آموزش های وردپرس

آموزش نمایش اعضای تیم سایت در وردپرس

نمایش اعضای تیم سایت در وردپرس برای سایت‌هایی که اعضای گوناگونی در اون مشغول فعالیت هستند و هر کدام بخشی از سایت را مدیریت میکنند کاربرد داره تا با استفاده از این قابلیت به معرفی اعضای سایت خودشون بپردازند و رزومه کاری و تخصص هر یک از افراد مدیریتی سایت را که متشکل از مدیر سایت، برنامه‌نویس، نویسنده، پشتیبان، روابط عمومی و… هست را نمایش دهند. این کار باعث میشه تا مخاطبان و مشتریان شناخت بیشتری از کسب و کار شما داشته و ذهنیت بهتری به دلیل شناخت افرادی که دارای مهارت و تخصص در مجموعه کسب و کار شما هستند را داشته باشند.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از اون قادر خواهید بود تا اعضای تیم سایت خود را به همراه تصویر، نام، سمت، خلاصه‌ای از بیوگرافی، لینک شبکه‌های اجتماعی و استفاده از استایل و رنگبندی دلخواه در سایت خودتون معرفی کنید. پس اگر شما هم به دنبال نمایش اعضای تیم سایت در وردپرس هستید تا انتها همراه ما باشید.

آموزش نمایش اعضای تیم سایت در وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با نام Team Members در مخزن وردپرس منتشر شده و تاکنون تونسته تا بیش از 20.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.4 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به نمایش اعضای تیم در وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه کافیه تا ابتدا روی دکمه زیر کلیک کرده و بعد از اینکه وارد صفحه افزونه در مخزن وردپرس شدید با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه Team Members

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Teams در پیشخوان سایت وردپرس شما افزوده خواهد شد، روی زیر منوی Add New کلیک کنید تا به صفحه ساخت و معرفی اعضای تیم در وردپرس هدایت شوید.

نمایش اعضای تیم سایت در وردپرس

حالا همونطور که در تصویر بالا میبینید ابتدا یک نام دلخواه برای معرفی تیم خودتون انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنم تا از عنوان لاتین استفاده کنید تا از شورت‌کد خلاصه‌تری استفاده کنید. و یا اگر اینکه از نام فارسی استفاده می‌کنید پس از ساخته شدن به صفحه All teams مراجعه کرده و با کلیک بر روی ویرایش سریع نامک اونو به لاتین تغییر دهید.

Member details: نام، نام خانوادگی، سِمت کاربر و خلاصه‌ای از بیوگرافی را در این بخش وارد کنید.

Member links: در این بخش قادر هستید تا لینک‌های مورد نظر برای شبکه‌های اجتماعی، آدرس ایمیل، آدرس سایت و هر نوع لینک سفارشی را انتخاب کرده و از امکان نمایش آیکون برای اون هم استفاده کنید.

Member photo: در این بخش هم میتونید تا یک تصویر از کاربر را آپلود کرده و یا از رسانه وردپرس انتخاب کنید. همچنین با استفاده از فیلد Photo link URL هم میتونید تا یک لینک دلخواه انتخاب کنید تا با کلیک بر روی تصویر کاربران به این لینک هدایت شوند که این لینک میتونه شامل صفحه آرشیو نویسنده باشد تا مطالب یا نمونه کارهای کاربر را نمایش دهید.

به همین ترتیب با کلیک بر روی دکمه Add Another Member سایر اعضا را اضافه کرده و اطلاعات آنها را مشابه نمونه وارد کنید. حالا همونطور که در کادر settings در ستون سمت چپ میبینید در این بخش قادرید تا رنگبندی دلخواه را از بخش Main color، تعداد اعضای قابل نمایش در هر ردیف را از بخش Members to show per line، موقعیت نمایش اعضای تیم وردپرس را از بخش Description/bio alignment، وضعیت باز شدن لینک با کلیک بر روی تصویر پروفایل کاربر را از بخش Picture link behavior، امکان نمایش فونت نوشته بر اساس فونت سایت را از بخشForce original fonts و در نهایت وسط چین کردن ردیف را از بخش Last row centered  انتخاب کرده و تنظیمات را شخصی سازی کنید. در نهایت روی انتشار کلیک کنید تا اعضای تیم در سایت نمایش داده شوند.

حالا بعد از انتشار به صفحه All teams مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر شورت‌کدی که برای نمایش اعضای تیم در وردپرس باید در صفحه دلخواه وارد کنید تا نشون داده بشه را کپی کرده و در هر مکان از قالب و یا نوشته، برگه و پست تایپ اختصاصی قرار دهید.

نمایش اعضای تیم سایت در وردپرس

حالا بعد از اینکه شورت کد نمایش اعضای تیم سایت را کپی کردید و در نوشته و یا برگه خودتون قرار دادید مشابه تصویر زیر خواهید دید که اعضای تیم در سایت به همراه جزییات و آیکون شبکه‌های اجتماعی در اون نمایش داده خواهند شد.

نمایش اعضای تیم سایت در وردپرس

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به نمایش اعضای تیم سایت در وردپرس اقدام کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
5/5 - (2 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    چطور میتونم اعضا سایت رو به صورت بروز شده ببینم
    یعنی بشه عضوی اضافه کرد و اون نفر اضافه بشه و دارای پروفایل باشه ، مثل سایت هایی که افرادی رو جهت ارائه خدمتی معرفی میکنن
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *