آموزش های وردپرس

خرید قالب وردپرسی سون و بررسی تخصصی آن

اولین گام در راه اندازی هر نوع سایتی تهیه هاست و دامنه مناسب است می توان یک هاست ارزان مثل هاست اشتراکی ایران با حجم بالا یا هاستی مثل هاست مخصوص سایت وردپرسی خریداری نمود و پس از آن کار شما با انتخاب cms و قالب ادامه می یابد. داشتن یک قالب با ظاهری جذاب و حرفه ای که بتواند توجه بازدیدکنندگان آن را جلب کند، هدفی است که تمامی دارندگان وب سایت های مختلف به دنبال آن هستند. در واقع تا زمانی که وب سایت شما ظاهر مناسبی را نداشته باشد، حتی ارائه خدمات باکیفیت نیز نمی تواند نتیجه ایده آل را به همراه بیاورد. امروزه سیستم مدیریت محتوا وردپرس به دلیل امکانات ویژه ای که به کاربران خود ارائه می دهد به یکی از انتخاب های اصلی تبدیل شده است. اما موضوع این است که این CMS به یک قالب مناسب و حرفه ای نیاز دارد که به ظاهر آن جذابیت لازم را هدیه دهد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به بررسی تخصصی یکی از قالب های محبوب در میان کاربران یعنی قالب وردپرسی سون بپردازیم. اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، می توانید به شناخت بهتری درباره قالب چند منظوره the7 دست پیدا کرده و در نهایت با توجه به نیازهای خود آن را انتخاب کنید.

معرفی قالب وردپرس سون

امروزه انتخاب یک قالب مناسب به یکی از اصلی ترین تصمیم گیری های افراد تبدیل شده است. تقریباً تمامی قالب های موجود در بازار دارای ویژگی های مشترکی هستند. اما در برخی از آنها یک ویژگی بارزتر است و همین امر نیز سبب تمایز میان قالب ها می شود. قالب the7 یک قالب وردپرسی چند منظوره است که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد جزء محبوب ترین قالب های موجود در بازار بشمار می رود. چرا که بسیاری از نیازهای اصلی وبمستران را به شکلی بهینه تامین می کند.

قالب سون یک قالب بسیار قدرتمند است که ظاهری زیبا داشته و به شما این امکان را می دهد که به بهترین نحوه ممکن آن را مطابق با نیازهای خود شخصی سازی کنید.

همانطور که اشاره شد با خرید قالب سون شما می توانید یک قالب چند منظوره را داشته و از آن برای راه اندازی هر نوع وب سایتی استفاده کنید. تمرکز اصلی این قالب روی ارائه امکانات لازم برای اعمال تغییرات مورد نظر خود و شخصی سازی کامل آن است. کار با قالب وردپرسی سون بسیار راحت بوده و می توانید بلافاصله بعد از نصب و فعال سازی به سراغ تنظیمات آن رفته و تغییرات مورد نیازتان را اعمال کنید. موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بعد از فعالسازی آن نیز می توانید با خیال راحت وب سایت خود را مدیریت نمایید. چرا که این قالب به خوبی بهینه شده و از سرعت خوبی نیز برخوردار است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید به شکل بهتری با مزایا و معایب قالب the7 آشنا شده و به شکل بهتری درباره خرید این قالب تصمیم گیری کنید.

معرفی قالب چندمنظوره سون

بررسی مزایا و معایب قالب چند منظوره the7

اگر شما هم قصد خرید قالب وردپرسی سون را دارید، لازم است اطلاعات کافی درباره مزایا و معایب این قالب داشته باشید. بدین ترتیب می توانید با شناخت بهتری این قالب را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به بررسی دقیق تر آنها خواهیم پرداخت:

مزایای قالب وردپرسی سون

  • همخوانی کامل قالب the7 با نسخه 5.4 وردپرس و 4.1 ووکامرس
  • امکان نصب و ایمپورت های کامل و جزئی قالب ایمپرزا
  • وجود بیش از 48 وب سایت طراحی شده آماده
  • همخوانی کامل قالب سون با ادیتور گوتنبرگ
  • سازگاری قالب the7 با صفحه ساز محبوب المنتور و wpbakery و ویژوال کامپوزر
  • امکان سفارشی سازی قالب به شکلی کاملاً بهینه به دلیل وجود بیش از 1000 قابلیت مختلف مربوط به قالب و بیش از 250 گزینه مختلف مربوط به صفحه
  • ارائه 6 افزونه پریمیوم به صورت رایگان

مزایا و معایب قالب چندمنظوره سون

معایب قالب چند منظوره the7

  • استفاده از افزونه های تقریباً سنگینی مثل روولوشن اسلایدر، layer slider، ویژوال کامپوزر و… می تواند روی عملکرد سایت هایی که تصاویر و ویدیوهایی با حجم بالا دارند، تاثیر منفی داشته باشد.
  • برای دوزبانه شدن سایت از افزونه wpml پشتیبانی می کند که در همه هاست ها جوابگو نیست.

دمو قالب چند منظوره سون

قالب وردپرسی سون یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای کسانی است که می خواهند بیشترین شخصی سازی ممکن را روی وب سایت خود داشته باشند. این قالب به دلیل قابلیت های بسیار زیاد امکان اعمال تغییرات گسترده برای داشتن یک وب سایت کاملاً منحصر به فرد را ارائه کرده. به همین دلیل است که در مقالات و ویدیوهای معرفی که به منظور ترغیب افراد به خرید قالب سون ساخته شده اند، روی امکان سفارشی سازی قالب تاکید زیادی شده است. در ادامه می توانید انواع دموهای قالب سون که برای انواع کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد را مشاهده کنید:

ویژگی های بارز قالب the7

قالب وردپرسی سون یکی از بهترین قالب های آماده ای است که افراد می توانند به منظور راه اندازی وب سایت وردپرسی خود آن را تهیه نمایند. چرا که همانطور که پیش تر نیز اشاره شده است شما می توانید مطابق نیازها و سلیقه خود آن را شخصی سازی کرده و در نهایت یک قالب کاملاً منحصر به فرد را داشته باشید. در کنار قابلیت بالای شخصی سازی این قالب می تواند به ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز اشاره کرد که همه آنها می توانند دلیل خوبی برای خرید قالب سون به شمار بروند. در ادامه به برخی از اصلی ترین ویژگی های این قالب اشاره خواهد شد.

قابلیت استفاده از صفحات دموهای مختلف

بعد از خرید قالب سون شما این امکان را دارید که صفحات و ویژگی های مورد نظر خود را از میان دموهای دیگر انتخاب و به دمو فعلی خود اضافه نمایید. تمامی این دموها با صفحه سازهای محبوبی مثل افزونه المنتور یا ویژوال کامپوزر همخوانی دارد و در نهایت می توانید با توجه به نیاز خود هرگونه تغییری که تمایل دارید را روی آنها اعمال کنید. تنها کاری که باید به همین منظور انجام دهید این است که بعد از خرید قالب the7 لینک صفحه ای که می خواهید از یک دمو دیگر داشته باشید را کپی کرده و با استفاده از گزینه Import آن را به دمو فعلی خود بیاورید. قالب سون به صورت خودکار تمامی افزونه هایی که در آن صفحه مورد استفاده قرار گرفته اند را نصب کرده و تمامی محتوا و اسلایدرهای مربوط به آن را به دمو فعلی شما می آورد.

بررسی مزایا و معایب قالب چند منظوره the7

سازگاری کامل با صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر

المنتور و ویژوال کامپوزر صفحه سازهای محبوب در میان کاربران اینترنتی به شمار می روند که با استفاده از آنها می توانید بهترین طراحی های ممکن را روی وب سایت خود پیاده سازی کنید. نکته ای که وجود دارد این است که همه قالب ها با همه صفحه سازها همخوانی کامل ندارند و این امر باعث می شود تا کاربران در هنگام خرید یک قالب به این نکته دقت لازم را داشته باشند که دقیقاً قالب مورد نظرشان با چه صفحه سازهایی همخوانی دارد. خوشبختانه این قالب با صفحه ساز المنتور و همچنین صفحه ساز ویژوال کامپوزر همخوانی کامل دارد و در صورت خرید قالب سون می توانید با خیال راحت توسط صفحه ساز elemantor و ویژوال کامپوزر که با نام visual composer نیز شناخته می شود وب سایت خود را شخصی سازی کنید. در تصویر زیر به ترتیب دموی قالب در کنار صفحه سازهای المنتور و ویژوال کامپوزر را مشاهده می کنید.

نقد و بررسی تخصصی قالب وردپرسی سون

سازگاری کامل با ادیتور گوتنبرگ

مدتی است که وردپرس یک ادیتور جدید به نام ادیتور گوتنبرگ را معرفی کرده. این ادیتور به دلیل قابلیت های بسیار زیاد و متنوعی که دارد به انتخاب بسیاری از دارندگان وب سایت های وردپرسی تبدیل شده است. ویژگی مهمی که قالب سون دارد این است که با وردپرس 5 و اختصاصاً ادیتور گوتنبرگ همخوانی کامل دارد و همین امر سبب می شود تا کاربران بتوانند با خیال راحت آن را روی وردپرس خود نصب کرده و از ویژگی های منحصر به فرد آن استفاده کنند. با خرید قالب سون می توانید این اطمینان را داشته باشید که تمامی استانداردهای ادیتور گوتنبرگ را رعایت می کنید. نکته قابل توجهی که درباره قالب سون وجود دارد این است که یکسری دمو اختصاصی برای گوتنبرگ طراحی و ارائه شده که می توانید در صورت تمایل آنها را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. اگر تمایل دارید در مورد این ویرایشگر وردپرسی جذاب بیشتر بدانید می توانید راهنمای آموزشی معرفی ادیتور گوتنبرگ را مطالعه نمایید.

سازگاری کامل قالب سون با ادیتور گوتنبرگ

ارائه بیش از 48 وب سایت آماده

در قالب سون شما بیشترین تنوع را می توانید در میان وب سایت های آماده ای که در اختیارتان قرار می گیرد، داشته باشید. این قالب دارای بیش از 48 وب سایت از قبل آماده است که با چند کلیک به راحتی نصب شده و قابل استفاده خواهند بود. بعد از خرید قالب سون و در هنگام پیاده سازی وب سایت های آماده می توانید این اطمینان را داشته باشید که تمامی افزونه ها، صفحه سازها و هر آنچه را که برای یک وب سایت نیاز دارید به صورت خودکار نصب خواهند شد.

آموزش خرید قالب های آماده سون

ارائه بیش از 1000 ویژگی قالب

خوشبختانه با خرید قالب سون شما این امکان را دارید که از بیش از 1000 ویژگی مختلف قالب و بیش از 250 ویژگی صفحه، بهره گرفته و به شکلی کاملاً مناسب وب سایت خود را شخصی سازی نمایید. نکته جالب این است که می توانید به راحتی تغییرات اعمال شده خود را به صورت زنده دیده و مطابق با نتیجه ای که می گیرید عملکرد خود را مدیریت کنید.

ارائه بیش از 1000 ویژگی قالب سون

بهینه شدن قالب سون برای موتورهای جستجو

یکی از دلایل بسیار مهمی که سبب محبوبیت قالب سون در میان کاربران شده، بهینه بودن آن برای موتورهای جستجو است. سازندگان این قالب در راستای ارائه یک قالب سئو شده و مناسب از نظر سرعت و عملکرد تلاش کرده اند. با خرید قالب سون می توانید این اطمینان را داشته باشید که بخش عمده ای از مسیر بهینه سازی برای موتورهای جستجو از همان ابتدای نصب قالب طی شده است. همچنین لازم به تاکید است که علاوه بر بهینه بودن قالب the7 برای موتورهای جستجو می توانید از نسخه موبایل فرندلی آن نیز روی گوشی های تلفن همراه خود نهایت لذت را ببرید.

بهینه شدن قالب سون برای موتورهای جستجو

سازگاری کامل با افزونه ووکامرس

ووکامرس محبوب ترین فروشگاه اینترنتی موجود در بازار است. با استفاده از این افزونه می توانید بهترین و مناسب ترین قابلیت های ممکن را در اختیار داشته و فروشگاه اینترنتی خود را بر پایه آن راه اندازی نمایید. سازندگان قالب سون این موضوع را در نظر گرفته اند و تلاش نموده اند تا قالبی را تهیه نمایند که بیشترین سازگاری را با فروشگاه های اینترنتی ووکامرسی داشته باشد. با خرید قالب سون می توانید با خیال راحت وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی نموده و با استفاده از قابلیت ها و ویژگی هایی که در اختیار شما قرار می دهد آن را مدیریت و شخصی سازی نمایید.

قالب سون وردپرس

ارائه افزونه The7 Elements

The7 Elements یک افزونه با قابلیت های بسیار بالا است که مخصوص قالب سون طراحی شده و شما می توانید بعد از خرید قالب سون از این افزونه نیز استفاده کنید. با استفاده از پلاگین فوق می توانید در کنار صفحه ساز مورد استفاده خود از صدها قابلیت جدید دیگر بهره مند شوید. این افزونه به شما کمک می کند تا در زمینه ساخت هدر یا فوتر، عناوین صفحات، پلتفرم صفحات و… به صورت شخصی سازی شده گام بردارید و قالب را مطابق با نیازها و رویاهای خود تغییر دهید.

نصب قالب سون وردپرس

به منظور نصب و استفاده از قالب آماده وردپرس the باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در اولین گام شما باید با وارد کردن اطلاعات ورود خود یعنی نام کاربری و رمز عبور در خصوص ورود به پیشخوان وردپرس اقدام کنید.
  2. سپس اقدام به نصب و فعالسازی قالب وردپرس مورد نظر خود یعنی قالب سون نمایید.
  3. بعد از نصب گزینه ای تحت عنوان «پوسته هفت» به منوهای شما اضافه می شود.
    آموزش قالب سون وردپرساین منو وردپرس شامل زیرمنوهای زیر می شود:
  • هفت من: در این قسمت می توانید اطلاعات مربوط به قالب و تنظیمات کلی آن را مشاهده نمایید.
  • وب سایت های پیش ساخته: انواع مختلفی وب سایت آماده در این قالب وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کرده و روی وب سایت خود اعمال نمایید.
  • پلاگین: افزونه هایی که برای این قالب در نظر گرفته شده اند و با آن همخوانی کامل دارند نیز در این بخش قابل مشاهده خواهند بود.
  • اطلاعات خدمات: تمامی اطلاعات مربوط به وردپرسی که مورد استفاده قرار می دهید و سایر اطلاعات فنی را می توانید از طریق این قسمت مشاهده نمایید. در این بخش قابلیت دریافت یک کپی از اطلاعات فنی وب سایت خود را خواهید داشت.
  • مدیریت آیکون ها: این قسمت نیز به آیکون های قابل استفاده در قالب سون اختصاص دارد. شما می توانید از این طریق آیکون های وب سایت خود را مدیریت کنید.

در مقالات بعدی به آموزش کامل تنظیمات قالب سون خواهیم پرداخت.

افزونه های سازگار با قالب سون

قالب 7 با اکثر افزونه های محبوبی که ممکن است برای ساخت وب سایت خود به آنها احتیاج داشته باشید، همخوانی کامل دارد. این سازگاری نیز یک قابلیت بسیار مناسب دیگری است. موضوع بسیار مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که در صورت خرید قالب سون می توانید از افزونه های تجاری بسیار مناسب بهره ببرید. افزونه Slider Revolution، ویژوال کامپوزر، افزونه The7 Elements و بسیاری از افزونه های تجاری مهم که می توانند به شما در زمینه ساخت و مدیریت بهتر وب سایتتان کمک کنند به صورت رایگان در هنگام خرید این قالب به شما ارائه می شوند.

افزونه های سازگار با قالب سون

  • Slider Revolution: افزونه ای برای ساخت اسلایدر
  • GOPRICING: ایجاد جداول قیمت
  • Convert PLUS: ایجاد انواع فرم پاپ آپ
  • WPBakery Page Builder: صفحه ساز گرافیکی
  • THE7 Elements: افزونه ای برای بهبود عملکرد ویژوال کامپوسر
  • Ultimate Addons: افزونه ای برای بهبود عملکرد ویژوال کامپوسر
  • Yoast SEO: افزونه ای برای بهینه سازی محتوا (آموزش کار با یواست سئو)
  • WPML: افزونه ای برای چند زبانه کردن سایت
  • WooCommerce: فروشگاه ساز وردپرسی (آموزش نصب ووکامرس در وردپرس)

نظرات کاربران بعد از خرید قالب سون وردپرس

قالب چندمنظوره سون یکی از قالب های محبوبی است که کاربران زیادی تاکنون آن را تهیه و روی وب سایت وردپرسی خود نصب و فعال نموده اند. این کاربران نظرات مثبت و منفی زیادی را تاکنون در خصوص این قالب و عملکرد آن ارائه داده اند که به برخی از آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد:

نظرات مثبت درباره قالب سون

خرید قالب چند منظوره the7

نظرات منفی درباره قالب سون

خرید قالب چندمنظوره سون

فروشندگان قالب سون برای وردپرس

قالب th7 یک قالب معتبر و محبوب وردپرسی است که کاربران زیادی آن را تهیه و مورد استفاده قرار می دهند. شما می توانید نسخه اصلی این قالب را از فروشگاه های معتبر خارجی مثل envato که فروشگاهی مخصوص خرید قالب است، تهیه نمایید. اما نکته ای که در خصوص این قالب ها وجود دارد این است که برای زبان فارسی بهینه نشده اند و شما نیاز دارید که آنها را راستچین نموده و برای زبان فارسی بهینه نمایید. در چنین شرایطی کاری که می توانید انجام دهید، خرید قالب سون از فروشگاه های معتبر داخلی است. در ادامه به برخی از فروشندگان این قالب محبوب اشاره خواهیم کرد:

  • کیت وردپرس: یکی از وب سایت هایی که در حوزه ارائه خدمات وردپرسی به کاربران اینترنتی فعال دارد، کیت وردپرس است. این وب سایت از سال 97 به صورت جدی وارد عرصه رقابت شده و اکنون به یک وب سایت شناخته شده در میان کاربران تبدیل شده است. شما می توانید به منظور خرید قالب سون از این وب سایت استفاده نمایید.
  • پی فایل: وب سایت دیگری که در زمینه سیستم مدیریت محتوا وردپرس و قالب ها یا افزونه های مربوط به آن فعالیت می کند، وب سایت پی فایل است. شما می توانید در صورت تمایل به خرید نسخه فارسی قالب وردپرسی 7 به وب سایت فوق مراجعه نمایید.
  • وردپرس باران: وب سایت وردپرس باران نیز همانند وب سایت های نامبرده دیگر یک وب سایت ارائه دهنده خدمات وردپرس است. شما می توانید از طریق این وبسایت به محتواهای آموزشی وردپرس یا قالب ها و افزونه های مناسب آن دسترسی پیدا کنید. امکان خرید قالب سون نیز در این وب سایت فراهم می باشد.
  •  سایتناک: وب سایت سایتناک یک وب سایت فعال در زمینه خدمات وردپرس است. در این وب سایت انواع قالب ها، افزونه ها یا فایل های گرافیکی مورد استفاده در سیستم مدیریت محتوا وردپرس قابل مشاهده است. این وب سایت یکی از وب سایت های مناسب برای خرید قالب چند منظوره وردپرسی سون است.
  • وردپرس یار: همانطور که اسم این وب سایت مشخص است، حوزه فعالیشان سیستم مدیریت محتوا وردپرس و ارائه خدات مربوط به آن است. این وب سایت کار خود را از سال 1393 آغاز کرده و اکنون به یکی از نام های آشنا در زمینه ارائه خدمات قالب و افزونه وردپرس تبدیل شده است که می تواند یک انتخاب خوب برای خرید قالب سون باشد.
  • ژاکت: اگر به دنبال یک وب سایت مناسب برای خرید قالب یا افزونه وردپرس در کنار کسب آموزش های لازم  هستید، ژاکت گزینه مناسبی بشمار می رود. این وب سایت چندین سال است که در زمینه ارائه خدمات وردپرسی فعالیت دارد.
  • میهن وردپرس: یکی دیگر از وب سایت هایی که می توان از آن به عنوان مرجع خدمات وردپرس یاد کرد. این وب سایت به شما امکان تهیه انوع افزونه یا قالب وردپرسی به ویژه امکان خرید قالب سون را می دهد.
  • راستچین: یکی دیگر از مرجع های خرید انواع مختلف قالب که می توان به آن اشاره کرد، وب سایت راستچین است. این وب سایت به شما این امکان را می دهد که مهم ترین و اصلی ترین نیازهای وب سای خود را به راحتی تهیه نمایید. در صورتی که می خواهید خرید قالب سون را از یک وب سایت ایرانی انجام دهید، راستچین نیز یک گزینه مناسب است.

در کنار وب سایت های نامبرده، بسیاری از وب سایت های فعال دیگر نیز وجود دارند که می توانید برای خرید قالب سون از طریق آنها اقدام کنید. شما تاکنون از چه وب سایت هایی خرید انجام داده اید؟ آیا از خدمات آنها رضایت کافی را داشته اید؟ در صورت تمایل در بخش دیدگاه های همین مقاله تجربه خود را با دیگر کاربران در میان بگذارید.

فروشگاه های فوق تنها با توجه به خدماتی که ارائه می دهند معرفی شده اند. در نظر داشته باشید که معرفی کردن آنها به هیچ عنوان به منزله تایید خدمات ارائه شده توسط وب سایت های فوق نیست. شرکت میزبان فا هیچگونه مسئولیتی در برابر کسب و کارهای نامبرده ندارد.

همانطورکه ذکر شد اولین قالب 7 یکی از انواع قالب های وردپرسی است که به دلیل قابلیت های زیادی که دارد، می تواند یک گزینه مناسب برای وب سایت وردپرسی شما به شمار برود. قالب سون یکی از انواع قالب هایی است که بیشترین امکان شخصی سازی را دارد و شما می توانید بعد از تهیه آن یک وب سایت کاملاً سفارشی سازی شده با سرعت بالا را راه اندازی نمایید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا با بررسی دقیق قالب چند منظوره the7 و بیان مزایا و معایب آن در مسیر انتخاب یک قالب مناسب در کنار شما همراهان عزیز باشیم. بدین ترتیب شما با داشتن شناخت کافی درباره قالب چند منظوره the7 و علم کافی نسبت به مزایا و معایب این قالب می توانید با دریافت آموزش قالب وردپرسی سون، آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص مطالب عنوان شده در این مقاله می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه باشید.

آموزش رایگان وردپرس

5/5 - (1 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام مرسی بابت مقاله عالیتون سایت هایی که معرفی کرده بودید خیلی بدردم خورد

    1. سلام روزبخیر؛
      خوشحالیم مفید بوده. میتونید تجربه و نظرتون در خصوص این قالب رو با کربران که در جستجوی قالب وردپرسی هستند به اشتراک بگذارید.

  2. سلام ممنون بابت مقاله مفیدتون من یک هفتست که این قالب رو به همراه آموزش کامل قالب سون تهیه کردم تا الان راضی بودم خداروشکر خواستم یکم بیشتر در مورد این قالب بدونم مرسی

  3. سلام و وقت به خیر
    من حدود 4 سال هست که از قالب سون 7 استفاده می کنم و عالی جواب داده. من که ازش راضیم. امیدوارم بخرید و براتون مفید باشه.
    من قالب سون 7 و افزونه های مورد نیازم رو از سایت « *» خریدم. محصولات شون فوق العاده بوده و پشتیبانی شون هم خیلی خیلی عالی! توصیه می کنم بررسی کنید و اگر صلاح دونستید مشتری شون بشید. شاد و پیروز و سربلند باشید.

    1. سلام و احترام؛
      بله قالب سون امکانات خوبی داره و دارای کدنویسی استاندارد هست…
      ممنون از اینکه تجربیاتتون در خصوص استفاده از قالب وردپرسی سون را با ما و کاربران به اشتراک گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *