آموزش های وردپرس

آموزش محدودیت نویسنده در تعداد مطالب ارسالی وردپرس

محدودیت کردن نویسندگان در وردپرس برای تعداد مطالبی که نویسندگان قادر به ارسال و انتشار اون در سایت باشند ممکنه برای شمایی که سایتی کاربر محور دارید که نویسندگان با ارسال نوشته و محتوا اقدام به تولید محتوا می‌کنند ممکنه یکی از نیازهای شما باشه تا بتونید با استفاده از این کار مدیریت درستی بر روی تعداد مطالب قابل انتشار در هر روز برای وردپرس را داشته باشید. یکی از مشکلاتی که سایت‌های محتوا محور دارن اینه که به دلیل اینکه در موضوعات مختلفی اقدام به انتشار محتوا می‌کنند برخی از نویسنده‌ها ممکنه تا در روز تعداد زیادی در یک دسته بندی خاص نوشته ارسال کنند و برخی دیگه از هر چند روز یک بار هم نوشته‌ای را منتشر نکنند، به همین دلیل سایت شما که قراره بر روی چند موضوع مختلف فعالیت داشته باشه با بی نظمی مواجه خواهد شد.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به معرفی افزونه محدود کردن نویسندگان در وردپرس بپردازم که با استفاده از این افزونه میتونید تعداد مطالبی که هر نویسنده قادر هست در هر بازه زمانی مشخصی در سایت ارسال کنه را مشخص کنید تا در صورتی که نوشته از تعداد تعیین شده بیشتر شد به عنوان پیش نویس در وردپرس ذخیره شود. از اونجایی که در مقاله آموزش محدود کردن نویسنده به دسته بندی خاص در وردپرس به نحوه اعمال محدودیت دسترسی نویسنده به دسته بندی وردپرس پرداختم بنابراین با استفاده از این آموزش میتونید ویسندگان خودتون را به گونه‌ای مدیریت کنید که هر نویسنده را برای تولید محتوا در یک دسته بندی انتخاب کنید و ساختار منظمی در انتشار مطالب خودتون داشته باشید.

آموزش محدود کردن نویسندگان در وردپرس

افزونه‌ای که برای ایجاد محدودیت در وردپرس قصد معرفی اونو دارم با نام Limit Posts در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 1.000 نصب فعال و کسب امتیاز 3 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به ایجاد محدودیت در تعداد مطالب ارسالی برای هر نویسنده یا نقش کاربری در وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت وردپرس خودتون بکنید.

دانلود افزونه Limit Posts

بعد از نصب و فعال سازی افزونه منویی با نام Limit Posts در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده میشه که با استفاده از این منو میتونید به صفحه تنظیمات افزونه برای مدیریت نویسنده‌ها در تعداد مطالب ارسالی در وردپرس دسترسی داشته باشید.

محدود کردن نویسندگان در وردپرس برای تعداد مطالب ارسالی

بعد از اینکه وارد صفحه افزونه در تنظیمات وردپرس شدید روی دکمه Add New Limit کلیک کنید تا پنجره زیر براتون باز شده و جزییات دسترسی نویسنده به تعداد مطالب ارسالی در وردپرس را بر اساس نقش کاربری و یا کاربر دلخواه خودتون انتخاب کنید.

محدود کردن نویسندگان در وردپرس برای تعداد مطالب ارسالی

Any user whose role is: در صورتی که این گزینه را انتخاب کرده باشید میتونید محدودیت برای ارسال نوشته، محصول و… را بر اساس نقش کاربری در وردپرس اعمال کنید تا برای تمامی کاربرانی که این نقش کاربری را دارند اعمال شود.

User: اما اگر قصد دارید تا محدودیت تعداد ارسال نوشته را برای هر کاربر به دلخواه خودتون تعیین کنید این گزینه را انتخاب کرده و سپس از گزینه User کاربر مورد نظر خودتون را انتخاب کنید تا محدودیت برای تعداد مطالب ارسالی در وردپرس برای وی اعمال شود.

cannot: با استفاده از این گزینه میتونید مشخص کنید که اگر مطالبی بیشتر از تعداد مشخص شده ارسال شد از انتشار اون جلوگیری بشه و یا اینکه به صورت کلی به عنوان نوشته بازبینی در وردپرس هم ثبت نشه. برای انتشار گزینه Publish و برای بازبینی گزینه Submit for review را انتخاب کنید.

more than: با استفاده از این گزینه میتونید حداکثر تعداد تعداد نوشته قابل ارسال را مشخص کنید تا اگر بیش از این تعداد مشخص شده بود محتوای ارسالی قابل انتشار و یا قابل ثبت جهت بازبینی در وردپرس نباشد.

posts of type: با استفاده از این گزینه میتونید پست تایپ وردپرس دلخواه را انتخاب کنید. این گزینه به شما امکان میده تا محدودیت در تعداد ارسال محتوا را برای نوشته وردپرس، محدود کردن در تعداد فایل قابل آپلود برای کاربران در وردپرس، محدود کردن تعداد محصول قابل ارسال در ووکامرس، محدود کردن تعداد رونوشت ذخیره شده برای کاربران در وردپرس و… را مدیریت کنید.

within: و در نهایت با استفاده از این گزینه هم میتونید ابتدا بازه زمانی را بر اساس ثانیه، دقیقه، ساعت، روز، ماه و سال انتخاب کرده و سپس مدت زمان مورد نظرتون را بر اساس این بازه زمانی به صورت عددی وارد کرده و در نهایت بر روی دکمه Add کلیک کنید.

محدود کردن نویسندگان در وردپرس برای تعداد مطالب ارسالی

حالا اگر هر کاربر و یا نقش کاربری که تعداد مطالب قابل ارسالی در وردپرس و هر نوع محتوای دیگه که توسط هر کاربر در وردپرس قابل ارسال هست را محود کرده باشید و این کاربران حد نصاب انتخاب را رد کرده و وارد محدوده شوند هنگامی که اقدام به ارسال نوشته، ارسال محصول ووکامرس، آپلود فایل در وردپرس و… بکنند مشابه تصویر بالا خطا در ارسال به اونها نمایش داده شده و بخش انتشار نوشته و محتوا به صورت کلی در صفحه افزودن محتوا نمایش داده نخواهد شد.

اما در صورتی که گزینه Can Not را هنگام اضافه کردن محدودیت برای کاربران روی گزینه Submit For Review تنظیم کرده باشید بخش انتشار براشون نمایش داده میشه با این تفاوت که به جای دکمه انتشار دکمه مورد نظر به صورت ارسال برای بازبینی در وردپرس ذخیره خواهد شد تا در نوشته‌های کاربر ذخیره بشه تا پس از اینکه محدودیت کاربر برای تعداد مطالب ارسالی در وردپرس در بازه زمانی تعیین شده تموم شد قادر به انتشار اون محتوا باشد.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به ایجاد محدودیت برای کاربران در ارسال نوشته وردپرس اقدام کرده باشید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه محدود کردن کاربران برای ارسال محتوا در وردپرس و محدودیت کاربران وردپرس برای آپلود فایل در وردپرس سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
3.4/5 - (7 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *