آموزش های وردپرس

۶ دلیل منطقی برای انتخاب وردپرس جهت راه اندازی سایت

چرا انتخاب وردپرس در اولویت است ؟اگر شما برای رشد کسب و کارتان به حضور در وب و داشتن سایت نیاز دارید اکنون وقت راه اندازی یا ارتقاء سایت شما می باشد . شاید به تغییر برند و یک سایت جدید فکرمی کنید؟ هیچ کمبودی در گزینه های انتخابی شما وجود ندارد، اما مرور وب بسیار پیچیده هست و گزینه های زیادی را باید در نظر داشته باشید بخصوص اگر شما با جوانب مثبت و منفی روش ها و فناوری های مختلف آشنایی کافی را نداشته باشید. به دلایل زیر حتماً وب سایت های خود را به وردپرس ارتقا دهید و یا سایت جدیدی با وردپرس طراحی کنید.

دلایلی برای انتخاب وردپرس :

  • میلیون ها گزینه ی طراحی

به راحتی می توان با استفاده از پوسته ها و طرح های وردپرس یک وب سایت را ایجاد کرد. با انتخاب پوسته ها برای ساخت و پشتیبانی انواع تجارت و کسب و کار ها می توانید انواع طراحی ها را به صورت سفارشی سازی از طریق پوسته ها برای هر نوع کسب و کاری ایجاد کنید. برای مثال نمایش نمونه کار ها ی خود ، فروشگاه های آنلاین و مجله های آنلاین که از طریق پوسته های وردپرس مجموعه ای عظیم از گزینه های قابل انتخاب برای چنین سایت هایی را خواهید داشت.

  • ساده ، ساده ، ساده

بیشتر قالب ها ی وردپرسی قابلیت سفارشی سازی و ویرایش را بدون نیاز به حتی 1 خط کد نویسی را دارند. بسیاری از قالب ها با ابزار های صفحه ساز و رابط مدیریت ساده و راحت ارائه شده اند، تیم توسعه طراحی میزبان فا نیز در همین راستا در تلاش است برای کاربران قالب هایی حرفه ای با امکانات بسیار زیاد و انعطاف پذیر همراه با محیط فارسی و ساده ارائه نماید.

  • به روز رسانی آسان

همه چیز در دنیای دیجیتال در حال تغییر می باشد. نرم افزار ها بروز رسانی می شوند و ویژگی های جدیدی برای آن ها منتشر می گردد. وردپرس به صورت خودکار قابل بروز رسانی بوده و حتی می توانید آن را به نحوی تنظیم نمایید که با انتشار نسخه های جدید شما را آگاه نموده و درخواست بروز رسانی دهد. بروز رسانی وردپرس بسیار ساده بوده و بدون زحمت و زمان زیادی انجام می گردد.

  • محیط زیبا و تنوع در Plugin ها

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از وردپرس برای طراحی وب سایت ، محیطی عظیم از پلاگین ها و add-ons در دسترس می باشد.تقریبا هر چیزی را که در خارج از دنیای وردپرس به آن نیاز داشته باشید در قالب ابزارک ها، فرم ساز ها، ابزار های نمایش چند رسانه ای ، یا بهبود نتایج جستجو و یکپارچه سازی با شبکه های اجتماعی ارائه شده است. در کل محیطی مانند وردپرس با ابزار های متنوع جهت طراحی و توسعه ی وب سایت ها نخواهید یافت!

  • واکنش گرا

وب سایتی که برای موبایل طراحی نشده باشد ممکن است بر روی دستگاه های موبایلی به خوبی نمایش داده نشود . با وردپرس ، گزینه های زیادی برای طراحی سایت های واکنش گرا خواهید داشت. ساختار طراحی با وردپرس به نحوی می باشد که وب سایت شما برای نمایش بر روی انواع دستگاه ها یکپارچه و بهینه سازی خواهد شد.

  • آماده برای رشد و توسعه

وردپرس می تواند به نسبت کسب و کار شما رشد و توسعه یابد. ترکیب وردپرس و سرویس ها ی میزبان فا ، ترکیبی می باشد که مطابق با نیاز های کاربران و حتی فراتر از آن ها برای راه اندازی وب سایت های بزرگ با زیرساخت های قوی تهیه شده است. با کمی تحقیق و جستجو می توانید بیابید با استفاده از وردپرس می توانید با قدرت و انعطاف پذیری بالایی طراحی وب سایت خود را شروع کنید. میزبان فا سعی می کند با استفاده از قالب های وردپرس که بر روی وب سایت های کاربران ارائه می دهد امکانات بیشتری برای وردپرس کاران عزیز فراهم کند تا آن ها قادر باشند هر نوع وب سایت وردپرسی را راه اندازی کنند.

در صورتی که تصمیم دارید وب سایت خود را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی نمایید، میزبان فا با ارائه سرویس های هاست مناسب وردپرس در هر ساعت از شبانه روز راه اندازی یک سایت وردپرسی را برای شما آسان تر کرده است، از هم اکنون سایت وردپرسی خود را با قالب های زیبای ارائه شده توسط میزبان فا راه اندازی کنید و به ایده های آنلاین خود تحقق ببخشید، ما میزبان مطمئن ایده های آنلاین شما هستیم.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و پیشرفته است، این سیستم مدیریت محتوا جهت ارائه بهترین بازخورد به مدیران سایت ها و سازگاری با تمام قالب ها و افزونه های پیشرفته و موجود در سطح اینترنت، به یک هاست کاملا بهینه و مناسب برای وردپرس نیازمند است، بنابراین از شما دعوت به عمل می آوریم از سرویس های خارق العاده هاست اختصاصی وردپرس میزبان فا دیدن بفرمایید و ویدیو بازخورد مشتریان این سرویس را در صفحه زیر تماشا کنید.

4.7/5 - (9 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    به صورت زیرکانی وردپرس رو قهرمان نشون دادی و الباقی CMS ها رو بردی زیر سوال مثل: جوملا , دروپال , زوپس و نیوک
    حداقل مقایسه می کردی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *