آموزش های وردپرس

آموزش ساخت لودینگ برای وردپرس

ساخت لودینگ برای وردپرس و نمایش آیکن لودینگ قبل از بارگذاری کامل صفحه این امکان رو به سایتتون میده که قبل از لود کامل صفحه به صورت انیمیشن میزان لود صفحه را نمایش بدین. حتما دیدین که در سایت‌های وردپرس اخیرا از لودینگ استفاده می‌کنند که وقتی وارد صفحه‌ای از سایت میشید، در بالای صفحه انیمیشن بارگزاری نمایش داده میشه و تا زمانی که صفحه کامل لود نشده همچنان در حال نمایش هست. اما همین که لود صفحه کامل شد، انیمیشن لودینگ در وردپرس هم محو خواهد شد.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه‌ای کاربردی در وردپرس را دارم که میتونید با استفاده از این افزونه اقدام به ساخت لودینگ برای وردپرس کرده و در چندین استایل مختلف میزان لود شدن صفحات وردپرس را نمایش دهید.

آموزش ساخت لودینگ برای وردپرس

افزونه‌ای که برای لودینگ وردپرس قصد دارم معرفی کنم با عنوان PACE Pro در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 200 نصب فعال و کسب امتیاز 4 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه میتونید امکان نمایش لودینگ در وردپرس با استایل‌های مختلفی را در سایت وردپرسیتون پیاده سازی کنید. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شوید و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه بکنید.

دانلود افزونه PACE Pro

بعد از نصب و فعال کردن این افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام  PACE Pro در بخش نمایش پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه میشه. روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات و سفارشی سازی افزونه هدایت شوید.

ساخت لودینگ برای وردپرس و نمایش آیکن لودینگ قبل از بارگذاری کامل صفحه

حالا مشابه تصویر بالا ابتدا از بخش Progress Bar Style استایل دلخواهی را انتخاب کرده و سپس در فیلد Progress Bar Color رنگ مورد نظر برای نمایش لودینگ صفحه را انتخاب کنید. در نهایت تیک گزینه Activate Site Wide را هم فعال کنید تا صفحه لودینگ در کل صفحات سایت وردپرس نمایش داده شود. بعد از اینکه تنظیمات را ذخیره کردید یکی از صفحات سایت خودتون را به صورت دلخواه که باز کنید خواهید دید که قبل از بارگزاری و لود کامل صفحه، آیکن لودینگ قبل از بارگذاری کامل صفحه بر اساس تنظیماتی که اعمال کردید نمایش داده خواهد شد. در تصویر GIF. زیر هم میتونید کل استایل‌هایی که این افزونه برای لودینگ وردپرس در اختیارتون قرار میده را ببینید.

ساخت لودینگ برای وردپرس و نمایش آیکن لودینگ قبل از بارگذاری کامل صفحه

استایل FLASH یکی از پرطرفدارترین استایل‌هایی هست که این روزها برای نمایش صفحه لودینگ در وردپرس استفاده میشه که با انتخاب اون نوار لودینگ همراه با رنگی که در تنظیمات افزونه براش انتخاب کردید، در بالای صفحه نمایش داده شده و تا لود کامل صفحه نمایش داده خواهد شد.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید امکان نمایش لودینگ در وردپرس را در سایتتون فراهم کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه نمایش آیکن لودینگ قبل از بارگذاری کامل صفحه در وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
2.6/5 - (12 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. سلام. وقت شما بخیر.

    دنبال افزونه لودینگ وردپرسی هستم که قابلیت اضافه کردن انیمیشن یا موشن دلخواه رو داشته باشه.

    در بین تمام افزونه ها برای لودینگ سایت تنها قابلیت اضافه کردن عکس وجود داره نه انیمیشن. 

    اگه همچین افزونه ای رو میشناسید لطفا اطلاع بدید.

    1. سلام محمد جان، افزونه‌ای برای این کار تا به حال ندیدم. باید با کدنویسی کردن این قابلیت رو پیاده سازی کنید. از یک برنامه نویس کمک بگیرید.

  2. سلام
    میخواستم ببینم افزونه ای هست که عکس دلخواه رو بتونم بهش اضافه کنم مثلا لوگوی سایت رو؟
    انیمیشن یا گیف نه فقط عکس ؟
    همچنین افزونه ای هست؟

    1. سلام روزبخیر؛
      بله به کمک افزونه Loading Page with Loading Screen که در مخزن وردپرس به صورت رایگان ارائه شده امکان درج تصویر لخواه و نمایش اون به کاربران در زمان لود صفحات وجود داره.
      در قسمت تنظیمات افزونه تصویر دلخواه خودتون رو بارگذاری کنید.

  3. سلام.راهی هست تا بلافاصله بعد از کلیک کردن لودینگ نمایش داده بشه.(برای همه صفحات و محصولات سایت) حالت ajax مثلا

  4. با سلام هنگام نصب افزونه با خطا مواجه می‌شوم و افزونه نصب نمی شود. لطفا راهنمایی بفرمایید. باتشکر

    1. سلام روزبخیر؛
      برای راهنمایی بهتر لطفا تصویری از ارور یا متن ارور را ارسال کنید.

  5. سلام. در بعضی از صفحات این سایت(وبلاگ میزبان فا) من می بینم که موقع اسکرول کردن صفحات، یک نوار آبی رنگ کمی جلوتر می آید و اگر عقب اسکرول کنم ،عقب تر می رود. اگه میشه بگین این نوار رو چجوری آوردین

    1. با سلام دوست عزیز
      این مورد یکی از ویژگی های قالب جنه است. شما می توانید از افزونه Reading Position Indicator نیز استفاده کرده یا با کدنویسی این قابلیت را روی وب سایت خود اعمال نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  6. سلام
    توی پوسته ای که من نصب کرده ام (wplms) با اینکه صفحه لود شده به مدت چندین ثانیه انیمیشنی شامل دو نقطه دور و نزدیک شونده نمایش می دهد. میخوام این رو حذفش کنم.که اصلا قبل از لودینگ صفحه چیزی نشون نده. از توی تنظیمات قالب هم چنین چیزی وجود نداره. لطفا لطفا راهنماییم کنید خیلی ضروریه.

    1. سلام و احترام؛
      از بخش تنظیمات قالب به منوی متفرقه مراجعه کنید. در ابتدای صفحه گزینه بارگذار صفحه را در حالت غیرفعال قرار بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *