آموزش های وردپرس

آموزش راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست

در این مقاله به آموزش راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست میپردازم که با استفاده از اون قادر خواهید بود تا به راحتی قالبی که به صورت نصب بسته آسان در وردپرس طراحی شده و اون را خریداری کردید را دقیقا مشابه دمو در لوکال هاست نصب کرده و از اون استفاده کنید. اما قبل از اینکه به ادامه آموزش بپردازم لازمه تا توضیحاتی را در رابطه با قالب هایی با بسته نصبی ارائه کنم. همونطور که میدونید بعد از انتخاب قالب مناسب برای کسب و کار و سایت شما مهمترین بخشی که زمان زیادی رو هم از شما خواهد گرفت اینه که شما بیایید و کلی وقت برای تنظیمات قالب و چیدمان ظاهر اون بپردازید. البته در قالب های رایگان و ساده اینطور نیست، اما قالب های تجاری که با استفاده از صفحه سازها ساخته میشن شما روزها باید وقت بزارید تا چیزی که مدنظرتونه از قالب بیرون بکشید و دقیقا بخواهید تا قالب خریداری شده را مشابه دمو و پیش نمایش قالب طراحی کنید. اینجاست که یک ابزار کاربردی و پرطرفدار به وجود اومد و با استفاده از اون قابلیتی فراهم شد تا کسانی که قصد فروش قالب دارند بعد از طراحی یک بسته نصب از پیش نمایش سایت بسازند و با کلیه تنظیمات و افزونه هایی که روی اون سایت هست بعد از اینکه یک خروجی ازش تهیه شد به راحتی بتونید تا در کمترین زمان ممکن و در عرض چند دقیقه عینا کلیه اطلاعات رو روی دامنه جدیدی بالا بیارید و اون چیزی نبود جز بسته نصب آسان وردپرس که دیگه کمتر فروشنده ای از اون برای فروش قالب های طراحی شده خودش پیدا میشه که استفاده نکرده باشه.

بسته نصبی وردپرس چیست؟

منظور از بسته نصبی اینه که شما بیایید و در کمتر از 5 دقیقه عینا چیدمانی که برای یک قالب ساخته شده و پیاده سازی شده رو به همراه کلیه افزونه ها و سایر تنظیمات که روی سایت مورد نظر فعال است را روی دامنه و هاست خودتون بالا بیارید و دیگه نیازی نباشه تا روزها زمان بزارین تا برای صفحات اصلی، مطالب، آرشیو، برگه‌ها و… یکی یکی چیدمانی که مدنظرتون هست رو طراحی و پیاده سازی کنید. با استفاده از بسته نصبی وردپرس کلیه تنظیمات موجود در سایت، قالب و افزونه ها مثل فارسی سازی و راست‌چین کردن قالب، درون ریزی برگه ها و… به صورت یک پکیج و در قالب یک فایل zip. تهیه میشه که بعد از اون میتونید با نصب این پکیج و وارد کردن اطلاعات دیتابیس سایت در اون سایت خودتون را مشابه دمو و پیش نمایش عینا با کلیه تنظیمات ران کرده و بالا بیارید. عملکرد این پکیج به این شکل هستش که درواقع شما یک نسخه از قالب و تنظیمات اونو به همراه اسکریپت وردپرس در حالت خام دریافت میکنید و بعد با طی مراحل کوتاهی میتونید بعد از نصب بسته آسان در لوکال هاست و یا هاست خودتون عینا مشابه دمو سایتی که از اون در همین پکیج خروجی گرفته شده را در دامنه و هاست خودتون نمایش دهید.

برای ساخت بسته نصب آسان در وردپرس از افزونه ای به نام duplicator استفاده میکنند که بعد از نهایی شدن طراحی و چیدمان قالب و تنظیمات سایت کافیه تا مراحل ساخت بسته نصب وردپرس طی شده و در انتها دو فایل در خروجی برای دانلود تهیه خواهد شد، یکی از این فایل ها شامل تمامی فایل های مربوط به سایت که عبارت است از پوشه افزونه ها، فایل های وردپرس، فایل های آپلود شده و… به همراه پایگاه داده وردپرس و دومین فایل هم شامل فایلی با نام installer.php هستش که برای نصب و راه اندازی بسته نصبی وردپرس از اون استفاده میشه و تنظیمات و دیتابیس از طریق همین فایل کانفیگ شده و در انتها میتونید تا این فایل را از هاست یا لوکال هاست خودتون حذف کنید. در این آموزش به نحوه نصب و راه‌اندازی بسته نصب آسان در لوکال هاست می‌پردازم که با استفاده از این آموزش میتونید اقدام به راه‌اندازی بسته نصب سریع وردپرس در لوکال هاست ومپ، زمپ و لمپ بکنید.

آموزش راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست

قبل از هرکاری ابتدا لازمه تا وارد مسیری که لوکال هاست در سیستم شما نصب شده وارد بشید و فایل بسته نصبی را که دانلود کردید در پوشه‌ای که قصد نصب بسته آسان در لوکال هاست دارید آپلود کنید. بنابراین به درایو C از سیستم خودتون مراجعه کرده و به ترتیب زیر فایل بسته نصبی وردپرس را در پوشه دلخواه خودتون قرار بدین.

  • لوکال هاست زمپ: اگر که برای استفاده از لوکال هاست از برنامه xampp استفاده میکنید برای نصب بسته آسان در زمپ باید وارد مسیر C:\xampp\htdocs در ویندوز خود شده و یک پوشه با نام دلخواه برای سایت خود بسازید.
  • لوکال هاست ومپ: اگر که برای استفاده از لوکال هاست از برنامه Wamp استفاده میکنید برای نصب بسته آسان در ومپ باید وارد مسیر c:\wamp64\www شده و یک پوشه با نام دلخواه برای سایت خود بسازید.
  • لوکال هاست لمپ: اما اگر که کاربر لینوکسی هستید و برای استفاده از لوکال هاست از برنامه lamp استفاده میکنید برای نصب بسته آسان در لمپ باید وارد مسیر file system/var/www/html شده و یک پوشه با نام دلخواه برای سایت خود بسازید.

اما از اونجایی که در این آموزش من از برنامه ومپ برای لوکال هاست استفاده می‌کنم بنابراین وارد مسیر c:\wamp64\www شده و سپس پوشه‌ای که قصد راه‌اندازی بسته نصبی وردپرس در لوکال هاست با برنامه ومپ را دارم با نام mizbanfa می‌سازم و ادامه مراحل را به ترتیب زیر طی می‌کنم.

حالا بعد از اینکه پوشه خودتون را ساختید وارد پوشه Mizbanfa شده و فایل بسته نصبی را در مسیر c:\wamp64\www\mizbanfa فایل بسته نصبی وردپرس را که با فرمت zip. هستش و از فروشگاه های قالب سایت خریداری کردید را در این مسیر کپی کنید.

آموزش تصویری راه‌اندازی بسته نصب قالب وردپرس در لوکال هاست

حالا مشابه تصویر بالا فایل بسته نصبی را با راست کلیک کردن روی اون و انتخاب گزینه Extract از حالت فشرده خارج کنید. در مرحله بعد آدرس localhost را وارد کرده و در انتهای اون آدرس installer.php را وارد کنید تا به مرحله راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست وارد شوید. به عنوان نمونه آدرس شما میبایست به شکل localhost/installer.php باشه، حالا همونطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در صفحه مورد نظر اطلاعات و نیازمندیهایی که برای نصب بسته آسان وردپرس لازمه به شما نمایش داده خواهد شد اگر همه چی درست و دقیق بود کلیه گزینه‌ها با رنگ سبز رنگ قابل مشاهده خواهد بود.

آموزش تصویری راه‌اندازی بسته نصب قالب وردپرس در لوکال هاست

حالا همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید روی بخش Options کلیک کنید تا گزینه های مربوط به تنظیمات به شما نشون داده بشه و مانند نمونه از قسمت Extraction اون را در حالت دستی یعنی Manual Archive Extraction انتخاب کنید. دلیل انتخاب این گزینه این هستش که گاها به دلیل برخی محدودیت‌ها این امکان وجود داره که در حالت اتوماتیک خود اسکریپت قادر نباشه تا فایل های وردپرس را از حالت زیپ خارج کنه، از طرف دیگه سرعت خارج کردن از حالت فشرده نسبت به حالت دستی ممکنه تا کندتر باشه بنابراین پیشنهاد میکنم تا فایل های وردپرس را به صورت دستی از حالت فشرده خارج کنید، بنابراین وارد پوشه Mizbanfa شده و همونطور که در بالا هم در تصویر مشخص شد دو فایل که با عنوان installer.php و فایل قالب که با فرمت zip. در دسترس قرار داره رو خواهید دید، حالا روی این فایل zip راست کلیک کرده و اون را از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار مشابه قبل روی فایل راست کلیک کرده و گزینه Extract را انتخاب کنید تا بعد از خارج شدن فایل های وردپرس از حالت فشرده مشابه تصویر زیر فایل های وردپرس و پایگاه داده SQL سایت از حالت فشرده در بیان و قابل مشاهده باشند. در تصویر زیر دو فایل installer.php و فایل zip که مشخص شده‌اند درون فایل zip اصلی در بسته نصب وردپرس بودن که بعد از خارج کردن این فایل zip از حالت فشرده میبینید که پوشه‌ها و فایل‌های وردپرس از اون استخراج شده و نمایش داده شده‌اند.

آموزش تصویری راه‌اندازی بسته نصب قالب وردپرس در لوکال هاست

حالا که فایل ها از حالت فشرده خارج شند به صفحه installer.php در سایت مراجعه کنید و تیک گزینه I have read and accept all terms & notices (required to continue) را فعال کنید تا دکمه Next فعال شده و قوانین مربوط به راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست رو هم تایید کرده باشید. حالا روی دکمه Next کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی بشین.

آموزش تصویری راه‌اندازی بسته نصب قالب وردپرس در لوکال هاست

همونطور که مشاهده می‌کنید در این مرحله از شما میخواهد تا اطلاعات مربوط به دیتابیس لوکال هاست خودتون رو وارد کنید، بنابراین لازمه تا یک دیتابیس جدید بسازید و اطلاعات اون را وارد کنید.

ساخت دیتابیس در لوکال هاست ومپ

برای ساخت پایگاه داده در محیط لوکال هاست به آدرس http://localhost/phpmyadmin مراجعه کنید، قبل از هر کاری در محیط لوکال هاست دقت کنید که برنامه را اجرا کرده باشید تا مفسرهای مورد نیاز و سرور آپاچی برای کار در لوکال هاست برای شما فعال شده باشند سپس مشابه تصویر زیر وارد صفحه مدیریت پایگاه داده یا همون دیتابیس شده و پایگاه داده برای سایت خود در محیط لوکال هاست وردپرس را بسازید. در هنگام ورود به phpmyadmin ممکنه تا از شما نام کاربری و رمز بخواهد که کافیه تا در فیلد نام کاربری عبارت root را وارد کرده و فیلد رمز را خالی بگذارید تا بتونید وارد محیط phpmyadmin در لوکال هاست شوید.

آموزش تصویری راه‌اندازی بسته نصب قالب وردپرس در لوکال هاست

حالا برای ساخت پایگاه داده وردپرس مشابه تصویر زیر میتونید از منویی که در سمت چپ قرار داره یعنی گزینه New کلیک کنید تا صفحه ساخت پایگاه داده براتون نمایش داده بشه و یا اینکه از تب بالا روی گزینه Database کلیک کنید تا در نهایت باز هم همین بخش برای شما نمایش داده بشه. همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید کافیه تا در فیلد Create Database نام پایگاه داده خودتونو به صورت لاتین وارد کنید و در نهایت با کلیک بر روی دکمه Create چند لحظه‌ای تامل کنید تا پایگاه داده شما ساخته شود. در اینجا ما پایگاه داده رو با نام mizbanfa انتخاب کردیم که قراره از این نام در قسمت کانفیگ و راه‌اندازی وردپرس در لوکال هاست استفاده کنیم. بنابراین دقت کنید تا اسم پایگاه داده به درستی وارد شده باشه تا با خطایی مواجه نشوید.

آموزش تصویری راه‌اندازی بسته نصب قالب وردپرس در لوکال هاست

ادامه مراحل راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست

حالا که دیتابیس را ساختید و وارد صفحه مورد نظر شدید همینطور که در سربرگ Basic قرار دارید ابتدا از قسمت Action گزینه connect and remove all data را انتخاب کنید و سپس اطلاعات دیتابیس رو مشابه تصویر و توضحات ارائه شده در زیر وارد کنید.

نصب بسته آسان وردپرس در لوکال هاست

 

Host: در این فیلد گزینه localhost به صورت پیشفرض قرار داره و لازم نیست تا هیچ گونه تغییری در اون اعمال کنید، همونطور که میبینید فیلد دیگه ای با نام port هم در مقابل اون قرار داره که اونم به صورت خودکار شناسایی خواهد شد، بنابراین به این گزینه کاری نداریم و هیچ تغییری در اونها نباید اعمال کنیم.

Database: در این بخش باید نام پایگاه داده خودتون رو که در لوکال هاست ساختید وارد کنید، در اینجا ما نام پایگاه داده‌مون رو mizbanfa انتخاب کردیم، شما هم هر نامی که برای پایگاه داده و دیتابیس وردپرس خودتون انتخاب کردید در این فیلد وارده کنید.

User: در این بخش هم باید نام کاربر پایگاه داده وردپرس را وارد کنید. اما از اونجایی که در برنامه لوکال هاست ومپ هنگام ساخت پایگاه داده تنها پایگاه داده را میسازیم و مثل هاست چیزی تحت عنوان User برای دیتابیس وجود نداره باید از کلمه root برای یوزر پایگاه داده وردپرس خودمون در لوکال هاست استفاده کنیم.

Password: در این فیلد نیز مشابه اتفاقی که برای User پایگاه داده وردپرس رخ میده در هنگام ساخت پایگاه داده ما رمزی را مشخص نمی‌کنیم بنابراین این فیلد را باید خالی بگذارید و از هیچ کاراکتری درون اون استفاده نکنید.

حالا که اطلاعات دیتابیس را وارد کردید به پایین صفحه اسکرول کنید و روی دکمه Test Database کلیک کنید تا مشابه تصویر بالا در کادر قرمز رنگ که با شماره 3 مشخص کردم اطلاعات دیتابیس بررسی شده و پیغام Success رو برای اطلاعات دیتابیس، هاست، ورژن مورد نیاز سرور و… رو مشاهده کنید. اگر در این مرحله با خطا مواجه شدید باید بررسی کنید و ببینید که در کدوم بخش خطا رو ثبت کرده و اونو رفع کنید. حالا که همه چی صحیح و درست هست روی دکمه Next که در انتهای صفحه قرار داره کلیک کنید، با کلیک روی این دکمه پنجره‌ای مشابه تصویر زیر براتون باز میشه که به عنوان یک تاییدیه در هنگام نصب بسته آسان وردپرس به شما نمایش داده میشه و اگر همه چی رو درست وارد کردید روی دکمه Yes کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

نصب بسته آسان وردپرس لوکال هاست

بعد از کلیک روی دکمه Yes منتظر بمونید تا داده های شما پردازش شده و موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست پردازش شوند تا در مرحله بعد اقدام به افزودن کاربر در وردپرس خودتون بکنید. بعد از اینکه وارد مرحله بعد شدید ابتدا روی Options کلیک کنید تا تنظیمات اون به شما نمایش داده بشن و بعدش در قسمت New Admin Account که مشاهده میکنید تو فیلد Username نام کاربری و در فیلد Password هم رمز مورد نظر خودتونو برای ساخت و راه اندازی وردپرس انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه Next که در انتهای صفحه قرار داره کلیک کنید.

آموزش تصویری راه‌اندازی بسته نصب قالب وردپرس در لوکال هاست

با کلیک روی دکمه Next به صفحه زیر هدایت میشید که در اون جزییات نصب بسته آسان وردپرس در لوکال هاست به شما نمایش داده میشه و همونطور که در اون مشاهده میکنید هیچ خطایی در اون وجود نداره و همگی موارد به رنگ سبز هستند، حالا کافیه تا آدرس localhost/mizbanfa رو باز کرده و نتیجه کار رو مشاهده کنید.

آموزش تصویری راه‌اندازی بسته نصب قالب وردپرس در لوکال هاست

بعد از اینکه با موفقیت کار نصب و راه‌اندازی بسته نسبی قالب وردپرس در لوکال هاست به پایان رسید وارد پوشه mizbanfa در درایو C شده و فایل installer.php و فایل zip مربوط به فایل های وردپرس رو پاک کنید، چون اگر این فایل ها باقی مونده باشن و بعدا با استفاده از آموزش انتقال وردپرس از لوکال هاست ومپ به هاست سی پنل سایت خودتون را منتقل کنید اگر کسی به آدرس نصب مراجعه کنه میتونه تا باعث ایجاد خرابکاری در سایت شما شده و براتون مشکل آفرین بشه.

رفع خطاهای راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس

اما مثل هر چیز دیگه ممکنه تا در حین راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس هم خطاهایی برای شما رخ بده و موفق به نصب اون نباشید که در ادامه به خطاهای رایجی که هنگام نصب و راه اندازی بسته نصب آسان براتون ممکنه پیش بیاد میپردازم تا از خطاهای احتمالی جلوگیری به عمل بیارید.

رفع خطای Interval server Error 500

بیشترین و شایع‌ترین خطایی که هنگام راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست ومپ رخ میده این خطاست و برای حل اون یک راهکار خیلی ساده وجود داره که به راحتی میتونید خطای 500 رو هنگام نصب بسته آسان وردپرس در لوکال هاست ومپ رفع کنید. این خطا به دلیل سطح دسترسی ها رخ میده و به دلیل اینکه دسترسی به فایل ها و پوشه ها ممکنه حین نصب تغییر کنند با این خطا مواجه شوید. بنابراین باید وارد پوشه‌ای که بسته نصب آسان را در اون نصب کردید شده و تمام فایل‌ها و پوشه های مربوط به وردپرس را بررسی کنید تا از قسمت Permissions سطح دسترسی اونها به صورت صحیح وارد شده باشند.

رفع خطای INSTALL ERROR هنگام راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس

این خطا میتونه تا به دلایل گوناگونی رخ بده که بسته به نوع خطا در هنگامی که در صفحه installer.php قرار دارید باید پیغامی که نمایش داده میشه رو بررسی کنید تا برای رفع لون اقدام کنید که در ادامه به چند مورد از خطاهای رایج این خطا میپردازیم.

  • In order to extract the archive.zip file the PHP ZipArchive module must be installed

این خطا همونطور که در مراحل اولیه راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس بهش اشاره کرده به دلیل فعال نبودن ماژول Zip رخ میده که در حالت اتوماتیک خود اسکریپت در تلاش هست تا فایل های مورد نیاز رو از حالت زیپ خارج کنه، بنابراین اگر با چنین خطایی مواجه شدید در مرحله اول که تو صفحه installer.php قرار دارید گزینه Manual Archive Extraction را انتخاب کنید و بعدش به صورت دستی فایل zip بسته نصبی را از حالت فشرده خارج کنید. یعنی دقیقا مشابه همین آموزش که از ابتدا پیش رفتیم و در تمام مراحل خارج کردن فایل از حالت فشرده را به صورت دستی با راست کلیک کردن روی فایل zip و انتخاب گزینه Extract انجام دادم.

  • A wp-config.php already exists in this location

این خطا هم همونطوری که از نام اون مشخص هستش به این دلیل رخ میده که از قبل فایلی با نام wp-config.php در مسیری که در حال راه‌اندازی بسته نصبی وردپرس هستید وجود دارد. همونطور که در ابتدای مقاله گفتم بسته نصب آسان وردپرس مناسب سایت های تازه تاسیس است.

  • MySQLi Support Fail

این خطا هم به دلیل عدم پشتیبانی از پایگاه داده mysqli هستش و اگر با چنین خطایی مواجه شدید تنها راه برطرف کردن اون اینه که از برنامه دیگه مثل xampp برای لوکال هاست استفاده کنید که هرچند ممکنه با این برنامه هم چنین خطایی براتون رخ بده اما احتمالش خیلی پایین خواهد بود.

  • When choosing manual package extraction, the contents of the package must already be extracted and the wp-config.php and database.sql files must be present in the same directory as the installer.php for the process to continue

همونطور که از این خطا هم مشخص هستش اگر حالت خروج دستی فایل زیپ از حالت فشرده را انتخاب کرده باشید هنگام نصب باید فایل های wp-config.php، installer.php و database.sql قابل دسترسی باشند. پس اگر با چنین خطایی مواجه شدید کافیه تا به پوشه‌ای که در حال نصب بسته نصبی وردپرس هستید مراجعه کنید و فایل zip که شامل فایل های وردپرس هست رو از حالت فشرده خارج کنید تا مشکل شما برطرف بشه و بتونید ادامه مراحل نصب رو پیش بگیرید.

امیدوارم که این مقاله هم مورد پسند شما واقع شده باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی نسبت به نصب و راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در لوکال هاست اقدام کنید. اگر هنگام نصب بسته نصب آسان در وردپرس مشکلی برای شما پیش اومد و یا سوالی در رابطه با این آموزش داشتید میتونید از بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.6/5 - (19 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۸۰ دیدگاه ها

  1. سلام
    ممنون از آموزشهای فوق العادتون من که خیلی استفاده میکنم خواستم تشکر کنم ازتون و یه سوال ساده داشتم ببخشید اگه این بسته نصبی رو داخل پوشه مشخصی نذارم مستقیم تو پوشه htdocs نرم افزارزمپ بریزم و همه کارا رو اونجا انجام بدم بعدا مشکلی ایجاد نمیشه موقع انتقال از لوکال به هاست اصلی؟ چون الان دارم سایتو طراحی میکنم و مشکلی ندارم

    1. سلام، خواهش می‌کنم لطف دارید.
      بهتره داخل پوشه باشه که موقع انتقال فایل‌ها و پوشه‌های دیگه که مربوط به برنامه‌های لوکال هاست هست رو اشتباها به هاست منتقل نکنید. وگرنه مشکلی از این بابت پیش نمیاد.

  2. با سلام خدمت شما مهندس جان
    میخواستم بدونم میشه یه فروشگاه اینترنتی رو اول به صورت آزمایشی با ووکامرس و ورد پرس روی لوکال هاست به صورت تستی را ه انداخت و بعد همون فروشگاه رو به همون شکل ببریم روی هاست اصلی؟
    ممنون از راهنماییتون
    اگر پاسخ روی ایمیلم بیاد ممنون میشم.

    1. بله برادر میشه اطلاعات لوکال هوست رو بعد از خرید هوست روی هوست کپی کنی

  3. سلام وقتتون بخیر. من تازه آموزش وردپرس رو شروع کردم و میخاستم بدونم با انجام تمام مراحل این آموزش, در نهایت قالب سایتم دقیقا مشابه دمویی که نشان داده شده بود بالا میاد؟؟ یا نه این مراحل تازه یک برنامه ای رو نصب میکنن که تازه نیاز به تنظیمات داره و باید قالب رو مرتب کرد؟؟ ممنون میشم هر چه سریع تر جواب بدید یا برام ایمیل کنید. ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام، بله دقیقا سایت شما شبیه دمو میشه و تنها کافیه بعد از این کار تنظیمات و گزینه‌هایی که سازنده بسته نصب وارد کرده تغییر بدین. این گزینه‌ها شامل تغییر ایمیل سایت، عنوان سایت و… هستند.

  4. سلام
    من قالب Boo رو خریداری کردم، بعد از نصب روی xampp متوجه شدم که باید ioncube رو هم نصب کنم. بعد از نصب و انجام تمام مراحل با خطای زیر مواجه میشم :
    Fatal error: The file C:\\xampp\\htdocs\\ravand\\wp-content\\themes\\boo\\functions.php was encoded by the ionCube Encoder for PHP 5.3 and cannot run under PHP 7.1 or later. Please ask the provider of the script to provide a version encoded with the ionCube Encoder for PHP 7.1. in Unknown on line 0

    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر

    1. سلام روزتون بخیر باشه؛
      این اعلان داره بهتون میگه که قالب BOO برای اجرای صحیح به ioncube نیاز داره و ioncube هم برای اجرای صحیح به نسخه های 7.1 به بالای PHP نیاز داره. ازتون درخواست کرده نسخه 5.3 PHP رو به ورژن 7.1 به بعد تغییر بدید.

    1. سلام روز بخیر؛
      ارور ارسالی مربوط به دیتابیستون هست.
      این ارور میگه که اتصال به دیتابیستون حالا به هر نحوی با مشکل روبرو شده که چندتا دلیل میتونه داشته باشه:
      1- اطلاعات وارد شده مثل یوزر، رمز و نام دیتابیس اشتباهه.
      2- در مراحل ساخت دیتابیس مرحله اخر یعنی Add User To Database رو انجام ندادید یعنی که یوزر به این دیتابیس متصل نیست. . برای این کار در سی پنل هاستتون به بخش MySQL® Databases رجوع کنید. در پایین صفحه از کشوهای User و Database به ترتیب نام کاربری و دیتابیسی که تعریف کردید رو انتخاب و در نهایت روی دکمه add کلیک کنید.
      برای تست اتصال هم می تونید روی گزینه test database کلیک کنید. که بهتون اتصال موفق ر به صورت سبز رنگ اعلام میکنه.
      این دو مورد رو چک کنید حتما مشکلتون حل میشه. 🙂

  5. سلام . دیتابیس و نام کاربری و رمز عبور که قبلا در مرحله نصب وردپرس بر روی لوکال هاست فعال کرده ایم و انجام داده ایم با این مراحل فرق دارد! چون موقعه نصب وردپرس هم نیاز به ساخت دیتابیس و نام کاربری هست ! ایا با وجود ساخت دیتابیس و یوزر و پس در مراحل نصب وردپرس بازم هم نیازه که طبق این آموزش دیتابیس و یوزر و پس جدید بسازیم نمیدونم تونستم سوالمو به خوبی مطرح کنم یا نه 🙂 مرسی

    1. سلام وقت شما بخیرباشه؛
      دیتابیس برای ایمپورت اطلاعات لوکال هاست: داخل هاستتون هم باید یک دیتابیس تعریف بشه تا بتونید اطلاعات دیتابیس لوکال رو ایمپورت کنید.
      دیتابیس برای بسته نصبی آسان: قبل از شروع نصب یک دیتابیس بسازید تا اطلاعات مربوطه درونش قرار بگیره. در هنگام نصب بسته نصبی اسم دیتابیس، یوزر و پسورد تعریف شده از قبل رو در فیلدهای مربوطه وارد کنید.
      وردپرس و افزونه های مورد نیاز نصب میشه و اتصالات دیتابیس هم به صورت اتوماتیگ ایجاد میشه. 🙂

  6. Object not found!
    The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again.
    If you think this is a server error, please contact the webmaster.
    Error 404
    localhost
    Apache/2.4.39 (Win64) OpenSSL/1.1.1c PHP/7.3.8
    ایین ارور برای چیه؟
    ممنون بابت راهنمایی

    1. سلام و احترام؛
      این اعلان داره میگه که آبجکت مورد نظرتون یافت نشده و ارور 404 هم دققا به همین مورد یعنی ادرس دهی غلط اشاره داره.
      ادرسی که در مرورگر تایپ کردید رو چک کنید و از وجود فایل نصبی در مسیر مربوطه هم مطمئن بشید.
      موفق باشید. 🙂

  7. سلام
    ای خطا را میدهد:
    Site error: the ionCube PHP Loader needs to be installed. This is a widely used PHP extension for running ionCube protected PHP code, website security and malware blocking. Please visit get-loader.ioncube.com for install assistance.

    1. سلام واحترم؛
      ionCube یک ماژول هستش که روی سرور نصب و فعال میشه. در این اعلان به این ماژول اشاره شده میتونید از میزبان هاستتون سوال کنید که یا ماژول ionCube فعال هست یا خیر.

  8. سلام و عرض ادب
    بنده تمام مراحل نصب را بدرستی رفته ام اما در انتهای مرحله نصب این پیغام خطا داده میشود. چکار باید کرد؟ ممکن است مراحل نصب این اکستنشن آیون کیوب را بصورت ساده توضیح دهید؟
    Site error: the ionCube PHP Loader needs to be installed. This is a widely used PHP extension for running ionCube protected PHP code, website security and malware blocking. Please visit get-loader.ioncube.com for install assistance.

    1. سلام وقت بخیر؛
      از میزبانی وبتون سوال کنید ionCube روی سرور فعاله یا خیر.

  9. سلام ی سوال داشتم آیا هر قالبی رو میشه روی لوکال هاست نصب کرد؟ مثلا قالب سون 7

  10. سلام من یک قالب خریدم اما روی زمپ نصب نمیشه حالا میخوام بدونم روی هاست واقعی نصب میشه اگه نصب میشه برم یک هاست و دامنه واقعی بخرم
    لطفان راهنماییی کنید مرسی

    1. سلام و احترام؛
      دو مورد وجود داره یا فایل های بسته نصبی ناقصه یا زمپ به درستی راه اندازی نشده.
      این دو مورد رو چک کنید.
      اگر ارور خاصی هم موقع نصب دریافت می کنید ارسال کنید تا بررسی بشه.

      1. “سلام مرسی از راهنماییتون من قصد خرید یک هاست و دامنه رو دارم فقط تنها سوالی که هست اطلاعات ورود به دایرکت ادمین مثل(نام کاربری و گذرواژه)از طریق ایمیل برای ما ارسال خواهد شد؟؟ با تشکر از شما.

        1. سلام روزبخیرغ
          بله از طریق ایمیل خدمتتون ارسال میشه و نسخه ای از این اطلاعات هم در بخش تاریخچه ایمیل ناحیه کاربریتون در دسترس هست.

  11. سلام وقتتون به خیر من قالب انفولد رو خریداری کردم وبه وردپرس اضافه کردم روی لوکالهاست.
    دیروز که به پوسته اضافه کردم باز میشد.
    اما الان وقتی وارد میشم صفهحی اصلیه میاره اما نمی تونم وارد صفحه مدیر بشم و ارور404 میده.

    1. سلام وقت بخیر؛
      در خصوص تغییر آدرس ورود به پیشخوان وردپرس اقدامی داشتید؟

  12. fatal error: cannot unset $this in c:\xampp\htdocs\kiwi\wp-content\plugins\upme\modules\social\lib\linkedin\linkedin_3.2.0.class.php on line 175

    سلام. من تمام مراحل رو انجام دادم. اما متاسفانه در انتها این ارور میاد. باید چی کار کنم تا این ارور از بین بره و وارد داشبورد بشه

    1. سلام روزبخیر؛
      این ارور به یکی از افزونه های شما اشاره می کنه.
      می تونید به مسیر kiwi\wp-content\plugins برید و اسم پوشه افزونه یعنی upme رو تغییر بدید مثلا به old-upme1
      افزونه مذکور غیر فعال میشه و امکان لاگین به وردپرس رو خواهید داشت. بعد از اون باید چک کنید که مشکل افزونه چی هست در صورت نیاز مجددا نصب بشه یا با افزونه مشابه جایگزین بشه.

  13. سلام ممنون از اموزش مفیدتون.من مراحل رو به ترتیب رفتم ودر اخرین مرحله با این خطا مواجه شدم
    PHP script ‘D:\xampp\htdocs\newseven\wp-content\themes\dt-the7\abzarwp\abzarwp.php’ is protected by SourceGuardian and requires a SourceGuardian loader ‘ixed.7.3ts.win’ to be installed.

    1) Click here to download the required ‘ixed.7.3ts.win’ loader from the SourceGuardian site
    2) Install the loader to D:\xampp\php\ext
    3) Edit D:\xampp\php\php.ini and add ‘extension=ixed.7.3ts.win’ directive
    4) Restart the web server
    لطف میکنید پاسخگو این سوال بنده باشید.

    1. سلام روزبخیر؛
      قالبتون درخواست نصب SourceGuardian رو داره. آموزشش رو در گوگول جستجو یا قالب دیگه ای انتخاب کنید.

  14. سلام.وقتتون بخیر. من به تازگی کار با وردپرس رو شروع کردم.
    قالب ورد پرس رو روی لوکال هاست جز این طریق، از روش بارگذاری پوسته هم نصب میکنن..
    ممنون میشم توضیحی بفرمایین.

    1. سلام روزبخیر؛
      بله نصب قالب روش های متعددی داره به نوع قالب و بسته هم مربوطه…
      از طریق پیشخوان وردپرس منوی نمایش> پوسته ها
      نصب بسته نصبی
      آپلود مستقیم در هاست در مسیر wp-content/theme

  15. سلام تفاوت این روش با دانلود پوسته و قراردادنش از طریق بارگذاری پوسته در صفحه مدیریت چیه؟ من قالب صحیفه رو دان کردم از این روش نشد اما بارگذاری کردم اوکی شد

    1. سلام روزبخیر؛
      راه های متعددی برای نصب قالب وجود داره.
      هم از طریق احرای بسته نصبی، از طریق قرار دادن فایل و پوشه های مربوطه در مسیر نصب قالب ها (wp-content/theme)
      از طریق پیشخوان وردپرس

  16. سلام موقع ورود یه وردپرس این خطا رو میده
    PHP script ‘C:\xampp\htdocs\wp-content\plugins\theme-impreza\class.wp.theme.core.php’ is protected by SourceGuardian and requires a SourceGuardian loader ‘ixed.7.3ts.win’ to be installed.

    1) Click here to download the required ‘ixed.7.3ts.win’ loader from the SourceGuardian site
    2) Install the loader to C:\xampp\php\ext
    3) Edit C:\xampp\php\php.ini and add ‘extension=ixed.7.3ts.win’ directive
    4) Restart the web server

    1. سلام روز بخیر؛
      قابلیتی به نام SourceGuardian برای اجرای برخی موارد نیاز هستش که مربوط به تنظیمات سروره.
      طبق آدرسی که در این هشدار وجود داره افزونه ای تحت عنوان theme-impreza دارید که به این قابلیت برای اجرا نیاز پیدا کرده. به مسیر \wp-content\plugins مراجعه و پوشه مذکور رو بررسی کنید و در صورت امکان با افزونه جدید و صحیح جایگزین کنید.
      یا اینکه پیش نیازمربوطه که در قسمت شماره 1 خدمتتون اطلاع داده شده را دانلود و نصب کنید.

  17. سلام
    1) من زمپ 7 دانلود و نصب کردم ولی ورزن 3 نصب شده دلیلش چیه؟

    2) من هر قالب و افزونه ای که میخوام نصب کنم پیغام میده ادرس اشتباه است حتی قالب ها و افزونه های داخل خود وردپرس . مشکل از چیه؟؟

    1. سلام روزبخیر؛
      احتمالا نسخه اشتباه برای دانلود ارائه شده بوده.
      در خصوص مورد دوم کمی بیشتر توضیح بدید چه اروری دریافت می کنید؟

  18. سلام خسته نباشید.
    واسه من خطای
    Unable to read the database.sql file from the archive
    رو میده .
    میشه بفرمایید مشکل از کجاست؟

    1. سلام روزبخیر؛
      سلامت بسته نصبی رو حتما بررسی کنید.
      بسته رو اکسترکت کنید ببینید آا فایل مربوط به دیتابیس که با پسوند sql. وجود داره؟

  19. با سلام
    این پیغام به چه معناست؟
    Site error: the ionCube PHP Loader needs to be installed. This is a widely used PHP extension for running ionCube protected PHP code, website security and malware blocking. Please visit get-loader.ioncube.com for install assistance.

    1. سلام واحترم؛
      ionCube یک ماژول هستش که روی سرور نصب و فعال میشه. در این اعلان به این ماژول اشاره شده میتونید از میزبان هاستتون سوال کنید که یا ماژول ionCube فعال هست یا خیر.

  20. باسلام وقت بخیر
    ببخشید من یک قالبی خریداری کردم که فایل .zip درون بسته نصبی وجود نداره.فقط installer.php رو داره با یک فایل .daf
    این فایل رو چجوری باید اکسترکت کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      در بخش تنظیمات بسته نصبی میشه مشخص کرد که خروجی از چه نوعی باشه.
      مراحل نصب رو مشابه آموزش انجام بدید مشکل خاصی نیست.

  21. سلام یک سوالی داشتم
    من قالب زفایر رو نصب کردم اما وقتی که وارد بخش تنظیمات پوسته میشم همون صفحه ی پیش فرضش هست و وارد بخش های دیگه (طرح بندی صفحات و رنگ و …) نمیشه میخاستم بدونم مشکل از کجاست
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  22. سلام ببخشید من نصب کردم اما در مرحله آخر به این مشکل بر خوردم
    PHP script ‘C:\xampp\htdocs\wood\wp-content\plugins\abzarwp-theme-woodmart\class.abzarwp.theme.core.php’ is protected by SourceGuardian and requires a SourceGuardian loader ‘ixed.7.4ts.win’ to be installed.

    اصلا نمیدونم چرا اینطوری شد. لطفا راهنمایی کنید. ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام و احترام؛
      همون طور که داخل اعلان نمایش داده شده برای اجرای یکی از افزونه های مربوط بهقالبتون به SourceGuardian نیاز هستش.
      اگر از سرویس هاست استفاده می کنید باید این موضوع رو با پشتیبانتون مطرح کنید.

  23. سلام خسته نباشید من از لوکال هاست زمپ استفاده میکنم و قبل نصب .قالب ووردپرس رو نصب کردم که اموزشش رو گذاشته بودید الان که فایل قالب جدید رو میریزم توی فایل جدید هیچی نمیاره چه کاری باید انجام دهم؟

    1. سلام روزبخیر؛
      یعنی مجددا بسته نصبی راه اندازی کردید؟
      ممکنه بیشتر توضیح بدید؟
      کنترلر در حالت سبزرنگ و استارت قرار داره؟

  24. با سلام من زمانی که میخوام توی صفحه پیشخوانم افزونه نصب کنم با همچین اروری مواجه میشم
    Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\xampp\htdocs\*\wp-includes\Requests\Transport\cURL.php on line 463 . من از لوکال هاست دارم سایت طراحی میکنم این ارور بخاطر لوکال هاست نیستش؟ و اگر نیست چطور رفع میشه؟

    1. سلام وقت بخیر؛
      در واقع زمانی که اجرای یک کد php از مدت زمان مجاز و تعیین شده گذر میکنه با چنین اعلانی مواجه میشید پس برای رفع این خطا باید سقف مجاز محدودیت حافظه رو تغییر بدید برای این منظور راهنمای زیر رو مطالعه بفرمایید:
      آموزش نحوه افزایش php time limit در وردپرس

  25. سلام ببخشید اروری که من باهاش مواجه میشم این هست:
    Server Code: 200
    Status: OK
    Response:
    must have public visibility in C:\xampp\htdocs\masterstudy\dup-installer
    راه حل چیه؟

    1. سلام و احترام؛
      در این اعلان مستقیما به فایل اینستالر بسته نصبی شما اشاره شده بررسی بفرمایید که این فایل سالم باشه.

      1. سلام وقت بخیر
        اگر یک سایت داشته باشیم روی سایت محصولات داشته باشیم
        میشه با بسته نصبی یک قالب جدید بزنیم و اطلاعات دیتابیس قدیمی رو بزنیم محصولات بیاد بالا روی قالب جدید ؟

  26. درود
    من زمپ را نصب کردم و مراحل را طبق چیزی که توضیح دادید پیش رفتم، اما در همون ابتدای کار زمانی که می خوام installer.php را بزنم، این خطا را میده:
    The requested URL was not found on this server.
    Apache/2.4.46 (Win64) OpenSSL/1.1.1h PHP/8.0.2 Server at localhost Port 80
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید باید چه کار کنم تا راه اندازی بشه

    1. سلام و احترام؛
      احتمالا پورت 80 سیستم شما توسط برنامه دیگه ای مشغول هستش.

      رفع خطای اجرا نشدن وب سرور آپاچی در زمپ (مشکل پورت 80)
      یکی از رایج‌ترین خطاها در محیط لوکال هاست وردپرس که با زمپ ایجاد شده است اینه که وب سرور آپاچی (apache) که هنگام اجرای نرم افزار و کلیک بر روی دکمه Start جهت اجرا صورت میگیره با خطا مواجه شده و به رنگ قرمر در میاد و از اونجایی که لازمه تا سرور آپاچی و همچنین mysql در هنگام کار با زمپ فعال باشه با خطا مواجه شده و عملا سایت ما در محیط لوکال هاست بالا نمیاد. این مشکل به این دلیل رخ میده که چون وب سرور آپاچی از پورت 80 برای اجرا استفاده میکنه ممکنه تا توسط برنامه دیگه‌ای که در کامپیوتر شما نصب هست و توسط اون اشغال شده؛ به همین دلیل وب سرور آپاچی در این پورت اجرا نشده و به دلیل ایجاد تداخل با خطا مواجه خواهید شد.

      برای رفع این مشکل به مسیری که برنامه Xampp نصب کردید مراجعه کنید و سپس در پوشه xampp همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید پوشه apache را باز کرده و سپس با مراجعه به پوشه conf فایلی که با عنوان httpd.conf را در آن وجود داره با استفاده از یک برنامه ویرایشگر متن همچون notepad باز کنید. حالا سعی کنید تا با استفاده از قابلیت جستجو که با کلیدهای ترکیبی Ctrl + F در اختیار شما قرار داره به دنبال عبارت Listen بگردید تا خط زیر رو پیدا کنید.

      1
      2
      3
      Listen 0.0.00:80 #
      Listen [::]: 80
      Listen 80
      کافیه تا عدد 80 در تمامی خطوط فوق به عدد دیگری همچون 81 تغییر بدین تا پورت سرور آپاچی به 81 تغییر داده بشه و از این به بعد آپاچی در پورت 81 اجرا بشه و بتونید ازش استفاده کنید. در نهایت فایل مورد نظر را ذخیره کرده و سپس با کلیک بر روی دکمه Quit از برنامه زمپ خارج بشین و مجددا برنامه را اجرا کرده و با کلیک روی دکمه start در مقابل apache، خواهید دید که مشکل رفع شده و به رنگ سبز در میاد، حالا روی دکمه Start که مقابل mysql قرار داره کلیک کنید تا پایگاه داده php هم روشن بشه و به سایتتون دسترسی داشته باشید.

  27. سلام و احترام
    من وقتی فولدر به اسم دلخواهم را می سازم، خطای 404 میده و فایل installer.php را پیدا نمی کنه. ولی وقتی فایل نصبی را مستقیم توی فولدر htdocs قرارش میدم فایل شناخته میشه.
    راه حلی داره برای اینکه بعداً فایلهام قاطی نشه، توی یه فولدر بسازمش و قالب را نصب کنم؟

  28. با عرض سلام و وقت بخیر
    من وردپرس را روی localhost نصب کردم ولی زمانی که میخوام پوسته انتخاب کنم همش پیام erorrزیر و بهم می ده . ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام و احترام؛
      بنظر میرسه بین قالب و هسته وردپرس یه تداخلی پیش اومده.
      یکبار هسته وردپرس رو فرش کنید یا اگر هنور اقدام خاصی انجام ندادید آخرین نسخه وردپرس رو مجددا نصب و راه اندازی کنید. سپس قالب رو نصب کنید همچنین یک قالب دیگر رو هم تست کنید. احتمال زیاد تداخلی در هسته وردپرس و قالب مورد نظر هست.

  29. با عرض سلام و وقت بخیر.من وردپرس را نصب کردم ولی هنگام زمانی که می خوام یک قالب انتخاب کنم پیغام خطای زیر رو می ده .ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.
    یک خطای مهم در وب سایت شما وجود داشت. لطفاً صندوق ایمیل مدیر سایت را برای دستورالعمل بررسی کنید.

  30. سلام بعد از این که مراحل طی شد و بسته نصبی در لوکال هاست نصب شد وقتی آدرس را وارد میکنم یک صفحه پر از ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی می آید به صورت زیر:

    که بسیار طولانی هست و این فقط قسمت کوچکی از متن است.

    1. سلام و احترام زهرا جان؛
      آیا در حالت معمول بعد از راه اندازی لوکال هاست، زمانی که آدرس سایت در لوکال هاست رو وارد می کنید پیغام خاصی هم مشاهده میشه؟
      ممکنه تصویری از مسیر نصب وردپرس، آدرس مربوطه سایت و صفحه خطا ارسال کنید تا دقیق تر راهنماییتون کنیم؟

  31. سلام خسته نباشید من همه کارایی که گفتید رو مو به مو انجام دادم ولی وقتی که در اخر لوکال هاست و اسم پوشه قالب رو میزنم این ارور رو میده
    Site error: the ionCube PHP Loader needs to be installed. This is a widely used PHP extension for running ionCube protected PHP code, website security and malware blocking. Please visit get-loader.ioncube.com for install assistance.

  32. سلام وقت بخیر
    من به هنگام اپلود localhostinstaller.php با این ارور مواجه میشم
    Message: Unespected output ” Warning: The magic method DUPX_NOTICE_MANAGER::__wakeup() must have public visibility in D:\xampp\htdocs\dup-installer\classes\utilities\class.u.notices.manager.php on line 1010
    خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

  33. سلام سرویس iis رو راه اندازی کردم و اینستالر رو بالا نمیاره اینستالر روی iis مشکلی داره؟؟همخوانی داره؟
    داکیومنت ها و همه چیزهاشم چک کردم اوکیه ولی ارر میده ک این مسیر نیست اصلا در صورتی ک وردپرس رو راحت بالا میاره! شما راه حلی دارید؟

  34. سلام ممنون از سایت خوبتون
    من ومپ را نصب و فعال مردن و بسته نصب سریع را در پوشه خودم در محل www اکسترکت کردم ولی وقتی localhost/installer.php را وارد میکنم با ارور Not Found
    The requested URL was not found on this server.

    Apache/2.4.54 (Win64) PHP/8.0.26 mod_fcgid/2.3.10-dev Server at localhost Port 80
    مواجه میشم بی زحمت راهنماییم کنید ممنون

    1. سلام و احترام؛
      حتما بررسی کنید که پورت 80 توسط برنامه دیگری اشغال نشده باشد در چنین شرایطی می توانید پورت مربوطه را تغییر دهید.

  35. سلام خسته نباشید.
    من زمانی که locallhost/installer.php رو سرچ می کنم ارور Not found میده.

    1. سلام و احترام؛
      بررسی نمایید که فایل های مرتبط با بسته نصبی در مسیر مربوطه قرار دارد؟
      زمپ: C:\xampp\htdocs
      ومپ: c:\wamp64\www
      لمپ: file system/var/www/html

  36. سلام
    خیلی ممنون از آموزش خوبتون
    یک سوال اگه قالب ما لایسنس دار باشه باید چه کار کنیم؟

  37. سلام در هنگام نصب بعد از وارد کردن آدرس localhost/MySite/installer.php با ارور زیر مواجه میشم
    NOTICE: ZipArchive and Shell Exec are not enabled on this server please talk to your host or server admin about enabling ZipArchive or Shell Exec on this server or manually extract archive then choose Advanced > Manual Extract in installer.

    1. سلام و احترام مائده عزیز؛
      چنانچه امکان اجرای بسته نضبی وجود ندارد می توانید به مسیر localhost/MySite/ مراجعه و فایل فشرده zip را به صورت دستی اکسترکت کنید سپس مراحل را دنیال نمایید در مرحله اول اجرای بسته نصبی در قسمت تنظیمات Extraction را در حالت manual archive Extraction قرار دهید. دقت داشته باشید فایل ها دقیقا در مسیر localhost/MySite/ اکسرکت شوند.

  38. An error has occurred. In order to load the full installer please resolve the issue below.
    سلام تو مرحله اول این ارور و میده

    1. سلام و احترام زهرا عزیز؛
      در ادامه این هشدار چه مواردی ذکر شده است؟ چرا که در هشدار عنوان می شود برای لود صحیح موارد زیر را برطرف کنید. موارد اعلام شده شامل چه چیزهایی بوده است؟

  39. سلام وقت تون بخیرمن زمپ نصب کردم حالا قالب وودمارت میخوام روی لوکال هاست نصب کنم ولی وقتی فایل قالب رو تو پوشه ی htdocs میریزم و instaler.php میزنم برای نصب این خطا رو میده
    Parse error: Unclosed ‘{‘ on line 172 in E:\XAMPP\htdocs\www.shop.ir\installer.php on line 1461
    لطفا راهنماییم کنید مشکلش چیه ؟

  40. سلام خسته نباشید من آموزش وردپرس رو از جایی خریداری کردم و گفتن قالب woodmart به صورت رایگان بمون میدن که تمرین کنیم اما هر کاری کردم روی لوکال هاست فایلی که فرستادن نصب نشد و فایل قالب اصلا شبیه فایل تو آموزش ها نبود پرسیدم گفتن این قالب روی لوکال هاست کار نمیده و باید هاست و دامنه بخرم در صورتی که در آموزش هاشون دیدم که روی لوکال نصب شد ، من میخواستم بدونم ادعایی که دارن درست هستش و نصب نمیشه و یا خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *