آموزش های وردپرس

آموزش اطلاع از موجودی محصولات در ووکامرس

اطلاع از موجودی محصولات ووکامرس این امکان را برای فروشگاه ووکامرس شما فراهم میکنه تا قابلیتی فراهم کنید که وقتی محصولی در انبار موجود نبود و موجودی محصول به صفر رسیده بود، مشتریانی که قصد خرید دارند با وارد کردن نام و ایمیل خودشون هر زمان که این محصول را مجددا موجود کردید با استفاده از ارسال ایمیل برای موجودی محصولات ووکامرس که برای این افراد ارسال میکنید از موجودی محصول مطلع شده و اقدام به خرید محصول کنن. حتما شما هم در فروشگا‌های بزرگ چنین قابلیتی دیده‌اید که وقتی محصولی موجود نیست مشتریانی که قصد خرید را دارند میتونن آدرس ایمیل خودشون را وارد کنند تا به محض موجود شدن محصول یک ایمیل اطلاع رسانی برای مشتری ارسال شده و مشتری با استفاده از همین اعلان موجودی محصول ووکامرس اقدام به خرید بکنه.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه اطلاع از موجودی محصولات را دارم که با استفاده از این افزونه دقیقا میتونید چنین امکانی را برای اطلاع از موجودی محصول برای مشتریان فراهم کرده و از همین طریق فروش خودتون را هم افزایش بدین.

آموزش اطلاع از موجودی محصولات در ووکامرس

افزونه‌ای که برای اطلاع از موجودی محصول ووکامرس قصد معرفی اونو دارم با عنوان WooCommerce Waitlist در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده تا بیش از 1.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.7 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به ارسال ایمیل هنگام موجود شدن محصول به مشتریان در ووکامرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا لازمه با کلیک روی دکمه زیر به مخزن وردپرس هدایت شده و سپس یا استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرس خودتون بکنید.

دانلود افزونه WooCommerce Waitlist

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان wait list در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد. روی این منو کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شده و تنظیمات افزونه را برای ارسال اعلان از موجودی محصول در ووکامرس شخصی سازی کنید.

اطلاع از موجودی محصولات ووکامرس | ارسال ایمیل موجودی محصول ووکامرس

Enable Guest: با فعال کردن این گزینه امکان اطلاع از موجودی محصول برای مشتریانی که در سایت ثبت نام نکرده و عضو نیستند فراهم خواهد بود. در صورت غیرفعال کردن این گزینه مشتری حتما باید حساب کاربری داشته باشه و وارد اون شده باشه تا قادر باشه فرم اطلاع از موجودی محصول را مشاهده بکنه.

Auto Email: با فعال کردن این گزینه وقتی محصولی موجود میشه به صورت خودکار ایمیل اطلاع رسانی موجودی محصول برای کاربری که منتظر موجود شدن محصول است ارسال خواهد شد.

Allow Quantity: با فعال کردن این گزینه میتونید امکانی فراهم کنید تا کاربرانی که قصد دارند از موجود شدن محصول در ووکامرس مطلع شوند تعداد کالا مورد نیاز خودشونم وارد کنند تا از این طریق بتونید به میزان لازم و تعداد کافی از محصول را خریداری و عرضه کنید.

Shop Button: با فعال کردن این گزینه دکمه اطلاع از موجودی محصول در ووکامرس علاوه بر صفحه محصول در صفحه اصلی فروشگاه هم نمایش داده خواهد شد.

Waitlist Button Text: در این فیلد میتونید عنوان دلخواه برای دکمه اطلاع از موجودی محصول را وارد کنید تا نمایش داده شود.

Modal Animation: از این بخش هم میتونید نوع نمایش دکمه برای باز شدن پنجره ثبت اطلاع از موجودی محصول در ووکامرس را مشخص کنید تا به صورت انیمیشن در وردپرس نمایش داده شود.

اطلاع از موجودی محصولات ووکامرس | ارسال ایمیل موجودی محصول ووکامرس

From: در این فیلد آدرس ایمیلی که قصد دارید تا اطلاعیه موجودی محصول در ووکامرس از طریق این آدرس ارسال بشه را وارد کنید.

From: در این فیلد نام دلخواه خودتون را وارد کنید تا در عنوان ارسال کننده ایمیل نمایش داده شود.

Select Logo: از این بخش لوگو دلخواه خودتون را برای قرار دادن در محتوای ایمیل وارد کنید. ابتدا روی دکمه Select کلیک کنید تا رسانه وردپرس براتون باز بشه و سپس لوگو خودتون را انتخاب کنید و یا اینکه اونو آپلود کرده و ذخیره کنید.

Align Email: از این بخش هم میتونید چینش برای محتوای ایمیل را در حالت وسط چین یا چپ چین انتخاب کنید. در نهایت تنظیمات را ذخیره کرده و حالا به صفحه ویرایش یکی از محصولات مراجعه کرده و موجودی محصول را به حالت در انبار موجود نمی‌باشد تغییر دهید.

اطلاع از موجودی محصولات ووکامرس | ارسال ایمیل موجودی محصول ووکامرس

حالا همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید مقابل گزینه موجودی محصول در انبار دکمه‌ای با عنوان انتخابی شما که در تنظیمات وارد کردید با نام اطلاع از موجودی محصول نمایش داده خواهد شد. حالا اگر روی این دکمه کلیک کنید پنجره زیر نمایش داده شده و کاربران قادر هستند تا از طریق اون ایمیل و تعداد محصول مورد نیاز خودشون را وارد کنند.

اطلاع از موجودی محصولات ووکامرس | ارسال ایمیل موجودی محصول ووکامرس

حالا بعد از اینکه مشتری در صف دریافت ایمیل اطلاع رسانی از موجودی محصول قرار گرفت محصول را موجود کنید ایمیلی حاوی متن موجودی محصول براش ارسال میشه که میتونه وارد فروشگاه شده و اقدام به خرید محصول به تعداد دلخواه خودش بکنه.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسندتون قرار گرفته باشه و با استفاده از این افزونه تونسته باشید تا نسبت به افزودن قابلیت اطلاع از موجودی محصولات در ووکامرس اقدام بکنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
5/5 - (2 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۹ دیدگاه ها

  1. سلام .
    این افزونه امکان اضافه کردن شماره تماس برای اطلاع هم داره ؟ که بتونه برای افراد به جای ایمیل اس ام اس هم ارسال شود ؟

  2. سلام ممنون بسیار عالی
    ولی من زدم نمایش داده نمیشه ، متاسفانه

  3. سلام ممنون بسیار عالی
    ولی من زدم نمایش داده نمیشه ، متاسفانه
    اگه میشه راهنمایی کنید 🙏🙏🙏

  4. با سلام
    بهترین افزونه برای این کار، افزونه خبرم کنید هستش.
    من برای فروشگام نصب کردم بی نظیر بود.
    امیدوارم به دردتون بخوره.

    1. سلام و احترام؛
      به افزونه بسیار خوب و کاربردی اشاره نمودید ممنون از پیشنهاد خوبتان.

  5. سلام .
    آیا در صفحه ی محصول می توانیم به جای متن آیکن دلخواه قرار بدیم ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *