آموزش های وردپرس

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

ایجاد خبرنامه در وردپرس یکی از بهترین راه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید تا اقدام به ارسال محتوایی در قالب ایمیل برای مخاطبان سایت خود اقدام کنید و کاربران خود را از به‌روزرسانی‌های سایت مطلع سازید. شاید فکر کنید که با وجود شبکه‌های اجتماعی گوناگون و قدرتمند دیگه کسی به دنبال این نیست که از طریق ایمیل به دنبال مطلع شدن از آپدیت‌های یک سایتی باشه اما ماجرا اینه کاملا برعکس هست و ایمیل مارکتینگ و اطلاع رسانی از طریق ایمیل همچنان مثل گذشته با وجود چنین ابزارهای جدید پرقدرت‌تر عمل میکنه و دست شما را برای ارسال هر نوع محتوایی بازتر گذاشته است.

بنابراین در این مقاله قصد دارم تا به صورت تصویری و گام به گام نحوه ساخت و راه‌اندازی یک خبرنامه ایمیلی را با استفاده از سرویس فیدبرنر گوگل به شما آموزش دهم که با استفاده از اون میتونید تا نسبت به ایجاد خبرنامه در وردپرس اقدام کرده و هر زمان که فید سایت شما به‌روزرسانی شد و بنا به تنظیماتی که روی فیدبرنر گوگل انجام دادین ایمیل‌ها به صورت خودکار ارسال شوند. پس تا انتها با ما همراه باشید و با نحوه ساخت خبرنامه با فیدبرنر گوگل در وردپرس آشنا شوید.

فیدبرنر چیست؟ و چرا با از feedburner گوگل استفاده کنیم؟

فیدبرنر یک ابزار کاربردی و رایگان برای مدیران سایت‌هایی هستش که از RSS در سایت خودشون استفاده کردن و با استفاده از این ابزار میتونید تا با تکیه بر فید وردپرس اقدام به ارسال خبرنامه ایمیلی خودکار و صد البته رایگان اقدام کنید. فیدبرنر گوگل بر روی هر سایتی که از RSS پشتیبانی میکنه قابل استفاده است و با استفاده از اون میتونید تا مطالب تازه منتشر شده را از طریق فید سایت برای کسانی که در خبرنامه مشترک شده‌اند ارسال کنید. این ابزار حرفه‌ای درست در سال 2004 بود که توسط یک شرکت امریکایی در شیکاگو به صورت تجاری تاسیس شد و هنوز سه سالی از تاسیش اون نگذشته بود که گوگل این سایت را با قیمت 100 میلیون دلار در سال 2007 خریداری کرده و رسما مالک فیدبرنر شد که در نهایت در سال 2008 با ادغام کامل این سرویس در گوگل به صورت رایگان عرضه عمومی شد که این روزها بسیاری از سایت‌های بزرگ که دارای مشترکان خبرنامه زیادی هستند از این سرویس استفاده می‌کنند.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

قبل از هرکاری برای استفاده از فیدبرنر گوگل باید یک حساب جیمیل داشته باشید، بنابراین اگر اکانت جیمیل ندارید یک اکانت بسازید و بعد از ورود به اکانت به آدرس feedburner.google.com مراجعه کنید. به محض ورود به این آدرس از اونجایی که هنوز هیچگونه خبرنامه‌ای ایجاد نکردید با تصویر زیر روبه‌رو خواهید شد که در قدم اول لازمه تا اقدام به ثبت آدرس فید سایت خودتون کرده و یک خبرنامه با استفاده از سرویس فیدبرنر گوگل اقدام کنید. بنابراین مشابه تصویر آدرس فید سایت وردپرسی خودتون را در فیلد Burn a feed right this instant وارد کنید و بعد از فعال کردن تیک گزینه I am a podcaster! روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید. اگر آدرس فید وردپرس خودتون را نمیدونید میتونید از آموزش ساخت RSS در وردپرس استفاده کنید.

در مرحله بعد باید یک عنوان برای فید خود انتخاب کنید و سپس یک آدرس نیز برای آدرس فید گوگل خودتون انتخاب کنید. بنابراین مشابه تصویر زیر در فید Feed Title عنوان دلخواه خودتون برای فیدبرنر گوگل را وارد کرده و در فیلد Feed Address هم آدرس دلخواهی برای فید خود انتخاب کنید.

دقت کنید که فیلد Feed Address به عنوان آی‌دی خبرنامه فیدبرنر شما خواهد بود که برای ساخت فرم خبرنامه و نمایش فرم عضویت در خبرنامه وردپرس به این آی‌دی نیاز خواهید داشت، بنابراین سعی کنید تا یک آی‌دی مناسب انتخاب کنید.

در نهایت روی دکمه Next کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید. اگر آدرسی که برای فیدبرنر گوگل خودتون وارد کردید تکراری نباشه این مرحله را رد کرده و به مرحله بعدی خواهید رفت اما اگر آدرس تکراری باشه لازمه تا یک آدرس دیگه وارد کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

حالا در مرحله بعد با صفحه زیر رو به رو خواهید شد که آدرس فید به شما نمایش داده شده و قادر به مشاهده اون خواهید بود که جزییاتی از فیدبرنر گوگل برای شما توضیح داده شده است. حالا بر روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

در مرحله بعدی اگر از سرویس‌های همچون iTunes استفاده می‌کنید میتوانید جزییات آن را وارد کنید اما از آنجایی که ما در حال ایجاد خبرنامه در وردپرس هستیم نیازی به این مرحله نداریم، بنابراین تیک گزینه Include iTunes podcasting elements را بردارید و در نهایت روی Next کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

در مرحله بعد میبایست جزییات کلیک و آمارگیری بر روی آدرس‌هایی که در خبرنامه برای اعضا ارسال میشود را مشخص کنید که آیا تمایلی به جمع آوری آمار کلیک بر روی هر یک از خبرنامه‌های ارسالی را دارید یا خیر، اما از آنجایی که سرویس‌های مذکور بر روی ساب دامنه feedproxy.google.com محاسبه میشوند که این آدرس در ایران فیلتر شده است پیشنهاد می‌کنم گزینه‌های موجود در این مرحله را فعال نکنید و صرفا روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

از آنجایی که گوگل برای شمارش کلیک بر روی هر یک از لینک‌ها از feedproxy استفاده می‌کند و این سرویس در ایران فیلتر میباشد در صورت فعال کردن گزینه‌های آمارگیری کلیه لینک‌های ارسالی در ایمیل فیلتر شده و کاربران با کلیک بر روی لینک مطالب موجود در خبرنامه به سایت پیوندها هدایت خواهند شد، پس هیچ یک از گزینه‌های موجود در این صفحه را فعال نکنید.

در مرحله آخر فید سایت شما ساخته شده و پیغام موفقیت آمیز بودن آن مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده خواهد شد. همچنین در این صفحه گوگل از شما می‌خواهد تا در صورتی که از وردپرس و یا سیستم‌های مدیریت محتوای دیگری که در تصویر مشاهده می‌کنید، به عنوان سیستم مدیریت سایت خود استفاده می‌کنید را انتخاب کرده و از آموزشی که برای استفاده بهتر از فیدبرنر گوگل برای سیستم مورد نظر گردآوری کرده است استفاده کنید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

بهینه سازی فیدبرنر گوگل

برای بهینه‌سازی فیدبرنر ساخته شده خود ابتدا روی سربرگ Optimize کلیک کنید و سپس از منوی سمت چپ گزینه BrowserFriendly را انتخاب کنید تا وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر شوید. در این مرحله قادر خواهید بود تا در قسمت Content Options تعیین کنید فید نمایش داده شده در خبرنامه شامل چه بخش‌هایی از نوشته باشد که در اینجا سه نوع انتخاب خواهید داشت که عبارتند از:

  • نمایش عنوان نوشته و محتوای کامل نوشته در فید
  • نمایش عنوان نوشته
  • عدم نمایش لیست عناوین

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

بسته به نیاز خود یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کرده و در نهایت بر روی دکمه Save کلیک کنید.

از چه نوع فیدی استفاده می‌کنید؟

همونطور که در مقاله ساخت و تعمیر فید وردپرس اشاره کردم در وردپرس امکان استفاده از 4 نوع فید وردپرس به صورت‌های ATOM، RSS، RSS2 و FEED فراهم شده است که میتونید از هر نوع فرمت‌های فید در اون استفاده کنید. یکی از ویژگی‌هایی که برای ایجاد خبرنامه در وردپرس با فیدبرنر گوگل در اختیار شما قرار میگیره اینه که قادر خواهید بود تا سازگاری برای هر یک از این نوع فیدها را انتخاب کنید تا با فرمت مناسب و صحیحی فیدهای شما برای مشترکان ارسال و نمایش داده شوند.

بنابراین برای این منظور مشابه تصویر زیر در تب Optimize و در قسمت Services روی منوی SmartFeed کلیک کرده و در نهایت با کلیک روی دکمه Activate این قابلیت را در فید ساخته شده خودتون فراهم کنید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

درج لوگو در فیدبرنر گوگل

برای اینکه قادر باشید تا از امکان درج لوگو در ایمیل‌های ارسالی بهره‌مند بشین کافیه تا در تب optimize به قسمت Feed Image Burner مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر جزییات لوگو دلخواه خودتون را وارد کنید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

مشابه تصویر بالا ابتدا از زبانه پایین افتادنی Image Source گزینه Specify custom image URL را انتخاب کنید و سپس در فیلد Specify custom image URL آدرس لوگو و تصویر دلخواه خودتون را وارد کنید. در فیلد Image Title نیز یک عنوان دلخواه برای تصویر انتخاب کرده و در فیلد link نیز آدرسی که قصد دارید تا با کلیک روی لوگر کاربران به اون هدایت شوند را وارد کنید. در نهایت روی دکمه Activate کلیک کید تا این قابلیت در خبرنامه وردپرس که با فیدبرنر گوگل ساختید فراهم شود.

درج عنوان و متا دسکریپشن دلخواه برای فید خبرنامه

به کمک منوی Title / Describtion Burner می قادر هستید تا عنوان و توضیحاتی دلخواه برای صفحه فیدبرنر گوگل بسازید تا در صفحه نمایش داده شود. این ویژگی از امکانات بسیار کاربردی فیدبرنر است که درست مشابه توضیحات سایت در افزونه سئو وردپرس برای صفجه اصلی شما خواهد بود و اگر درست و اصولی بر روی آن کار کنید نتیجه مطلوبی از آن خواهید گرفت. کافیه تا در فیلد New Title عنوان دلخواه برای صفحه فیدبرنر گوگل را وارد کنید، این بخش درست همان نام فید است که هنگام ساخت فیدبرنر گوگل در مرحله اول نام آن را وارد کردید. سپس در فیلد New Description هم توضیحات مورد نظر برای فید سایت خود را وارد کنید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

تعیین محتوای قابل نمایش مطالب در خبرنامه وردپرس

یکی از سوالاتی که در هنگام ایجاد خبرنامه در وردپرس با فیدبرنر گوگل همواره برای کاربران پیش اومده این بود که چطور میشه محتوایی که در خبرنامه برای کاربران نمایش داده میشود را به صورت خلاصه نشون بدیم تا اعضای خبرنامه برای مشاهده متن کامل نوشته بر روی لینک نوشته که در خبرنامه قرار داره مراجعه کنند؟ با استفاده از این قابلیت میتونید تعیین کنید تا چه تعداد از کلمات یک نوشته در هر ایمیل ارسالی برای اعضای خبرنامه نشون داده بشه.

برای این منظور در تب optimize به منوی Summary Burner مراجعه کنید و سپس مشابه تصویر زیر در فیلد Maximum length تعداد کاراکترهای مجاز برای نمایش محتوای نوشته را وارد کرده و در فیلد Teaser هم متن دلخواه خودتون را که از کاربران بخواهید تا برای مشاهده محتوای کامل روی لینک کلیک کنند را وارد کرده و در نهایت روی دکمه Activate کلیک کنید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

تنظیم اشتراک ایمیلی در خبرنامه فیدبرنر

Email Subscriptions یا همان اشتراک ایمیلی با استفاده از فید سایت هدف اصلی ما برای استفاده از فیدبرنر گوگل به عنوان سرویس خبرنامه است. با استفاده از این بخش شما قادر خواهید بود تا فرم دلخواه خود را برای نمایش در سایت ایجاد کنید تا کاربران با وارد کردن ایمیل خود در آن در خبرنامه عضو شده و آخرین مطالب منتشر شده در سایت را از این طریق دنبال کنند.

برای فعال کردن این قابلیت ابتدا لازمه تا بر روی اکنت جیمیل خودتون امکان دسترسی پذیری را فعال کنید. بنابراین ابتدا به آدرس https://myaccount.google.com/preferences#accessibility که مربوط به تنظیمات حساب جیمیل می‌باشد مراجعه کنید تا به قسمت دسترسی پذیری در حساب گوگل خودتون هدایت شوید. حالا همونطوری که در تصویر زیر میبینید روی گزینه دسترس‌پذیری کلیک کرده تا به صفحه تنظیمات دسترسی پذیری هدایت شوید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

بعد از اینکه وارد صفحه مورد نظر شدید مشابه تصویر زیر صفحه‌خوان را روی گزینه روشن قرار دهید تا تنظیمات ذخیره شوند.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

حالا به صفحه مدیریت فیدبرنر گوگل برگردید  و به سربرگ Publicize مراجعه کرده و سپس به منوی Email Subscriptions مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر روی دکمه Activate کلیک کنید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

با فعال کردن این قابلیت 4 زیرمنو به قسمت Email Subscriptions اضافه خواهد شد که با مراجعه به هر یک از منوها می‌توانید عملیات سفارشی سازی برای ایمیل‌های ارسالی را مدیریت و کنترل کنید.

مدیریت مشترکین خبرنامه در Subscription Management

در این بخش همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید کد html عضویت در خبرنامه فیدبرنر گوگل براتون قرار داده شده که با قرار دادن این کد در مکان مناسبی در قالب سایت میتونید تا فرم عضویت در خبرنامه را به کاربران نمایش دهید. بهترین کار اینه که کد مورد نظر را کپی کرده و در ابزارک‌های سایت قرار دهید، اگر با نحوه کار با ابزارک‌ها آشنا نیستید میتونید از مقاله آموزش نصب ابزارک در وردپرس استفاده کنید. بعد از قرار دادن کد در مکان مناسب کاربران سایت قادر هستند  ایمیل خودشون را در فیلد فرم نمایش داده شده وارد کرده و پس از تایید ایمیلی که براشون ارسال خواهد شد، به جمع مشترکین خبرنامه در وردپرس بپیوندند.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

البته این فرم ظاهر چندان مناسبی نداره که پیشنهاد می‌کنم با استفاده از CSS ظاهرش رو متناسب با قالب سایت خودتون طراحی کنید.

ویرایش پیغام عضویت در خبرنامه وردپرس در Communication Preferences

کارکرد خبرنامه وردپرس با استفاده از فیدبرنر گوگل به این صورته که وقتی کاربری ایمیل خودش را در فرم عضویت وارد میکنه یک ایمیل تاییدیه براش ارسال خواهد شد که تا زمانی که روی لینک اون ایمیل کلیک نکنه و هویت خودش را تعیین نکنه جزو مشترکان خبرنامه نخواهد بود. بنابراین از اونجایی که فیدبرنر گوگل به صورت پیشفرض از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه لازمه تا با مراجعه به منوی Communication Preferences اقدام به سفارشی سازی متن ایمیل ارسالی کنید و اونو شخصی سازی کنید.

برای این منظور کافیه تا مشابه تصویر زیر در بخش Address آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید تا اگر کسی به ایمیل‌ها پاسخ داد برای شما ارسال شوند. در فیلد Confirmation Email Body هم میتونید تا محتوای دلخواه خودتون را برای محتوای ایمیل ارسال شده وارد کنید. فقط دقت داشته باشید که در فیدبرنر گوگل برای نمایش لینک تاییدیه ایمیل از شورت کد ${confirmlink} استفاده شده که حتما باید بدون هیچگونه تغییری در این فرم اونو قرار داده باشید تا لینک تاییدیه در محتوای ایمیل نمایش داده شود.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

سفارشی سازی محتوای ایمیل خبرنامه وردپرس در Branding Email

با مراجعه به این قسمت قادر خواهید بود تا محتوای ایمیل ارسالی در فیدبرنر گوگل را شخصی سازی و مدیریت کنید. به عنوان مثال میتونید تا لوگو ایمیل، عنوان ایمیل، فونت نوشته‌ها، رنگبندی و… را در این صفحه شخصی سازی کنید. برای این کار مشابه تصویر زیر عمل کنید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

Email Subject/Title: در این فیلد عنوان دلخواه خودتون برای عنوان ایمیل را وارد کنید.

Logo URL: در این فیلد آدرس لوگوی خود را وارد کنید تا در سربرگ ایمیل قبل از محتوای خبرنامه نمایش داده شود.

Headline Font و Headline Size: در این دو فیلد نیز میتونید تا به ترتیب فونت عنوان ایمیل در محتوای سربرگ و اندازه اون را وارد کنید.

Body font و Body Size: در این دو فیلد هم میتونید تا به ترتیب فونت محتوای نوشته و اندازه اون را انتخاب کنید.

و در نهایت در دو بخش انتهایی یعنی Body Color میتونید تا رنگ متن ایمیل خود را وارد کرده و برای متن‌هایی که لینکدار هستند هم از طریق Item Headline/Body Link Color رنگ دلخواه خودتون را انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه Save  کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شوند.

انتخاب زمان‌بندی برای ارسال ایمیل در Delivery Options

با مراجعه به منوی Delivery Options در منوی سمت چپ میتونید تا زمان محلی خودتون را انتخاب کرده و سپس بازه زمانی مورد نظر بر حسب ساعت را برای ارسال خودکار خبرنامه را انتخاب کنید تا در زمان تعیین شده ایمیل‌ها به صورت خودکار وقتی نوشته جدیدی در سایت منتشر میکنید ارسال گردد.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ابتدا از بخش Select Timezone زمان محلی را بر روی Tehran انتخاب کنید تا بر اساس ساعت کشور ایران ایمیل‌ها ارسال شوند و سپس از قسمت Schedule Email Delivery ساعت دلخواه برای ارسال ایمیل را انتخاب کنید تا در بازه زمانی مشخص شده ایمیل‌ها به صورت روزانه ارسال شوند.

نمایش فرم خبرنامه فیدبرنر گوگل در وردپرس

همونطور که در بالا گفته شد استفاده از کد HTML که خود فیدبرنر گوگل به شما ارائه میده به دلیل اینکه از استایل مناسبی برخوردار نیست ممکنه تا کاربرپسند نباشه، بنابراین پیشنهاد می‌کنم تا برای اینکه یک فرم بهتر و مناسب‌تری داشته باشید از یک افزونه برای این کار استفاده کنید و یا اینکه با استفاده از CSS فرم دلخواهتون را طراحی کنید. اما اگر قصد دارید تا از افزونه برای اینکار استفاده کنید پیشنهاد میکنم از افزونه WP Subscribe استفاده کنید. قبل از هرکاری با مراجعه به صفحه افزونه اونو دانلود کرده و سپس در وردپرس نصب کنید. این افزونه تا به امروز تونسته تا بیش از 40.000 نصب فعال را به خود اختصاص بده که با استفاده از اون میتونید فرم خبرنامه فیدبرنر را در سایت خودتون نمایش دهید.

پس از اینکه افزونه را فعال کردید به مسیر نمایش> ابزارک‌ها در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید و سپس مشابه تصویر زیر ابزارکی که با عنوان wp subscribe widget را مشاهده میکنید در مکان مورد نظر برای نمایش دادن قرار دهید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

Service: ابتدا از این قسمت سرویس مورد نظرتون را روی Feedburner گوگل قرار دهید.

Feedburner ID: در این فیلد آی‌دی فیدبرنر ساخته شده خودتون را وارد کنید، آی‌دی وارد شده همون Feed Address هستش که هنگام ساخت خبرنامه در مرحله اول اون را تعیین کردید که در اینجا آی‌دی ما Mizbanfa است.

سپس روی Lables کلیک کنید تا سایر گزینه‌های فرم عضویت در خبرنامه وردپرس مشابه تصویر به شما نشون داده شده و تنظیمات اونو هم مطابق توضیحات زیر وارد کنید.

Title: در این فیلد عنوان دلخواه خودتون را برای فرم خبرنامه وارد کنید.

Text: در این فیلد متن مورد نظر برای فرم خبرنامه را وارد کنید تا پیغام دعوت به عضویت در خبرنامه برای کاربران در اون نمایش داده شود.

Email Placeholder: در این فیلد متن نگهدارنده که داخل فیلد وارد کردن ایمیل کاربر نمایش داده میشه را وارد کنید.

Button Text: در این فیلد نام دکمه دلخواه خودتون را برای عضویت در خبرنامه وردپرس وارد کنید تا در فرم خبرنامه نمایش داده شود.

Success Message: در این فیلد متن مورد نظر برای عضویت در خبرنامه در صورتی که با موفقیت انجام گرفته را وارد کنید تا به کاربران نمایش داده شود.

Error Message: در این فیلد پیغام خطای دلخواه برای نمایش در صورت عدم موفقیت آمیز بودن در هنگام عضویت در خبرنامه را وارد کنید.

Footer Text: در نهایت در این فیلد هم متن مورد نظر برای نمایش در فوتر فرم خبرنامه را وارد کنید. این متن شامل هرچیزی مثل حفظ حریم خصوصی، کپی‌رایت و… باشد. حالا بر روی دکمه ذخیره ابزارک کلیک کنید و سایتتون را باز کنید تا فرم مورد نظر را مشابه تصویر زیر مشاهده کنید.

ایجاد خبرنامه در وردپرس با feedburner گوگل

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا به ایجاد خبرنامه در وردپرس با استفاده از سرویس محبوب فیدبرنر گوگل اقدام کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش سوالی داشتید و یا مشکلی برای شما پیش اومده بود میتونید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.9/5 - (11 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. درود بر شما خیلی وقت بود دنبال این مورد بودم
    ایجاد خبرنامه روی وردپرس فشار زیادی روی سرور میاره ولی با فیدبرنر اینطور نیست

    1. سلام فرشته عزیز؛
      در مراحل ایجاد خبرنامه دقیقا چه مشکلی هست؟
      مشکلتون رو شفاف تر اعلام کنید تا بتونیم کمک کنیم. 🙂

  2. سلام خیای عالی بود فقط یه سوال اگه بخوام خودم یک ایمیل تبلیغاتی یا فروش برای کاربران خبرنامه ارسال کنم باید چیکار کنم؟؟؟

  3. سلام ربات ها نمیتونن عضو بشن ؟ و تایید بشن ؟ که ایمیل های اسپم اینجوری خیلی میشه اگه بشه

  4. باسلام و خسته نباشید
    من میخوام فقط برای جمع اوری ایمیل ازش استفاه کنم و نمیخوام محتوای نوشته برای مشترکینم ارسال بشه
    از کجا باید ارسال رو غیر فعال کنم؟

  5. سلام
    وقتی کاربر ایمیلشو وارد میکنه یه صفحه ای براش باز میشه و ازش میخواد اشتراکشو تایید کنه و ثابت کنه که ربات نیست
    چجوی این صفحه رو غیر فعال کنم؟

  6. سلام خسته نباشید من در قسمت email subscriptions وقتی روی activate کلیک میکنم ارور زیر رو میده:
    FeedBurner encountered an error adding your feed to feedburner.
    خواهش میکنم بهم کمک کنین.

  7. سلام خسته نباشید و بابت مطالب مفیدتون ممنون من از طریق صفحه بلاگتون خیلی از مشکلاتم حل شد. یه سوال اینکه از کجا میتونم ببینم چه ایمیل هایی در خبرنامه من ثبت کردن میشه راهنمایی کنید ممنون.

  8. مطلب بسیار عالی و کاربردی بود ممنون بابت توضیح واضع و کاملتون با تشکر فراوان

  9. سلام ببخشید این اروز چی هست که برای من میاد؟
    The URL does not appear to reference a valid XML file. We encountered the following problem: Error on line 5: Attribute name “async” associated with an element type “script” must be followed by the ‘ = ‘ character.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *