میزبان فا

نظر آقای رضا سعیدی در رابطه با هاست وردپرس میزبان فا

این بار نظر مشترک دیگری از مجموعه میزبان فا پس از خرید هاست را با هم بشنویم. نظر آقای رضا سعیدی در رابطه با هاست وردپرس میزبان فا این چنین بوده است:
من رضا سعیدی مدیر مجموعه Radisstore.com هستم. آغاز فعالیت مجموعه ما در سال 1395 با احداث دفتر زیبای رادیس در شهرستان کاشان آغاز شد. بعد از گذشت یکسال از راه اندازی radisstore.com این مجموعه وارد مرحله تازه ای شد. سیاست ما از ابتدا ارائه محصولات گلچین شده و درجه یک برای شما هم وطنان عزیزمان بوده است و این راه را ادامه خواهیم داد…

برگه برنده شرکت رادیس استور قیمت محصولات آن است. ما همیشه بر این باور بودیم که قیمت محصولات در سایت باید منطقی باشد و از طرفی دیگر تلاش کرده ایم در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان قیمت های مناسبی را برای مشتریان عزیز خود ارائه کنیم. وجه تمایز سایت ما با دیگر وب سایت های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی این است که ما هر محصولی را در سایت خود قرار نمی دهیم. محصولی می تواند در سایت ما قرار بگیرد که از نظر کیفیت درجه یک و از نظر قیمت نیز مناسب باشد.

اینکه چه محصولی با کیفیت است و چه محصولی بی کیفیت، توسط کارشناسان فنی مجموعه رادیس مورد ارزیابی قرار می گیرد و سپس با برقراری تماس با همکاران خود در سرتاسر کشور بازخوردها را جمع آوری کرده و به یک نتیجه گیری درباره آن محصول می رسیم. از لحاط تنوع با بیش از 700 نوع کد محصول اعم از کاغذ دیواری، کاغذ دیواری آینه ای، پارکت لمینت، آینه های دکوراتیو، کفپوش، قرنیز، چمن مصنوعی، چسب کاغذ دیواری و پرایمر بیشترین فراوانی را در سایت خود داریم. آینه های دکوراتیو با بیش از 45 نوع طرح در 5 مدل رنگ را ارائه می دهیم که این موضوع ما را جزء برترین های این حوزه کرده است. در پارکت لمینیت برند نیووی را ارائه می دهیم که با ویژگی های منحصر به فرد خود به عنوان بهترین پارکت لمییت ایرانی شناخته شده است.

یکی از کارهای بزرگی که ما انجام می دهیم این است که نصاب هایی را در سرتاسر کشور گزینش و آنها را در کادر اجرایی مجموعه رادیس استخدام می کنیم که بلافاصله بعد از خرید شما از مجموعه رادیس استور، عوامل اجرایی خودمان کار نصب را برای شما انجام دهند. تمام تلاش ما ارائه خدماتی مطلوب و درخور شان شما مشتریان عزیز است.

اما ما برای راه اندازی وب سایت خود و شروع کسب و کارمان در عرصه مجازی، به یک هاست قدرتمند نیاز داشتیم. ما در زمینه هاستینگ تجربه های بسیار بدی را تجربه کردیم. از قبیل اینکه شرکت ها امکان ارائه پلن های متنوع نداشتند، سرعت پلن های آنها پایین بوده یا اینکه پشتیبانی بسیار ضعیفی داشتند که واقعاً باعث کلافگی ما شده بود. تا اینکه با شرکت میزبان فا آشنا شدیم و الان 1 سال می شود که در حال استفاده از خدمات آنها هستیم.

میزبان فا یک هاستینگ بسیار پرقدرت است که من نیز به شخصه هاست وب سایت خود را برای مدت 3 سال تمدید کردم. باید بدون اغراق به شما بگویم که:

  • اولین و مهم ترین فاکتور من برای اینکه با شرکت میزبان فا قرارداد امضا کرده ایم، سرعت بسیار بالا هاست های آنها است.
  • دومین فاکتور من نیز این است که تمامی پلن های آنها بسیار بی نظیر هستند.
  • سومین فاکتور خدمات پس از فروش بسیار عالی این مجموعه است.
  • چهارمین فاکتور نیز بروز بودن سخت افزارها و تجهیزات این شرکت است. امیدوارم شما هم با راه اندازی سایت خود روی هاست میزبان فا این حس خوشایند را تجربه کنید.

نظر مشتریان میزبان فا

جالب است بدانید سرویس های هاست وردپرس میزبان فا مخوص وب سایت های وردپرسی کانفیگ و بهینه سازی شده است. از طرفی دارای فضا و منابع بسیار بالا نسبت به هاست های معمولی هستند. بر همین اساس مخصوص وبسایت های خاص و حرفه ای وردپرسی بشمار می رود. 😍

هاست مخصوص وردپرس

2.3/5 - (3 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *