آموزش های وردپرس

آموزش ارسال گزارش خطا مطالب در وردپرس

ارسال گزارش خطا مطالب در وردپرس قابلیتی مناسبی برای سایت‌های تخصصی که در زمینه خاصی فعالیت می‌کنند هستش که اقدام به تولید محتوا می‌کنند، چرا که به دلیل مشکلات نگارشی ممکنه تا خوانندگان محتوا دچار مشکل شوند. به عنوان مثال بیشترین خطایی که در سایت هایی که محتوا تولید می‌کنند به چشم ما میخوره غلط‌های املایی و نگارشی هستند که ممکنه خواننده را گیج کنند، بنابراین لازمه تا قابلیتی در سایت خودمون اضافه کنیم تا اگر کاربری خطایی در نوشته‌های ما مشاهده کرد با استفاده از این قابلیت ما را مطلع کنه تا اقدام به اصلاح اون نوشته کنیم.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از اون قادر هستید قابلیت ارسال گزارش خطا مطالب در وردپرس را به وبسایت خودتون اضافه کنید تا در صورت وجود مشکلات نگارشی در محتوای نوشته و یا حتی محتوایی که به درستی گردآوری نشده، کاربران قادر به ارسال گزارش در سایت جهت بررسی و رفع مشکل نوشته باشند. پس اگر شما هم به دنبال بهبود محتوای مطالب خودتون با کمک کاربران سایتتون هستید تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آموزش ارسال گزارش خطا مطالب در وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با نام Mistape در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 2.000 نصب فعال و کسب امتیاز 5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از اون امکان ارسال گزارش از طریق ایمیل برای مطالب وردپرس فراهم خواهد شد. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه mistape

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Mistape در تنظیمات وردپرس سایتتون اضافه خواهد شد، روی این منو کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات و سفارشی سازی افزونه هدایت شوید.

ارسال گزارش خطا مطالب در وردپرس

Email recipient: در این بخش ابتدا نقش کاربری مورد نظر برای دریافت ایمیل گزارش خطا در محتوای مطالب وردپرس را انتخاب کنید و سپس کاربر مورد نظر را برای دریافت ایمیل گزارش خطای مطالب انتخاب کنید. با انتخاب هر کاربر و یا ایمیلی در این بخش محتوای خطایی که در نوشته‌ها وجود داره در قالب یک ایمیل برای این کاربر انتخابی ارسال خواهد شد.

Post types: از این بخش می‌تونید انواع پست تایپ وردپرس برای ارسال گزارش خطا مطالب در نوشته، برگه، محصول، رسانه و پست تایپ سفارشی را تعیین کنید.

Shortcodes: با فعال کردن این گزینه و افزودن شورت‌کد به برگه وردپرس امکان ثبت گزارش خطا در برگه جدا براتون فراهم میشه. در حالت عادی لازمه تا کاربران ابتدا محتوایی که دارای اشکال است را انتخاب کرده و سپس با فشردن کلید Ctrl+Enter اقدام به ارسال گزارش خطا کنند.

Caption format: با استفاده از این بخش می‌تونید تعیین کنید که گزارش خطا به صورت متنی باشه و یا اینکه یک اسکرین‌شات از خطای موجود تهیه شده و به مدیر سایت ایمیل شود.

Caption text mode: در صورت استفاده از گزارش خطای متنی این گزینه را بر روی حالت Custom قرار داده و سپس متن مورد نظر برای راهنمای ارسال گزارش خطا وردپرس را تعیین کنید.

Icon before the caption text: در این بخش نیز می‌توانید یک آیکون را تعیین کنید تا در ابتدای متن راهنمای ارسال گزارش خطا در وردپرس نمایش داده شود.

Color scheme: از این بخش نیز می‌توانید رنگ مورد نظر برای باکس ارسال گزارش خطا و آیکون انتخابی را تعیین کنید.

Dialog mode: در نهایت از این بخش نیز می‌توانید نوع باکس برای ارسال گزارش خطا را تعیین کنید که به صورت تعیین متن و ارسال گزارش، ارسال گزارش برای محتوای متن، ارسال گزارش با قابلیت افزودن متن سفارشی در محتوای گزارش می‌باشد.

ارسال گزارش خطا مطالب در وردپرس

در نهایت پس از ذخیره تنظیمات کاربران قادر خواهند بود تا با انتخاب محتوای اشتباه در نوشته و فشردن دکمه‌های Ctrl + Enter اقدام به ارسال گزارش کنند تا در قالب یک ایمیل گزارش خطا برای کاربری که جهت دریافت گزارشات خطا در تنظیمات تعیین کردید ارسال گردد.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به ارسال گزارش خطا مطالب در وردپرس اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
5/5 - (1 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *