آموزش های وردپرس

آموزش انتخاب برگه برای صفحه اصلی وردپرس

قرار دادن برگه دلخواه برای صفحه اصلی وردپرس بیشتر زمانی به کار ما میاد که نوع قالب ما حالت وبلاگی نباشه و بخواهیم تا مطالب بر اساس دسته‌بندی و ساختاری که مشخص کردیم نمایش داده شوند. اگر بخوام با ذکر مثال این حالت رو توضیح بدم میتونم به این مورد اشاره کنم که، فرض کنید از میزبان‌فا یک هاست به صورت یک ساله خریداری کردید. بنابراین میبینید که این شرکت در پرداخت‌های یکساله یک قالب رایگان وردپرس یا جوملا به انتخاب خودتون در اختیار شما میزاره که میتونید ازش برای راه‌اندازی سایت خودتون استفاده کنید. قالب‌هایی که برای وردپرس ارائه می‌شوند به صورت بسته نصب آسان وردپرس هستند که با استفاده از اونها می‌تونید سایت خودتون را مشابه دموهای قالب در بیارید. اما این قالب‌ها طوری هستند که یکی از برگه‌ها به عنوان صفحه اصلی انتخاب شده‌ و ساختار برگه انتخابی به شکلی هست که در درون خودش به گونه‌ای کدنویسی انجام شده تا مطالب به صورت ساده نشون داده نشن، بلکه بر اساس دسته و امکان استفاده از هر نوع المان مختلف در چنین صفحه‌ای وجود داشته باشه.

توجه : این مطلب در تاریخ 24 دی 1398 مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته است.

بنابراین برای چنین نوع قالب‌هایی حتما باید یک برگه رو به عنوان صفحه نخست در وردپرس انتخاب کنید تا ساختار مشابه دمو قالب به بازدیدکنندگان نمایش داده بشه. در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم تا به نحوه قرار دادن برگه به عنوان صفحه اصلی وردپرس بپردازم که با استفاده از اون میتونید هر برگه‌ای از سایت که مد نظر شماست رو به عنوان صفحه اصلی سایت خودتون انتخاب کنید تا محتوای موجود در این برگه در صفحه اصلی سایت نمایش داده بشه!

قرار دادن برگه دلخواه برای صفحه اصلی وردپرس

پیش از هر چیزی لازمه تا یک برگه برای خودتون ایجاد کنید. به عبارت دیگه باید در پیشخوان وردپرس به مسیر برگه‌ها رفته و سپس با استفاده از آموزش کار با برگه ها در وردپرس و ایجاد صفحه جدید در وردپرس اقدام به ساخت یک برگه جدید در وردپرس کنید. اگر که از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کردید مطمئنا از قبل برگه‌های شما تنظیم شده‌ و وجود دارن که میتونید برای ویرایش به اونها دسترسی داشته باشید. بعد از اینکه برگه دلخواه خودتون رو ایجاد کردید در پیشخوان وردپرس به مسیر تنظیمات> خواندن مراجعه کنید که با تصویر زیر رو به رو خواهید شد.

قرار دادن برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی وردپرس

حالا همونطور که در تصویر می بینید ابتدا گزینه یک برگه یکتا رو انتخاب و در ادامه از قسمت برگه‌ی نخست برگه‌ای رو که قبلا ایجاد کردید، از بین لیست موجود انتخاب کنید تا به عنوان برگه نخست در وردپرس مورد استفاده قرار بگیره. برای نمایش نوشته‌ها هم میتونید از بخش برگه‌ی نوشته‌ها یک برگه دیگه رو انتخاب کنید تا یک حالت وبلاگی در این برگه ایجاد کنید و آخرین نوشته‌های سایت رو در اون نمایش بدید.

این نکته را به خاطر داشته باشید تا زمانی که شما یگ برگه در سایت وردپرسی خود نداشته باشید گزینه صفحه نخست در وردپرس برای شما نمایش داده نخواهد شد. بنابراین قبل از انجام هر کاری ابتدا برگه خود را بسازید و محتویاتی که قصد دارید در آن نمایش داده شود را درون آن قرار دهید.

هاست مخصوص وردپرس

اگر از افزونه سئو وردپرس یعنی Yoast SEO استفاده می‌کنید، چون از این پس یک برگه رو به عنوان صفحه اصلی خودتون انتخاب کردید بنابراین عنوانی که در این برگه وارد کردید در عنوان صفحه اصلی شما نمایش داده خواهد شد. بنابراین برای رفع مشکل عنوان صفحه نخست در وردپرس به صفحه ویرایش برگه مورد نظر مراجعه کنید و سپس در باکسی که مربوط به افزونه سئو وردپرس هست، عنوان و متای مربوط به سایت تون رو در این برگه وارد کنید. دقت داشته باشید که با مراجعه به مسیر عنوان‌ها و متاها در تنظیمات افزونه سئو و تغییر بر روی اون همچنان عناوینی که برای برگه انتخاب کردید نمایش داده خواهند شد. بنابراین تنها راه حل رفع این مشکل ویرایش عناوین در صفحه برگه هست.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید تا به راحتی نسبت به قرار دادن برگه به عنوان صفحه اصلی در وردپرس اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
3.7/5 - (69 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۸۶ دیدگاه ها

  1. درود.یه سئوال داشتم و اونم اینکه من چطوری میتونم وقتی سایت روی زبان فارسی هست یه هوم پیچ باشه و وقتی روی زبان انگلیسی میره سایت یه هوم پیچ دیگه با شکل و شمایل دیگه باشه ؟

    1. سلام و وقت بخیر،
      میتونید یک برگه برای زبان انگلیسی ایجاد کنید و بعد از بخش ویژگی‌های برگه یک قالب جدا برای اون که از قبل ایجاد کردید انتخاب کنید تا با شکل و شمایل دلخواه شما نمایش داده شود.
      موفق باشید

  2. سلام من یک سایت فروش فایل edd دارم مشکلم اینه که تمام محصولات را با نوشته معمولی به نمایش گذاشتم یعنی پست تایپ نیس حالا قالب سایتم به خاطر مشکلاتی که داشت و آپدیت جدیدش هنوز نیومده قرار شد که عوض کنم و الان هم یک قالب خریدم ولی مشکلش اینه که فقط پست تایپ ها رو نمایش میده توی صفحه ی اصلی و نوشته ها رو نمایش نمیده میخواستم ببینم راهکاری هست تا بشه درستش کرد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. سلام من لینک اینماد امدم تو برگه کپی کردم و حالا همه جای سایت سمت چپ نمایش میده ولی وقتی کلیک میکنم تا وارد مشخصات سایتم در اینماد بشه اصلا وارد نمیشه

  4. باسلام وخسته نباشی.
    استاد صفحه نخست سایتم قابل تغییر و ویرایش نیست.
    صفحه دیگر درست کردم وطبق آموزش جایگزین کردم نشد.فهرست دیگه درست کردم وجایگزین کردم نشد از طریق تم آپشن هدر را ویرایش کردم نشد.
    نکته جالب اینکه اگه از فهرست وارد صفحه دیگه بشم اطلاعات وتغییرات در هدر اعمال شده.حتی فهرستی درست کردم وآیکون نخست آنرا خانه2 گزاشتم صفحه اول همون قبلیه است ولی پس از وارد شدن در خانه 2صفحه با تغییرات لازم اجرا شده.
    امیدوارم کامل توضیح داده باشم و متوجه شده باشید.چکار باید بکنم؟ممنون

  5. سلام مجدد استاد یک نکته جا انداختم این مشکل زمانی رخ داد که من در پیشخوان وردپرس بودم وازقسمت به وردپرس فارسی خوش آمدید!
    گزینه ویرایش صفحه نخست را انتخاب کردم وتغییرات را انجام دادم که در پیشنمایش اجرا میکرد ولی بعد از بروزرسانی خیر ودیگر قابل تغییر نبود. درضمن دیگه گزینه ویرایش صفحه نخست دربه وردپرس فارسی خوش آمدید! نمایش داده نمی شود

      1. باسلام مجدد
        سایت فروشگاهی دارم میخواستم اطلاعات هدر و بعضی از عکسها رو از صفحه نخست ویرایش کنم از طریق پیشخوان وردپرس و از قسمت به وردپرس خوش آمدید!ویرایش برگه نخست اقدام کردم.هر تغییر که میدم بعد از انتشار تغییرات اعمال نشده.اومدم یک صفحه مشابه ساختم واز طریق آموزش خواستم جایگزین صفحه نخست کنم که باز تغیییر انجام نمی شه.

    1. عالی هستین ممنون از مطالبتون تقریبا نصف بیشتر مشکلاتم رد راه حلش رو تو سایت شماپیدا میکنم تشکر

  6. سلام
    من یه سایت ایجاد کردم
    یه صفحه اصلی ایجاد کردم یعنی یه برگه ولی وقتی روش میزنم یه صفحه سفیذ خالی میاره
    وقتی هم میرم قسمت تنظیمات برگه نخست رو این انتخاب میکنم و نوشته ا رو میدم به برگه دیگه هر کدوم جدا جدا نشون میده
    من میخوام نوشته هام توی همون برگه جدیدیی که ایجاد کردم نوشون بده
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  7. سلام خوب هستید من از طریق این اموزش تغییر دادم ولی هر چی‌کردم وقتی دامنه اصلی رو تایپ میزنی میره به برگه دیگر

  8. سلام. یه سوال داشتم در رابطه با تنظیمات قالب ورد پرس.
    من توی پنل مدیریت در قسمت تنظیمات صفحه که میخوام عکس اسلاید شو را عوض کنم یا عکس دیگه ای هم اضافه کنم ذخیره تغییرات را که میزنم هیچ تغییری توی صفحه اصلیم نمیافته.سایتم را میبندم و دوباره باز میکنم بازم هیچ تغییری نمیکنه
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      بررسی کنید افزونه مشکلی نداشته باشه و صحیح کارمیکنه مثلا میتونید در یه صفحه دیگه اسلایدر یجاد و تستسش کنید. کش مررگر رو بعد از اعمال تغییرات خالی کنید.

  9. سلام
    من برگه ای با ویژوال کامپوزر درست کردم که میخوام جایگزین برگه ختنه بشه.
    به عنوان برگه یکتا اون برگه رو انتخاب می کنم ولی بعد از ذخیره تغییرات، سایتم باز نمیشه و خطای زیر رو میگیرم:
    The page isn’t redirecting properly
    میشه لطفا راهنماییم کنید. هرکاری می کنم درست نمیشه!

    1. سلام و احترام؛
      آدرس دو صفحه که به عنوان هوم پیج انتخاب شدن چی هستن؟

  10. سلام بابت مطالب خوبتون متشکرم
    چطور میتونیم برگه‌ی نوشته‌ها رو طراحی کنیم ؟

  11. سلام وقت بخیر
    من نمیتونم تو سایتم برگه یا نوشته اضافه کنم دلیلش رو هم نمیدونم وقتی میخوام صفحه اضاف کنم میزنه بروز رسانی ناموفق..من سایتم رو هنوز روی گوگل منتشر نکردم .لطفا راهنمایی کنید به شدت نیاز دارم

  12. سلام داخل برگه می خواستم لندیگ پیج کل صفحه را بگیرد ، از قسمت تنظیمات > خواندن >صفحه‌نخست شما نمایش می‌دهد > یک برگه یکتا (از پایین برگزینید) . این مسیر هم فعال کردم اما نشد
    حالا چیکار کنم مشکل از قالبه؟

    1. سلام روزبخیر؛
      مسیری که طی کردید صحیح هستش. بررسی کنید مرورگر کش نشده باشه، صفحه رو درست انتخاب کرده باشید چک کنید نامک صفحه دقیقا همون نامک در مرورگر باشه.

  13. من سایتی دارم که میخوام بروزش کنم ولی خودم اطلاعات چندانی ندارم شما امکانش هست کمک کنید. کارهایی مثل صفحه بندی و اپلود عکس و اغییرات صفحه اول

    1. سلام روزبخیر؛
      در هر بخش هر مشکلی وجود داشت زیر مقالات مربوطه کامنت بگذارید هماکران تحریریه یا سایر دوستان پپاسخ میدن.

  14. سلام سؤالی که دارم اینه که پیشنهاد شما چیه ؟ آیا باید صفحه اصلی سایت آخرین نوشته ها باشند یا یک برگه خاص و اینکه سایت های دیگه مثل همین میزبان فا آخرین نوشته هاشون رو نمایش میدن یا صفحه اصلی انها یک برگه و صفحه مخصوص می باشد. ممنون میشم پاسخ دهید.

    1. سلام روزبخیر؛
      کاملا سلیقگی و به نوع کسب و کارتون بستگی داره مثلا بلاگ یا سایت خبری ماهیتش ایجاب میکنه آخرین نوشته هاشو نمایش بده. البته در بلاگ میزبان فا به دلیل اینکه تمایل داشتیم یکسری موارد به جز آخرین مطالب در صفحه اصلی نمایش داده بشه پس یک برگه طراحی کردیم.

  15. سلام و با تشکر از توضیحات تصویری خوب شما.
    صفحه نخست اینترو دارم. چگونه می توان آن را حذف کرد و مستقیم وارد صفحه اصلی سایت بشه؟
    صفحه تنظیمات هم ندارم.

  16. با عرض سلام خسته نباشید
    من سایت رو با یک قالب روی یک ساب دامین آووردم بالا
    میخواستم سایت رو از ساب دامینی که ساختم انتقال بدم به دامین اصلیم.
    در سی پنل محتویات ساب دامین رو کپی کردم در دامین اصلیم یعنی داخل public_html
    ولی در نوار سرچ، سایت رو که سرچ میکنم اتوماتیک همون ساب دامین رو بالا میاره و هرکار میکنم دامنه اصلیم رو نمیخونه
    میشه راهنمایی بفرمایید چه مشکلی هست

  17. سلام وقت بخیر
    بنده یک برگه ایجاد کردم که میخواهم این برگه به عنوان صفحه نخست باشه،اما در بخش تنظیمات،میخواهم این برگه رو به عنوان برگه یکتا انتخاب کنم،ولی این برگه اصلا اونجا نیستش،چیکار باید بکنم

  18. دستتون درد نکنه . واقعا دو روز فقط دنبال این موضوع بودم . که توی سایت شما پیدا کردم .مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی

  19. سلام
    من در لود شدن صفحه اصلی سایتم روی موبایل مشکل دارم، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید:
    دو برگه خانه دارم که یکی رو به عنوان صفحه اصلی دسکتاپ و دیگری رو به عنوان صفحه اصلی موبایل استفاده میکنم.
    مدتیه که وقتی با گوشی سایت رو باز می کنم برگه دسکتاپ رو لود می کنه.
    نکته جالب اینجاست وقتی یکی از برگه ها رو بروز رسانی می کنم همون برگه، هم در موبایل و هم در دسکتاپ لود میشه.

    1. سلم روزبخیر؛
      قالبتون رو برزورسانی کردید؟ ممکنه تغییراتی در نسخه جدید قالبتون اعمال شده باشه و قدرت تفکیک نسخه موبایل و قالب رو نداشته باشه

  20. با سلام
    بنده با راهکار شما پیش رفتم ولی پیوند یکتا رو در قسمت خواندن ندارم
    ممنون میشم راهنمای بفرمایین

      1. با سلام
        بنده توی همه سایت ها گشتم ولی راهنمایی درمورد انتخاب قالب سکشن به عنوان صفحه اصلی و ورودی سایت وجود نداشت اینکه چطور سکشن روی صفحه ورود سایت (در المنتور )تنظیم بشه رو نمیدونم و ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

        1. سلام روزبخیر؛
          ما در رسانه بلاگ و مجله آیتی دقیقا اینگار رو انجام دادیم.
          میتونید یک برگه رو با صفحه ساز طراحی و به عنوان برگه هوم نمایش بدید سایر صفحات رو بر اساس تنظیمات قالب در معرض نمایش قرار بدید.

      2. من یکی از مقاله های دیگه شما رو خواندم و متوجه اشتباهم شدم ولی اینکه چطوری یک قالب سکشن(المنتور) رو به عنوان صفحه ورودی انتخاب کنم رو متوجه نشدم و واقعیت پیدا نکردم
        سپاس فراوان

  21. میخاستم صفحه اصلی +یکی از صفحات داخلی سایتم به صورت استاتیک طبق کدهای html css , js باشه(بقیه صفحات سایتم داینامیک از قالب بخونه) که من این کد ها را در وردپرس به صورت جداگانه پیاده کردم.اما اینکه میخوام روی این قالب نصب کنم خیلی برام جای سوال هست که چگونه این کار و کنم؟
    برای اینکار به من پلاگین multiple themes رو پیشنهاد دادند اما برای مساله سئو به مشکل میخورم قطعا
    چه راه حلی پیشنهاد میدین؟

  22. سلام وقتتون بخیر
    یه سوآل داشتم اینکه یه قالب خودم طراحی کردمو بردم رو وردپرس الان مشکلم اینه که چطور index.php رو با برگه مورد نظرم تو صفحه نخست،برگه های ایستا تنظیم کنم . یعنی واسه صفحه اول همون index.php رو نمایش بده.
    زمانی که روی برگه نوشته ها هست همون ایندکس رو نشون میده .اما نمیدونم چطور با یه برگه دلخواه خودم تنظیمش کنم که مثلا میزنم روی خانه ایندکسم باز شه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      یه توضیح کلی براتون میدم امیدوارم گویا باشه. شما در قسمت تنظیمات> خواندن اول از همه باید گزینه دوم یعنی “برگه یکتا” رو انتخاب کنید.
      بعد از اون دو تا کشو براتون نمایش داده میشه که به شرح زیر هستن:
      برگه نخست: از این کشو برگه ای که ایجاد کردید و تمایل دارید به عنوان صفحه اصلی سایت نمایش داده بشه انتخاب کنید. این حالت ایستا هست.
      برگه نوشته ها: در این قسمت می تونید مشخص کنید آخرین نوشته های شما به صورت بلاگی در برگه خاصی نمایش داده بشن می تونید هیچ موردی رو انتخاب نکنید.

      بعد از اون برای مورد دوم که فرمودید وقتی روی منو خانه کلیک میکنید برگه مورد نظر شما نمایش داده بشه، در پیشخوان وردپرس به قسمت نمایش> فهرست ها مراجعه کنید.
      در قسمت سمت راست برگه ای که به عنوان برگه اصلی خانه ایجاد کردید رو اد کنید. می تونید در تنظیمات سفارشی سازی های مثل متن درج شده در منو رو هم به دلخواه اعمال کنید. آموزش ساخت فهرست در وردپرس رو هم پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.

  23. سلام
    من یک برگه تو نمایش و بخش فهرست ها و گزینه پیوند دلخواه به وردپرس اضافه کردم ولی نمیتونم به عنوان برگه اصلی یا home page سایت استفاده کنم ایا راهی هست

    1. سلام و احترام؛
      یک برگه جدید ایجاد شده؟ اگر با این روش موفق نشدید در بخش فهرست ها می تونید به صورت یک پیوند سفارشی آدرس برگه مورد نظرتون رو درج کنید و نام دلخواهتون رو برای این منو بنویسید به این صورت در منو درج میشه.
      اما در خصوص مشکلی که مطرح کردید هنگامی که این برگه رو به عنوان برگه اصلی سایت انتخاب میکنید چه پیغامی نمایش داده میشه ؟ چه مشکل یتوی مسیر بوده ؟ ممکنه کمی بیشتر توضیح بدید؟

    1. سلام روزبخیر؛
      در بخش تنظیمات قالب بخشی تحت عنوان فوتر وجود دارد که محتوای ین قسمت رو میتونید سفرشی سازی کنید.

  24. سلام

    چطور میشه در وردپرس وورکامرس عنوان محصول با عنوان تب مرور گر که بالا است فرق کنه

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید با استفاده از افزونه یوآست سئو برای محصول خود یک عنوان سئو انتخاب نمایید. این عنوان دقیقا عنوانی است که در گوگل به کاربران شما نمایش داده می شود.
      موفق و پیروز باشید

  25. سلام و خسته نباشید خدمت شما — من طبق تصویر انجام دادم و درست شد ولی مشکلی که دارد باکس های کنار صفحه حذف نشدند من از تنظیمات المنتور روی تمام عرض قرار داده ام ولی حذف نشدند

    1. سلام و احترام؛
      دو مورد رو حتما بررسی بفرمایید که برگه ای به عنوان صفحه اصلی انتخاب کردید و این برگه تمام عرض است؟ گزینه عدم نمایش سایدبار در حالت فعال قرار دارد؟ مورد دوم کش مرورگر را حذف و مجددا بررسی فرمایید.

  26. سلام وقتتون بخیر
    من قالی سایتم رو از person به فلت سام تغییر دادم…. صفحه ای ک برای صفحه اصلی درست کردم دارای قسمت امتیاز دهی هست!! کلا هر برگی بخوام درست کنم این قسمت امتیاز دادن رو داره..همون ستاره ها….چجوری می تونم اینو بردارم؟ افزونه ای هم به اسم امتیاز دهی ندارم

  27. با عرض سلام و خسته نباشید
    در سایت من چند مجموعه وجود دارد .مجموعه موزیک .مدلینک و بخش خرید کتاب.
    وقتی کتابی در سایت میزارم..وقتی وارد گوگل میشم که سرچ کنم بجای اینکه مستقیم وارد صفحه اون کتاب مورد نظر بشه وارد مجموعه کتابها میشه
    اسم مجموعه کتابهای من (دانلود کتاب )است وقتی دراین مجموعه مثلا کتاب بنام مثلا (راز )را میزارم
    و گوگل سرچ میکنم بجای اینکه نام کتاب بیاد و مستقیم وارد صفحه کتاب راز بشه وارد مجموعه مادر که همون دانلود کتاب هست میشه .لطف کنید من را راهنمایی کنید
    نه

    1. سلام و احترام؛
      اصولا دسته بندی ها ارزش بالاتری دارن و زودتر در نتایج جستجو ظاهر میشن . برای رفع موردی که فرمودید باید روی صفحات مربوط به هر کتاب به صورت جداگانه کار بشه و صفحه هر محصول با کلمات کلیدی غنی و بهینه بشه تا با سرچ همون کلمات کلیدی در نتایج جستجو ظاهر بشن.

  28. سلام وقت بخیر
    یه سوال داشتم. چجوری میتونم محصولات در صفحه اصلی سایت رو تغییر بدیم؟ به صورت پیش فرض یه سری محصول خودش نشون میده ولی میخوام عوضشون کنم.

    1. سلام و احترام؛
      همانطور که در مقاله هم ذکر شد شما دو انتخاب برای نحوه نمایش صفحه اصلی سایت دارید:
      یکی اینکه این صفحه به صورت پویا نمایش داده شود و آخرین مطالب یا محصولات به صورت خودکار در این بخش در معرض نمایش قرار گیرند.
      مورد دوم اینکه صفحه ای به همراه محتوای دلخواه به کمک صفحه ساز یا دموی قالب طراحی نمایید سپس از طریق روشی که در مقاله ذکر شد آن برگه را به عنوان صفحه اصلی سایت انتخاب کنید.

  29. سلام خسته نباشید
    من دقیقا میرم توی بخش تنظیمات بعدش هم خواندن ولی اصلا گزینه ایی وجود نداره که من برگ خودم رو بزارم home page
    الان homepage من اصلا یه چیز دیگس من اصلا نمیدونم چطوری پاکش کنم چطوری عوضش کنم

  30. سلام
    میخواستم بدونم چطور میشه یه صفحه ابتدای ورود به سایت باشه که لینک زبان های مختلف رو بذارم . مثل وبسایت رهبری
    به نظرتون برای یه شرکت تجاری بازرگانی که میخواد در کشور های مختلف بازاریابی کنه چنین صفحه ای ابتدای وبسایت باشه مناسبه ؟ یا دیگه منسوخ شده و خوب نیست ؟
    و سوال آخر اینکه اسم چنین صفحه ای چیه ؟ آیا نمونه ی آماده در نت پیدا میشه ؟
    ممنون

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      بله این مورد امکان پذیر است و کاملا سلیقگی می باشد.
      این صفحات نام خاصی ندارند.

  31. با سلام
    چطور می تونم برگه اول سایتم رو مثل برگه اول
    یعنی یک عکس و تعدادی لینک و …

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      به واسطه صفحه ساز یا امکانات خود وردپرس می توانید در خصوص طراحی برگه ها اقدام کنید در این راستا پیشنهاد می شود راهنمای زیر را مطالعه نمایید:
      آموزش کار با برگه وردپرس

  32. ببخشید اشنباه نوشتم به لینک اضافه میشه. درواقع عنوان این برگه توی مشخصات سایت میاد. یعنی قبل از عنوانی که توی Site Title نوشتم.
    مثلا با این فرمت نوشته میشه: [صفحه ی اول – پایگاه دانش میزبان فا]

  33. سلام .من یه سایت از قبل کار شده را میخوام تغییراتی بدم و خیلی به وورد پرس تسلط ندارم
    میخواستم اگر ممکنه راهنمایی کنید که من به چه صورت میتونم صفحه اول سایتو ویرایش کنم ؟
    و اینکه نفر قبل صفحه اصلی سایت رو معلوم نیست که به چه اسمی ساختن ؟
    قسمت برگه ها چیزی به اسم برگه نخست ،خانه,یا صفحه اول ندارم.

    1. سلام و احترام؛
      ابتدا وارد وردپرس خود شده سپس ادرس سایت را در مرورگر وارد نموده و در نوار ادمین صفحه اصلی سایتتان روی دکمه ویرایش کلیک کنید.
      همچنین مطابق با آموزش می توانید بررسی نمایید که آیا برگه ثابتی برای صفحه اصلی سایت انتخاب شده یا آخرین نوشته ها نمایش داده می شوند.

  34. سلام خسته نباشید من توی سایت میخوام یک بلاک که روی صفحه اصلی قرار داره لینک کنم به یک ادرس
    قسمت ویرایش بلاک رو که میزنم قسمت نشانی اینترنتی ادرسو میذارم ولی وقتی توی سایت اون عکس که لینک گداشتم روش رو مزنمerror404رو میده لطفا راهنمایی میکنید؟

  35. سلام و سپاس از اطلاعات شما
    اگر خودمون با زدن تیک صفحه اصلی رو انتخاب کنیم اون وقت صفحه اصلی ریدایرکت میشه به صفحه ای که ما انتخاب کردیم ..یا هیچ ریدایرکتی اتفاق نمی افته ؟
    ممنونم

  36. توی تنظیمات قسمت عمومی هر برگه رو که به عنوان برگه یکتا قرار میدم با مشکل زیر مواجه میشم.
    به عنوان کاربر جدید ثبت نام یا ورود رو انجام میدم(با استفاده از افزونه دیجیتس و فقط با پیامک) پس از اون وقتی روی اون برگه کلیک میکنم خطای ریدایرکت نشون میده
    the page isn’t redirecting properly wordpress
    یا
    ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
    یعنی فقط اون برگه باعث این خطا میشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  37. سلام
    مطلبی رو که به اشتراک گذاشته بودید، برای من خیلی مفید بود. سپاسگزارم.

    1. سلام و احترام خانم طالبی زاده؛
      خرسندیم که راهنمای انتخاب برگه برای صفحه اصلی سایت در وردپرس برای شما مفید بوده است و باعث افتخار ماست که میزبان فا را به عنوان مرجع اموزشی خود انتخاب کردید.

  38. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    ببخشید من یه سوال فنی داشتم
    من سایتمو با المنتور بالا آوردم و کاملا اوکی هستش
    فقط وقتی دامنه رو سرچ میکنم تا سایت بالا بیاد کنارش یه کد رفرال مانندی اضافه میشه
    اینو چجور میشه حذف کرد؟
    برای مثال: site.ir/?v=2b7125058c67

  39. سلام من یه کشکل دارم که صفحه اصلی سایتم سه بار پشت سر هم تکرار شده…

    1. سلام و احترام؛
      باید کدهای مربوط به صفحه اصلی سایت را بررسی کنید ممکن است این تکرار ساختار سهوا صورت گرفته باشد یا اینکه قطعه کدی منجر به این تکرار شده باشد.

  40. با عرض سلام و وقت بخیر
    من تمامی مراحل ساخت فهرست و انجام دادم اما متاسفانه تو سربرگ نمایش داده نمیشه.بارها ناحیه و دیگر موارد و بررسی کردم اما نتیجه نداره .تو قالب کادنس بالا نمیاد اما قالب های دیگه اکی هستن.راهنمایی بفرمایید ممنوت میشم

  41. سلام در سایت من
    یعنی وقتی وارد تنظیمات و بخش خواندن میشم این گزینه انتخاب دربرگه نخست نمایش داده شود کلا نیست.از جای دیگه میشه انتخاب کرد؟

  42. با سلام من این روش رو که فرمودذید رفتم ولی متاسفانه موقع نمایش دادن سایت صفحه سلام دنیا دیده میشه و صفحه ای که من ساختم دیده نمیشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید مشکل کجاست

    1. سلام و احترام؛
      حتما باید برگه ای که ایجاد کرده اید را از کشوی ‘برگه نخست’ انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *