آموزش های وردپرس

آموزش افزودن آیکون به منوی وردپرس

افزودن آیکون به منوی وردپرس این امکان را برای شما قراهم میکنه تا به فهرست وردپرس که برای نمایش منوهای سایت ساختید آیکون اضافه کرده و از تصویر دلخواه در منو وردپرس استفاده کنید. استفاده از آیکون منو و به صورت کلی استفاده از فونت آیکون و تصاویر در بخش‌های مختلف سایت وردپرسی یکی از راه‌هایی هستش که با استفاده از اون میتونید ظاهر وبسایت خودتون را بهتر کرده و از دید کاربران سایت خودتون را کاربر پسندتر کنید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد معرفی افزونه اضافه کردن آیکون به منو وردپرس را دارم که با استفاده از این افزونه میتونید تصویر دلخواه یا آیکون دلخواه خودتون را به فرهست وردپرس اضافه کنید تا در کنار نام منو با اندازه دلخواهی نمایش داده شود.

آموزش افزودن آیکون به منوی وردپرس

افزونه اضافه کردن آیکون به منو وردپرس که قصد معرفی اونو دارم با نام menu image در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 60.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.8 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از افزونه menu image میتونید به راحتی آیکون و تصویر دلخواه خودتون را به فهرست وردپرس اضافه کنید. برای استفاده از این افزونه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه menu image

بعد از نصب و فعال سازی افزونه منو و یا صفحه خاصی به پیشخوان وردپرس شما اضافه نمیشه که با استفاده از اون اقدام به انجام تنظیماتی در افزونه بکنید. فقط کافیه تا به مسیر نمایش> فهرست‌ها در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید تا از آیکون و تصویر دلخواه در منو وردپرس استفاده کنید. برای این منظور مشابه تصویر زیر هر یک از منوهای خودتون را باز کنید میبینید که گزینه‌هایی مشابه تصویر به هر منو در فهرست وردپرس اضافه شده که با استفاده از اونها میتونید اقدام به افزودن تصویر در منو وردپرس بکنید.

افزودن آیکون به منوی وردپرس با افزونه menu image

Menu image: با استفاده از این گزینه تصویر دلخواه خودتون را برای استفاده در منو وردپرس آپلود کنید یا اینکه از رسانه وردپرس اونو انتخاب کنید.

Image on hover: با استفاده از این گزینه هم تصویر دلخواه خودتون را برای استفاده در منو وردپرس در حالتی که وقتی نشانگر ماوس روی اون قرار میگیره را آپلود کنید یا اینکه از رسانه وردپرس اونو انتخاب کنید. این تصویر میتونه با رنگبندی دیگه انتخاب بشه تا ظاهر آیکون منو وردپرس را در اون تغییر بدین.

Image size: حالا با استفاده از این گزینه اندازه دلخواه خودتون را برای آیکون وردپرس انتخاب کنید تا در منو وردپرس نمایش داده بشه و میتونید این اندازه را از کمترین ادازه یعنی 24*24 پیکسل انتخاب کنید یا اینکه در اندازه اصلی تصویر.

برای اینکه تصویر استفاده شده در منو وردپرس باعث نشه تا بهیه سازی سایت شما با مشکل مواجه بشه حتما ابتدا مشخص کنید که از چه اندازه‌ای قصد دارید استفاده کنید و سپس تصویر دلخواه خودتون را در این اندازه با استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش عکس به این اندازه برش داده و ازش در منو استفاده کنید. چرا که اگر از تصویر بزرگ در اینجا در حالتی که اندازه اونو با CSS که در این گزینه تغییر اندازه داده میشه استفاده کنید، باعث میشه تا به دلیل حجم بالای عکس صفحات دیرتر لود شوند.

Title position: حالا با استفاده از این گزینه هم میتونید محل نمایش عنوان منو را انتخاب کنید که در قبل از آیکون منو، بعد از آیکون منو، بالای آیکون منو، پایین آیکون منو یا اینکه اصلا نام منو نمایش داده نشود.

حالا بعد از اینکه منوی خودتون را مشابه تصویر زیر ساختید و از آیکون دلخواه در منوی وردپرس استفاده کردید به صورت زیر تبدیل خواهد شد.

افزودن آیکون به منوی وردپرس با افزونه menu image

بعد از اینکه منوی خودتون را ذخیره کردید به سایت مراجعه کنید تا مشابه تصویر زیر تغییرات اعمال شده روی منوی وردپرس را مشاهده کنید.

افزودن آیکون به منوی وردپرس با افزونه menu image

حالا به همین ترتیب برای سایر منوهای خودتون هم تصویر و آیکون دلخواه اضافه کنید تا همه منوهایی که ازش استفاده می‌کنید آیکون دار شوند.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا اقدام به اضافه کردن آیکون به منو وردپرس بکنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه افزودن تصویر به منو وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.2/5 - (6 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۷ دیدگاه ها

  1. سلام و خدا قوت
    ببقشید افزونه یا کدی وجود داره که سایت تحت وردپرس رو آدرسش رو همراه آیکون سایت بشه رو صفحه گوشی اندروید ذخیره کرد مثل شورتکات برای دسترسی راحت تر
    که کاربر با کلیک کردن روی صفحه گوشیش یک شورتکات از سایت ایجاد بشه
    ممنون میشم پاسخ بدین

  2. سلام من این افزونه رو نصب کردم اما هرکار میکنم تصویر در منو نمایش داده نمیشه…قالبم با افزونه Menu Icons به خوبی کار میکنه و آیکون پیشفرض رو نمایش میده اما با این افزونه هرکار میکنم تصویر در منو نمایش داده نمیشه

    1. با سلام دوست عزیز
      این احتمال وجود دارد که میان قالب فعلی وب سایت شما و افزونه فوق تداخلی وججود داشته باشد. بهتر است در صورتی که تمایل دارید از این افزونه استفاده کنید، با یک طراح یا برنامه نویس مشورت نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  3. سلام
    خسته نباشید
    دلیل اینکه آیکن تو سایت نمایش داده نمیشه چی میتونه باشه؟!!!

    1. با سلام دوست عزیز
      بعد از نصب افزونه آیکون ها باید به شما نمایش داده شود. در هنگام قرار دادن آیکون با خطای خاصی مواجه می شوید؟ در صورتی که ارور مشخصی را دریافت می کنید آن را مطرح کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.
      موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *