آموزش های وردپرس

آموزش ساخت پروفایل حرفه‌ای در وردپرس

ساخت پنل کاربری در وردپرس همواره یکی از نیازهای اساسی سایت‌هایی بوده که قصد داشتند تا بصورت کاربرمحور فعالیت کرده و امکاناتی را برای کاربران خودشون فراهم کنند تا کاربران قادر باشند در سایت اقدام به فعالیت کنند. ساخت پروفایل حرفه ای در وردپرس و ایجاد پروفایل برای کاربران وردپرس این امکان رو به شما میده تا صفحه نویسندگان و کاربرانی که در سایت فعالیت و ثبت‌نام کردن رو حرفه‌ای تر کنید و امکانات بیشتری برای کاربران سایت خودتون در نظر بگیرید تا ظاهر خشک و ساده و بی روح اونو به یک ظاهر حرفه‌ای و کاربر پسند تبدیل کنید. با استفاده از افزونه پنل کاربری پیشرفته برای وردپرس قادر خواهید بود تا فیلدهای جدیدی در پروفایل کاربران تعریف کرده و این امکان رو برای کاربرانتون فراهم کنید تا قادر باشن با تکمیل کردن پروفایل خودشون در سایت فعالیت مناسبی داشته باشن. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم تا به معرفی افزونه پنل کاربری پیشرفته برای وردپرس یعنی افزونه Utimate Member بپردازم که با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا امکان عضویت در وردپرس رو فراهم کرده و برای هر یک از کاربران یک صفحه اختصاصی برای پروفایل اونها ایجاد کنید.

هاست مخصوص وردپرس

ساخت پنل کاربری در وردپرس و ایجاد پروفایل برای کاربران وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Ultimate Member در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 100.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.6 را نصیب خودش کنه. با استفاده از این افزونه می تونید نسبت به ایجاد پروفایل برای کاربران وردپرس اقدام کنید. برای شروع کار با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه زیر در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

صفحه افزونه Ultimate Member در مخزن وردپرس : Ultimate Member – User Profile & Membership Plugin

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی به نام Ultimate Member در پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد، برای اینکه از افزونه با زبان فارسی استفاده کنید روی دکمه Download The Translation کلیک کنید تا فایل زبان فارسی افزونه دانلود شده و افزونه برای شما فارسی بشه.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

در صورتی که با این روش موفق به ترجمه افزونه ultimate member به زبان فارسی نشدید از راهکار زیر استفاده کنید.

ترجمه افزونه ultimate member فارسیترجمه افزونه ultimate member فارسی

برای حل مشکل فارسی کردن افزونه Ultimate member و استفاده از افزونه با زبان فارسی ممکنه با زدن دکمه Download the Translation موفق به دریافت نسخه فارسی افزونه نشید. برای رفع این مشکل باید به صورت دستی فایل‌های زبان افزونه رو دانلود کرده و داخل پوشه زبان افزونه قرار بدین. برای این منظور ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه ترجمه افزونه در پیشخوان وردپرس هدایت بشید.

دانلود Ultimate Member فارسی

بعد از کلیک روی دکمه به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت میشید که باید در انتهای صفحه روی دکمه Export کلیک کنید.

فارسی سازی افزونه ultimate member

همونطور که داخل تصویر میبینید در حالت پیشفرض گزینه Portable Object Message Catalog (.po/.pot) انتخاب شده. بدون تغییر این گزینه روی دکمه Export کلیک کنید و فایلی با نام wp-plugins-ultimate-member-dev-fa.po رو دانلود کنید. در مرحله بعد این گزینه رو روی حالت Machine Object Message Catalog (.mo) انتخاب کنید و این بار فایلی با نام wp-plugins-ultimate-member-dev-fa.mo را دانلود کنید.

فارسی سازی افزونه ultimate member

حال که دو فایل رو دانلود کردید، با راست کلیک و انتخاب گزینه Rename روی فایل ها، اسم اونها را بصورت زیر تغییر بدین:

  • فایل wp-plugins-ultimate-member-dev-fa.po رو به ultimate-member-fa_IR.po
  • فایل wp-plugins-ultimate-member-dev-fa.mo رو به ultimate-member-fa_IR.mo

پس در حالت کلی بدون در نظر گرفتن فرمت این دو فایل که po و mo هستند شما باید نام اونها را به ultimate-member-fa_IR تغییر نام بدین. حالا وارد هاست خودتون شده و روی گزینه File Manager کلیک کنید.

فارسی سازی افزونه ultimate member

حالا به مسیر /public_html/wp-content/plugins/ultimate-member/languages رفته و روی دکمه Upload کلیک کنید. سپس دو فایل ultimate-member-fa_IR.po و ultimate-member-fa_IR.po رو داخل این مسیر آپلود کنید. حالا اگه به منوی افزونه در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید، میبینید که افزونه فارسی شده و مشکلی با افزونه ultimate member نخواهید داشت.


حالا در ادامه برای اینکه کاربران قادر باشند تا در سایت ثبت نام کنند باید امکان عضویت در وردپرس رو فعال کرده باشید در صورتی که امکان عضویت در وردپرس فعال نیست و پیغام Registration is disabled به شما نمایش داده میشه کافیه تا به تنظیمات وردپرس در بخش همگانی مراجعه گرده و تیک گزینه هر کسی می‌تواند نام‌نویسی کند را فعال کنید. حالا بعد از اینکه زبان افزونه به فارسی تغییر کرد مشابه تصویر زیر منویی با عنوان مدیریت کاربران در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه سفارشی سازی و تنظیمات افزونه هدایت شوید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

همونطور که در تصویر میبینید در منوی Setup برگه‌های مربوط به پروفایل کاربر، تنظیمات اکانت، صفحه نمایش اعضا، صفحه عضویت در وردپرس، صفحه ورود در وردپرس، صفحه خروج در وردپرس و صفحه فراموشی کلمه عبور وردپرس رو انتخاب کنید و در نهایت تنظیمات این بخش رو ذخیره کنید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

مشابه تصویر بالا به منوی کاربران مراجعه کرده و مواردی مثل نقش کاربری پیشفرض، فرمت لینک نمایش کاربر، فرمت نام نمایشی کاربر، نمایش نام کاربر با حروف بزرگ، لینک دادن به صفحه کاربر در پروفایل کاربری، نمایش دایرکتوری کاربران، نمایش تصویر گراواتار برای کاربر، نوع آواتار، امکان فعال کردن استفاده از رمز قوی هنگام فراموشی کلمه عبور و در نهایت امکان ویرایش ایمیل خصوصی کاربران را سفارشی سازی کنید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

با مراجعه به منوی تنظیمات حساب کاربری قادر هستید تا تنظیمات کاربران خودتون را سفارشی سازی کنید. در این بخش می‌توانید میتونید تنظیماتی مثل نمایش رمز اکانت، تعیین حریم خصوصی برای کاربر، نمایش اطلاعیه در حساب کاربری، حذف حساب و متن دلخواه برای حذف حساب کاربری، امکان نمایش یا عدم نمایش نام و نام خانوادگی، ضروری کردن نام و نام‌خانوادگی کاربر، اجازه به کاربران برای تغییر ایمیل، مخفی کردن حساب کاربری توسط اعضا و در نهایت ضروری کردن انتخاب کلمه عبور قوی راشخصی سازی کرده و این امکانات رو برای کاربران خودتون فراهم کنید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

همونطور که در تصویر بالا میبینید و از این بخش قادر هستید تا دسترسی‌ها مثل مشاهده سایت، اجازه به میهمانان برای ورود در بخش wp-admin وردپرس، تعیین دسترسی برای مدیران، تعداد مجاز تغییر رمز وردپرس، تعیین لیست سفید و سیاه ایمیل و IP کاربران با دامنه خاص و در نهایت مسدود کردن نام‌های کاربری خاص مثل admin، administrator و.. را تعیین کنید. در صورتی که قصد دارید تا به طور کلی دامنه ایمیلی را برای ثبت نام مسدود کنید کافیه تا ابتدا یک کاراکتر ستاره و سپس فرمت ایمیل به همراه نام دامنه را مثل نمونه زیر در آن وارد کنید تا به طور کلی از چنین دامنه‌ای امکان عضویت وجود نداشته باشد.

*@domai.com

ساخت پنل کاربری در وردپرس

با مراجعه به منوی ایمیل‌ها میتونید نام ارسال کننده ایمیل، ایمیل مورد نظر برای ارسال ایمیل‌های سایت، استفاده از HTML در فرم‌های ایمیل، فعال و غیر فعال سازی و تعیین متن ایمیل‌ها رو تعیین کنید. همچنین می‌تونید از امکاناتی همچون اجباری کردن تایید ایمیل کاربر رو سفارشی سازی کنید تا کاربران قبل از فعالیت در سایت ایمیل خودشون را تایید کرده باشن.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

در بخش اعلان‌ها هم میتونید متن مورد نظر برای عضویت کاربر در سایت، بررسی حساب کاربری یک کاربر خاص و حذف حساب کاربری که توسط ایمیل برای مدیر سایت ارسال میشن رو مدیریت کرده و اونها رو فعال یا غیرفعال کنید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

با مراجعه به منوی آپلودها قادر هستید تا برای بخش‌های مختلفی همچون تصاویر کاربران، تصاویر کاور برای کاربران، اندازه تصاویر بندانگشتی، کیفیت تصاویر آپلود شده برای کاربران و میزان حجم و اندازه قابل آپلود برای پروفایل کاربران رو مدیریت کنید تا حجم تصاویر ارسالی بالا نبوده و صفحات بهینه‌ای داشته باشید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

با استفاده از منوی سئو قادر هستید تا به جهت بالا بردن سئوی و بهسنه سازی سایت، عنوان و متای توضیحات را برای صفحه پروفایل کاربران مدیریت کرده و از شورت‌کد های موجود برای صفحه پروفایل کاربران در آن استفاده نمایید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

همونطور که در تصویر بالا میبینید با استفاده از منوی ظاهر قادر هستید کلیه صفحات مربوط به پروفایل کاربران رو با رنگ‌بندی دلخواه خود مدیریت کرده و بسته به قالبی که ازش استفاده می‌کنید از رنگ‌بندی مناسب و متناسب با قالب سایتتون برای صفحات پروفایل کاربران خودتون استفاده کنید . این صفحه به شما این امکان رو خواهد داد تا علاوه بر رنگ‌بندی موارد دیگه مثل اندازه، ترازبندی، انتخاب عناوین هر بخش، تعیین استایل برای دکمه‌ها و… رو مدیریت و سفارشی سازی کنید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

افزودن فیلد دلخواه به صفحه پروفایل کاربران وردپرس

همونطور که در تصویر بالا میبینید با مراجعه به زیرمنوی فرم‌ها قادرید تا فرم‌های جدید ایجاد کرده و یا اینکه فرم‌های عضویت و ورود در پروفایل پیشفرض وردپرس را که این افزونه در اختیارتون قرار میده را به دلخواه خودتون ویرایش کنید. علاوه بر این قادر هستید تا اقدام به افزودن فیلدهای دلخواه همچون آی‌دی شبکه‌های اجتماعی، انواع فیلدهای متنی، چک‌باکس، چند انتخابی و… کرده و اونها را در فرم عضویت و تنظیمات پروفایل کاربرانتون قرار بدین تا پروفایل حرفه‌ای تری رو برای کاربران خوشون داشته باشن. جدای از این امکانات در این بخش قادر خواهید بود تا برای هر فیلد ساخته شده یک آیکون دلخواه با رنگبندی و استایل اختصاصی انتخاب کرده و سایر گزینه‌های هر فیلد همچون ضروری و غیرضروری بودن فیلد، امکان ویرایش فیلد توسط اعضا، تعیین فیلدهای لینکدار و… رو مدیریت کنید.

ساخت پنل کاربری در وردپرس

در نهایت بعد از اینکه تنظیمات رو برای خودتون سفارشی سازی کردین پروفایل کاربران در سایت شما بصورت تصویر بالا ایجاد شده و با مراجعه به صفحه هر کاربر میشه مطالب، دیدگاه‌ها، بیوگرافی و فیلدهای سفارشی را که تعریف کردید رو ایجاد کرد.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید تا نسبت به ساخت پنل کاربری در وردپرس و ایجاد پروفایل برای کاربران وردپرس سایت وردپرسی خودتون اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش و نحوه ایجاد پروفایل حرفه‌ای در وردپرس سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
2.9/5 - (84 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۹۰ دیدگاه ها

  1. سلام
    تشکر از زحماتتون
    جناب صادقی اینجوری ورود کاربران به پیشخوان وردپرس میشه؟ من میخوام کاربران وارد صفحه اختصاصی سایتم بشن نه اینکه وارد صفحه پیشخوان ورد پرس. پیشنهادتون چیه؟

    1. سلام و وقت بخیر، خیر این افزونه دارای صفحه ورود اختصاصی هست که میتونید کاربران را به پنل کاربری هدایت کنید و به طور کامل جدا از پیشخوان وردپرس باشه.
      نسخه تجاری افزونه هم امکانات بیشتر خوبی مثل امکان فالو کردن، منشن کردن و… را به کاربران میده.

      1. سلام.مرسی از آموزش خوبتون …حالا چطوری در فرانت اند سایت دکمه ورود به پنل کاربری رو داشته باشیم؟

        1. سلام و احترام؛
          با تشکر از لطف شما.
          این مورد در بخش انتهایی مقاله آموزش داده شده است.

    1. افزونه را حذف کنید و مجددا اقدام به نصب کنید اگر فارسی نشد روی دکمه مربوط به دریافت فایل زبان کلیک کنید تا فارسی بشه، دقت کنید که برای فارسی بودن باید از وردپرس فارسی استفاده کرده باشید.

      1. دکمه مربوط به دریافت فایل زبان را اصلا داخل وردپرسم نشون نمیده و اینکه از کجا بفهمم وردپرسی که سال ها پیش نصب کردم فارسی است ؟

        1. با سلام دوست عزیز
          شما می توانید با استفاده از منو تنظمیات و زیر منو عمومی زبان وردپرس خود را فارسی نمایید. حال افزونه را حذف و دوباره نصب نمایید. به احتمال بسیار زیاد زبان افزونه فارسی خواهد شد.
          موفق و پیروز باشید

  2. سلام
    ممنون از آموزش خوبتون.
    من میخوام حساب کاربری برای کاربرا ایجاد کنم که هر کاربر وارد اکانتش بشه و ی سری خدمات بهش داده بشه . مثل سیستم دانشگاه ک هرکسی پروفایلی داره و داخل پروفایلش ی سری خدمات هست
    این افزونه که معرفی کردید میتونه این کارو انجام بده‌؟

      1. ببنیند من دارم سایتی رو طراحی میکنم که مربوط به حمل و نقل هستش.
        قسمتی رو توی سایت قرار دادم به نام پیگیری محموله .
        به این حالت میخوام باشه که صاحبان بار بیان داخل سایت عضو بشن . و هر صاحب بار وارد صفحه خودش بشه که وضعیت کالای خودشو ببینه (در حال بارگیری، ترخیص و…)
        برای این کار چیکاریو پیشنهاد میدید؟

        1. برای این کار بهترین گزینه پیشنهادی من گرویتی فرم هست. با استفاده از این افزونه میتونید یک فرم به صورت حرفه‌ای طراحی کنید و با دادن کد رهگیری به افراد و ثبت آخرین وضعیت برای هر کالا امکانی فراهم کنید که بتونند با استفاده از کد رهگیری آخرین وضعیت کالا خودشون را مشاهده کنند.
          برای جزییات بیشتر از این لینک استفاده کنید.

          1. ممنون از شما.
            فقط ی نکته دیگه ک وجود داره
            حمل و نقل به صورت ترانزیت هستش.
            الان لینکی که گذاشتیدو دیدم .
            عضویت نداره. من میخوام سایت قابلیت عضو گیری داشته باشه .
            بعد از اون شخصی که صاحب بار هست بیاد داخل پنل کاربری خودش و اونجا حساباشو ببینه (اسکیرین شات از سیستم حسابداری شرکت) که عملا یک عکس میشه بعلاوه اینکه زیرشم بنویسم بار شما در مرز قرار دارد.
            با این فرم گرویتی میشه این کارو کرد؟

            1. میتونید به افزونه‌های پروفایل متصل کنید که در کنار هم کار کنند. برای اینکه نتیجه خوبی بگیرید بهتره با یک طراح سایت صحبت کنید که بهترین افزونه‌های پروفایل سازگار با گرویتی فرم را بهتون معرفی کنند.

        2. ببخشید من میخوام سایتم جوری باشه که برای هر کاربر بر اساس مثلا کد ملیش صفحه اس باز شه و نتیجه ازمونشو مثلا به صورت پی دی اف دانلود کنه مث سیستم جوابدهی انلاین آزمایشگاه میشه راهنماییم کنید🙏🏼🙏🏼

  3. سلام
    من میخوام داخل سایت کاربران بتوانند عضو شوند و پس از تایید عضویتشون وارد پروفایلشون بشوند
    سپس از طریق پروفایلبخش های مختلفی از اطلاعات رو پر کنند
    مانند: اطلاعات هویتی (نام و آدرس و…)
    اطلاعات شرکت :(نام شرکت و آدرس و…)
    اطلاعات محصولات :(افزودن داینامیک محصولات شامل نام و تصویر و…)

    برای محقق ساختن این امر چه پیشنهادی دارید
    سپاسگزارم

    1. سلام و وقت بخیر، برای این منظور ابتدا از مقاله آموزش تایید اکانت کاربران در وردپرس استفاده کنید تا امکان تایید اکانت فراهم باشد. سپس با استفاده از همین آموزش فیلدهای دلخواه خودتون را که شامل اطلاعات هویتی، شرکتی، محصولات و… هست را بسازید که کاربران بعد از ثبت نام تکمیل کنند.

      1. ممنونم ، اما مشکلم اینه که میخوام اطلاعاتی که وارد میکنند به بازدید کننده های سایت به صورت دسته بندی شده هم نمایش داده بشه
        اما این امکان رو در این افزونه ندیدم

        1. سلام و وقت بخیر،
          فیلدهایی که در منوی فرم‌ها اضافه می‌کنید در صفحه پروفایل قابل نمایش هستند. یعنی بعد از پر کردن فیلد توسط هر کاربر در پروفایلش میتونید این اطلاعات را برای بازدیدکننده‌های سایت نمایش بدین. در صورتی که دنبال افزونه حرفه‌ای‌تر هستید از نسخه تجاری افزونه profile builder pro استفاده کنید.

      2. سلام
        آیا با این افزونه این امکان رو میشه واسه اعضا ساخت که مثل فایل یا عکس در پروفایلش نشان داده شود بتواند دانلود کند

        مثلا برای یک مدرسه دانش آموزان بعد از عضو شدن مدیر بتواند کارنامه هر کس را در پروفایل شخص بارگزاری کند و کس دیگه ای نتواند ببیند

        1. با سلام دوست عزیز
          در این راستا شما باید یک پنل کاربری را در اختیار اعضا قرار دهید تا بتوانند با نام کاربری و رمز دلخواه خود را روی آن فعال نمایند که این افزونه این قابلیت را به شما ارائه می دهد. در ادامه نیاز است که با استفاده از یک افزونه جانبی امکان دانلود فایل‌ ها را در اختیار کاربران قرار دهید که این موضوع به نحوه ارائه فایل ها و نوع آنها بستگی دارد و شاید نسخه تجاری همین افزونه نیز بتوانند برای این کار مناسب باشد. پیشنهاد من این است که در این خصوص با یک طراح سایت مشورت کنید تا بهترین پیشنهاد را برای شما ارائه دهد.
          موفق و پیروز باشید

  4. سلام برای ووکامرس هم افزونه پروفایل حرفه ای پیشنهاد بدید بنده خیلی وقته دنبال افزونه درستی میگردم انا هیچ کدوم کامل نیست

    ایا امکان ساخت افزونه ای با قابلیت های پایین برای شما مقدور هست چون در حال حاظر افزونه های زیاد و گسسته ای رو در وردپرس نسب کردم و نواقصی دارن میخوام یکپارچه بشه و از این خالت خارج بشم؟ هزینش هم متقبل میشم

    امکان ثبت نام کاربر در سایت با استفاده از شماره موبایل همراه با قابلیت دریافت و زدن کد برای تایید شماره .

    داشتن یه پنل کاربری شیک و حرفه ای با قابلیت نمایش اخرین محصولات مشاهده شده ، محصولات پیشنهادی ما ، سبد خرید و … و گزینه ای که قابلیت نمایش زمان و مرحله ارسال محصول های خریداری شده رو داشته باشه مطابق سایت دی جی کالا

    الان من از ۴ تا افزونه برای این موارد اسافاده میکنم که هیچ کدوم هم واقعا کامل و دارای زیبایی نیستند یه چیزه اماتوری هست

    1. سلام و وقت بخیر، متاسفانه میزبان‌فا در حال حاضر برنامه‌ای در زمینه طراحی و برنامه‌نویسی نداره و افزونه(هایی) هم که بتونید این نیازها را برطرف کنید فعلا وجود ندارند. بهتره از یک طراح افزونه بخواهید تا براتون پیاده سازی بکنه. اگر با چیزهایی که نصب کردید نیازتون برطرف میشه و صرفا مشکل در زیبایی و استایل هست میتونید با ویرایش استایل و سفارشی سازیش بهبود بدین.

    2. باسلام ، چجوری امکانش هست که داخل پنل کاربری هر فرد، ویدئو های اختصاصی و قابل دانلود اختصاصی خودشون رو داشته باشن؟

  5. سلام وقت بخیر
    من قالب بیتم رو به صورت اکسترکت شده روی سیستمم دارم
    با استفاده از ومپسرور یک سایت با وردپرس آوردم بالا ولی وقتی توی قسمت پوسته ها میرم و میخوام بیتم رو نصب کنم
    میگه ک دوباره تلاش کنید
    مشکل از کجاست ؟

    1. سلام و وقت بخیر، چه خطایی میده؟
      ممکنه بخاطر محدودیت در حجم آپلود باشه، میتونید به صورت دستی پوشه مربوط به قالب را در مسیر wp-content/themes کپی کنید و از حالت زیپ خارج کنید. بعد از این مرحله کافیه به پیشخوان وردپرس> نمایش> پوسته‌ها مراجعه کرده و قالب را فعال کنید.

  6. سلام
    من به افزونه ای احتیاج دارم که کاربر باثبت نام وارد پنل اختصاصی شود و سوال حقوقی خود را مطرح نماید و امکان پاسخ فقط از طریق ادمین باشه و از طریق ایمیل یا اسمس به کاربر اطلاع دده شود که جواب سوال برای آن در بخش پنل سایت قابل مشاهده است
    میشه راهنمایی کنید که چه پلاگین یا قالبی برای این کار مناسب است؟

    1. سلام و وقت بخیر،
      میتونید از افزونه‌های تجاری پرسش و پاسخ برای این کار استفاده کنید. جستجو کنید افزونه‌های مختلفی برای این کار هست، متناسب با نیازتون امکانات هر افزونه را بررسی کرده و یکیشونو انتخاب کنید.

  7. سلام
    ممنون از اطلاعات مفیدتون. من افزونه ایی میخوام که کاربرهایی ک مد نظرم هست با فرم ورود وارد صفحه اختصاصی خودشون بشود و از اونجا فایلهایی رو که برای فقط همون کاربر در نظر گرفتم رو دانلود کنند.در واقع هر کابر صفحه خودش و فایل های خودش رو بتونه ببینه و دانلود کنه. و از طریق یک پنل وارد بشوند که کلمه عبور و رمز دارد.این افزونه این امکان رو داره؟

    1. سلام و وقت بخیر،
      برای این کار باید اول امکان ارائه یک پنل کاربری را به اعضا بدین که بتونند با نام کاربری و رمز دلخواه در سایت فعالیت کنند که این افزونه میتونه این امکان را براتون فراهم بکنه. سپس باید از یک افزونه جانبی برای دانلود فایل‌ها در اختیار کاربران قرار بدین که باید اول بررسی بشه نحوه ارائه فایل به چه صورتی هست تا از افزونه مناسب استفاده کنید. خود این افزونه در نسخه تجاری افزونه جانبی برای این مورد را داره فکر کنم.
      بهتره با یک طراح سایت در ارتباط باشید که بهترین پیشنهاد را برای راه اندازی چنین قابلیتی بهتون ارائه کنند.

    2. با سلام
      من فایل اکسلی دارم که حاوی اطلاعات افراد میباشد .اطلاعاتی نظیر نمره و درصد جواب دهی و …. حالا میخواستم افرادی که اطلاعات اونها تو فایل اکسل هست بیان تو سایت و با وارد کردن کد ملی اطلاعات خودشون رو ببینن .و اگر این امکان وجود نداره فقط بیان تو سایت و کد ملی خود را بزنند و در جواب بهشون بگه که در این تاریخ بیاین به آموزشگاه و یا هر چیز دیگری البته جوابی که به هر کاربر باید داده بشه متفاوت است و ممکنه یکی یکشنبه باید بیاد و یکی دوشنبه
      ممنون میشم هرچه زودتر بنده را راهنمایی کنید چون بشدت بهش نیاز دارم

  8. سلام روز بخیر
    من قصد دارم پورتالی برای یک اموزشگاه زبان رو طراحی کنم که دانشجویان وارد صفحه شخصی خود بشن و بتونن یه سری کارها مثل ثبت نام و مشاهده کارنامه و … رو انجام بدن
    قالب در وردپرس برای این منظور داریم ؟؟
    یا از چه پلاگین هایی می تونم استفاده کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و وقت بخیر، اگر صرفا برای یک سری کارهای پیش پا افتاده هست میتونید با افزونه گرویتی فرم چنین کاری را انجام بدین. دانشجوها میتونن در سایت ثبت نام کنن و به محیط ساده کاربری دسترسی داشته باشن، بعد بر اساس کد رهگیری امکان مشاهده کارنامه و نمرات و… را داشته باشند.
      همین امروز به معرفی افزونه گرویتی فرم وردپرس پرداختم، به مرور به نحوه ساخت فرم با چنین قابلیت‌ها پیشرفته خواهیم پرداخت. میتونید از یک طراح سایت در زمینه وردپرس هم کمک بگیرید یا از قالب‌های اماده که وجود داره استفاده کنید.

  9. باسلام و تشکر از شما جناب صادقی
    اینکه اطلاعات خودتون رو دراختیار کاربران میزارید هدف مقدسیه امیدوارم ادامه بدبد و موفقتر باشید
    اگه مقدور هست لطفا راهنمایی بفرمایید
    1- آیا سایتهایی رو میشناسید که از این افزونه استفاده میکنن (خصوصا ضمیمه افزونه شبکه اجتماعی) که من بعنوان کاربر وارد شم و اونو تست کنم؟ هرچندتا میشناسید بگید لطفا
    2- آیا میشه پروفایل کاربران رو براساس تخصص دسته بندی کرد؟
    3- آیا امکان گذاشتن اسلایدر و ویدیو و محتوای اختصاصی برای هردسته در صفحه پروفایل شخصی کاربران هست؟
    4- آیا افزونه ای میشناسین که به من معرفی کنین درغیر اینصورت راهنمایی کنید چکار کنم؟
    5- آیا مسئله مقایسه امنیت در سایت وردپرسی و سایتی که با php نوشته شده باشه به نظر شما چطوره؟ چه مزایایی داره
    ممنون از پاسختون
    امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید

    1. با سلام و احترام،
      1. نمونه‌ای که دیدم سایت وردپرس دایرکتوری هست. البته زیاد روی این سایت کار نشده و فعالیت آنچنانی نداره. در ضمن با مراجعه به سایت اصلی هم میتونید با استفاده از قابلیت دمو که قرار داده کلیه امکاناتی که این افزونه در نسخه پیشرفته ارائه میده رو ببینید. که مواردی مثل فالو کردن، منشن کردن و… رو به خوبی پشتیبانی میکنه.
      2. افزونه قابلیت دسته بندی کردن رو داره که میتونید ازش برای تخصص استفاده کنید یا اینکه از فیلد سفارسی برای ای کار استفاده کنید.
      3. در حالت پیشفرض اطلاعی ندارم که این قابلیت رو خود افزونه داره یا نه، اما اگر نبود میشه با کمی کدنویسی یا احتمالا افزونه جانبی این کار رو انجام داد.
      4. افزونه profile builder pro
      5. در رابطه با این موضوع میتونید از مقاله‌های وردپرس چیست؟ و چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟ و آموزش تامین امنیت وردپرس و جلوگیری از هک وردپرس استفاده کنید. مسئله امنیت یه چیز نسبیه و نمیشه واقعا گفت که یک سیستم اختصاصی یا رایگان از امنیت کامل برخورداره. گذشته از این در طراحی از بیس به صورت پایه شما نهایتا چند نفر برنامه نویس رو دارید که بروزرسانی دائمی روی اون صورت نمیگیره، برای همین یک نفر مدتی وقت بزاره روی سایت و با پیدا کردن باگ یا راه نفوذی باعث ایجاد مشکل در سایت بشه. اما در وردپرس شما با یک جامعه بسیار بزرگ روبه‌رو هستید که در هر لحظه اگر باگی پیدا بشه سریعا برطرف خواهد شد. گذشته از این برای توسعه دستتون بازتره و نیاز به صرف هزینه‌های گزاف ندارید.

  10. سلام وقت بخیر. با افزونه التیمیت ممبر امکانش هست که وقتی فردی وارد حساب کاربریش در سایت میشه اسمش مادام در قسمت هدر سایت نمایش داده بشه که با دیدنش اطمینان پیدا کنه که داخل حسابش هست! از همین قسمت هم اگه بتونه خارج بشه خیلی کاربردی هست. باتشکر.

  11. متشکرم. با راهنماییتون تونستم درستش کنم. واقعا هم مطالبتون و هم راهنماییهاتون بی نظیره.

  12. سلام ممنون از مطالب مفیدتون..من این افزونه رو نصب کردم توقسمت دانلود زبان فارسی به مشکل برخوردم..فارسی نمیشه..چکار باید بکنم؟

    1. سلام، بعد از نصب دکمه برای فارسی سازی نشون داده میشه، اگر روی این دکمه کلیک کردید و فارسی نشد، یک بار افزونه را غیرفعال و پاک کنید. سپس مجددا برای فارسی سازی اقدام کنید.

  13. سلام و ممنون از وقتی که میزارید. افزونه رو نصب کردم و بعد گزینه مربوط به زبان رو زدم ولی فارسی نشد. دوباره حذف و نصب کردم ولی همچنان مشکل باقیست. در ضمن وردپرسم هم فارسی. لطفآ کمکم کنید. من در بخش پروفایل و ورود کاربران سابتم مشکل دارم.

    1. سلام و احترام، اگر فارسی نشده میتونید افزونه را به صورت دستی از لینک زیر دانلود کرده و نصب کنید تا نسخه فارسی براتون نصب بشه.
      https://fa.wordpress.org/plugins/ultimate-member/
      یا اینکه به صفحه https://translate.wordpress.org/projects/wp-plugins/ultimate-member/dev/fa/default مراجعه کنید. پایین روی گزینه Export کلیک کنید. حالا فایل دریافتی رو به نام‌های ultimate-member-fa_IR.po و ultimate-member-fa_IR.mo تغییر نام بدین و در نهایت داخل پوشه زبان این افزونه آپلود کنید.

  14. باسلام. جدیدا متوجه شدم اکه این افزونه برای نصب فایل فارسی زبان مشکل پیدا کرده و در یکی از تالارهای گفتمان صحبتش بود. من دوتا فایل فارسی ساز رو جداگانه دانلود و در قسمت زبان این افزونه قرار دادم. لینک دانلود فایل زبان رو هم برای شما میفرستم.
    translate.wordpress.org/projects/wp-plugins/ultimate-member/dev/fa/default

    1. سلام و احترام، لینکی که ارسال کردید به دلیل بروز نبودن و اینکه در هر بار آپدیت افزونه کاربران فارسی زبان زحمت میکشن و نسخه فارسی رو بیشتر ترجمه میکنند باعث میشه که در آپدیت‌های آتی به مشکل خورد. برای همین لینک تغییر داده شد و نحوه فارسی سازی افزونه ultimate member به صورت دستی هم در مقاله قرار گرفت.
      مرسی 🙂

  15. سلام و احترام. ممنون بابت لینکی که فرستادید. اگه از همین لینک فیل po و mo رو خروجی بگیریم و در فایل زبان ultimate member قرار بدیم اون موقه جدیدترین ترجمه رو خواهیم داشت؟ از همین طریق جدیدترین های زبان رو برای افزونه های مورد نظرمون دنبال کنیم؟ باتشکر.

  16. سلام ممنون از مطالب مفیدتون..
    من این افزونه رو نصب کردم. توی قسمت فرم سازی شورتکد فرم رو کجا باید بذارم تا فرم تو سایت نمایش داده بشه؟

  17. با سلام
    من یک سایتی دارم طراحی میکنم برای یک اموزشگاه تخصصی شیمی
    میخوایم در سایت دانشجویان ثبت نام کنن و ازمون انلاین برگزار کنیم.
    افزونه wp-quiz-pro نصب کردم ولی داخلش نمیشه سوالات که فرمول دارن کپی کرد داخل افزونه ، حتما باید تایپ کنیم
    سوال من اینه که
    1- پلاگینی هست این مشکال برامون حل کنه؟
    2- میخوایم برای اساتید یه پنل مدیریتی داشته باشیم به عنوان مثال استاد شیمی که وارد پروفایلش میشه یسری دسترسی ها داشته باشه که بتونه سوال طراحی کنه ( البته به اسونی نه روشی که افزونه مورد نظر داره )، پلاگین یا افزونه ای هست این کارو بکنه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام، با این افزونه کار نکردم و تجربه‌ای باهاش ندارم و از طرفی چون نسخه پرو هست از جایی که خریداری کردید تیکت ارسال کنید تا راهنماییتون کنن.
      مورد دوم هم با خود این افزونه باید بشه پیاده سازی کرد.

  18. شما بغیر از این افزونه برای این مواردی که گفتم پلاگین دیگه ای مد نظرتون نیست؟

  19. سلام. بعد از دو بار آپدیت که برای افزونه از داخل خود پنل وردپرس انجام دادم متاسفانه متن ایمیلها انگلیسی شد. لطفا راهنمایی کنید برای نگه داشتن ترجمه هایی که در قسمت متون مربوط به محتوای ایمیلهای ارسالی در تنظیمات افزونه انجام میدیم راه کاری هست؟ باتشکر.

  20. سلام خسته نباشید
    فرم ثبت نام سایت من با گرویتی هست (چون نیاز به یه سری ویژگی خاص و فیلد ها و متا خاصی هست) اما بعد پر کزدن فرم عضویت یه سری از فیلد های بادی پرس رو از اطلاعات داخل فرم پر میکنه (همچنین متا های کاربر رو)
    بادی پرس اصلا منعطف نیست

    خواستم بدونم با این افزونه میتونم در پروفایل هاشون اون فیلد هارو با فیلد ها و متا های این ثبت شده در بادی پرس ست کنم که نیاز به عضویت از این پلاگین نباشه؟یا باید حتما فرم ثبت نام خود پلاگین رو پر کنند که فیلد ها ثبت بشه؟

    ممنونم

    1. سلام، افزونه‌ها معمولا از فیلدهای اختصاصی خودشون برای این کار استفاده می‌کنند. اگر کار با sql رو آشنا باشید میشه با کوئری کاری کرد که کسانی که ثبت نام کردن و اطلاعاتشون از بادی پرس پر شده رو به گرویتی فرم منتقل کرد.
      برای این افزونه هم میتونید یه خروجی از سایتتون بگیرید و با انتقال وردپرس از هاست به لوکال هاست در همین شرایط تست کنید ببینید اگه مشکلی پیش نمیاد با همین روش تو سایت استفاده کنید.

  21. سلام، افزونه رو نصب کردم کاربران جدید مشکلی ندارند ثبت نام می کنند و وارد می شوند ولی کاربران قدیمی از طریق فرم ورود افزونه نمی توانند وارد شوند ولی از فرم فرود ووکامرس مشکلی نیست وارد می شوند راه حل چیست؟

    1. سلام، این موضوع بخاطر نقش کاربری وردپرس هست. باید نقش کاربری پیشفرض که برای ووکامرس customer هست رو به نقش کاربری این افزونه تغییر بدین. برای کاربران قبلی هم باید همین کار رو انجام بدین.

      1. نقش پیش فرض مشترک هست که همان کاربران عادی است حتی مدیر کل سایت هم نمی تواند از طریق افزونه وارد شود و باید از طریف فرم ورود ووکامرس لاگین کنم

  22. سلام خسته نباشی من برگه خروج رو به صورت منو در صفحه اول گذاشتم
    اما وقتی مهمان وارد سایت میشه هم این هست
    میخام وقتی کاربر وارد شد نوشته خروج نمایش داده بشه باید چیکار کنم

  23. با سلام
    بذارین اول از همه بابت این مطالب جالب و معرفی افزونه ازتون تشکر کنم.
    یه سؤال داشتم از خدمتتون:
    کاربران سایت من دو دسته هستند. دسته اول اونایی که به واسطه‌ی سایت من، یه خدمتی رو ارائه می‌دن. دوسته دوم، کاربرایی که اون خدمت رو دریافت می‌کنن. در واقع کاربرایی که دریافت‌کننده خدمت هستند، باید بتونن فایل خودشون رو آپلود کنن، کاربرایی که می‌خوان خدمت ارائه بدن باید بتونن اون فایل آپلود شده رو ببینن و هر کدومشون که آمادگی ارائه اون خدمت رو دارن، کار رو بپذیرن و اون پروژه به فردی که کار رو پذیرفته تعلق بگیره و براش ثبت بشه و کاربر دریافت‌کننده‌ی خدمت هم متوجه بشه که فردی کارش رو پذیرفته.

    افزونه‌ی Ultimate member امکان آپلود فایل رو برای کاربران فراهم می‌کنه؟
    سایر نیازهایی که در بالا گفتم، برآورده می‌کنه؟
    سپاس از راهنماییتون

    1. سلام مصطفی جان، چیزی که شما دنبالش هستید به صورت سایت‌های فریلنسری هست ظاهرا. با این افزونه امکان ایجادش هست. اما باید از نسخه حرفه‌ای و افزودنی‌های مختلف این افزونه و چند افزونه دیگه چنین قابلیتی رو ایجاد کنید.
      برای این کار استفاده از افزونه اختصاصی گزینه بهتری هست. چرا که به برخی از امکانات این افزونه نیاز ندارید.

    2. سلام
      بنده هم به شدت دنبال این افزونه با همین امکاناتی که مصطفی جان گفتن هستم ، واقعا ممنون میشم اگه راهنمایی جامع تری بشه بهم

  24. سلام وقت بخیر
    ممنون بابت پاسخ دادن به سوالاتتون
    بنده مدرس دانشگاه هستم میخواستم ابتدا دانشجویان در سایت بنده ثبت نام کنند بعد به صفحه ای تمریناتشون در آن قرار گرفته هدایت بشن
    افزونه ultimate این کار رو انجام میده ؟ یا باید افزونه دیگه ای نصب کنم؟

    1. سلام و وقت بخیر،
      بله یکی از امکاناتی که این افزونه در اختیار شما قرار میده این هست که میتونید یک نقش کاربری دلخواه برای دانشجویان انتخاب کنید. بعد با استفاده از قابلیت Content restriction میشه کاری کرد که محتوایی که برای تمرینات در نظر گرفتید و در برگه/نوشته قرار دادین فقط برای کاربران با نقش کاربری که تو اینجا دانشجو هستند در دسترس باشه که شرط اون هم ورود کاربران برای مشاهده است.

  25. ببخشید من هر کاری کردم که صفحه پروفایل بسازم نشد چکار باید بکنم که صفحه پروفایلی مثل بالایی بسازم لطفا راهنامیی کنید

    1. سلام، کافیه مطابق توضیحات داده شده فرم پروفایل رو شخصی سازی کنید و فیلدهای دلخواهی که تو صفحه عضویت و… قرار دادید رو نشون بدین.

  26. سلام
    من میخوام امکانی برای کاربران سایتم بذارم که وارد بشن و بتونن عکس (یا عکسهایی آپلود کنن ) و بتونن نظرشون در مورد اون عکس رو زیرش یادداشت کنند ، از طرفی سایر اعضای سایت هم بتونن پای اون عکس و نوشته نظر بدن ، از همین افرزونه ای که نوشتید می تونم استفاده کنم؟

    1. سلام،
      تا حدودی میشه، اما این افزونه برای این کار ساخته نشده و بیشتر امکاناتش ممکنه به دردتون نخوره. بهتره از افزونه‌ای که مختص این کار باشه استفاده کنید.

  27. سلام وقت بخیر، آیا با افزونه profile builder میشه فرم ورودی برای دو دسته کاربر ساخت؟ به چه صورت!

      1. من ultimate member رو نصب کردم ممنون از توضیحاتتون … با این افزونه میشه 2 نوع فرم برای ثبت نام تهیه کرد؟ مثلا صاحبان شرکت وقتی وارد سایت میشن یه فرم برای ثبت نام داشته باشند و دانشجویان هم فرم دیگه

        1. تو نسخه رایگان این امکان وجود نداره، اما تو نسخه پولی اگر اشتباه نکنم میشه چند مدل نقش کاربری براش تعریف کرد و دسترسی داد.

  28. با سلام من میخوام یک پنل کاربری ایجاد کنم در سایتم که وقتی کاربر وارد پنل خودش میشه یک سری محتوی خاص برای اون کاربر نمایش داده بشه. یعنی متناسب با id که داره اطلاعات از دیتابیس خوانده میشه و نمایش داده میشه . این کار با افزونه انجام میشه یا باید برنامه نویسی php انجام بدم؟؟

  29. سلام وقت بخیر
    من با گرویتی فرمی ساختم که وصل بشه به درگاه و با آلتیمیت هم ناحیه کاربری ساختم، حالا چطور میشه کاری کرد که کاربر سوابق خریدش از گرویتی رو ببینه و همینطور وضعیت هر سفارش رو؟
    مرسی

  30. سلام ممنون از مطلب خوبتون
    من میخام اول ی فرم حرفه ای ایجاد کنم که کاربرا با اون بتونن ثبت نام کنن فکر میکنم با این افزونه بشه
    بعد کاربرا ک ثبت نام کردن در پنل خودشون بتونن مدارکی ک ما میخایم رو آپلود کنن.
    این مدارک باید توسط ما بررسی بشه بعد نتیجه در خود پنل کاربری جلوی هر مدرک نوشته بشه
    اول که ارسال کردن پیش فرض جلوش نوشته بشه درحال بررسی بعد ک ما بررسی کردیم جلوش نوشته بشه تایید شده یا نشده
    و این مورد توی قسمت ادمین هم باشه بتونه مدارکو ببینه و جلوش تایید یا عدم تاییدو بزنه
    آیا با این افزونه میشه؟
    اگه نه افزونه ی دیگه ای میشناسید ممنون میشم راهنماییم کنید.

  31. سلام خسته نباشید من این افزونه نصب کردم بدون مشکل.سوالم اینکه من جایی پیدانکردم بعد ثبت نام بتونیم رو گرافیک و طراحیش کار کنم نمای بهتری داشته باشه ایا این امکان پذیره حالت پیش فرض پنل کاربری تغییر بدیم؟

  32. سلام
    ممنون از مطلب خوبتون
    میخاستم بدونم با این افزونه میشه برای هر کاربر یک شماره تعریف کرد که خودکار بهشون بده؟
    اگه نه آیا راهکار یا افزونه دیگه ای میشناسین این کارو انجام بده؟

      1. سلام
        شماره کاربری. مثلا هر کاربر ب ترتیب عضویت ی شماره داشته باشه علاوه بر نام کاربری . ١،٢،٣….

        1. داخل وردپرس همه چیز بر اساس آی‌دی هست. از مطالب، تصاویر و برگه‌ها گرفته تا محصولات و پست تایپ سفارشی و…
          برای همین ترتیب بندی برای این کار وجود نداره. مگر اینکه یک تابع اختصاصی ایجاد کنید که برای این افزونه کار بکنه و بر اساس ترتیب ثبت نام عددی رو نشون بده. از یک کدنویس کمک بگیرید.

  33. ممنون از این آموزش. جناب صادقی من افزونرو نصب و تنظیماتش رو انجام دادم. افزونه قبلیم پروفایل بولدر بود که غیر فعال کردم. این افزونه امکانات بیشتری داره اما با اینکه صفحات ساخته شده رو ذر قسمت برگه ها میبینم وقتی به سایت مراجعه میکنم صفحات سفید و خالی هستند. ممنون میشم علت رو بفرمایید.

  34. سلام روز تون بخیر
    من می خوام کابر هنگام عضویت تو سایتم بتونه یه سری اطلاعاتی که نیاز دارم و وارد کنه علاوه بر نام و چیز های روتین
    مثلا میخوام رادیوو باکس یا تکست باکس داشته باشم
    و نکته مهمتر این که کاربر بتونه سه تا تاریخ و به شمسی و تو صفحه اش ذخیره کنه ؟

    1. سلام،
      بله امکان ساخت فیلدهای رادیویی و تکست باکس وجود داره و داخل مقاله هم چند نمونه توضیح داده شده.
      برای تاریخ هم باید بررسی کنید، اگه به صورت پیشفرض نداشته باشه ممکنه افزونه جانبی برای همین کار رو داشته باشه. که اگه نبود میتونید اختصاصی خودتون هم بنویسید.

  35. باسلام
    بنده یک سوال داشتم من از ورژن 2.0.34 این افزونه استفاده می کنم اما یک مشکلی دارد و در صفحه ورود به جای کلمه کاربری نوشته کاریری می شه بفرمایید این مورد را از کجا می توانم درست کنم در فولدر languages فقط زبان انگلیسی است و هیچ فایل ترجمه فارسی هم داخل آن نیست و نمی دانم فارسی را از کجا می خواهند
    در صورت امکان بنده را راهنمایی کنید
    با تشکر

  36. با عرض سلام و احترام،
    متاسفانه بعد از نصب، صفحه اول سایت از دسترس خارج میشه.
    قالب 7 هست و افزونه از خود سایت وردپرس دانلود شده
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      باید پیش نیازهای نصب قالبتون رو بررسی کنید و همچنین ببینید آیا این افزونه با قالبتون سازگار هست یا خیر. اگر افزونه ای با عملکرد مشابه داشته باشید یا چنین قابلیتی در قالبتون ارائه شده باشه تداخل به وجود میاد. پیشنهاد میکنم مقاله آموزشی زیر رو مطالعه کنید:
      همه چیز درباره تداخل افزونه ها در وردپرس و نحوه رفع آن

  37. سلام ممنون بابت این افزونه خوب چند تا سوال داشتم..
    چطور میشه تصویر اواتار رو تغییر داد؟
    چطور میشه بهش ریکپچا گوگل رو اضافه کرد؟

  38. با عرض سلام و تشکر
    یک راهنمایی میخواستم از خدمت شما
    افزونه ای نیاز دارم، به این صورت که کاربر وارد حساب کاربری خودش بشه و یک فایل آپلود کنه و بعد از بررسی کارشناس بیعانه واریز کنه و سپس هنگام آماده شدن فایل، بعد از پرداخت کل مبلغ تعیین شده، فایل خود را دریافت کند. (کابرد طراحی فایل)
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که از چه افزونه ای استفاده کنم؟

  39. با سلام
    من افزونه رو نصب میکنم ولی اصلا شکل این افزونه ای که در وبسایت توضیح دادید نیست
    راهنمایی بفرمایید

    1. سلام روزبخیر؛
      شاید ورژن دیگه ای از افزونه رو نصب کردید که در ظاهر متفاوت هستن.
      اصولا ورژن های مختلف در ظاهر کمی متفاوت اما تنظیمات اولیه و عملکرد تقریبا یکسانی دارن.

  40. با سلام.
    ایا در افزونه التیمیت ممبر میشه حساب کاربری جدیدی برای کاربر ایجاد کرد.
    نکته دوم اینکه من این افزونه رو به همراه ضمیمه ووکامرس نصب کردم و فیلد ادرس در حساب کاربری ایجاد شد اما به هیچ عنوان ادرس های که کاربر وارد میکند ذخیره نمیشود و در مراجعه بعدی همه فیلدها خالی است ایا برای این موارد راه حلی در نظر دارید؟
    با تشکر

    1. با سلام دوست عزیز
      بله امکان ثبت نام جدید در این برنامه فراهم می باشد. در خصوص مورد عنوان شده نیز شما باید از طریق بخش تنظیمات افزونه این مورد را بررسی نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  41. سلام، وقت بخیر
    برای تغییر کدهای صفحه لاگین پروفایل بیلدر و همچنین فایل استایل دهی، به چه آدرسی باید رجوع کرد؟

  42. سلام خسته نباشید من میخواهم برای کاربرانم چند دوره با امکانات متفاوت ایجاد کنم و کاربران پس از ورود و اضافه شدن به دوره ها بتونن فقط از امکانات مخصوص به دوره خودشون استفاده کنن شما برای این کار چه افزونه ای پیشنهاد میدید؟

  43. سلام
    خسته نباشید
    من افزونه رو نصب کردم وقتی کاربر دکمه ثبت نام رو میزنه هدایت میشه به صفحه 404منمی خواهم هدایت اش کنم به پرفایل چکار کنم

  44. سلام من نمیتونم ظاهر این پلاگین رو تغییر بدم و از بخش افزونه ها دانلودش کردم.چیکار کنم؟

    1. سلام هانیه عزیز
      لینک دانلود افزونه چک شد سالم هستش.

  45. عرض سلتم و خسته نباشید خدمت شما.
    من میخواستم واسه سایت اموزشگاه زبان اینجور امکانی رو داشته باشم که هر زبان اموز آی دی مخصوص خودش رو داشته باشه و وارد صفحه ی خودش بشه و اونجا نمراتش , نمودار پیشرفتش و به طور کلی اطلاعاتی در رابطه با وضعیت اموزشیش دریافت کنه..بعد معلم ها هم هرکدومشون یه ایدی داشته باشن که برن نمرات کلاساشون رو ثبت کنن.
    با چه افزونه ای امکان پذیر هست اینکار؟؟

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید از افزونه گرویتی فرم برای اینکار استفاده نمایید. بدین ترتیب زبان آموزان می توانند در سایت ثبت نام کرده و به یک محیط ساده کاربری دسترسی داشته باشند. در همین راستا شما می توانید مقاله آموزش ساخت فرم چند مرحله ای وردپرس و خرید افزونه گرویتی فرم را مطالعه نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  46. درود بر شما
    آیا امکان ساخت صفحات مشابه دکان، با امکان خرید و فروش (یک کاربر هم میتونه فروشنده باشه هم خریدار)، اعلام دو قیمت برای هر محصول (یکی قیمت فایل یکی قیمت حق امتیاز) و اتصال به سبد خرید و انتقال سهم کومسیون به حساب سایت با این افزونه وجود داره؟

  47. با عرض سلام و خسته نباشید.
    لطفا میشه راهنمایی کنید چطور رمز و یوزر قسمت لاگین رو به پنل برای عبور کاربران متصل کنیم.

  48. با عرض سلام و احترام
    این سوال ذهنم رو خیلی درگیر کرده و نتونستم تفکیک کنم که ، افزونه التیمت ممبر و گراویتی فرم چه تفاوتی با هم دارند ؟
    لطف می کنید به طور کامل توضیح بدهید
    با تشکر

    1. سلام روزتون بخیر؛
      گراویتی از افزونه های محبوب و معروف در زمینه تهیه انواع فرم هست. از فرم های ساده تا فرم های ثبت نام و عضویت چند مرحله ای رو با این افزونه می تونید تهیه کنید.
      ultimate member افزونه ای برای ساخت فرم های عضویت، ثبتنام و خلاصه تهیه محیطی برای مدیریت کاربران هستش.

  49. سلام
    وقتتون بخیر
    ممنون از راهنمایی های جامع و مفید شما
    من شدیدا نیاز به یک افزونه دارم که از طریق اون کاربران بتونن برای همدیگه مواردی مثل نامه و یا پیام و یا عکس بفرستن. یه جورایی مثل یه اتوماسیون خیییییلی ساده. فقط در حد ارسال عکس ها و نامه ها برای یکدیگر. میشه لطف بفرمایید بنده را راهنمایی کنید؟

  50. با سلام
    من فایل اکسلی دارم که حاوی اطلاعات افراد میباشد .اطلاعاتی نظیر نمره و درصد جواب دهی و …. حالا میخواستم افرادی که اطلاعات اونها تو فایل اکسل هست بیان تو سایت و با وارد کردن کد ملی اطلاعات خودشون رو ببینن .و اگر این امکان وجود نداره فقط بیان تو سایت و کد ملی خود را بزنند و در جواب بهشون بگه که در این تاریخ بیاین به آموزشگاه و یا هر چیز دیگری البته جوابی که به هر کاربر باید داده بشه متفاوت است و ممکنه یکی یکشنبه باید بیاد و یکی دوشنبه
    ممنون میشم هرچه زودتر بنده را راهنمایی کنید چون بشدت بهش نیاز دارم

    1. با سلام دوست عزیز
      افزونه گراویتی فرم این امکان را برای شما فراهم می کند تا برای کاربران خود کدهای اختصاصی تعریف کرده و آنها بتوانند به واسطه آن وارد ناحیه کاربری خود شوند. در همین راستا می توانید مقاله آموزش ساخت فرم چند مرحله ای وردپرس و خرید افزونه گرویتی فرم را مطالعه نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  51. سلام خسته نباشید من قصد دارم پنلی طراحی کنم که کاربران بعد از ثبت نام در سایت بتونند رویداد ایجاد کنند و از طرفی رویداد ثبت نام کنند دقیقا مثل سایت ایوند که بعد از ثبت هر رویدادی توسط کاربران ، توی صفحه اصلی نشون داده میشه و کاربران ثبت نام میکنند . باید چه مراحلی طی کنم ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کامل کنید 🙂

  52. سلام. وقت بخیر. من میخوام پنلی طراحی کنم برای گروهی از مترجم ها که وقتی عضو سایت میشن و دسترسی مترجم رو میگیرن، بتونن سفارش های اومده دریافت کنن و بعد فایل ترجمه شده رو برگردونن. یه سری امتیاز بندی ها رو بتونم براشون انجام بدم و …
    آیا افزونه ای برای این موضوع هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      می تونید پنل اختصاصی طراحی کنید که هر مترجم اول عضو بشه و ناحیه کاربری خاص خودش رو داشته باشه بعد دسترسی هر کدوم رو تعیین کنید. یا اینکه یک افزونه عضویت معمول رو نصب کنید و بخش هاش رو توسعه بدید.

  53. سلام
    نیازمند دیتابیس داخل خود سایت هستم یعنی مشتریان کدی را در یک کادر وارد کرده وبه اطلاعاتشون ازجمله نام ونام خانوادگی ، نام دوره وکد مدرکی که دریافت کرده اند دسترسی پیداکنند و در ضمن دینامیک و پویا باشد یعنی بعدا خود ماهم بتوانیم مشتریان و مشخصاتشان را ثبت کنیم.
    آیا افزونه ای برای وردپرس در این زمینه وجود دارد؟

    1. با سلام دوست عزیز
      تصور می کنم افزونه گرویتی فرم بتواند برای شما مفید باشد. مشتریان می توانند در سایت ثبت نام کنند و به محیط ساده کاربری دسترسی داشته باشند. سپس بر اساس کد رهگیری امکان مشاهده اطلاعات خود را داشته باشند. در همین راستا می توانید مقاله آموزش ساخت فرم چند مرحله ای وردپرس و خرید افزونه گرویتی فرم را مطالعه نمایید.
      موفق و پیروز باشید

    1. سلام روز بخیر؛
      اسم افزونه چند زبانه مد نظرتون رو بفرمایید؟
      چون کارکردی مشابهی با افزونه های چند زبانه کردن نداره نباید تداخلی پیش بیاد.

        1. ممنونم تشکر؛
          فکر نمیکنم مشکلی با هم داشته باشن چون توابعشون اصلا یکسان نیست گزارشی از ناسازگاری این دو ندیدم اما باز هم برای احتیاط باید تست بشن چون با برخی افزونه و قالب ها همخونی نداره . پیشنهادم اینه نسخه رایگان Ultimate Member رو دانلود و روی یک وردپرس مجزا از سایت اصلی تست کنید.

  54. سلام
    می خوام اطلاعات کاربرانم رو در دایرکتوری کاربران توسط این افزونه نشون بدم. ولی متاسفانه صفحه ای که ساختم زمانی اطلاعات کاربران را نمایش میده که حتما کاربری لاگین شده باشده. و در صورت عدم ورود کاربر به سایت هیچ یک از کاربران را در صفحه دایرکتوری نمایش نمیده. لطفا راهنمایی بفرمائید

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید مطابق با مسیری که تصویر زیر نشان داده شده است پیش رفته و امکان مشاهده صفحه فوق را برای تمامی افراد فراهم کنید.
      موفق و پیروز باشید
      نمایش پروفایل

  55. سلام.
    تو حساب کاربری ووکامرس یک قسمت دانلود ها و سفارشات داره، وقتی با ultimate member لاگین میکنیم به قسمت حساب کاربری که میرم، وقتی گزینه سفارش ها یا دانلود ها رو میزنم میگخ برگه پیدا نشد.
    چگوری این قسمت رو درست کنم؟

  56. با سلام من یه سایت خدمات مخابراتی دارم
    میخوام هر شخص برای خودش یک صفحه کاربری با اطلاعات خود بسازد بعد داخل پنل خودشون که شدن
    میخوام داخل پنل یه فرم پرکنن که هر شاغل شماره خودش رو داخل اون ثبت کنه

    1. برای مثال سایت 2020 مخابرات و یا خود سایت مخابرات
      میخوام داخل پنل یه اطلاعتی و کارت ملی و اینجور چیزا بارگذاری بشه

  57. با سلام
    این افزونه به گراویتی فرم هم متصل میشه؟
    ما نیاز داریم که با گراویتی فرم یه فرم پرداخت انلاین داشته باشیم.
    در صورتی که کاربر عضو شده باشه، بتونه پرداخت رو انجام بده و تمامی اطلاعات پرداخت در پنل کاربری ثبت بشه.
    اما اگر کاربر عضو نشده باشه و بصورت مهمان بیاد، در زمان پرداخت اطلاعاتی رو برای عضویت بخواد یا اینکه پیغامی نشون بده و بخواد که کاربر ابتدا عضو بشه .

    اگر این افزونه نمیشه، ایا یوزر پرو این امکان رو داره ؟
    و یا اینکه گراویتی فرم رو به کدوم افزونه های ثبت نام میشه وصل کرد ؟
    با تشکر

    1. با سلام دوست عزیز
      تصور می کنیم شما بتوانید شرایطی که مدنظر دارید را با استفاده از افزونه گراویتی فرم نیز فراهم نمایید. به ور کلی این افزونه دارای قابلیت های زیادی است و شما می توانیدیک فرم به صورت حرفه‌ ای طراحی کرده و با دادن کد رهگیری به افراد و ثبت آخرین وضعیت آنها امکانی فراهم کنید تا بتوانند با استفاده از کد رهگیری آخرین وضعیت خود را مشاهده نمایند. در همین راستا می توانید مقاله آموزش ساخت فرم چند مرحله ای وردپرس و خرید افزونه گرویتی فرم را مطالعه نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  58. سلام و عرض ادب من افزونه ای رو میخوام که یک فرد بتونه یک گالری شخصی ایجاد کنه همینطور امکان ارسال پست رو زیر نظر مدیر سایت داشته یاشه شما چه افزونه ای رو پیشنهاد میکنید؟

  59. با سلام و عرض ادب
    واقعا از معرفی افزونه خیلی ممنونم من نیاز به کدهای کوتاه این افزونه دارم تو بخش حساب کاربری کد به اشتباه پاک شده باید ایجادش کنم مجدد و اینکه برای پروفایل کاربری چند بخش میخوام ایجاد کنم باید از کدوم قسمت استفاده کنم؟

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید با استفاده از documentation افزونه فوق که لینک آن در ادامه قرار می گیرد، اقدام نمایید.

      موفق و پیروز باشید

  60. سلام
    ببخشید من می خوام تو سایت وردپرسی، کاری کنم که وقتی طرف ثبت نام میکنه با انتخاب خودش وارد ی دسته بشه که دستش هم محدودیت ظرفیت داشته باشه افزونه ای هست این کارو انجام بده؟؟…ممنون

  61. سلام خسته نباشید
    بنده سایتی دارم و میخوام کسایی که برای خودشون پروفایل دارن بتونن محصولاتی رو برای فروش آپلود کنن
    افزونه خاصی برای این کار درنظر دارین؟؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید از افزونه دکان برای این کار استفاده نمایید. این افزونه یکی از افزونه های رایجی است که از آن برای ایجاد قابلیت چند فروشندگی استفاده می شود.
      موفق و پیروز باشید

  62. سلام ببخشید من افزونه رو نصب کردم یکبار نصب کردم کار میکرد بعد پاکش کردم بعد دوباره خواستم نصبش صفحه سایتم ارور 404 میده میشه راهنمایی کنید ممنون

  63. سلام ببخشید من افزونه رو نصب کردم بعد پاک کردم ولی وقتی دوباره فعال میکنم کد 404 میده

    میشه راهنمایی کنید و اینکه ممکنه بخاطر این باشه که کامل پاک نشده باشه ؟ یا هنوز برگه ای داشته باشه ؟

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید این مورد را از طریق تنظیمات افزونه فوق و لینک های آن را مورد بررسی قرار دهید. این احتمال وجود دارد که بعد از حذف افزونه تغییراتی رخ داده باشد که به خطای نامبرده منتهی شده است. با بررسی تنظیمات افزونه و لینک های آن به شکل بهتری می توانید مشکل موجود را بررسی نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  64. سلام با تشکر از سایت خوبتون؛ من میخام افزونه ای پنل کاربری مثل دانشگاه ها میخام که هر شخص وارد پنلش شد بتونه برنامه کلاس ها خودش رو نگاه کنه و با کلیک روی لینک اون کلاس وارد adobe connect بشه

  65. سلام .
    من میخوام محصول مجازی ( دانلودی ) را بفروشم که همه ویدیو هستند و حجمش بیش از 100 گیگه و تعداد فایل ها زیاد .
    همه فایلها را میخوام به سه پوشه تبدیل کنم و کاربر بنا به نیازش یکی از این سه پوشه را برای دانلود بخره
    میخوام کاربر مجبور به دانلود همه فایلها پوشه نباشه و تنها فایل های دلخواهش رو از دایرکیتوری دانلود کنه
    در واقع میخوام دایرکتوری ها را بفروشم که کاربر با خرید هر کدام از دایرکتوری ها بتونه وارد ان بشه و فایل های مورد نظرشو دان کنه .

    ایا این کار با ووکامرس امکان پذیر ه ؟
    چه راهی برای انجام این کار وجود داره ایا افزونه خاصی وحود داره ؟

  66. سلام جناب صادقی آیا امکانش هست محصولی رو که کاربر از سایت خریداری کرده رو در صفحه پروفایل این افزونه بتونه مشاهده کنه ؟

  67. سلام و عرض ادب
    بنده تعدادی فایل دانلودی درسایت دارم که مخاطب به طور مستقیم آن ها را دانلود می کنه و قصد دارم از این به بعد با عضویت در سایت امکان دانلود از طریق لینک فراهم بشه.آیا این افزونه این امکان را دارد یا از افزونه دیگری استفاده کنم؟
    ممنون از شما

  68. سلام و خسته نباشید
    من یک مدیر هستم و برای دانش آموزانم یک سایت ورد پرسی طراحی کردم
    ولی در حساب کاربری مشکل دارم
    من می خوام وقتی دانش آموز پایه هفتم وارد می شود پنل کاربری خود را داشته باشد و پایه نهم پنل خود
    چگونه می شود چند پنل ایجاد کرد و سیستم به طور خود کار دانش آموزان را به پنل خود شخص ببرد

  69. با سلام خسته نباشید من یه سایت دانلودی دارم و میخام که هرکس که بخاد خرید انجام بده ملزم به ثبتنام در سایت بشه و احرز هویت بشه و سپس بتونه خرید را اجام بده و فایل را دریافت کنه
    ایا با این افزونه میشه همچین کاری انجام داد؟

    1. سلام روزبخیر؛
      ماهیت این افزونه صرفا ثبت نام کاربران و ساخت پنل کاربری برای افراد هستش اما می تونید قابلیتی فراهم کنید تا کاربران پس از ثبتنام توسط خودتون تایید و بعد از تایید قادر به انجام فعالیت باشند.
      آموزش تایید اکانت کاربران در وردپرس

  70. سلام من یک سایت پزشکی دارم و میخوام بیماران بتونن توی سایت ثبت نام کنند و پرونده پزشکی براشون ساخته بشه( که اطلاعات پزشکی رو شامل بشه) و نظرات درباره جلساتشون رو توی پنلشون بنویسند و بازخورد بگیرند و اینکه امکان داشته باشه ۲ یا چند پزشک به پرونده بیمار دسترسی داشته باشند
    میشه راهنمایی بفرمایید چه کاری باید انجام بدم؟
    باتشکر

  71. سلام وقت بخیر
    من میخوام یک پنل کاربری بسازم مثل پنل کاربری میزبانفا که قابلیت تیکت و یه سری فرم ها و…. داره رو میخوام بسازم.
    برای این کار یه ساب دومین ساختم و یه هاست جدید با وردپرس روش ایجاد کردم.
    حالا سوال بنده اینه که باید قالبی برای کار نصب کنم؟ یا چیزای آماده ای برای این کار وجود داره؟ اگه میشه اسم افزونه و قالب ها و یا…. رو معرفی کنید ممنونم

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید برای این کار از افزونه های موجود استفاده کرده یا از یک برنامه نویس بخواهید این قابلیت را برای وب سایت شما اجرایی کند. در نظر داشته باشید که برای استفاده از افزونه های مختلف مثل افزونه ultimate member فارسی که در این مقاله به آن اشاره شده است، باید وردپرس و یک قالب که می تواند قالب های پیش فرض وردپرس باشد را داشته باشید و نوع قالب تاثیر چندانی روی عملکرد افزونه فوق نخواهد داشت. مطالعه مقاله آموزش ساخت سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس نیز می تواند برای شما مفید واقع شود.

      موفق و پیروز باشید

  72. سلام و خسته نباشید، من به تازگی سایت زدم و قبل اون دوره های آموزشیم رو از طریق اینستاگرام می فروختم
    هم اکنون که سایت زدم از چه طریقی می تونم دسترسی بدم به کاربرانی که از قبل دوره رو خریده بودند
    یعنی دوره رو به صورت رایگان به پنل کاربریشون اضافه کنم
    لطفا کمکم کنید من تازه واردم در زمینه وردپرس

  73. سلام و وقت بخیر

    بنده یک سایت آموزش بازی میسازم و در آن میخواهم که کاربر ثبت نام کرده/وارد شود.در صفحه پیشخوان(پیشخوانی حرفه ای) او بتواند اطلاعات،بیوگرافی،رمز خود را تغییر دهد و یا نوشته ای بنویسد تا بعد از تائید توسط مدیر،در سایت منتشر شود.
    لطفا به طور دقیق کمکم کنید.اگر جزییاتی میخواستید بگید تا بهتون بدم
    باتشکر

    1. با سلام دوست عزیز
      افزونه ultimate member معرفی شده در این مقاله می تواند قابلیت هایی که مورد نظر شما است را برای شما تامین کند. همچنین می توانید با تهیه نسخه پریمیوم آن نیز به امکانات و قابلیت های بیشتری دسترسی داشته باشید. اگر با راهنمایی های این آموزش پیش بروید به راحتی می توانید پروفایل های حرفه ای مورد نظر خود را ایجاد نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  74. سلام اقای صادقی
    ممنون از توضیح خوبتون.
    یه راهنمایی میخواستم ازتون
    من دارم یه سایت فروشگاهی میسازم، میخواستم یک پنل کاربری داشته باشم که هر کاربر وارد پنل کاربری خودش بشه و با توجه به میزان خریدی که از سایت داره تخفیف دریافت کنه. ایا این افزونه جواب این کار رو میده؟
    ممنون

    1. سلام و احترام؛
      این افزونه در خصوص ساخت پروفایل برای کاربران عضو شده در سایت شما کاربردی است و گزینه ای جهت محاسبه میزان خرید و اعمال کد تخفیف ندارد بخش دوم را می توانید به صورت سفارشی به افزونه اضافه کنید یا از سایر افزونه هایی که بدین منظور تهیه شده اند کمک بگیرید.

  75. ممنون از پاسختون
    افزونه ای میشناسید که قسمت دوم مورد نیاز من رو جوابگو باشه؟ (میخوام ماهانه میزان خریدش رو به کاربر نشون بده و با درصد تخفیفی که قابل تنظیمه بهش تخفیف بده)

    1. سلام و احترام؛
      متاسفانه تجربه شخصی در خصوص استفاده از افوزنه ای جهت ایجاد ناحیه کاربری و مدیریت تخفیف به صورت همزمان نداشته ام. اما کامنت شما تایید می شود در صورتی که کاربران تجربه مشابهی داشته باشند به این دیدگاه پاسخ می دهند.

  76. سلام من افزونه دکان و ووکامرس روی سایتم نصب هست میخوام هنگامی که یک نفر ثبت نام در سایت میزنه گزینه من فروشنده هستم و من مشتری هستم نمایش داده نشه و لینک جدا داشته باشن، امکانش هست؟

  77. سلام و تشکر از مقاله خوبتان
    من می خواستم برای مراجعین وبسایتم پروفایل کاربری ایجاد کنم تا آنها بعد از پرداخت هزینه مشاوره از طریق درگاه پرداخت آنلاین بتوانند پاسخ مشاوره را به صورت کتبی در پروفایل خویش ببینند آیا از طریق این افزونه این مورد امکان پذیر است و آیا مبلغ پرداخت شده را می توانند در پروفایل خویش ببینند؟

  78. سلام وقتتون بخیر
    من تمام تنظیمات افزونه رو انجام دادم و همونطور که میخواستم هست. تنها مشکل اینه که تو فرم “ثبت نام” به طور پیش فرض نام کاربری و ایمیل ادمین سایت رو قرار میده و درواقع همه بازدیدکنندگان سایت میتونن نام کاربری و ایمیل ادمین سایت رو به راحتی تو فرم ثبت نام ببینن. من تنظیمی برای این مورد پیدا نکردم. مشکل از کجاست؟

  79. با سلام و احترام
    میخواستم ببینم این امکان وجود دارد که کاری کنیم نویسندگان سایت تنها بخش هایی که مدنظر ما هست را در قالبی ساده بنویسند بعد خود به خود این نوشته ها در فیلدهایی که از قبل طراحی شده بروند و ظاهر صفحات سایت حفظ شود؟ منظورم این است که دیگر نویسندگان نیاز به یادگیری وردپرس برای پر کردن بخش ها نداشته باشند.

    1. سلام و احترام؛
      بله چنین امکانی وجود داره و سایت هایی که نویسنده دارن اصولا یک ناحی کاربری مجزا طراحی میکنن و یکسری فیلد از جمله فیلد عنوان، فیلد برچسب، فیلد محتوا با امکاناتی مثل آپلود که البته به رسانه وردپرسس متصل هست، طراحی میکنن به این صورت نیاز نیست کاربران به وردپرس دسترسی مستقیم داشته باشن و از لحاظ امنیتی کار معقولی هستش.

  80. با عرض سلام. من افزونه رو از مخزن وردپرس دانلود کردم. منتها گزینه setup رونداره و گزینه عمومی فقط یک قسمت محدود فقط تنظیم برگه هارو داری و گزینه کاربران و حساب کاربری رو نداره. ممنون میشم راهنمایی کنید

  81. سلام وقتتون بخیر من نسخه رایگان و جدیدترین آپدیت این افزونه که در واقع “ultimate-member.2.1.20″ هست رو نصب کردم ولی
    نمی تونم با استفاده از فرم لاگینش وارد سایت بشم و دائما خطای زیر رو میده :
    ” پاسخ دیگر معتبر نیست: یا خیلی قدیمی است یا قبلاً استفاده شده است.”

    شما راهکاری ندارید که بتونم این مشکل رو حل بکنم؟ خیلی مهمه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    1. سلام و احترام؛
      بررسی کنید کش افزونه یا سمت سرور فعال هست؟ اگر افزونه کش روی سایتتون فعال هست صفحات مربوط به افزونه ultimate member رو در حالت استثنا قرار بدید تا کش مشوند.
      همچنین بررسی کنید افزونه امنیتی روی سایتتو فعال هست؟ گاها وجود تداخل میان این افزونه با افزونه های امنیتی، افزونه های کش یا قالب باعث بروز چنین خطایی میشه. (میتونید افزونه ها و قالب فعال رو یکی یکی تست کنید.)
      در رخی گزارشات افزونه های reCAPTCHA هم باعث تداخل شدن.

  82. سلام،من میخواستم که یک قسمتی ایجاد کنم که دانش اموزان بیان و مشخصات مطالعه اشون رو وارد کنند (اعم از کنابی ک خوندن و تعداد تستی ک زدن و…) و ثبت بشه و بعد بین افرادی که داخل پنل وارد کردن مقایسه صورت بگیره و نمودار نشون بده که روندش چطوریه و…
    و میخواستم کمکم کنید که چه افزونه و… لازمه تا انجام بشه

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      برای این منظور می بایست از یک برنامه نویس کمک بگیرید. افزونه ای در این زمینه با جزئیات وجود ندارد.

  83. با سلام
    ممنونم از مطالب مفیدتون
    من لیستی از کاربران دارم که خودم میخوام به صورت گروهی در سایت ثبت نام کنم و به کاربران اطلاع رسانی بشه که با مشخصات اعلامی وارد سایت شده و اطلاعات خودشون رو به روز کنند
    ایا این افزونه میتونه به من کمک کنه؟

  84. سلام برای صفحه ورود از فرم ورود افزونه مدیریت کاربران استفاده کردیم اما کاربران هنگام ورود به سایت با اینکه نام کابری و رمز ورودشان را درست میزنند با خطای « نام کاربری یا رمز ورود اشتباه است» روبه رو میشوند و نمیتوانند وارد حساب کاربری خود شوند. لطفا راهنمایی کنید

  85. سلام
    ببخشید من میخواستم کاربر بعد ثبت نام با این افزونه وارد صفحه ای که من میخوام بشه این کار با این افزونه امکان پذیر هست؟

  86. سلام وقت بخیر
    من میخوام یه سایت داشته باشم که دو نوع کاربر داشته باشه. یکی عادی و یکی مثل دیوار کاربر بتونه یه آگهی توش بارگذاری کنه و بقیه استفاده کنن. آیا با این افزونه میشه؟ بدون اینکه وارد فضایی مثل پیشخوان وردپرس بشن، توی خود فضای سایت آگهی ارسال بشه به پشتیبان سایت و بعد از تایید بیاد بالا

  87. سلام وقت بخیر. من نیاز دارم به صورت گروهی مثلا ۵۰۰۰ کاربر با نقش کاربری خاصی که قبلا در سایت ایجاد کردم، به سایتمون اضافه کنم. بهترین راهکار و اصولی ترین چی هست؟

    1. سلام و احترام؛
      شما می توانید کاربران ر ایمپورت نمایید.
      بدین منظور می توانید از افزونه های ارائه شده در مخزن وردپرس استفاده کنید.

  88. با سلام
    من افزونه التیمیت رو نصب کردم اما کاربر نمیتونه عکس خودشو قرار بده هرتصویری قرار میده میگه عکس نامعتبر است

  89. سلام با این افزونه میشه برای هر کاربر یک فیلد اختصاصی درست کرد اگر میشه توضیح میدید چگونه انجام میشه ممنون

  90. اگر یک رزوی این فرم ساز دیگه پشتیبانی نشد با این تنظیمات
    و دیگه آپدیت نشد و در اثر آپدیت نشده دیگه با کدهاش با آپئیت وردپرس همخوان نبود و قابلیت استفاده رو از دست داد
    راهکار چیس هست
    امروزع خیلی از قالب های حتی قالبهای خیلی حرفه ای دیگه پشتیبانی نمیشن باید در این وضعیت چی کار کنیم مثلا خیلی از طراحی صفحات با صفحه ساز های این قالب ها انجاک شده

  91. سلام من میخواستم کاربران در سایتم صفحه شخصی خودشون رو بسازن و هر کس در صفحه خودش رزومه خودش رو ارائه کنه. لطفا راهنمایی کنید که چی کار کنم.

  92. من میخام وقتی کاربر وارد سایت میشه ، ابتدا یک فرمُ پر کنه و بعد از ارسالش بتونه براساس شماره موبایل و شماره شناسنامه وارد پنل بشه،
    اول اینکه چنین امکانی وجود داره که بشه از اطلاعات ورودی در یک فرم مجزا برای ورد به پنل استفاده بشه؟
    دوم اینکه امکان این هست که درصورت بدهکاری کاربر، پنل براش محدود بشه تا زمانیکه بدهیشو پرداخت کنه؟؟؟؟

  93. سلام
    توی سایتم برگه های پیش فرض ورود و ثبت نام و خروج و … وجود نداره. افزونه Ultimate Member بعد فعال سازی اونارو پیدا نمیکنه، درخواستی هم از بابت ساخت صفحات پیش فرض نشون نمیده. چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
    سپاس

  94. سلام و قت بخیر، من برگه های مختلف مربوط به حساب کاربری رو ندارم، فکر کنم اولش قالبم داشت ولی خودم پاکشون کرده بودم،(تو زباله دانم نیست) ، الان چی کار می تونم بکنم؟؟

    1. سلام و احترام؛
      چنانچه برگه در زباله دان موجود نباشد باید بار دیگر ایجاد گردد.

  95. وققتون بخیر من افزونه ای میخوام که
    معلم های یک موسسه زبان هر کدومشون دسترسی داشته باشن به یه پنل شخصی و نمرات زبان اموز ها رو داخل سایت بارگذاری کنن. و امکان برگزاری ازمون تعیین سطح رو داشته باشه ابا با این افزونه میتونم این کار ها رو انجام بدم !؟
    در قالب اون متنی که برای کاربر ارسال میشه میشه نمره طرف ارسال شه برای هر زبان اموز

    1. سلام و احترام؛
      چنانچه به پنلی نیاز دارید که می بایست شخصی سازی شود بهتر است به صورت اختصاصی کدنویسی گردد.

  96. سلام
    در افزونه Utimate Member در بخش فرم پروفایل می خواهم یک پنل کاربری ایجاد کنم و گزینه های سفارشات من،دانلودهای من،پیشخوان،فاکتورهای من،خروج،جزییات حساب،اطلاعیه را به پنل کاربری خود اضافه کنم.برای این کار دقیقا از چه فیلدهایی استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *