آموزش های وردپرس

آموزش فروش عمده محصولات در ووکامرس

فروش عمده محصولات در ووکامرس این امکان را برای فروشگاه ووکامرس شما فراهم میکنه تا با استفاده از اون اقدام به تعیین قیمت فروش عمده در ووکامرس بکنید و برای مشتریانی که اجناس را به صورت عمده خریداری میکنند قیمت کمتری را لحاظ کنید. اگر شما تامین کننده اصلی یک محصول باشید میتونید از این گزینه درست مثل یک حالتی از نمایندگی عمل بکنید و محصولات خودتون را به صورت فروش عمده در ووکامرس برای نمایندگان خودتون که محصولات را به صورت عمده خریداری می‌کنند با قیمتی کمتر ارائه دهید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه فروش عمده محصولات در ووکامرس را دارم که با استفاده از این افزونه قادر هستید امکان فروش عمده محصولات در ووکامرس را فراهم کرده و علاوه بر قیمت عادی و ویژه برای محصولات ووکامرس امکان قیمت گذاری به صورت فروش عمده را هم داشته باشید.

آموزش فروش عمده محصولات در ووکامرس

افزونه فروش عمده محصولات در ووکامرس که قصد معرفی اونو دارم با نام WooCommerce Wholesale Prices در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 9.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.8 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه میتونید اقدام به فروش عمده محصولات در ووکامرس و امکان قیمت گذاری فروش عمده محصول در ووکامرس بکنید. برای استفاده از این افزونه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در فروشگاه ووکامرس خودتون بکنید.

دانلود افزونه WooCommerce Wholesale Prices

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر به صفحه ویرایش محصول در ووکامرس مراجعه کرده و یا اینکه یک محصول جدید که قصد دارید امکان فروش عمده برای اون محصول فراهم باشه را ایجاد کنید، حالا در صفحه ویرایش محصول ووکامرس و در بخش اطلاعات محصول میبینید که گزینه Wholesale Prices در بخش اطلاعات محصول اضافه شده که با استفاده از این فیلد میتونید برای محصول خودتون قیمت عمده تعیین کنید.

فروش عمده محصولات در ووکامرس | عمده فروشی محصولات در ووکامرس

حالا همونطور که در تصویر بالا میبینید در بخش Wholesale Prices که با کادر قرمز رنگ مشخص شده قیمت محصول برای فروش عمده را مشخص کرده و محصول را به‌روزرسانی یا منتشر کنید.

حالا ممکنه پیش خودتون فکر کنید که با این کار سایر مشتریان هم بتونن محصولات را به صورت عمده و با تعداد کم خریداری کنند. اما اینطور نیست. بعد از اینکه محصول خودتون را منتشر کردید حالا باید مشخص کنید که چه کاربرانی امکان خرید به صورت عمده را خواهند داشت. بنابراین باید حساب کاربری اعضا را از وضعیت customer به وضعیت خریدار به صورت عمده تغییر بدین تا امکان خرید محصول به صورت عمده صرفا برای مشتریانی که اونها را به عنوان خریدار عمده میشناسید فراهم باشد.

بنابراین برای اینکه فقط مشتریان مورد تایید شما امکان خرید به صورت عمده در ووکامرس را داشته باشند به منوی کاربران در پیشخوان وردپرس مراجعه کرده و بعد از اینکه مشتری خودتون را پیدا کردید روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل کاربران در وردپرس هدایت شوید. سپس مشابه تصویر زیر نقش کاربری را از customer به wholesale customer تغییر داده و تنظیمات را ذخیره کنید.

فروش عمده محصولات در ووکامرس | عمده فروشی محصولات در ووکامرس

حالا بعد از اینکه امکان خرید را برای مشتریانی که امکان خرید عمده دارند فراهم کردید هرگاه این مشتریان به فروشگاه مراجعه کرده و محصولاتی را خریداری کنند به جای خرید محصول با قیمت عادی و ویژه قادر به خرید محصول با قیمت عمده خواهند بود.

فروش عمده محصولات در ووکامرس | عمده فروشی محصولات در ووکامرس

حالا همونطور که در تصویر میبینید برای مشتریانی که به عنوان خریدار عمده تعیین شده باشند علاوه بر قیمت عادی و ویژه قیمت دیگری با نام Wholesale price نمایش داده میشه که در واقع این مشتریان به عنوان خریدار عمده میتونند با این قیمت محصولات را خریداری کنند. یکی از بخش‌های جالب این افزونه اینه که قسمت فروش به صورت عمده صرفا برای مشتریانی که به عنوان خریدار عمده تعیین شده باشند نمایش داده میشه و اگر یک مشتری عادی به صفحه محصول مراجعه بکنه اصلا فیلد مربوط به قیمت فروش به صورت عمده در ووکامرس را نخواهد دید.

فروش عمده محصولات در ووکامرس | عمده فروشی محصولات در ووکامرس

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید تا نسبت به فروش محصولات به صورت عمده در ووکامرس اقدام کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه فروش محصول با قیمت عمده در ووکامرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.3/5 - (6 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. 1- کار با woocommerce wholesale prices مجانیه؟
    2- میخواهم افزونه ووکامرس wholesale prices نصب کنم ، قبلش باید افزونه معمولی woocommerce نصب کنم؟

    متشکرم

    1. سلام،
      1. بله افزونه به صورت رایگان هست.
      2. بله، این افزونه به عنوان یک افزونه جانبی ووکامرس هست و حتما باید قبلش ووکامرس نصب و فعال باشه که بتونید ازش استفاده کنید.

  2. سلام وقتتون بخیر من تمام مراحلی که در اموزش های ایجاد یک فروشگاه گفتین رو انجام دادم اما موردی که الان توش گیرم اینکه من کلا عمده فروش هستم و اگر بخوام از این افزونه استفاده کنم باید تمام مشتریام حساب کاربری داشته باشند اما نمیدونم چطور فیلد حساب کاربری رو به صفحه ام اضافه کنم میشه راهنماییم کنید؟

  3. بسیار بسیار مطلب عالی بود من خیلی وقته دنبالش میگردم ممنون میزبان‌فا عزیز

  4. سلام حتما باید محصول باز کنی تا قیمت عمده ببینی
    نمیشه بدون این که صفحه محصول باز کنی قیمتو بزنه؟

  5. نمیشه تعیین کرد که اگر مثلا ۱۰۰ تا خرید n-10 بهش بده اگه ۱۰۰۰ تا خرید n-100 تومن بهش بده؟

  6. سلام
    من هم زمان از دکان و این افزونه دارم استفاده میکنم
    میخوام کاربرانی که به عنوان فروشنده ثبت نام میکنند هم بتونن قیمت عمده ببینن
    ولی متاسفانه یا باید نقش کاربر فروشنده باشه یا whosale

  7. من به یه مشکل برخوردم اگه بخوام چند دسته تعریف کنم که قیمت ها متفاوت باشه چیکار باید بکنم

  8. با سلام
    میتونیم بدون وارد کردن قیمت معمولی فقط قیمت عمده رو وارد کنیم و هیچکس بجز کاربران wholesale ببینن؟؟؟

  9. سلام. من میخوام “فقط” به صورت عمده بفروشم. یعنی به صورت جین دوازده تایی و یا اینکه نیم جین شش تایی.
    چطور باید اینکارو کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی مثلاً قیمت رو برای هر عدد، صد تومن بزنم…
    ولی مشتری فقط بتونه شش عدد یا دوازده عدد یا با همین ضریب خرید کنه و قیمت هم با همین ضریب بالا بره..
    مثلاً اگر شش تا بخره، بشه ششصد، و یا دوازده تا بخره، بشه، هزارو دویست…
    ______
    نکته : نمیخوام تکفروشی داشته باشم.
    ________________________________________
    اگر حالت اول سخته و یا امکان نداره، لااقل اینجوری باشه که مینیموم خرید برای مشتری ها، شش عدد به بالا باشه.. یعنی مشتری نتونه یک عدد یا دو عدد سفارش بشه، حداقل شش عدد و بیشتر …
    کدوم یکی امکانپذیره؟؟
    ممنون.

  10. همیشه مطالب سایت شما را میخوانم و بسیار کاربردی و فوق العاده هستند . متشکرم

    1. سلام و احترام؛
      بسیار خوشحالیم که میزبان فا را به عنوان مرجع آموزشی انتخاب کردید.
      امیدواریم وبسایت خود را بتوانید به ردیف هایی ابتدایی نتایج جستجوی کاربران در گوگل برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *