کنید تا دقیقا همین کارکردی که افزونه فعلی به شما میده را در اختیارتون قرارب بده.

رفع خطای 403 وردپرس با استفاده از فایل htaccess.

یکی دیگه از دلایل دیگه که میتونه باعث ایجاد خطای 403 در وردپرس بشه از سمت فایل htaccess. و یا دسترسی نداشتن به یکی از فایل‌های وردپرس (permissions)هستش که این فایل به عنوان یک کلید در اینجا عمل می‌کنه. بنابراین برای رفع خطا وارد هاست خود شوید و مطابق تصویر روی گزینه File Manager کلیک کنید تا وارد صفحه مدیریت فایل‌ها در هاست خودتون بشید.

افزودن منو به قالب وردپرس

حالا که وارد فایل منیجر هاست شدید به مسیر Public_html مراجعه کنید و به دنبال فایلی با نام htaccess. بگردید. این فایل همونطور که از اسمش مشخصه جزو فایل‌های مخفی هستش بنابراین ممکنه تا در اولین ورود به بخش مدیریت فایل هاست خودتون اونو نبینید.

مشاهده فایل htaccess

پس مشابه تصویر بالا روی گزینه setting در سی پنل کلیک کنید و تیک گزینه show hidden files  را فعال کنید تا فایل های مخفی نیز به شما نشان داده شوند.حالا فایل را دانلود کرده و یا اسم اونو به htaccess_old. تغییر بدین. حالا بعد از اینکه فایل را حذف کردید و یا تغییر نام دادید وارد پیشخوان وردپرس شده و به مسیر تنظیمات> پیوندهای یکتا مراجعه کنید و یک بار روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا فایل htaccess. مجددا در هاست شما ساخته شود و مشکلتون برطرف بشه.

رفع خطای 403 وردپرس با تنظیم سطح دسترسی فایل‌ها و پوشه‌ها

دلیل سومی که باعث میشه با ارور 403 در وردپرس مواجه بشید به خاطر عدم دسترسی و ست نبودن پرمیژن فایل‌ها و پوشه‌های مربوط به وردپرس صورت میگیره که برای رفع این مشکل باید وارد هاست خودتون شده و اقدام به اصلاح سطح دسترسی برای فایل‌ها و پوشه‌های وردپرس کنید. و فایلی که دسترسی لازم را ندارد را تنظیم کنید. برای این منظور مطابق تصویر زیر وارد هاست خود شده و فایل خود را انتخاب کنید، سپس بر روی آن راست کلیک کرده و بر روی گزینه change permissions کلیک کنید و مطابق نمونه تیک گزینه های مربوطه را بر اساس توضیحاتی که برای هر فایل در ادامه ذکر میکنماصلاح کنید.

تغییر سطح دسترسی فایل در هاست

همونطور که میبینید در بخش permissions در سه ستون اعدادی به شما نمایش داده میشن که باید برای فایل‌ها و پوشه‌های وردپرس این سطح دسترسی را طوری تغییر بدین که اعداد به صورت زیر برای شما تغییر داده شوند.

  • سطح دسترسی برای تمامی پوشه ها در وردپرس عدد 744 یا 755 می باشد.
  • سطح دسترسی برای تمامی فایل ها در وردپرس 640 یا 644 می باشد.

بعد از بررسی و تغییر سطح دسترسی برای هر فایل و پوشه وردپرس وارد پوشه‌های وردپرس هم شده و فایل‌های موجود در هر پوشه و پوشه های داخلی را هم بررسی کنید و در صورتی که دسترسی تغییر داده شده بود اقدام به اصلاح اونها بکنید تا مشکل برطرف شود.

خطای 403 وردپرس به دلیل اضافه شدن فایل htaccess.

گاهی اوقات پیش میاد که به هر دلیلی یک فایل htaccess. به پوشه home که در هاست سی پنل قرار داره اضافه میشه. ممکنه این فایل به صورت دستی اضافه شده باشه و یا اینکه هنگام انتقال وردپرس به هاست دیگر با استفاده از روش فول بک‌آپ گاها با این مورد مواجه بشید. به همین خاطر همین فایل htaccess. که در پوشه home قرار داره موجب اختلال شده و با خطای 403 وردپرس مواجه خواهید شد که راهکار رفع خطا در این حالت اینه که به مسیر home رفته و فایل htaccess. که داخل این مسیر از فایل منیجر هاست قرار داره رو پاک کنید.

خطای 403 وردپرس

در صورتی که با استفاده از روش‌های فوق موفق به رفع خطای 403 در وردپرس نشدید باید بدونید که این مورد بخاطر نصب SSL در وردپرس هست. در صورتی که از SSL در هاست سی پنل یا دایرکت ادمین استفاده می‌کنید و به تازگی اقدام به تغییر هاست داده باشید با این خطا مواجه خواهید شد. برای رفع این مورد کافیه از شرکت هاست خودتون بخواهید که SSL تجاری که ازش استفاده می‌کنید رو مجددا روی هاست جدید براتون نصب بکنه تا خطای 403 در وردپرس رو برطرف کنید.
امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید تا نسبت به رفع خطای 403 در وردپرس اقدام کرده و با موفقیت ارور 403 در وردپرس را برطرف کنید. اگر در رابطه با خطای 403 وردپرس سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
3.1/5 - (58 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۶۷ دیدگاه ها

  1. سلام ، من موقع راه اندازی بسته نصبی در اولین قدیم برای duplicator با این پیغام مواجه میشم
    You don’t have permission to access /installer.php on this server
    آی پی من خارج از ایران هست و شرکت ایرانی نت افزار که هست رو ازشون خریدم داخل ایران هست و متاسفانه هیچ کمکی به من نمیکنن ، فقط میگن آدرس آی پی شما مسدود شده و اقدامی در این مورد نمیکنن . داخل اینترنت هم چی گشتم راه حلی پیدا نکردم ، شما میتونید کمک کنید ؟
    آدرسی که با اون میتونید خطاها رو ببینید viuna-realestate.com/installer.php هست

    با سپاس از شما

      1. متاسفانه واحد فنی اینها فقط کلی گویی میکنه و زمان پاسخگویی برای هر تیکت از 3 تا 12 ساعت هست و در آخر کار هم هیچ راه حلی ارائه نمیدن . خودشون گفته بودن که آی پی از حالت بلاک خارجه ولی کماکان مشکل پابرجاست .
        راه حلی که بدون کمک گرفتن از واحد فنی باشه نیست که خودم مستقیما مشکل رو حل کنم ؟

          1. من خودم الان ترکیه هستم ، با آی پی کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی هم تست کردم اصلا جواب نمیده . البته از طریق سا.ی.فو.ن اقدم کردم . راه دیگه ای بلد نیستم

            1. کش مرورگر رو پاک کردم همه چیز درست شد شاید این تجربه بدرد بقیه هم بخوره در هر صورت از شما بخاطر وقتیکه گذاشتید و پاسخ پرسش های منو دادید قدردانی میکنم و بهترین ها رو براتون آرزو میکنم

    1. سلام و ارادت
      دوست عزیز من از طریق Duplicator و آسان نصب دارم وردپرس رو نصب میکنم و در همون مراحل اولیه اکسترکت ارور 403 میده!
      ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  2. سلام. من واسه اپلود از download monitor استفاده می‌کنم.

    با تغییر نام htacsses درست میشه‌. اما وقتی مجددا ساخته بشه دوباره ۴۰۳ ظاهر میشه

  3. سلام
    امروز گوگل تو وبمسترم دو تا ارور 403 ثبت کرده که یکیش مربوط به پوشه آپلودم هست که عکسام اونجا اپلود میشه و تو ارور گفته رفع بشه وگرنه عکس ها ایندکس نمیشن.
    ادرس ارور :
    site.com/wp-content/uploads/2018/10
    کل روش هایی که اینجا گفتید رو انجام دادم ولی مشکلم حل نشد
    به شرکت هاستینگ هم پیام دادم میگه مشکل از طرف ما نیست
    میشه لطفا راهنمایی کنید چطور رفعش کنم؟
    ممنون

  4. بله تو فایل robots.txt دسترسی رو مجاز قرار دادم و تو htaccess. هم هیچ کدی برای عدم دسترسی به این فایل وجود نداره

    من اومدم یه فایل index.html تو اون پوشه اپلود کردم تا ارور 403 نده چون رباتای گوگل به عکس ها دسترسی داشتند و وقتی ادرس عکس هارو تو مرورگر میزنم لود میشه

    این کار درسته یا نه؟

    1. از نظر گوگل نیازی به انجام این کار نیست. اما از نظر امنیتی و برای اینکه دیگران با رفتن به پوشه نتونن به کل فایل‌ها دسترسی داشته باشن بهتره استفاده بشه.
      خطای 403 هم که تو وبمستر دارید مشکلی ایجاد نمیکنه و صرفا یک حالت توصیه هست. چون دسترسی به لینک مستقیم تصاویر وجود داره.

  5. سلام
    خسته نباشید
    سایت من با ارور 403 مواجه شده . فایل .htaccess رو حذف کردم و دوباره بازگردانی کردم
    ولی برام صفحه راه اندازی .وردپرس رو میاره(که باید اسم دیتا بیس و رمز و یوزر وارد کنم) باید چی کار کنم؟
    قبلا این کار را کردم و اطلاعات دیتابیس رو وارد کردم ولی بعد از ورود همه چیز به هم ریخته شد نوشته ها هیچ کدوم وجود نداشتن و …

    1. سلام، ممکنه سایت شما ویروسی شده باشه و کدهای مخرب بهش تزریق شده باشه که این مشکل پیش میاد. حتما از یک توسعه دهنده وردپرس برای رفع مشکل سایتتون کمک بگیرید.

  6. بسیار عالی بود ممنون از اینکه چنین مطالب مفید و آموزنده ای رو به اشتراک میگذارید
    مفید و آموزنده
    پیروز باشید

  7. سلام و وقتتون بخیر
    یه مشکلی با گرویتی فرم پیدا کردم ازتون راهنمایی میخواستم
    وقتی میخوام یه فرم تو صفحه اصلی سایت قرار بدم وقتی حالت ایجکس رو که فعال میکنم، صفحه دچار مشکل میشه. وقتی از سایت هایی مثل جی تی متریکس بررسی میکنم ارور 403 میده. ولی خ.دم میتونم صفخه ام رو باز کنم
    فقط هم در صورتی که روی صفحه اصلی باشه این مشکل به وجود میاد نه برگه های دیگه.
    مشکل از کجا مینونه باشه؟

    1. با سلام دوست عزیز
      مشکل فوق به طور معمول به دلیل وجود تداخل میان افزونه و سایر فایل های سایت رخ می دهد. در چنین شرایطی شما باید موردی که سبب بروز تداخل شده است را شناسایی نمایید و بهتر است در این خصوص با یک طراح سایت مشورت کنید.
      موفق و پیروز باشید

  8. سلام خسته نباشید.
    سایت وردپرس من تو به صورت عادی نمایش داده میشه اما وقتی توی gtmetrix چکش میکنم و یا با وی پی ان ارور 403 میده.مشکل چیه؟

    1. سلام روزبخیر؛
      آیا سایتتون رو برای بازدیدهای خارجی محدود کردید یا ایران اکسس هستش؟
      هاستینگتون لیمیتی رو آیپی های غیر ایرانی اعمال کردن؟

  9. عرض سلام و احترام
    خسته نباشید و وقتتون بخیر
    بنده در سرچ کنسول سایتم در قسمت HTML Improvements ارور Duplicate title tags داشتم که اومدم با یک فایل دسترسی رو بستم ولی متاسفانه از اون روز ارور 403 دارم.
    با تشکر فراوان

  10. سلام و ادب،
    هنگام اعمال تغییرات در برگه ها و نوشته با خطای 403 forbidden با متن ذیل
    You don’t have permission to access /wp-admin/post.php on this server.
    رو به رو می شوم.

    به پشتبانی هاست تیکت دادم و گفته که مشکل از سمت هاست نیست!

    لطفا راهنمایی و ارائه طریق فرمایید.
    با سپاس

    1. سلام واحترام؛
      همانطور که داخل مقاله فعلی ذکر شد باید مجوزها و سطح دسترسی دایرکتوری ها رو تغییر بدید که مراحل دقیق داخل مقاله ذکر شده لطفا بررسی کنید.

  11. سلام ممنون بابت سایت مفیدتون . هاستین بنده به صورت خودکار ssl را برای سایت بنده فعال کرده بود ولی وقتی سایتم از http به https هیچ قالبی در آن اجرا نمی شده خود شرکت هاستینگ هم کاری برایم نکرد تا از آموزش خود شما استفاده کردم و با تغییر نام فایل htaccess و ساخت مجدد آن مشکل کاملا حل شد. متشکرم از شما

  12. سلام من از مشتریان هاست شما هستم اسم این افزونه همچنین ببینید که پاپ اپ شکله چیه

    خیلی بهش نیاز دارم

    1. سلام وقت بخیر
      این مورد داخل قالب کد نویسی شده. افزونه نیستش 🙂

  13. سلام
    چرا در سایت در هنگام ثبت دیدگاه کد 403 ظاهر می شود

    403
    Forbidden

    Access to this resource on the server is denied!

  14. سلام. من سوالم با بقیه دوستان تفاوت داره. میخام برعکس اتفاق بیافته. یعنی مثلا اگر کاربر وارد یک صفحه شد خطای 403 بهش نشون داده بشه. برای این کار باید چه کار کنم؟

    1. سلام روزبخیر؛
      می تونید برای کاربران مد نظرتون سطح دسترسی های خاص تعریف کنید.
      به این صورت اکسس یا دسترسی کاربر با توجه به مواردی که شما تعریف کردید محدود میشه.

  15. سلام سایت من با سرور ایران مشکلی نداره اما وقتی ق ……..شکن رو روشن می کنم ارور 403 forbidden میده میشه جواب رو به ایمیلم ارسال کنید ممنون.

    1. سلام و احترام؛
      سایتتون ایران اکسس شده.
      یا خودتون در تنظیمات تعریف کردید که فقط آیپی های ایرانی امکان دسترسی به این سایت رو داشته باشن یا از سمت هاستینگتون این تغییرات روی سرور میزبان اعمال شده.

  16. سلام خسته نباشید. من تمام راه هایی که نوشتید رو انجام دادم ولی خطا برطرف نشد و اینکه سایتم ssl هم نداره. میشه راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم خیلی مهمه. ممنون

  17. سلام ممنون از توضیحاتتون. یه سوال داشتم اگر پوشه ای کدش اشتباه باشه و تغییر نکنه باید چیکارش کرد؟ کدش اشتباه هست و وقتی میخوام کدش رو درست کنم خطا میده چیکارش باید بکنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام و احترام؛
      منظورتون از کد، مجوز دسترسی هستش؟ کدوم دایرکتوری از هاستتون مشکل دسترسی داشته و شما چه پرمیشنی رو تنظیم کردید؟

  18. سلام میخواستم بدونم اگر کدهای پوشه ها بهم خورده باشن و نشه تنظیمشون کرد باید چیکار کرد؟ من کد پوشه ها و فایل ها رو تنظیم میکنم اما دوباره میریزن به هم یکی از پوشه ها هم موقع عوض کردن کدش خطا میده و اصلا نمیشه کدش رو درست کرد.

    1. سلام روزبخیر؛
      اگر ممکن هست کمی جامع تر توضیح بدید.
      چه کدی رو به چه بخشی اضافه کردید؟
      چه خطایی دریافت میکنید؟
      در چه مسیری این مشکل رو دارید؟
      اگر براتون مقدوره از خطای دریافتی هم یک تصویر ارسال کنید.

  19. سلام آقای صادقی

    من میخوام یه عدد رو سایتم بصورت خودکار بسمت بالا بره
    ( برای نشون دادن مدت تاسیس سایت )
    و علاوه بر اون میخوام یک افزونه هم معرفی کنید که بشه یک عددی تو پنل کاربری کاربر بصورت خوکار با فرمولی که بهش میدم بالا بره مثلا ( 2+8/7)
    ممنون میشم کمک کنید

  20. من تو هیچ سایتی معمولا وقت نظر دادن ندارم . اما این مطلب واقعا سایتمو از بازگردانی بکاپ و پریدن چندین مقاله خوبم نجات داد . یه کامنت و یه تشکر و قدردانی , حداقل کاریه که میتونم بکنم . سپاس عزیزان . خسته نباشید .

    1. سلام و احترام؛
      خوشحالیم که مشکل سایتتون رفع شده و ممنون بابت انرژی مثبتی که به تحریریه میزبان فا منتقل میکنید.

  21. سلام عرض ادب
    سایت من ارور 403 میده. این اتفاق زمانی افتاد که من قالب جنه رو با تمام پلاگین های داخلش نصب کردم و به محض فعال کردن اون سایتم کلا از دسترسم خارج شد یا به عبارتی سایتم قفل شده و نمی‌تونم به سی پنل یا بخش مدیریتی خودم دسترسی داشته باشم تا این ارور رو برطرف کنم. .شایان ذکره که هاست من زیرمجموعه‌ای از یک هاست بزرگتره
    لطفا اگر ممکنه من رو در این زمینه راهنمایی بفرمایید.
    با سپاس فراوان

    1. سلام و احترام؛
      حتما می بایست موقتا قالب رو از طریق هاست غیر فعال کنید تا بتونید مجددا وارد پیشخوان وردپرش شوید.

  22. سلام خسته نباشید
    سایت هنگام ورود به پنل وردپرس ارور 403 میده
    من تمام این موارد را چک کردم و سایت درست نشد
    الان باید چی کار کنم ؟

  23. با سلام. بنده قبلا یکسری فایلهایی داشتم روی کیس کامپیوترم. اونجا ویروس گرفت و من فایلها رو سریع به هارد اکسترنال انتقال دادم و کیسم رو هم کلا جمع کردم و فروختم. حالا که فایلهایم که همگی هم عکس هستند نشان داده نمیشوند و هر بار که میخواهم بازشون کنم عکس یک قفل در کنارهر فایلی هست و باز نمیشوند و این پیغام را میدهد : it looks like you don’t have permission to view this file
    لطفا راهنمایی بفرمایید اگر امکانش هست. متشکرم

  24. با سلام
    من با خطای زیر مواجه میشم میتونید راهنمایی کنید ممنون میشم.
    خطای RSS: A feed could not be found at `http://planet.wp-persian.com/feed/`; the status code is `403` and content-type is “
    با تشکر

  25. با سلام وققتون بخیر من وارد پیشخوان وردپرسم میشم و روی تنظیمات میزنم بازم این ارور رو میده
    درواقع چه توی ادیت برگه ها چه نوشته ها چه ورود به تمامی تنظیمات وردپرس ( افزونه ها و…) بازم این ارور رو میده
    403
    Forbidden
    Access to this resource on the server is denied!

    لطفا کمکم کنید

  26. درود بر شما
    من سایتم ناگهانی در قسمت مدیریتش ارور 403 اومد
    و اینکه سایت بالا میاد ولی دسترسی به پنل مدیریت قطع شده
    تمام روش های بالا رو انجام دادم بازم درست نشد

    1. سلام و احترام؛
      در حال انجام چه نوع تغییراتی بودید؟ آخرین تغییرات اعمالی چی بوده؟ آیا اخیرا افزونه ای هم نصب کردید؟ سطح دسترسی پوشه wp-admin و یا فایل wp-login.php هم بررسی کنید.

  27. سلام
    دست شما درد نکند دو روز تمام دنبال حل مشکل دسترسی به مدیریت وردپرس یکی از سایت های خودم بودم مشکل از اضافه شدن فایل htaccess. به پوشه home هاست دایرکت ادمین بود.
    باز هم تشکر

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      خطای 403 به دلیل اعمال تغییراتی مجوزهای دسترسی رخ می دهد همین راهکارها را نیز می توانید در لوکال هاست پیاده سازی نمایید.

  28. سلام موقعه بروز رسانی یا انتشار پست ها به ارور 4.3 برمیخورم با حذف فایل htaccses و غیرفعال کردن افزونه ها حل نشد، چه راهی حلی پیشنهاد میکنید؟

    1. سلام و احترام؛
      مطابق آموزش حتما سطح دسترسی و مجوزهای دسترسی را بررسی نمایید. در اغلب موارد به دلیل ایجاد تغییرات در سطوح دسترسی چنین خطایی رخ خواهد داد.

  29. سلام و عرض ادب
    فقط خواستم از شما بابت متوای کاربردی که دارین تشکر کنم
    خدایی هر مشکلی تو هاست و دامین دارم با سرچ تو گوگل اولین گزینه ها و کاربردی ترینش مال شماست
    خداقوتتون بده

    1. سلام و احترام؛
      خیلی خیلی خوشحالیم که میزبان فا را به عنوان مرجع آموزشی انتخاب کردین… و ممنون از محبتتون

  30. سلام خسته نباشید میشه بگید این مشگل رو چطور حلش کنم لطفا
    Your client does not have permission to get URL /o/oauth2/auth/ from this server. That’s all we know.
    میخام انالیزور نصب کنم رو قالبم این ارور رو. میده

  31. هیچ کدام از روش های بالا براتون جواب نداد
    مودم اینترنت خود را خاموش و روشن کنید بالای 99 درصد مشکل حل میشه تا الان چندباری خودم اینگونه مشکل حل کردم بحث امنیتی وردپرس هست با تکرار یک کاری مشکوک شده و دسترسی شما رو بسته که با خاموش و روشن کردن اینترنت مشکل حل میشه

  32. سلام و احترام. با لپ تاپم نمیتونم محصولی رو ویرایش کنم و ارور ۴۰۳ میده. این در حالیه که با گوشی یا سیستم‌های دیگه این ارور دیده نمیشه. به نظر میرسه محدودین روی آی پی لپ تاپ ایجاد شده باشه درسته؟ چطور میتونم این محدودیت رو از آی پی بردارم؟

    1. سلام روزبخیر؛
      اگر هیچ گونه لیمیت ایپی اعمال نکردید بررسی کنید که ایا ایپی شما در افزونه های امنیتی نصب شده روی سایت در بلک لیست قرار داره؟
      مورد بعدی ممکنه سایتتون ایران اکسس باشه و شما روی لپتاپ از فیل_تر شک_ن استفاده کرده باشید.

  33. مشکل من این بود که بعد نوشتن محتوا وقتی گزینه ذخیره در پیش نویس رو میزدم صفحه 403 میومد که با حذف فایل htaccessو ذخیره تنظیمات پیوند یکتا مشکلم حل شد ممنون از سایت خوبتون موفق و پیروز باشید

  34. سلام در لوکال هست چطور این مشکل را رفع کنیم؟ همه سایت ها فقط دایرکت ادمین و سی پنل رو یاد دادن

  35. سلام روزتون بخیر
    من موقعی که می‌خوام وارد پنل پیشخوان وردپرس بشم این خطا رو میزنه درحالی وقتی با یه سیستم دیگه میرم مشکلی نداره باید چیکار کنم؟

    1. سلام و احترام مبینا عزیز؛
      حتما دسترسی های مجاز را بررسی کنید و چک کنید آیا محدودیت آیپی اعمال شده است؟ یا ورود نا موفق داشته اید؟ ممکن است آیپی شما بلاک شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *