آموزش های وردپرس

معرفی دوره آموزشی رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی

به دوره آموزشی قدم به قدم راه اندازی فروشگاه اینترنتی خوش آمدید. این دوره رایگان هست و در آن یاد می گیریم که چطور بدون کد نویسی یک فروشگاه اینترنتی کاملا پیشرفته و منعطف با امکانات بالا داشته باشیم. چطور با ابزارهایی که در دسترس داریم هر بخشی از وبسایتمان را به سادگی طراحی، ویرایش و شخصی سازی کنیم. چطور محصولاتمان را با حالت های مختلف در سایت قرار دهیم و در نهایت تنظیمات مربوط به فروشگاه و درگاه بانکی را پیاده سازی کنیم. پس از همه این موارد بعد از گذشت دو تا سه هفته می توانیم فروش محصولات خود را آغاز کنیم. در ادامه در پایگاه دانش میزبان فا به تشریح سرفصل های دوره آموزشی فروشگاه اینترنتی خواهیم پرداخت.

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

شرکت در دوره آموزشی فروشگاه اینترنتی یکی از درست ترین تصمیمات کاری شما است. چرا که علاوه بر رایگان بودن هیچ دوره ای با این وسعت و حساسیت و کیفیت نمی یابید. نکته مهم اینکه این دوره همواره در حال آپدیت می باشد. سعی شده ساده ترین مسیر برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی را معرفی کنیم به صورتی که در کمتر از دو یا سه هفته فروشگاه اینترنتی شما به طور کامل آماده خواهد بود هدف اصلی هم راه اندازی فروشگاهی کامل و بهینه بدون کدنویسی و اتصال به بانک و نهایت شروع فروش است.

در چند ویدیوی ابتدایی به مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی و پیش نیازهای لازم برای راه اندازی آن می پردازیم در نهایت یک دامنه و یک هاست خوب تهیه و ساخت فروشگاه را آغاز می کنیم.

نمونه فروشگاه های متعددی وجود دارد که با همین دوره های آموزشی کسب و کار خود را شروع کرده اند و از رنک الکسا این سایت ها مشخص هست که موفق عمل نموده اند. در میان این لیست برخی وبسایت ها از صفر کار خود را آغار و برخی دیگر به کمک آموزش های پیکربندی ووکامرس وبسایت خود را حرفه ای تر کرده اند.

حتی اگر وبسایت فروشگاهی دارید توصیه می کنیم سرفصل های این دوره آموزشی را بررسی کنید به بخش هایی که به صورت تخصصی آموزش داده شده دقت داشته باشید در نهایت همگی موجب پیشبرد حرفه ای تر وبسایت خواهند شد.

اگر هم هنوز وبسایت فروشگاهی شما راه اندازی نشده توصیه می کنیم قبل از شروع هر کاری پیش نیازهای لازم را بررسی نمایید. اگر تمایل دارید یک فروشگاه پیشرفته و فوق العاده داشته باشید در این دوره با ما همراه باشید.

دوره ویدویی رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی

3.7/5 - (3 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *