آموزش های وردپرس

آموزش ایجاد دسته بندی برای محصولات در فروشگاه اینترنتی

در این مقاله از آموزش های گام به گام راه اندازی فروشگاه اینترنتی تصمیم داریم روش ایجاد دسته بندی در ووکامرس را به شما آموزش دهیم تا بتوانید محصولات خود را به صورت حرفه ای تر مدیریت کنید. در آموزش های قبلی پایگاه دانش میزبان فا به چگونگی تعریف محصولات، ایجاد مشخصات فنی و پیکربندی های ووکامرس پرداختیم. در صورتی که محصولات در دسته بندی های منظم قرار نگیرند تشخیص و تفکیک ان ها سخت خواهد شد.

مدیریت دسته بندی محصولات در ووکامرس

جهت ورود به تنظیمات دسته بندی محصولات در ووکامرس باید در پیشخوان وردپرس خود منو محصولات را انتخاب کرده و سپس روی زیر منو دسته بندی ها کلیک کنید.

دسته بندی محصولات در ووکامرس

به صورت پیش فرض یکسری دسته بندی از قبل ایجاد شده است اما در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه خودتان دسته بندی مورد نیاز خود را ایجاد کرده و به منو فروشگاه اینترنتی پرووشاپ اضافه نمایید.

به طور کلی در هر دسته بندی یک ساختار سلسله مراتبی وجود دارد. به عنوان مثال اگر در فروشگاه یک دسته بندی با عنوان دسته مد و پوشاک وجود داشته باشد، این دسته باید دسته بندی اصلی یا مادر در نظر گرفته شود. حال این دسته می توان زیر دسته های مختلفی را مثل زیر دسته کفش داشته باشد که همین زیر دسته نیز به زیر دسته های جزئی تر مثل زنانه، مردانه و بچگانه تقسیم خواهد شد. در ادامه روش ایجاد این دسته بندی را به صورت قدم به قدم به شما آموزش خواهیم داد.

به منظور ایجاد یک دسته بندی باید از طریق منو «افزودن دسته بندی» قرار گرفته در سمت راست صفحه اقدام نمایید. این منو شامل موارد زیر می شود:

دسته بندی محصولات در ووکامرس

  •  نام: در این قسمت عنوانی که می خواهید برای دسته بندی نشان داده شود را وارد کنید. در این مقاله ما به عنوان مثال دسته «کفش» را وارد می کنیم.
  • نامک: منظور از نامک همان لینک مربوط به دسته بندی است. پیشنهاد می کنیم که حتما از لینک انگلیسی استفاده کنید. اگر نمی دانید که به عنوان مثال نامک کفش به چه شکل است، می توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. در فیلد مشخص شده کفش را تایپ کرده و ترجمه انکلیسی نمایش داده را کپی و در فیلد مربوط به نامک قرار دهید. این عنوان در لینک دسته بندی قابل مشاهده خواهد بود.
  • دسته بندی مادر: شما باید مشخص نمایید که دسته ای که در حال ایجاد آن هستید یک دسته مادر است یا اینکه دسته بندی دیگری را به عنوان دسته مادر برای آن انتخاب کنید. در مثال عنوان شده دسته بندی مد و پوشاک به عنوان دسته اصلی یا مادر در نظر گرفته شده است. پس در این قسمت باید در لیست نمایش داده شده دسته مد و پوشاک را پیدا کرده و انتخاب می کنید. اگر هم دسته ای که ایجاد می کنید یک دسته مادر است، این بخش را در حالت «هیچ کدام» قرار دهید.
  • توضیح: در این قسمت شما می توانید هر گونه توضیحی که تصور می کنید در زمینه دسته بندی ایجاد شده در ووکامرس برای مشتریان شما مفید خواهد بود را قرار دهید. این قسمت اختیاری است و شما می توانید بر اساس نیاز خود آن را کامل کرده یا از روی آن بگذرید.
  • نوع نمایش: به کمک این قسمت شما می توانید تعیین کنید که زمانی که روی این دسته بندی کلیک شد، چه چیزی به کاربران نشان داده شود. امکان نمایش «محصولات»، «زیر دسته بندی» یا نمایش هر دوی آنها به صورت همزمان وجود خواهد داشت.
  • تصویر بندانگشتی: در این بخش شما می توانید برای دسته بندی خود یک عکس تعریف کنید.
منو دیگری در سمت راست صفحه مربوط به دسته بندی ها با عنوان «گزینه های طبقه بندی شده ی فیوژن» وجود دارد که مربوط به قالب آوادا است. به عنوان مثال می توانید برای دسته بندی خود اسلایدر، موقعیت آن و موارد دیگر را تعریف کنید. همچنین می توانید یکسری تغییرات ظاهری دیگر نیز به کمک این قسمت اعمال نمایید.

در نهایت نیز باید روی دکمه «افزودن دسته بندی» قرار گرفته در انتهای صفحه کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شود. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که دسته بندی به درستی ایجاد شده است، می توانید در قسمت سمت چپ صفحه دسته بندی «مد و پوشاک» را پیدا کرده و زیر منوهای آن را مشاهده نمایید. اگر دسته بندی «کفش» به درستی ایجاد شده باشد، در زیر دسته «مد و پوشاک» با یک علامت خط فاصله قرار گرفته است.

حال اگر بخواهید برای دسته بندی «کفش» نیز زیر دسته های «مردانه»، «زنانه» و «بچگانه» را ایجاد کنید باید در منو سمت راست همانند روش قبل پیش بروید. اما ایجاد این زیر دسته ها نکته ای را دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. باید در نظر داشته باشید که دسته بندی مادر این دسته بندی ها دیگر دسته «مد و پوشاک» نمی باشد. چرا که آنها قرار است زیر دسته کفش باشند. در صورت انتخاب دسته «مد و پوشاک» دسته بندی «مردانه»، «زنانه» و «بچگانه» به عنوان دسته های هم مراتب «کفش» در نظر گرفته می شوند نه به عنوان زیر دسته های آن.

همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر می خواهید مطمئن شوید که این زیر دسته ها نیز به درستی ایجاد شده اند باید دسته مربوطه با دو علامت خط فاصله مشخص شده باشد. در ادامه برای اینکه بتوانید نتیجه تغییرات را در سایت ببینید باید وارد سایت شده و دسته بندی مربوطه را انتخاب کنید. نکته ای که باید در این مرحله به آن توجه داشته باشید این است که تا زمانی که دسته بندی خالی بوده و محصولی در آن قرار نگیرد، دست بندی نشان داده نمی شود. به همین دلیل باید به دسته ایجاد شده که در اینچا دسته «کفش» است محصولی را اضافه نمایید.

برای نشان داده نتیجه کار و آموزش قرار دادن محصول در یک دسته، وارد دسته مصحولات شده و یکی از محصولات موجود را به صورت موقت تحت عنوان دسته «مردانه» منتشر می کنیم. در مقاله های کمپین روش قرار دادن محصول در ووکامرس را به صورت کامل به شما آموزش دادیم. برای اینکار روی «ویرایش سریع» یکی از محصولات کلیک کرده . دسته بندی مردانه را انتخاب کرده و تغییرات را ذخیره می کنیم.

دسته بندی محصولات در ووکامرس

حال اگر وارد صفحه فروشگاه شوید می بینید که دسته بندی «کفش» و زیر دسته «مردانه» به دسته «محصولات» اضافه شده است. حال با توجه به «نوع نمایش» انتخاب شده توسط شما با یکی از تصاویر زیر رو به رو می شوید:

  • نوع نمایش به صورت محصولات
  • نوع نمایش به صورت دسته بندی
  • نوع نمایش به صورت محصولات و دسته بندی

در بالای صفحه نمایش محصولات نیز آدرس به صورت راهنمای سایت Breadcrumb نشان داده می شود. در مورد کفش باید به صورت خانه > فروشگاه > مد و پوشاک > کفش است.

وجود محصولات دسته بندی شده در فروشگاه اینترنتی علاوه بر نظم و ظاهر بهتر موجب می شود کاربر به صورت ساده تری تمامی محصولات شما را مورد قیاس و بررسی قرار دهد. بدین ترتیب علاوه بر اینکه زودتر هدف خود می رسد این امکان را خواهد داشت که محصولات متفاوت را با هم مقایسه نماید. همچنین در زمان نیز صرفه جویی خواهد شد. در این مقاله آموزشی به چگونگی دسته بندی محصولات در ووکامرس پرداختیم.

گزارش مسیر راهنمای سایت (breadcrumbs) در سرچ کنسول

4.5/5 - (8 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۴۴ دیدگاه ها

  1. سلام. بابت ویدوئو ها و مطالبی که در سایتتون جهت آموزش میزارید بسیار ممنونم. در صفحه محصول وقتی یک دسته و یک زیر دسته داشته باشیم، کنار هر دو ، گزینه “تغییر به اصلی” دیده میشه. میخاستم بدونم کدوم یکی رو باید “تغییر به اصلی” انتخاب کنم، دسته یا زیر دسته رو؟ وقتی دسته مادر “تغییر به اصلی” بشه در url دیگه زیر دسته دیده نمیشه. این مشکلی نداره؟ پیشاپیش از پاسخ گویی شما سپاس گزارم

    1. سلام و احترام؛
      یکی از دسته بندی ها به عنوان اصلی براتون در نظر گرفته میشه و اسم اون در ادرس دهیتون درج میشه. به انتخاب و سلیقه شما بستگی داره که تمایل دارید کدوم دسته بندی در لینک باشه و کاربر اون رو ببینه و اینکه اون محتوا به کدوم دسته نزدیکتره. (اصولا زیر دسته رو به عنوان اصلی انتخاب میکنیم)
      به عنوان مثال فرض کنید در میزبان فاد سته بندی آموزش های هاست داریم که شامل 2 زیر دسته به نام های زیر هستش:
      آموزش سی پنل
      آموزش دایرکت ادمین
      حالا اگر یک اموزش در خصوص سی پنل منتشر کنیم منطقی تر این هستش که زیر دسته سی پنل در لینک قرار بگیره 😊

  2. سلام
    من در ووکامرس محصول ثبت میکنم بعد عکس محصول توی سایت نشون داده نمیشه
    عکسهای گالری در زیر دیده میشه ولی روی اون کلیک میکنم قسمت بالا نمایش بزرگ نداره
    میفرمایید مشکلم کجاست…
    البته من سایتم رو تازه تویل گرفتم وزیاد فنی کار نیستم…
    ساده تر توضیح بدین متوجه بشم

    1. سلام و احترام؛
      اسم قالبی که استفاده می کنید چی هست؟
      تصویری از گالری محصولتون برامون ارسال کنید. 🌸

  3. سلام و وقت بخیر
    چطور میتونیم یک محصول رو در 2 بسته بندی مختلف قرار بدیم بدون اینکه محصول رو 2 بار ثبت کنیم یا ازش کپی بگیریم.
    به عنوان مثال ما میخایم گلس آیفون X هم در دسته بندی لوازم جانبی مربوط به آیفون X قرار بگیره و هم در دسته بندی جامع گلس‌ها که گلس همه مدل‌ گوشی‌ها داخلش قرار داره.
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      تنها کافیه موقع پست کردن محصول، از سمت راست صفحه تمام دسته بندی های مورد نظرتون رو تیک بزنید. هیچ محدودیتی در تعداد دسته بندی های انتخابی نیست اما دقت داشته باشید که افراطی عمل نکنید.

  4. سلام میخوام لینک ها مرتب باشه تو وردپرس ولی مشکل دارم
    exmple/shop/
    exmple/shop/clocks/
    exmple/shop/clocks/panton-tunior-chair/

    ولی تو صفحه وسطی 404 میده بهم.
    اما وقتی تنظیمات لینک (پیوند یکتا) به product-category تغییر میدم (پیشفرض) دسته بندی میاره ولی وقتی shop میزنم ارور 404 میده بهم ممنون میشم راهنمایی کنید.
    همون تنظیمات ولی وقتی shop میزنم 404 میده ولی category یا product category میزنم میاره ولی لینک بهم ریخه هست اش و نمیخوام ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. سلام وقت بخیر

    امکانی وجود دارد که یک دسته بندی چندین دسته اصلی داشته باشد؟ یا اینکه امکانی وجود داشته باشه دسته های ساخته شده قبلی رو کپی کرد و در دسته اصلی واردش کرد؟

    مثلا: 206 -> بدنه

    405->بدنه

    1. سلام روزبخیر؛
      اگر منظورتون رو درست متوجه شده باشم تصمیم دارید یکسری دسته بندی رو برای دسته بندی ماشین های مختلف تکرار کنید. برای موارد این چنینی که مدام در حال تکرار هستن می تونید برچسب تعریف کنید.
      تکرار دسته بندی ها درست نیست. هم باعث شلوغی میشه هم گیج کننده برای کاربر

  6. سلام ،مطالبتون خیلی مفید هست .ممنون
    من تو هر نوع قالبی که انتخاب میکنم وقتی دسته بندی می‌سازم تو ووکامرس اصلا در سایت نمایش داده نمیشن ایراد کجاست اگر امکانش هست راهنمایی کنید ،چند هفته ست که درگیر اینم.ممنون میشم قدم به قدم‌بفرمایید چطور رفع کنم .باتشکر

  7. سلام و احترام
    ببخشید چطور میتونم کاری بکنم که مثلا یک دسته چند مادر داشته باشه؟
    مثلا دسته مموری زیر شاخه لوازم موبایل باشه، زیر شاخه حافظه جانبی هم باشه.

  8. سلام من از پوسته استادیار استفاده میکنم

    میخوام محصولاتم در منوهای مختلف دسته بندی کنم ولی باز همه محصولات را در قسمت فروشگاه نمایش داده میشود لطفا راهنمایی بفرمایید

    یه سوال دیگه هم داشتم اینکه وقتی عکس شاخص اضافه میکنم هنگام کیلیک روی محصول اول ان عکس را بصورت بزرگ نمایش میدهد

  9. سلام برای بار گزاری محصول .در ورد پرس سلسه مراتب به چه شکل هستش.اول باید برگه ساخته بشه بعد دسته بندی و بعد محصول .بعضی ساختم مثلا ساختمانی بعد درب ضد سرقت زیرمجموعه اش و مثلا مدل ۵۰۱.اما زمانی میزنم روی ساختمانی محصولی نمایش نمیده حتما باید روی ۵۰۱ یا درب ضد سرقت کلید کنیم

    1. سلام وقت بخیر؛
      زمانی که دسته بندی های مختلف و مورد نیاز سایت رو ایجاد کردید حین انتشار محصول باید تعیین کنید که این محصول در چه دسته بندی قرار بگیره و سپس با مراجعه به اون دسته بندی، محصولات منتشر شده و قرار گرفته در دسته رو مشاهده خواهید کرد.

  10. با سلام. ریدایرکت 301 برای تغییر دسته موجود بهتر است یا اینکه دسته جدیدی ایجاد کنیم و نام محصولات مورد نظر را به دسته جدید تغییر دهیم و دسته قدیمر ا خالی رها کنیم؟

    1. با سلام دوست عزیز
      در صورتی که تمایل دارید کل محتوای یک دسته را به دسته جدید منتقل کنید باید از ریدایرکت 301 استفاده کنید. مطالعه مقاله چگونه دامنه را ریدایرکت کنیم می تواند در این زمینه برای شما مفید واقع شود. اما اگر قصد دارید تنها برخی از محتواهای خود را انتقال دهید تغییر دسته بندی انتخاب بهتری است.
      موفق و پیروز باشید

  11. با سلام
    دسته بندی محصولات و توی ووکامرس انجام دادم. توی منو هم اوردم. منو مثلن این شکلیه
    محصولات_ پوشاک_ مانتو
    اما وقتی یه محصول رو مثلن توی دسته مانتو میزارم توی کل مجموعه محصولات و پوشاک هم نمایش داده میشه من میخام فقط تو مانتو باشه.
    تیک دسته بندی سمت چپ هم غیر فعاله
    درست بود بعد یه جابه جایی محصول کل این سیستم بهم ریخت
    میتونین کمک ام کنین؟

    1. سلام روزبخیر؛
      باید دسته بندی های تعریف شده و دسته بندی های مادر رو کامل چک کنید. یعنی اینکه به درستی تعریف شده باشند. مثلا ممکنه دسته مانتو به عنوان مادر تعیین شده باشه. دسته های زیرین و جزئی تر نباید مادر باشن. پس از اون زمان انتشار محصول باید فقط و فقط دسته هدف رو تیک بزنید.

  12. سلام وقت بخیر
    چجوری میتونم توضیحات صفحه دسته بندی رو، بعد از محصولات قرار بدم؟ در حالت پیش فرض ورد پرس، توضیحات بالای محصولات قرار میگیره و کاربر باید اسکرول کنه تا به محصولات برسه

    1. سلام روز بخیر؛
      میتونید قطعه کد زیر رو به فایل Function.php قالب اضافه کنید. دقت کنید قبل از انجام تغییرات از سایتتون بکاپ بگیرید:

      remove_action( 'woocommerce_archive_description', 'woocommerce_taxonomy_archive_description', 10 );
      add_action( 'woocommerce_after_shop_loop', 'woocommerce_taxonomy_archive_description', 100 );
      
  13. با سلام
    من اومدم برای دسته بندی محصولاتم ویژگی گذاشتم مثلا سایز و اون ویژگی رو به محصولم دادم و وقتی وارد اون ویژگی میشم با صفحه 404 مواجه میشم ممنون میشم راهنمایی کنید

  14. سلام وقت بخیر
    اینکه یه محصول در ووکامری در دو زیردسته ‌بندی از یک دسته باشه، از نظر سئویی مشکل‌ساز هست؟

    1. با سلام دوست عزیز
      هدف از دسته بندی ایجاد تمایز میان محصولات و دسترسی سریع تر کاربران به محصول هدف است. قرار گرفتن یک محصول در دو زیر دسته شاید از نظر تکنیکالی مشکلی نداشته باشد اما با مفهوم اصلی دسته بندی محصولات در تضاد است و بهتر است مگر در موارد استثنا این اتفاق صورت نگیرد.
      موفق و پیروز باشید

  15. باسلام و تشکر از آموزش های خوبتون.
    دسته بندی که من دنبالش هستم با سر تیتر شهر خود را انتخاب کنید هستش.و سیستم کار ووکامرس بصورت مارکت پلیس هست.
    من میخوام که فروشندگان رو بر اساس شهر مشتری دسته بندی کنم،بصورتی که مشتری مثلا وقتی نام تهران را در منوی انتخاب شهر انتخاب کند فقط کالاهای فروشندگانی که تو شهر تهران ارسال دارند نشان داده بشه و وقتی نام کرج انتخاب شود فقط کالاهای فروشندگان کرج.البته زمانی که شهری انتخاب بشه وقتی تو کادر جستجو دنبال کالایی بگردیم فقط کالاهای شهرانتخابی هم نمایش داده بشه.
    یه چیزی شبیه سایت *** ولی یک سایت فروش کالا باشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام دوست عزیز
      برای دسته بندی بر اساس شهر شما می توانید از افزونه های جانبی ووکامرس استفاده کرده یا از طریق برنامه نویسی این قابلیت را به فروشگاه خود اضافه نمایید. گاها نیز اگر یک قالب فروشگاهی مناسب انتخاب کرده باشید، می توانید از قابلیت های قرار گرفته در قالب خود استفاده نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  16. سلام چطور میشه برای دسته ها محتوا اضافه کرد؟
    من از قسمت محصولات_ دسته بندی استفاده کردم و دسته مورد نظرم رو ویرایش رو زدم و در قسمت توضیحات محتوا رو قرار دادم اما محتوای من نمایش داده نمیشه

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید از طریق بخش توضیح هر آنچه که تمایل دارید در خصوص محصول خود عنوان نمایید را قرار دهید اما موضوعی که وجود دارد این است که برخی از قالب ها این بخش را نمایش می دهند و عدم مشاهده آنها نشان دهنده این موضوع است که قالب شما امکان نمایش آن را ندارد.
      موفق و پیروز باشید

  17. سلام وقت بخیر من این کار رو انجام میدم دسته رو هم سر جای درست قرار میدم ولی وقتی روی دسته کلیک میکنم پیغام میدم این صفحه کار نمیکنه

    1. با سلام دوست عزیز
      این موضوع ممکن است به دلایل مختلفی از جمله ناسازگاری افزونه ها یا افزونه و قالب فعال وب سایت شما و… صورت بگیرد. اگر مراحل عنوان شده را به دقت دنبال کرده اید و همچنان با مشکل عنوان شده رو به رو می شوید، پیشنهاد می کنم یکبار سایر افزونه ها را غیرفعال و نتیجه را مشاهده نمایید. در صورتی که مشکل مربوط به تداخل افزونه ها باشد با این راهکار متوجه شده و می توانید افزونه مورد نظر را شناسایی و به طور کامل غیرفعال نمایید. اما باز هم این موضوع قطعی نمی باشد و ممکن است نیاز به بررسی بیشتر باشد.
      موفق و پیروز باشید

  18. سلام.یک سوال داشتم.وقتی دسته بندی جدید میسازیم و دسته بندی مادر هم براش انتخاب میکنیم توی منو باز هم زیردسته ها رو به عنوان دسته اصلی نشون میده کنار دسته اصلی. با اینکه برای زیردسته ها دسته بندی مادر انتخاب شده و روی گزینه هیچکدام نیست. اینو باید چیکار کرد؟
    مثلا دسته بندی گوشی که زیردسته اش اپل انتخاب شده، اپل رو به عنوان دسته اصلی کنار گوشی نشون میده و زیر گوشی نمیاد.

    1. سلام و احترام زینب جان؛
      آیا زمان ساخت فهرست ترتیب قرار گیری دسته بندی ها رو هم اصلاح کرید؟
      یعنی دسته اصلی کمی عقب تر قرار گرفته باشه.

  19. سلام روز بخیر
    یه موردی برام پیش اومده. من چند محصول ساختم و توی دسته خودش قرار دادم ولی محصولات من به صورتی هست که باید حتما توی یک جدول قیمتی به مشتری نشون داده بشه ( با افزونه go pricing). من حالا میتونم یه برگه ایجاد کنم و شورت کد اون افزونه رو توش قرار بدم که وقتی مشتری روی اون کلیک کنه به قسمت محصول منتقل بشه؟ مشکلی از نظر سئو نداره؟

  20. سلام
    چگونه می توانم برای هرسته بندی فیلتر های خاص قرار بدهم؟
    مثل دیجی کالا

  21. با سلا م ممنون بابت مطلب مفبد شما . من از افزونه EDD استفاده میکنم میخواستم کاربر بتونه دسته بندی محصول رو خودش انتخاب کنه (کاربر فروشنده) چطور میتونم انتخاب دسته را در اختیار کاربر قرار بدم؟

  22. سلام وقت بخیر
    یک فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی خودرو دارم میخواستم ببینم برای دسته بندی محصولات از روی برند چطور باید گزینه مادر را انتخاب کنم
    به فرض مثال یک قطعه که تسمه تایم باشه در دسته بندی محصولات موتوری قرار می گیره
    اما من برای ایجاد دسته بندی برند مشکل دارم چون برندی مثل دانگیل روی چند خودرو به کار میره مثل 206 – پراید – 405 کدوم را باید به عنوان مادر انتخاب کنم

  23. سللام در وردپرس من این بخش محصولات در فهرست نمیاره چیکار کنم؟؟
    قالب استادیار رو نصب کردم

  24. با سلام من می خواستم توی صفحه دسته بندی که دارم چندتا محصول (به انتخب خودم) نمایش داده نشه.. ولی توی محصول تیک دسته بندی خورده باشه

  25. سلام یه سوال داشتم برای اینکه برند ها و دسته بندی ها فقط تو صفحه خودشون نمایش داده بشن چیکار باید کرد
    مثلا تو صفحه دسته بندی لوازم یدکی خودرو برند ها و دسته های لوازم جانبی موبایل رو نشون نده

  26. سلام خیلی ممنون از مطالب کامل و ارزندتون میخواستم بدونم میشه دسته بندی محصول را در صفحه اصلی فروشگاه قرار بدم و فقط تصویر دسته ها و نامشون نمایش داده بشه

    1. سلام و احترام؛
      این مورد به استراتژی سایت شما بستگی دارد….
      قبل از انجام این تغییرات استراتژی سایت را بررسی کنید اما برخی از وبسایت ها مهم ترین دسته ها را در صفحه اصلی به نمایش می گذارند یا لینک هایی به دسته بندی های خود ارسال می کنند.

  27. سلام
    اشتباهی دسته بندی محصولات رو هنگام درج توضیحات در قسمت دسته بندی خراب کردم. یعنی محصول دسته بندی اصلی شده و خود دسته اصلی پاک شده. این مشکل قابل رفع است؟

    1. سلام و احترام؛
      برای رفع این مورد ذکر جزئیات الزامیست اما به طور کلی چنانچه به صورت دستی موارد اعمال قابل تغییر است، این کار را انجام دهید در غیراینصورت می توانید اخرین بکاپ خود را ریستور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *