آموزش های وردپرس

آموزش رفع خطای افزونه وردپرس

افزونه‌های وردپرس یکی از مهم ترین بخش‌های هر سایتی را تشکیل می‌دهند چرا که با استفاده از همین افزونه‌های وردپرس قادر هستید تا انواع قابلیت‌های مد نظر خودتون را به سایت اضافه کنید. با استفاده از توابع وردپرس که در هر به‌روزرسانی ممکنه تا توابع جدیدی برای کار در وردپرس ساخته و معرفی شوند میتونید تا با استفاده کردن از این توابع در افزونه‌ها اقدام به طراحی قابلیت‌هایی در وردپرس کنید و از اونها استفاده کنید که همین موضوع دلیل و مسبب اصلی برای انعطاف پذیری بالا در وردپرس خواهد بود.

اما در مقابل یکی از عمده مشکلاتی که در افزونه‌های وردپرس وجود داره اینه که به دلیل ناسازگاری و تداخل در کدهای برنامه‌نویسی با سایر افزونه‌ها و کدهای قالب وردپرس و یا حتی گاها هسته وردپرس ممکنه تا بعد از نصب و فعال سازی افزونه وردپرس سایت شما دچار مشکل بشه که این مشکلات عمدتا ممکنه در یکی از چند حالت زیر رخ بدهند:

  • عدم نمایش صحیح المان اضافه شده در سایت با استفاده از افزونه نصب شده
  • نمایش کدهای خطا در سایت در صورت فعال بودن دیباگ وردپرس
  • مواجه شدن با صفحه سفید مرگ وردپرس
  • و…

اما این مشکلات در هر سیستم رایگانی به دلیل اینکه هر افزونه توسط یک نویسنده تهیه شده کاملا طبیعی خواهد بود، چرا که هر برنامه‌نویسی با استفاده از روش و سبک خودش اقدام به کد نویسی میکنه و ممکنه تا دو افزونه با هم تداخل داشته باشند و روی یکی از اونها تاثیر بزاره و باعث عدم کارکرد صحیح بشه که برای رفع اون باید نسبت به بررسی کدهای افزونه کنید تا بتونید نسبت به رفع خطای افزونه وردپرس اقدام کنید که در این صورت نیاز به یک متخصص وردپرس خواهید داشت.

آموزش رفع خطای افزونه وردپرس

قبل از هرکاری باید ببینیم که مشکلات موجود در افزونه‌های وردپرس ممکنه تا به چه دلایلی ایجاد شوند، که در زیر لیستی از چند مورد از دلایل اینکه افزونه‌های وردپرس میتوانند تا باعث ایجاد مشکل تو سایت بشن اشاره ای می‌کنم:

  1. استفاده از کدنویسی ضعیف و عدم بهینه بودن در کدنویسی
  2. ناسازگاری افزونه با یک افزونه دیگه و یا قالب سایت
  3. عدم فعال بودن آپشن‌های مورد نیاز در هاست برای کار کردن افزونه

حالا که متوجه شدید دلیل رخ دادن خطا در افزونه‌ها میتونه به چه دلایلی باشه کار برای تشخیص اینکه خطای فعلی سایت شما از کجا شروع شده کمی ساده‌تر خواهد بود.

چگونه افزونه‌ای که ایجاد مشکل کرده را پیدا کنیم؟

خب همونطوری که در ابتدای مقاله اشاره کردم افزونه ها ممکنه که در چند حالت مثل عدم نمایش صحیح محتواشون، نمایش خطا در بخش مربوط به افزونه و یا نمایش صفحه سفید مرگ وردپرس خودشون را نشون بدن که به ترتیب این موارد از حالت بهترین به نوع بدترین هستند و هرچی اگر مورد اخر برای شما اتفاق بیفته کار کمی دشوارتر خواهد شد. پس در اولین اقدام باید محتوایی که قرار افزونه شما در سایت نمایش بده را بررسی کنید و ببینید که کجای کار به اصطلاح میلنگه و مشکل داره و بعد از شناسایی اقدام به برطرف کردن اون کنید. اما برای اینکه سریع تر بتونید تا ریشه مشکل را پیدا کنید سعی کنید همیشه بعد از نصب افزونه و یا قالب وردپرس یکبار دیباگ وردپرس را فعال کنید تا اگر خطایی در سایت و پیشخوان وردپرس هست اونو مشاهده کنید.

آموزش فعال کردن دیباگ وردپرس

دیباگ وردپرس این امکان را به شما میده تا اگر خطایی در هر یک از فایل‌های وردپرس که میتونه شامل فایل هسته اصلی وردپرس، افزونه وردپرس و قالب وردپرس باشه وجود داشته باشه را شناسایی کنید و سریعتر مشکل را برطرف کنید. در برخی مواقع پیش میاد که دیباگ شما غیرفعال است ولی سایت بدون هیچ مشکلی کار میکنه اما بعد از فعال کردنش می‌بینیم که خطاهایی رو بهمون نشون میده ولی در ظاهر مشکلی در سایت نیست.

بنابراین برای فعال کردن دیباگ وردپرس ابتدا وارد هاست خود شده و سپس به مسیر File Manager در هاست خود مراجعه کنید، بعد از اینکه وارد مدیریت فایل هاست شدید به مسیر public_html مراجعه کرده و به دنبال فایلی با عنوان wp-config.php بگردید که در کنار پوشه‌ها و سایر فایل‌های وردپرس قرار دارد.

آموزش رفع خطای افزونه وردپرس

بعد از پیدا کردن فایل در هاست سی پنل روی اون راست کلیک کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید تا به صفحه ویرایش فایل هدایت شوید و در هاست دایرکت ادمین هم بعد از پیدا کردن فایل در مسیر public_html روی گزینه Edit که در مقابل فایل قرار داره کلیک کنید تا اونو ویرایش کنید. بعد از اینکه صفحه ویرایش فایل wp-config.php برای شما باز شد به دنبال کد زیر در اون بگردید و مقدار کد را روی true قرار دهید.

define( 'WP_DEBUG', true );

در صورتی که دیباگ وردپرس غیرفعال باشه مقدار اون روی false قرار خواهد داشت که باید اونو به true تغییر بدهید. اگر هم چنین خطی در فایل wp-config.php وجود نداره می تونید خودتون اونو اضافه کنید. حالا فایل را ذخیره کرده و به صفحه‌ای که خطای مربوط به افزونه براتون وجود داشت مراجعه کنید، در این صورت خواهید دید که مسیر خطا به شما نمایش داده خواهد شد و میگه که دقیقا کدوم خط از کدوم فایل مشکلی داره و میتونید برای رفع اون کد خط مورد نظر را بررسی کرده و مشکل را برطرف کنید.

در نهایت بعد از اینکه مشکلتون را به این روش برطرف کردید مجددا به صفحه ویرایش فایل wp-config.php در هاست مراجعه کرده و حالت دیباگ را غیرفعال کنید. برای این کار کافیه تا مقدار اونو به false تغییر بدهید.

define( 'WP_DEBUG', false );

غیرفعال کردن افزونه وردپرس

اگر به هر دلیلی با استفاده از فعال کردن حالت دیباگ وردپرس موفق به رفع مشکل نشدید میتونید افزونه را غیرفعال کرده و منتظر بمونید تا یک فرد متخصص اقدام به رفع مشکل شما بکنه و یا اینکه از یک افزونه جانبی برای این کار استفاده کنید. بنابراین اگر به پیشخوان وردپرس دسترسی دارید به صفحه افزونه‌ها مراجعه کرده و بر اساس خطایی که در حالت فعال بودن دیباگ وردپرس به شما نشون داد که کدوم افزونه ایجاد مشکل کرده اون افزونه را غیرفعال کنید.

آموزش رفع خطای افزونه وردپرس

اما اگر به پیشخوان وردپرس دسترسی ندارید وارد File Manager هاست شده و سپس به مسیر /public_html/wp-content/plugins/ مراجعه کرده و سپس پوشه افزونه‌ای که باعث ایجاد مشکل شده را به نام دیگه تغییر بدین تا افزونه با استفاده از این روش غیرفعال بشه.

دقت کنید که در این روش حتما یک نسخه کپی از پوشه plugins که در مسیر /public_html/wp-content/ هاست قرار دارد در قالب یک فایل ZIP. به عنوان نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل بتونید به حالت قبل برگردید.

و در نهایت اینکه

مشکلاتی که در سایت به وجود می‌آیند شاید در ظاهر فکر کنیم که از افزونه باشه اما گاها پیش میاد که دلیل اونها از جای دیگه است، حالا درسته که با فعال کردن حالت دیباگ مسیری که به ما نمایش داده شده مربوط به یک فایل از وردپرس هستش اما همونطور که گفتم هر فایل افزونه و هر بخش از قسمت کدنویسی اون میتونه تا با وجود تداخل در فایل دیگه باعث مشکل شده باشد که در این صورت باید ببینید که با کدوم فایل از افزونه، قالب وردپرس و یا حتی فایل htaccess. تداخل پیدا کرده باشه، در برخی موارد هم پیش میاد که مشکل از میزان حافظه php وردپرس خواهد بود که به دلیل کدنویسی افزونه و محدودیت در حافظه php هاست شما این مشکل به وجود اومده، بنابراین قدم اول در رفع هر مشکلی شناسایی دلیل خطا خواهد بود.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به رفع خطای افزونه وردپرس اقدام کنید، اگر در رابطه با این آموزش سوالی برای شما پیش اومده و یا اینکه مشکلی دارید میتونید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4/5 - (22 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۸۹ دیدگاه ها

    1. سلام و روز بخیر، به خاطر قطعی چند روزه تلفن و اختلال در اینترنت نتونستم تا امروز مقاله جدیدی منتشر کنم. از امروز مجددا شروع میشه اگر دست‌های پشت پرده باز کاری دستمون نده 😀

  1. با سلام و عرض ادب
    برای قرار دادن فرم یک خطا ایجاد میشه حین اجرا. ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.
    خطا اینه
    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in E:\xampp\htdocs\wp-content\plugins\persian-gravity-forms\includes\class-multipage-navigation.php on line 24

    1. سلام، در رابطه با این مورد باید سایت شما توسط یک متخصص بررسی بشه تا مشخص شه مشکل از کجاست. به این شکل نمیشه نظر دقیقی داد و تغییر دادن هم میتونه وضعیت را بدتر بکنه. با یک کدنویس در ارتباط باشید.

  2. سلام
    خسته نباشید
    یه مشکلی برام پیش اومده
    من قالبم رو خودم با html و css و jquery طراحی کردم
    یه مشکلی که دارم اینه که هیچکدوم از افزونه های وردپرس (مثلا افزونه اسلایدر) روی قالبم کار نمیکنن.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام و وقت بخیر، لطفا با یک طراح و کدنویس در ارتباط باشید تا راهنماییتون کنن. احتمالا مشکل از توابع هست. متاسفانه آشنایی با کدنویسی ندارم که بتونم راهنماییتون کنم.
      موفق باشید 🙂

      1. دوست عزیز سلام
        دلیل مشکل رو پیدا کردم. من از فایل wow برای افکت دادن به عناصر سایتم استفاده میکردم. اون با افزونه اسلایدر تداخل داشت. غیر فعالش کردم و اسلایدرم درست شد.
        بازم از راهنماییتون ممنونم

  3. خیلی ممنون از مطلب بسیار عالیتون
    زمانی که اکثر قسمتها ارور دارن افزونه ای وجود داره که افزونه با قالب سازگار کنه؟

  4. سلام

    من یک افزونه هست که روی لوکال هاست به خوبی کار میکنه ولی زمانی که اونرو میارم رو سرور اصلی کار نمیکنه. این افزونه یک جدول دارای select هست که اون بخش select کار نمیکنه روس سرور اصلی. چکار کنم درست شه؟؟

    با تشکر

    1. سلام، این مورد بخاطر اختلال با افزونه‌های دیگه یا قالب به وجود میاد. با ابزار inspect element بخش select افزونه رو یه تغییراتی بدین که قابل انتخاب بشه مشکلتون حل میشه.

  5. سلام من از افزونه gogle xml sitmap استفاده میکنم اما بعد از ثبت نقشه سایت تو وردپرس ارور There was a problem while
    notifying bingچطور میتونم برطرف کنم ممنون میشم راهنمایط کنید

  6. سلام،‌لطفا اگر میشه کمکم کنید خیلی مهمه…
    من تازه وردپرس نصب کردم و مراحلشم درست انجام دادم و آخرین نسخس.. حالا توی صفحه ورود اطلاعاتمو میزنم و بعد این صحفه میاد :

    1. سلام و احترام؛
      نیم سرورهای هاست رو روی دامنه ست کنید. بعد از ست و نشر سایت وردپرسیتون در دسترس قرار می گیره.

  7. سلام وقت به خیر
    من میخوام فونت نوشتاری وردپرس رو تغییر بدم. فونت بی نازنین رو دانلود میکنم و با فرمت های مختلف woff و ttf نصب میکنم، اما نتیجه ای نمیگیرم و با این خطا مواجه میشم: PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature
    میتونید راهنمایی کنید؟ ممنون

    1. با سلام دوست عزیز
      به طور کلی این خطا در 3 حالت کلی نمایش داده می شود:
      1. فایل مورد نظر به درستی فشرده نشده است.
      2. سرور میزبان وردپرس شما فضای کافی لازم برای unzip کردن و آپلود محتوای فایل را دارا نمی باشد.
      3. خطا به افزونه یا اسکیریپت های وب سایت شما مربوط می شود.
      این امکان وجود دارد که فایلی که دانلود کرده اید به هر دلیل خراب باشد به همین دلیل بهتر است در ابتدا فایل را دوباره دانلود و آپلود نمایید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، باید مواردی که عنوان شد را نیز به شکلی دقیق بررسی نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  8. با سلام ساست ما برای ورد به ص بارگذاری با این مشکل مواجه شده و اجازه ورود نمی دهد اگر از دوستان کسی اطلاع دارد بنده را راهنمایی کنید.
    You must log in to access the admin area

  9. سلام
    مشکل سایت بخاطر افزونه گراویتی هست و صفحاتی که در اون از فرم استفاده کردم
    آیکون های منو و نوار ابزار مدیریت لود نمیشن

  10. واقعا عالی
    من همزمام چند تا افزونه را آپ کرده بودم نمیدونستم کگدوم مشکل ساز شده با آموزش شما راحت مشخص شد و مشکل رفع شد

  11. سلام
    این امکان وجود داره که خود به خود وردپرس از هاست بپره؟
    و اگر شد چیکار باید کرد ؟

    1. سلام روزتون بخیر؛
      به صورت عادی خیر چنین چیزی امکان نداره اما ممکنه هاستتون رو ریست یا دایرکتوری ها رو به اشتباه پاک کرده باشید.
      میتونید از داخل cPanel هاستتون بخش empty trash رو چک کنید که آیا دیتایی برای بازیافت وجود داره یا نه.
      در صورتی که هیچ اطلاعاتی برای بازیافت وجود نداشت می تونید بکاپ سایتتون رو ریستور کنید.
      همچنین اگر که اطلاعات خاصی نداشتید می تونید وردپرس رو مجددا نصب کنید.

      1. ممنون از راهنمایی شما این مشکل از هاستینگ هست 12سایتم فایل های وردپرسش پاک شده و فقط دیتابیس مونده و جالب اینکه هاستینگی که باهاش کار می کنم بکاپ رو ارائه نمی ده فقط میگه صبور باشید مشکل حل میشه سه روز گذشته سایتها اکثرا بالای دوسال قدمت داشت

        1. خواهش میکنم. این امکان رو هم دارید از دیتابیستون یک بکاپ تهیه کنید و در صورتی که نتونستید وب سایت و فایل ها رو ریستور کنید حداقل به بخشی از اطلاعات دسترسی داشته باشید.
          بکاپ گیری مورد خیلی خیلی مهمیه واقعا.

          1. سلام وقتتون بخیر
            من وردپرس رو روی هاست مجازی نصب کردم اما زمانی که روی گزینه افزودن نوشتار میزنم بهم ارور میده،ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. سلام وقت بخیر،
      اگر ممکن هست ارور کاملی که دریافت کردید یا تصویر ارور رو برای ما ارسال کنید تا راهنمایی دقیق تری ارائه بشه.

  12. سلام خسته نباشید یک سوال داشتم : این که می تونین کمکم کنید که این مشکلش چیست
    Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in D:\wamp64\www\***\wp-includes\class.wp-scripts.php on line 454
    دارم سعی می کنم که بفهم که مشکلش چیست اگر می تونین با متخصص صحبت کنین به من بگین مشتاقانه منتظر جوابتون هستم
    در ضمن ممنونم از سایت عالی و خوبی که در اختیار افرادی مثل ما گذاشتین

    1. با سلام دوست عزیز
      این خطا به دلیل وجود تداخل میان افزونه و قالب رخ داده است. در همین راستا شما می توانید افزونه فوق را حذف کرده یا اینکه مسیری که عنوان شده است را دنبال کرده و سپس به دنبال کد زیر گشته و آن را حذف نمایید. پس از آن این احتمال وجود دارد که مشکل مرتفع شود.
      $l10n[ $key ] = html_entity_decode( (string) $value, ENT_QUOTES, ‘UTF-8’ );
      موفق و پیروز باشید

  13. سلام وقت بخیر
    مشکل فاتال ارور با روشی که گفتید رفع شد.سوال من اینه که چطور دوباره پلاگین ووکامرس رو اضافه کنم که دوباره مشکلی پیش نیاد؟

  14. سلام
    من چند مدتیه که وقتی وارد پیشخوان سایتم میشم منو به عنوان مدیر سایت نمیشناسه و اجازه نمیده افزونه ای رو نصب یا حذف کنم یا اینکه وقتی نسخه جدیدی از وردپرس میاد بالای پیشخوان مینویسه نسخه جدید وردپرس در دسترس است لطفا مدیر سایت را با خبر کنید
    الآن بجز من کسی کاربر سایت نیست

    1. با سلام دوست عزیز
      شما می توانید از طریق بخش phpmyadmin و منو wp-user دیتابیس خود اقدام به ایجاد یک یوزر ادمین نمایید. در نظر داشته باشید که user_pass باید در حالت MD5 باشد.
      موفق و پیروز باشید
      تعریف یوزر ادمین

  15. سلام
    عرض ادب و احترام
    عذر میخوام بنده افزونه ویژوال کامپوزر رو به نسخه جدید آپدیت کردم اما یکی از افزونه های قالب از کار افتاد و تو مخزن قالب به عنوان افزونه منسوخ شناسایی میشه چطور میشه با ویژوال کامپوزر جدید هماهنگش کرد.
    افزونه منوی درختیه که توسط یکی از دوستان که الان بهش دسترسی ندارم شخصی سازی شده بود.
    ممنون میشم بتونید کمکم کنید.

    1. سلام روز بخیر؛
      افزونه های درختی مختلفی منتشر شده.اسم افزونه مربوطه چی بوده؟
      ایا تابع یکساانی داخل قالب و افزونه مشاهده کردید یا تداخلی پیش اومده تا این لحظه؟

  16. Warning: Use of undefined constant EDD_PLUGIN_FILE – assumed ‘EDD_PLUGIN_FILE’ (this will throw an Error in a future version of PHP) in C:\xampp\htdocs\wp-content\plugins\Fonts\font-uploader.php on line 59

    مشکل از کجاست ؟؟

    1. با سلام دوست عزیز
      این مورد به دلیل عدم شناخت توابع است و در همین راستا شما باید نسخه php را تغییر داده یا تابع مورد نظر را به نسخه php مورد نظر تغییر دهید. در همین راستا می توانید مقاله آموزش تغییر ورژن php در سی پنل را مطالعه نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  17. سلام وقتتون به خیر
    بنده توی افزونه Tutor LMS pro وقتی توی یک درسش کد ای فریم یک ویدئو را میزارم و درس را آپدیت میکنم به جای ویدئوی فیلم خود کد ای فریم را نمایش میده!؟

  18. سلام.توی پیشخوان،روی افزونه ها که کلیک میکنم سه گزینه:افزونه های نصب شده-افزودن-ویرایشگر افزونه. نمیان.،اصلأ نیستن.باید چیکار کنم.لطفأ راهنمایی بفرمایید.

  19. سلام
    من چند مدتیه که وقتی وارد پیشخوان سایتم میشم منو به عنوان مدیر سایت نمیشناسه و اجازه نمیده افزونه ای رو نصب یا حذف کنم یا اینکه وقتی نسخه جدیدی از وردپرس میاد بالای پیشخوان مینویسه نسخه جدید وردپرس در دسترس است لطفا مدیر سایت را با خبر کنید
    الآن بجز من کسی کاربر سایت نیست
    لطفا کمک کنید

    1. سلام روز بخیرغ
      سطح دسترسی هاتون و نقش کاربری که باهاش به وردپرس لاگین می کنید چی هست؟

        1. با سلام دوست عزیز
          اگر امکان تعریف کاربر جدید از طریق وردپرس را دارید می توانید یک کاربر جدید با دسترسی مدیر کل ایجاد نمایید. اما اگر این قسمت نیز برای شما محدود شده است لازم است که از طریق پنل مدیریتی هاست خود و بخش phpmyadmin یک admin جدید را تعریف کنید. برای تعریف کاربر ازین طریق باید وارد wp-user شده و روی گزینه insert کلیک کنید تا فرآیند تعریف کاربر جدید را آغاز نمایید. سپس با استفاده از آن به راحتی وارد پیشخوان وردپرس خود شوید.
          موفق و پیروز شوید

  20. سلام وقتتون بخیر طبق آموزش پیش رفتم و جدی ترین مشکل برای لود طولانی بنده این بود که نمیدونم چیه و چیکارش کنم !
    cmb2_admin_init
    theme_register_theme_options_metabox
    product_meta_boxes
    Debug_Bar_Slow_Actions::time_stop

  21. سلام من افزونه المنتور وردپرس رو نصب میکنم و با موفقیت اجرا میشه اما وقتی میخوام صفحه رو ویرایش کنم نمیتونم با ابزار های المنتور مثل اضافه کردن عکس یا … کار کنم.

    1. سلام روزبخیر؛
      این افزونه یک مقدار سنگین هست.
      موقع کار باهاش چه مشکلی رخ میده؟
      با هنگی یا صفحه سفید مواجه میشید؟
      افزونه رو از منبع معتبر تهیه کردید؟

  22. وقتی میخوام مثلا متن اضافه کنم نمیشه
    خیر هیچ هنگی نمیکنه
    بله از سایت خودش

    1. وقت بخیر؛
      عوامل متعددی رو باید چک کنید.
      اینکه آیا هاست شما میزان منابع پردازشی لازم برای اجرای وردپرس و افزونه های سنگین رو داره؟
      آیا تداخلی بین افزونه های شما رخ داده یا خیر؟
      اینکه دقیقا چه مواردی مشاهده میشه خطا دریافت میشه یا اینکه چه روندی موجب اختلال در محتواگذاری شده…

  23. با سلام و روز بخیر
    من افزونه ووکامرس رو نصب داشتم. خواستم به روزرسانی کنم اما دیگه کار نکرد. حالا هم چه از طریق نصب در افزونه های موجود وردپرس و چه از طریق آپلود فایل زیپ، این خطا رو به من نشون میده:
    نمی‌توان پرونده را کپی کرد. woocommerce/i18n/languages/woocommerce.pot
    این خطا رو هم به تازگی نشون میده:
    نمی‌توان پرونده را کپی کرد. woocommerce/includes/legacy/class-wc-legacy-customer.php
    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر
    روزخوش

    1. با سلام دوست عزیز
      این موردی است که در به روز رسانی ها ووکامرس گزارش شده است که طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر توسط این تیم مرتفع شده است. نکته ای که لازم است در نظر داشته باشید این است که افزونه ووکامرس مورد نظر خود را مسقیما از مخزن وردپرس تهیه نمایید و از نسخه های موجود در وب سایت های دیگر استفاده نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  24. سلام من افزونه دیباگ رو نصب کردم این خطا برام میاد باید به چه صورت درستش کنم و این خطا مربوط به چی هست؟
    Notice: تابع register_rest_route به طورنادرست فراخوانی شد. تعریف مسیر REST API برای yoast/v1/get_head فاقد آرگومان ضروری permission_callback است. برای مسیر REST API که برای عمومی بودن در نظر گرفته شده‌اند، از __return_true به عنوان فراخوان دسترسی استفاده کنید. لطفاً برای اطلاعات بیشتر، اشکال زدایی در وردپرس را مشاهده کنید. (این پیام در نگارش 5.5.0 افزوده شده است.) in /home/cp42211/public_html/wp-includes/functions.php on line 5225

  25. سلام وقت بخیر
    من افزونه ی Flash Video Downloader نصب کرده بودم تا امروز هم کار میکرد تا اینکه خواستم ازش برای دانلود از اپارات استفاده کنم. بعد از اون برام غیر فعال شد. چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید؟

  26. سلام وقت بخیر. چند روز پیش دیدم چندتا از افزونه های سایت شروع کردن به حذف شدن کاملا خود به خود. دوباره نصبشون کردم، تا فرداش دیدم اینبار چند افزونه دیگه نیستن! مثلا افزونه ریدایرکشن که داشتم دیگه نیست و دوباره که نصب کردم تمام انتقال ها بالا نیومد دیگه.
    از اون بدتر اما اینه که دیدم از نوشته ها هم چندتاشون نیست! راهی هست همه چیزو برگردونم به چند روز پیش؟ خودکار بک آپ میگیره وردپرس؟دلیل این اتفاق چیه اصلا؟
    خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      بررسی کنید در قسمت کاربران چه یوزرهایی تعریف شده؟
      ک کنید شخص غیر مجازی به سایت شما دسترسی نداشته باشه.
      به صورت خودکار اگر تعریف نکرده باشید بکاپ گیری صورت نمی گیره. می تونید از سمت هاستینگ میزبانتون جویا بشید که تاریخ آخرین بکاپ موجود از سایتتون رو بررسی کنن.

  27. سلام وقت بخیر . من هنگام نصب افزونه brandstore وقتی روی import complete site کلیک میکنم دانلود نمیشه و import failed میاد. اما import home template رو به راحتی دانلود میکنم. آیا میدونید چرا دانلود نمیشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      brandstore قالب هستش تا جایی که اطلاع دارم. باید بررسی کنید فایل مربوطه مشکلی از لحاظ ساختاری و فرمت نداشته باشه.

  28. سلام وقت بخیر من افزونه ووکامرس رو در لوکال مبخوام نصب کنم اما پیغام ارور میده ک بروزرسانی متوقف شد خواهشا راهنمایی کنید

  29. سلام وقت بخیر
    من یه مشکلی تو سایتم دارم که هرچی اسلایدر میزارم بعد از لود کامل سایت اونم با تاخیر 7 یا 8 ثانیه ای لود میشه!
    سایتم هستش قالبش ودمارت و اسلایدر هم لایر اسلایدر هست ولی نمیدونم چرا اینجوری میشه با یکی مشورت کردم گفت احتمال داره از کد های قالب باشه که باعث شده تا اسلایدرت بعد از فوت لود بشه!
    اگه راهنماییم بکنین واقعا ممنون میشم.

    1. سلام و احترام؛
      هم قالب هم اسلایدرتون کمی سنگین هستن و وبسایتتون کامل باید بهینه سازی بشه.
      در جیتی متریکس بررسی بفرمایید که چه المان هایی در چه بازه های زمانی لود میشن.
      بزرگ ترین محتوای صفحه چی هست.
      اولین المانی که بارگذاری میشه چیه.
      درخواست ها رو کامل بررسی کنید و در صورت امکان بهینه سازی انجام بشه.

  30. با سلام خدمت شما و تبریک سال نو، بنده افزونه digits رو نصب کردم والان خطا میده و نمیدونم مشکل از کجاست؟

    1. سلام و احترام؛
      سپاس از لطف و محبت شما دوست عزیز… ما هم سال خوب و پر نشاطی را برای شما آرزومندیم.
      در این خصوص می بایست متن خطا را برای پشتیبانی مجموعه ای که از آن افزونه را خریداری نموده اید ارسال بفرمایید تا بررسی بشه.

  31. سلام خدمت تیم میزبان فـــــا
    وقتی میخوام سایت رو لاگین کنم با این خطا مواجه میشم در صورتی که هم نام کاربری و هم رمز عبور درست وارد میشه.

    1. سلام و احترام؛
      متاسفانه متن خطای دریافتی برای ما ارسال نشده است….

  32. ممنون از اینکه پاسخگوی سریعی هستید. ولی من نمی تونم سایتم رو لاگین کنم و ورود کنم به پنل مدیریت . الان دسترسی ندارم به سایت . منظورم رو تونستم برسونم؟

    1. سلا و احترام؛
      بله اما از طریق هاست می تونید در راستای موارد گفته شده اقدام کنید…
      ویرایش فایل htaccess.
      ایجاد فایل php.ini
      ویرایش فایل function.php

  33. با سلام
    یه مشکلی برام پیش اومده
    یه مطلبی رو در وبلاگ سایتم قبلاً ارسال کرده بودم و مشکلی نداشت بعد از چند روز در حال ویرایش کردن بودم که بصورت اتفاقی لینک enable zion builder را که در قسمت بالای صفحه هست رو زدم
    بعد از انتخاب این گزینه مطلب در پیشخوان وردپرس نشون میده و منشر شده هست اما در سایت صفحه خالی میباشد و هیچ مطلبی نمایش داده نمیشه
    لطفاً راهنمایی کنید چطوری باید درستش کنم

  34. سلام
    لطفا بفرمایید دلیل ایراد زیر چه می تواند باشد؟

    یک مشکل در مراحل نصب RadiantThemes Custom Admin Login اتفاق افتاد: دریافت انجام نشد.
    cURL error 56: Recv failure: Connection reset by peer.

    1. با سلام دوست عزیز
      این خطا زمانی نمایش داده می شود که زمان اجرای درخواست ارسال شده به سمت سرور به دلیل تنظیمات اعمال شده در سرور طولانی می شود. پیشنهاد می شود برای بررسی دقیق تر این موضوع با پشتیبانی هاستینگ خود در ارتباط باشید.
      موفق و پیروز باشید

  35. سلام میشه منو راهنمایی کنید؟
    با این ارور مواجعه شدم.

    Parse error: syntax error, unexpected ‘,’ in C:\xampp\htdocs\wp\wp-content\plugins\cf7-to-api-basic-auth\contact-form-7-api.php on line 44

    Notice: تابع is_embed به طورنادرست فراخوانی شد. دستورات شرطی قبل از اجرای کوئری اصلی کار نمی‌کنند و همیشه مقدار false را برمی‌گردانند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر، اشکال زدایی در وردپرس را مشاهده کنید. (این پیام در نگارش 3.1.0 افزوده شده است.) in C:\xampp\htdocs\wp\wp-includes\functions.php on line 5535

    Notice: تابع is_search به طورنادرست فراخوانی شد. دستورات شرطی قبل از اجرای کوئری اصلی کار نمی‌کنند و همیشه مقدار false را برمی‌گردانند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر، اشکال زدایی در وردپرس را مشاهده کنید. (این پیام در نگارش 3.1.0 افزوده شده است.) in C:\xampp\htdocs\wp\wp-includes\functions.php on line 5535
    یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

    دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.

  36. سلام بنده افزونه سئو یواست پرمیوم رو در وردپرس نصب میکنم به محض اینکه گزینه فعال زدن رو میزنم سایت از دسترس خارج میشه و ارورhttp ERORR 500 رو میزنه چکار کنم زمانی که این افزونه رو نصب میکنم از دسترس خارج نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید

  37. سلام
    من یه سایت رو آپلود کردم. ولی برای دومین بار cpanel سایتم بسته میشه و خود سایت هم لود نمیشه و پیغام This page isn’t working رو میده. با پشتیبانی تماس گرفتم میگن که احتمالا افزونه ای نصب شده که باعث میشه که cpanel بسته بشه.
    توی حالت لوکال هاست سایت بدون هیچ مشکلی لود میشه!

    من از کجا میتونم بدونم که اشکال از کدوم افزونه ست؟

    1. سلام و احترام؛
      چنانچه افزونه الوده ای داشته باشید هاستینگ می تواند مسیر مربوطه را به شما اعلام کند….

  38. سلام من افزونه المنتور و ووکامرس را نصب کردم وقتی رفتم به طراحی تک محصول المان های ان قسمت کار نمی کنه و عکس خود المان را میاره مثل المان سبد خرید وغیره هر کدو مرا هم دوباره نصب کردم ولی جواب نداد المنتور را دانلود کردم ووکامرس را هم ازخود وردپرس
    نصب کردم ولی جواب نداد به من کمک کنید مرسی

    1. سلام و احترام؛
      ایا افزونه را از منابع معتبر دانلود و نصب کرده اید؟

  39. با سلام. در بخش سلامت وردپرس، نوشته عدم امکان نوشتن در افزونه
    و افزونه ها بالا نمیاد و همچنین هنگام نصب افزونه، می نویسد نمی توان پوشه جدید ایجاد کرد و نصب نمی شود‌
    عدد سطح دسترسی رو هم چک کردم و درست بود.

    1. سلام و احترام؛
      با چه سطح دسترسی (چه نوع کاربری) وارد وردپرس شده اید؟
      پرمیشن پوشه پلاگین ها چه عددی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *