آموزش های وردپرس

رفع ارور این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند در وردپرس

مشکل فنی در وردپرس

این روزها در نسخه جدید وردپرس یعنی نسخه 5.2 به بعد، اعلان شایعی را تحت عنوان این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند یا سایت با مشکلات فنی دچار شده است روبرو می شویم که در نسخه انگلیسی وردپرس به صورت The site is experiencing technical difficulties نمایش داده می شود. اصولا این اعلان بعد از گذشت 5 دقیقه رفع خواهد شد اما اگر همچنان با اعلان مشکل فنی در وردپرس مواجه هستید می بایست مراحلی که در این مقاله ذکر می گردد را بررسی نموده یکی از این ترفندها مشکل فنی سایت شما را رفع خواهد کرد. تکنیک هایی معرفی شده در این مقاله می توانند ارورهایی چون موارد زیر را به سادگی رفع کنند:

  • یک خطای مهم در وب سایت شما رخ داده است. دربارهٔ اشکال‌زدایی در وردپرس بیشتر بدانید.
  • ارور سایت به مشکلات فنی دچار شده است.
  • The site is experiencing technical difficulties
  شایان ذکر است در صورتی که اعلان خطای مهم در وب سایت شما رخ داده است. دربارهٔ اشکال‌زدایی در وردپرس بیشتر بدانید لطفاً صندوق ایمیل مدیر سایت را برای دستورالعمل بررسی کنیدرا مشاهده نمودید ابتدا ایمیل متصل به وردپرس خود را بررسی نمایید در صورت دریافت ایمیل از سمت WORDPRESS طبق آن عمل نموده در غیر اینصورت نسبت به فعال سازی قابلیت WP debug وردپرس اقدام کنید که در همین مقاله تشریح شده است. در صورت پابرجا بودن مشکل سایر تکنیک های مذکور در این مقاله نیز بررسی نمایید.

چگونه ارور سایت به مشکلات فنی دچار شده است را رفع کنیم؟

در واقع می توان گفت این اعلان مشابه همان ارور 500 در نسخه های قدیمی تر وردپرس است. البته دقت داشته باشید که در نسخه 5.2 به بعد وردپرس قابلیتی داخلی به سیستم اضافه شده که اختلالات این چنینی را تشخیص و در جهت رفع آن ایمیلی برای مدیریت سایت ارسال می گردد. پس قبل از هر کاری بهتر است ایمیل خود را بررسی نمایید و راهنمای ارسالی را مطالعه کنید.

 این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند در وردپرس

سوالات متداول در خصوص رفع مشکلات فنی سایت

  • چرا اعلان سایت به مشکلات فنی دچار شده است به یکباره در سایت نمایش داده می شود؟
    نمایش این اعلان دلایل متفاوتی دارد اما به صورت کلی می توان گفت تغییرات در کدنویسی، پیکربندی ها، افزونه و تغییرات قالب و موارد این چنینی موجب نمایش مشکلات فنی می شوند یعنی وردپرس حین تغییرات با این مورد مواجه شده. پس برای رفع این اعلان باید موضوع را در یکی از این موارد ریشه یابی نمود.
  • چطور مشکل فنی را رفع کنیم؟
    در اولین گام بررسی می کنیم که چه موردی موجب بروز خطا شده است. سپس در جهت رفع آن اقدام می نماییم.
  • من به بخش wp-admin وردپرس دسترسی ندارم چکاری باید انجام دهم؟
    از طریق cPanel یا سرویس FTP مانند FileZilla می توانید به دایرکتوری های مختلف دسترسی پیدا کنید سپس تغییرات لازم را اعمال کنید. این مورد در ادامه به طور مفصل بررسی خواهد شد. 

دلیل بروز اعلان مشکلات فنی وردپرس چیست؟

برای ریشه یابی مساله می توانید سوالاتی مشابه موارد زیر لیست نموده به آن ها پاسخ دهید تا سریع تر دلیل بروز مشکل را بیابید.

  • به تازگی افزونه ای را نصب، حذف یا غیر فعال نموده اید؟
  • قالب جدیدی نصب و راه اندازی شده است؟
  • تغییر خاصی در کد نویسی ایجاد شده است؟
  • از طریق سرویس FTP موردی آپلود یا بروز شده است؟
  • و…

به عنوان مثال اگر تشخیص دادید آخرین بار قبل از نمایش ارور تغییراتی در افزونه ها داشته اید می توانید وضعیت افزونه های فعال سایت را بررسی نمایید. دلالیل متعددی برای نمایش اعلان سایت با مشکلات فنی دچار شده است وجود دارد. از جمله شایع ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چه اقداماتی در جهت رفع ارور مشکلات فنی وردپرس انجام دهیم؟

  • قبل از هرکاری ایمیل متصل به وردپرس خود را بررسی نمایید. (ممکن است راهنمای رفع مشکل برای شما ارسال شده باشد.)
  • فعال سازی قابلیت WP debug وردپرس
  • رفع مشکلات محدودیت حافظه PHP
  • بررسی قالب و افزونه های سایت
  • بروزبودن نسخه PHP هاست

فعال سازی قابلیت WP debug وردپرس

اولین گام برای رفع اعلان این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند یا یک خطای مهم در وب سایت شما رخ داده است. دربارهٔ اشکال‌زدایی در وردپرس بیشتر بدانید ، فعال کردن حالت خطایابی یا دیباگ وردپرس است. برای این مورد می توانید آموزش کار با دیباگ وردپرس و نحوه فعال سازی دیباگ وردپرس را مطالعه و سپس اقدام نمایید. بعد از اینکه حالت دیباگ وردپرس را فعال نمودید مجددا وب سایت خود را رفرش کنید و بررسی نمایید که آیا اعلان رفع شده یا خیر. در صورتی که از این طریق متوجه نشدید عامل بروز ارور سایت با مشکلات فنی دچار شده است چیست، سایر روش های پیشنهادی را بررسی کنید.

//Turn on Debug Mode.
define('WP_DEBUG', true);

با فعال کردن حالت خطایابی، وردپرس سعی بر ارائه جزئیات بیشتر دارد و از همین طریق تا حدی می توان ریشه مشکل را بررسی نمود. گاهی اوغات خراب بودن پرونده ها یا نصب های ناقص موجب بروز مشکل می شوند که از طریق حالت دیباگ می توان گزارشی از جزئیات مشکل به دست آورد.

رفع مشکلات محدودیت حافظه PHP

در اولین گام میزان حافظه PHP سایت خود را بررسی نمایید که حداقل 256M تنظیم شده باشد. کمبود حافظه PHP می تواند یکی از دلایل بروز خطای مشکلات فنی وردپرس باشد. پس نسبت به افزایش محدودیت حافظه php در وردپرس اقدام می کنیم. در این روش می بایست فایل پیکربندی سایت خود را ویرایش و سپس مقدار php_value_limit را تغییر دهید. سه روش برای افزایش حافظه PHP وجود دارد. به دلخواه  از طریق یکی اقدام نمایید.

افزایش حافظه PHP از طریق فایل htaccess.

می توانید از آموزش  افزایش محدودیت حافظه php در وردپرس نیز کمک بگیرید.

  1. فایل .htaccess موجود در دایرکتوری روت هاست خود را باز نمایید.
  2. روی آن راست کلیک نمود گزینه Edit را انتخاب کنید سپس کد زیر را به آن بیفزایید.
php_value memory_limit 256M

افزایش حافظه PHP از طریق فایل wp-config.php

فایل wp-config.php نیز دقیقا در دایرکتوری روت یا همان مسیر نصب وردپرس قرار دارد.

  1. فایل wp-config.php را بیابید.
  2. آن را برای ویرایش باز کنید.
  3. خط /* That’s all, stop editing! Happy blogging. */ را درون فایل بیابید. دقیقا قبل از این خط، کد زیر را درج کنید.
define('WP_MEMORY_LIMIT', '256M');

افزایش سقف حافظه PHP از طریق php.ini

برخی از هاستینگ ها اجازه ویرایش فایل php.ini را به کاربران خود می دهند.

  1. برای افزایش سقف حافظه به مسیر نصب وردپرس مراجعه نمایید.
  2. فایل php.ini را بیابید و قطعه کد زیر را در آن درج کنید.
memory_limit = 256M;

بررسی تداخل افزونه ها

در برخی مواقع ممکن است آخرین تغییرات اعمال شده روی افزونه های موجب بروز اعلان سایت به مشکلات فنی دچار شده است گردد. در چنین مواقعی باید وضعیت کلی افزونه ها بررسی گردد. اما سوال اینجاست که ما به wp-admin سایت خود دسترسی نداریم پس چطور وارد وردپرس شده و افزونه ها را چک کنیم؟

  1. در چنین مواقعی می بایست از طریق سرویس FTP یا سی پنل به دایرکتوری public_html مراجعه کنید.
  2. به دنبال دایرکتوری  wp-content بگردید سپس درون آن پوشه PLUGINS را بیابید.
  3. نام این دایرکتوری را به چیزی غیر از عبارت Plugins تغییر دهید. (به عنوان مثال my-plugins)
  4. مجددا به وب سایت خود مراجعه نموده و وضعیت اعلان را چک کنید.

 بیشتر بدانید: به کمک آموزش نحوه اتصال اکانت ftp سی پنل به نرم افزار filezilla یا نحوه ایجاد اکانت ftp توسط ابزار ftp accounts در سی پنل می توانید اقدام نمایید.

رفع مشکل تداخل افزونه های وردپرس

پیشنهاد میکنیم در صورت امکان افزونه ای که باعث بروز مشکل شده را با افزونه دیگری جایگزین نمایید.

در صورتی که ارور مربوطه نمایش داده نشد، یکی از افزونه های سایت وردپرسی شما موجب بروز مشکل شده است. بنابراین در مرحله دوم می بایست  افزونه ها را یک به یک فعال نموده و پس از فعال سازی هر کدام وضعیت سایت را چک نمایید تا در نهایت به افزونه خرابکار برسید!

بررسی وضعیت قالب وردپرس

در گام بعدی می بایست قالب وردپرستان را نیز همانند روش قبلی بررسی نمایید.

  • برای این منظور مجددا از طریق FTP یا از طریق cPanel به دایرکتوری public_html مراجعه نمایید.
  • دایرکتوری wp-content و سپس دایرکتوری themes را بیابید.
  • دایرکتوری قالب فعلی فعال را بیابید و نام آن را تغییر دهید.

حالا به وب سایت خود مراجعه نمایید و وضعیت آن را بررسی کنید. در صورتی که اعلان مشکل فنی در وردپرس نمایش داده نشد، بدین معناست که قالب موجب بروز مشکل شده است. اگر همچنان مشکل پابرجا بود روش های بعدی را نیز امتحان کنید.

تغییر ورژن PHP هاست

تکنیک های قبلی ذکر شده همچون بررسی افزونه و قالب و فعال سازی حالت دیباگ به احتمال خیلی زیاد باید مشکل فنی وردپرس شما را رفع نماید. ممکن است با تغییر ورژن PHP هاست این مورد رفع گردد. در صورتی که فرایند طراحی و توسعه سایت را بر عهده دارید می توانید ورژن وردپرس خود را روی نسخه 7.2 به بعد تنظیم نمایید. نسخه وردپرس 5.2 نیز استفاده از ورژن PHP 7.2 را توصیه کرده است.

برخی افزونه و قالب ها همچنان با نسخه 5.6 همخوانی دارند اما این نکته را در نظر بگیرید که اهمیت استفاده از آخرین نسخه ها حیاتی تر است.

نحوه بروزرسانی ورژن PHP هاست

به منظور تغییر نسخه PHP هاست خود می بایست از طریق کنترل پنل اقدام نمایید. در سی پنل روی گزینه multi php manager و در هاست دایرکت ادمین روی گزینه Domain Setup سپس  PHP Version Selector کلیک نمایید. آخرین ورژن ارائه شده را انتخاب و تغییرات خود را ذخیره کنید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر آموزش تغییر ورژن php در سی پنل و دایرکت ادمین را مشاهده نمایید. 

مجددا به وب سایت خود مراجعه نموده وضعیت سایت و دسترسی آن را بررسی کنید. در صورتی که مشکل فنی وردپرس همچنان وجود داشت روش های بعدی را بررسی کنید.

ریستور بکاپ وب سایت

در صورتی که هیچ کدام از روش های ذکر شده نتوانست ارور این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند ، را رفع نماید می توانید آخرین نسخه بکاپ وبسایت خود را بازیابی نمایید. بدین صورت وب سایت شما به تاریخ آخرین بکاپ گیری بازگردانی خواهد شد.

در صورتی که نسخه بکاپی ندارید از سرویس دهنده میزبانی خود درخواست نمایید تا وضعیت بکاپ های سایت شما را چک نمایند. وجود نسخه های بکاپ سایت در شرایط بحرانی مثل وضعیت مذکور کاربرد دارد. بر همین می توانید در راستای خرید هاست بکاپ اقدام نمایید و از وبسایت خود فول بکاپ تهیه نمایید. بدین صورت در شرایط بحرانی نگران از دست رفتن وبسایت خود نخواهید بود.

پیشنهاد می گردد برای راهنمایی بیشتر در خصوص بکاپ گیری و نحوه بازگردانی آن آموزش های زیر را مطالعه نمایید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان فا سعی شد تکنیک های رفع مشکل سایت با مشکلات فنی دچار شده است را به صورت کامل ذکر نماییم. در برخی وب سایت ها این اعلان تحت عنوان این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند ایمیل خود را بررسی نمایید یا The site is experiencing technical difficulties مشاهده می گردد که روش رفع مشکل در مواجه با این اعلان ها هم دقیقا به همین صورتی بود که در مقاله ذکر گردید. امیدواریم این مقاله در رفع مشکل یاریتان نماید. در صورت وجود سوال از بخش کامنت ها اقدام نمایید.

آموزش رایگان وردپرس

3.4/5 - (10 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

‫۶۹ دیدگاه ها

  1. سلام سایت ما الان بدز نمیشه و میزنه مشکل فنی دچار شده
    بهم گفتن این مشکل رو داره
    میشا راهنماییم کنید
    Warning: require(/home/topelectric/public_html/wp-includes/rest-api/endpoints/class-wp-rest-post-types-controller.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/topelectric/public_html/wp-settings.php on line 241

    Fatal error: require(): Failed opening required ‘/home/topelectric/public_html/wp-includes/rest-api/endpoints/class-wp-rest-post-types-controller.php’ (include_path=’.:/opt/cpanel/ea-php56/root/usr/share/pear’) in /home/topelectric/public_html/wp-settings.php on line 241

  2. خدا پدر مادرتو بیامرزه خیر دنیا و اخرت بهت بده و همیشه در پناه خدا شاد و موفق و سربلند باشی در کنار همه اعضای خونوادت
    خیلی کمک کردی خدا خیرت بده

      1. سلام وقت بخیر
        سایت من میخوام وردش بشم این پیامو میده
        یک خطای مهم در وب سایت شما رخ داده است.
        دربارهٔ اشکال‌زدایی در وردپرس بیشتر بدانید.

  3. داداش من اسم پوشه plugins رو به my-plugins تغییر دادم مشکل حل شد سایت اومد بالا اما هرچییی پلاگین نصب داشتم و اطلاعات فرما و گردش کار و همه چیییززز حذف شده و کلا سایت شده روز اول و حتی عقبتر از روز اول ی سری چیزای دیفالت قالب خریداری شده خودم مثل قسمت ورود و عضویت رو نشون نمیده !!!!! راه حل بدید تر و خدا بدبخت میشم اینجوری

    1. سلام روز بخیر؛
      یکی یکی افزونه هاتون رو از پیشخوان وردپرس فعال کنید. تا ببینید کدوم افزونه تداخل ایجاد کرده و مشکل سازی شده.
      سایر موارد رو می تونید در حالت فعال قرار بدید و فقط افزونه مشکل ساز رو با مورد مشابه جایگزین کنید.

      1. سلام
        من یک بک اپ قدیمی از یکی از پروژه هام داشتم و الان روی دامنه جدید بالا میارم ارور
        require(/home/cctvhost/public_html/wp-includes/post.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cctvhost/public_html/wp-settings.php on line 178
        این بالایی رو میده.
        چطور میتونم برطرفش کنم؟
        پلاگین ها و قالب و غیر فعال کردم
        نسخه پی اچ پی و کم کردم ولی برطرف نشد.
        ب ایمیلی که داخل وردپرس ثبت شده بود هم دسترسی ندارم پاک شده اون ایمیل و شدیدا به این بک اپ نیاز دارم

        1. سلام و احترام زهره جان؛
          زمانی که بخشی از ارتباط دیتابیس با فایل های وردپرسی قطع میشه چنین اروری نمایش داده میشه پس طبیعتا باید تمام بخش های اصلی سایت مثل فایل های پیکربندی، قالب و افزونه ها و مجوزهای دسترسی رو بررسی کنید در این خصوص یک آموزش خدمتتون ارسال می کنم لطفا مطالعه کنید:
          آموزش رفع خطای Failed to Open Stream وردپرس

  4. سلام سایت من دچار مشکل فنی شده و این ارور رو نشون میده
    Fatal error: Cannot redeclare wp_get_user_request_data() (previously declared in /home2/parsehma/domains/parsehmarket.com/public_html/wp-includes/user.php:3700) in /home2/parsehma/domains/parsehmarket.com/public_html/wp-admin/includes/deprecated.php on line 1578
    روش هایی که گفتین رو هم امتحان کردم ولی بازم ارور میده

    1. سلام و احترام؛
      این مقاله آپدیت و چند نکته کلیدی به اون اضافه شد. امیدوارم تکنیک های اضافه شده بتونه مشکلتون رو رفع کنه چون شایع ترین دلالیل بروز اعلان “سایت به مشکلات فنی دچار شده است” همین موارد هستند.

  5. سلام و خسته نباشین نمیشه یکم راحت تر توضیح بدین من اصلا نمیفهم اینا واسه گوشی هستن یا کامپیوتر

    1. سلام روزبخیر؛
      این اموزش برای رفع اعلان “سایت مشکلات فنی را تجربه می کند” هنگام ورود به پیشخوان وردپرس هستش. فرقی نمیکنه با گوشی یا سیستم اقدام به لاگین کرده باشید.

  6. با سلام
    ممنون از مطلب مفیدتون، من این مشکل رو بعد از فرایند خرید یعنی بعد از زدن دکمه تکمیل فرایند خرید و بازگشت به سایت پذیرنده دارم، میدونید مشکل از کجا میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید.
    این ارور: یک خطای مهم در وب سایت شما رخ داده است. دربارهٔ اشکال‌زدایی در وردپرس بیشتر بدانید.

    1. سلام روزبخیر؛
      ابتدا قابلیت WP debug رو در سایتتون فعال کنید و ببینید آیا در گزارش خطای سایتتون اثری از وجود یک افزونه مشکل ساز وجود داره یا خیر؟ اگر پاسخ مثبت بود در خصوص تغییراتی که روی اون افزونه انجام شده یه بازبینی داشته باشید.
      در غیر اینصورت مواردی مثل نسخه php و آخرین تغییراتی که روی قالبتون انجام شده رو بررسی کنید.
      در 90 درصد مواقع با تغییر نسخه php هاست و بررسی تداخل افزونه ها این مورد رفع میشه.

      1. ممنون از پاسختون، PHP نسخه است و قالب هم تغییر نکرده، یک مشکلی که دارم اینه که WP debug رو true کردم و باز هم ارور رو به من نمایش نمیده همچنان ارور یکخطای مهم در وب سایت شما رخ داده است… رو میده

  7. سلام
    ببخشید من در وردپرس وقتی که از طریق Contact Form برای ایمیل میاد حروف به صورت عجیب و غریب و ناخوانا میباشد
    میشه لطفا کمکم کنید؟؟؟؟
    از طریق SMTP هم ایمیل ها رو ارسال میشه.

  8. سلام وقتتون بخیر
    سایت من دچار مشکل شده:
    ویرایشگرد ویژوال کامپوزر و آلتیمت ممبر سایتم متاسفانه دچار اختلال هایی شدند که با غیر فعال کردن یکی یکی افزونه هام متوجه شدم که این مشکل با غیر فعال کردن یکی از افزونه های مهم قالبم برطرف میشود اما این افزونه برای فعال کردن ویژگی های قالبم که زفایر میباشد خیلی مهم هسته .
    میخواستم بدونم برای برطرف کردن این مشکل تیم شما میتواند کار ی کند؟؟؟؟
    هزینه اش هرچقدر باشد هیچ مشکلی نیست
    فقط میخوام سایتم درست شه
    لطفا اگه میتونید کمکم کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      در صورتی که توابعی مشابهی در دو افزونه وجود داشته باشه باعث بروز تداخل و ناسازگاری و در نهایت خرابی در سایت میشه.
      ی باید افزونه ها رو بروز کنید شاید در نسخه های جدید باگ ها و اختللات قبلی رفع شده باشن که احتمالش ضعیفه…. یا اینکه سعی کنید از افزونه های جایگزین استفاده کنید.
      امکان نگهداشتن دو مورد متداخل وجود نداره.

  9. سلام
    تو رو خدا کمک کنید . من 14 سالمه طراحی وبسایت می کنم ولی یک بار وبسایت داداشم رو کامل خراب کردم . الانم مشکل (یک خطای مهم در وب سایت شما وجود داشت. لطفاً صندوق ایمیل مدیر سایت را برای دستورالعمل بررسی نمایید.) رو دارم و ایمیل متصل به هاست دست داداشمه و می ترسم بهش بگم و واقعا استرس دارم از راه هایی هم که گفتید هیچی سر در نیاوردم میشه راهی باشه که بدون ایمیل درست کنم

    1. سلام روزبخیر؛
      آخرین تغییراتی که روی سایت اعمال کردید و این اعلان رو دیدید چی بوده؟
      نگران نباشید سایتتون دچار مشکل هادی نشده و با یک تغییر کوچیک مشکل رفع میشه. اطلاع بدید یکی از تغییرات زیر رو با توجه به وضعیت سایتتون اعمال کنند:

      قبل از هرکاری ایمیل متصل به وردپرس خود را بررسی نمایید. (ممکن است راهنمای رفع مشکل برای شما ارسال شده باشد.)
      فعال سازی قابلیت WP debug وردپرس
      رفع مشکلات محدودیت حافظه PHP
      بررسی قالب و افزونه های سایت
      بروزبودن نسخه PHP هاست

  10. خدا پدر و مادر تون رو حفظ کنه از روی آموزش شما تونستم مشکل رو حل کنم 🙂

    1. سلام روزبخیر؛
      خوشحالیم مقاله مفید بوده و مشکلتون حل شده.
      پیروز باشید.

  11. سلام من موقع نصب برخی افزونه ها در وردپرس با این عبارت مواجه میشم و اجازه نصب بهم نمیده (پرونده بارگذاری شده بزرگ‌تر از upload_max_filesize در php.ini است.) چجوری این مشکلو رفع کنم . ممنون

  12. سلام خسته نباشید. من یک تم وردپرسی ساختم و برای دادن آپشن به آن از افزونه option-tree استفاده کردم. و هیچ مشکلی هم نداشت و بدرستی داشت کار می کرد . اما بعد از اینکه childtheme برای تم خودم ساختم و اونو فعال کردم با اروری از سوی option-tree روبرو شدم بصورت:

    Warning: include_once(C:\xampp\htdocs\Organicchin/wp-content/themes/organicstoretheme/C:/xampp/htdocs/Organicchin/wp-content/themes/OrganicStoreTheme/option-tree/includes\ot-functions-deprecated.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\Organicchin\wp-content\themes\OrganicStoreTheme\option-tree\ot-loader.php on line 553

    Warning: include_once(): Failed opening ‘C:\xampp\htdocs\Organicchin/wp-content/themes/organicstoretheme/C:/xampp/htdocs/Organicchin/wp-content/themes/OrganicStoreTheme/option-tree/includes\ot-functions-deprecated.php’ for inclusion (include_path=’C:\xampp\php\PEAR’) in C:\xampp\htdocs\Organicchin\wp-content\themes\OrganicStoreTheme\option-tree\ot-loader.php on line 553

    Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function ‘ot_load_google_fonts_css’ not found or invalid function name in C:\xampp\htdocs\Organicchin\wp-includes\class-wp-hook.php on line 288

    Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function ‘ot_load_dynamic_css’ not found or invalid function name in C:\xampp\htdocs\Organicchin\wp-includes\class-wp-hook.php on line 288
    الانم دیگه سایتم تحت هیچ شرایطی باز نمیشه و وقتی تم رو روی وردپرس دیگه ای نصب کردم دیدم که کل آپشن هایی که برای تم با این افزونه طراحی کرده بودم پریده و نیست .الانم دوروزه گرفتارم کرده و حل نمیشه .ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون

  13. عالی و مفید بود مطلبیتون من با راهکارهای که این مقاله بود به راحتی مشکل سایتم رو برطرف کردم
    ممنون از شما

  14. سلام وقت بخیر سایت من در قسمت افزونه ارسال پیامک اخطار یک خطای مهم در وب سایت شما وجود داشت. لطفاً صندوق ایمیل مدیر سایت را برای دستورالعمل بررسی نمایید. میده بهم با استفاده از افزونه SITE HEALTH یک دونه از افزونه هام مشکل داشت غیر فعال کردم و دیگه افزونه هام مشکلی ندارن اما هنوز پیغام خطا در افزونه پیامک ملی رو دارم با استفاده از DEBUG هم هیچ خطایی رو نشون نداد در هاستم ممنون میشم راهنمایی کنید هر کاری میکنم نمیشه

    1. سلام و احترام؛
      سایر روش های مذکور در مقاله رو هم تست کنید همچنین اگر دلیل بروز چنین خطایی رو تداخل افزونه ها می دونید می تونید یکبار کش مرورگر رو خالی کنید.

  15. سلام خدمت تیم میزبان فا

    بنده با این ارور مواجه شدم
    خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید

    Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function ‘wp_maybe_load_embeds’ not found or invalid function name in /home/arvin/domains//public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 287

    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function get_metadata() in /home/arvin/domains//public_html/wp-includes/user.php:828 Stack trace: #0 /home/arvin/domains//public_html/wp-includes/class-wp-user.php(318): get_user_meta(0, ‘locale’, true) #1 /home/arvin/domains//public_html/wp-includes/l10n.php(108): WP_User->__get(‘locale’) #2 /home/arvin/domains//public_html/wp-content/plugins/contact-form-7/includes/l10n.php(70): get_user_locale() #3 /home/arvin/domains//public_html/wp-content/plugins/contact-form-7/settings.php(99): wpcf7_load_textdomain() #4 /home/arvin/domains/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(285): wpcf7() #5 /home/arvin/domains//public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(311): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #6 /home/arvin/domains//public_html/wp-includes/plugin.php(478): WP_Hook->do_action(Array) #7 /home/arvin/domains//public_html/wp-settings.php(403): do_action(‘pl in /home/arvin/domains//public_html/wp-includes/user.php on line 828

    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function get_metadata() in /home/arvin/domains/arvinsanat.com/public_html/wp-includes/user.php:828 Stack trace: #0 /home/arvin/domains/arvinsanat.com/public_html/wp-includes/class-wp-user.php(318): get_user_meta(0, ‘locale’, true) #1 /home/arvin/domains/arvinsanat.com/public_html/wp-includes/l10n.php(108): WP_User->__get(‘locale’) #2 /home/arvin/domains/arvinsanat.com/public_html/wp-includes/l10n.php(139): get_user_locale() #3 /home/arvin/domains/arvinsanat.com/public_html/wp-includes/l10n.php(756): determine_locale() #4 /home/arvin/domains/arvinsanat.com/public_html/wp-includes/class-wp-fatal-error-handler.php(41): load_default_textdomain() #5 [internal function]: WP_Fatal_Error_Handler->handle() #6 {main} thrown in /home/arvin/domains/arvinsanat.com/public_html/wp-includes/user.php on line 828

    1. سلام رزبخیر؛
      بنظر میرسه تغییراتی در هسته وردپرس رخ داده آخرین تغییراتی که در کدنوییسی اعمال کردید چی بوده؟

  16. سلام مجدد خدمت شما
    هیچ تغییری در هسته ووردپرس ایجاد نکردم فقط اخیرا یک افزونه appeto نصب کردم.

    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      خوشحالیم مقاله مفید بوده و مشکلتون رفع شده.
      پایدار باشید.

    1. سلام و احترام؛
      متوجه سوالتون نشدم. ممکنه واضح تر توضیح بدید؟
      چه اروری دریافت می کنید؟ مراحل رو کامل انجام دادید؟

  17. سلام وقتتون بخیبر
    من وقتی ئارد سایتم میشم همه چیز به خوبی میاد اما وقتی وارد سفارشی سازی سایتم میشم به جای سایتم یه شورت کد مسخره میاد
    [rev_slider alias=”slider-1″][/rev_slider]

    چی کار کنم ؟

  18. سلام
    من موقع ورود به پنل مدیریت وردپرسم wp-admin با خطا روبرو میشم
    {
    یک خطای مهم در این وب سایت وجود داشت. لطفاً صندوق ایمیل مدیر سایت را برای دستورالعمل بررسی نمایید.
    دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.
    }
    مشکلش چیه؟ چطور رفع میشه؟
    لطفا اگه ممکنه سریع پاسخ بدین ممنون

    1. سلام و احترام؛
      در همین مقاله به شرح مفصل دلیل بروز مشکل و راه حل های رفع این ارور اشاره شده است.
      چه اقداماتی در جهت رفع ارور مشکلات فنی وردپرس انجام دهیم؟
      قبل از هرکاری ایمیل متصل به وردپرس خود را بررسی نمایید. (ممکن است راهنمای رفع مشکل برای شما ارسال شده باشد.)
      فعال سازی قابلیت WP debug وردپرس
      رفع مشکلات محدودیت حافظه PHP
      بررسی قالب و افزونه های سایت
      بروزبودن نسخه PHP هاست

  19. سلام من افزونه ویژوال کامپوزر رو اپلود کردم اما توی افزونه هام فقط افزونه ادون هست و افزونهWPBakery Page Builder توی افزونه هام نیمده بالا این ارور هم دیدم Plugin Not Found
    به نظر شما باید چکار کنم؟

  20. سلام دوستان این مقاله مشگل من را حل کرد ، فقط یک مقدار مطلب قدیمی هست، پیشنهاد من بجای این کد
    php_value memory_limit 256M
    این کد هست
    php_value memory_limit 2048M
    مرسی از میزبان فا ، من کلی مقاله انگلیسی با ویدیوهای یوتیوب را دیدم ولی تنها این مقاله فارسی کمک زیادی کرد.

  21. سلام وقت بخیر من با مشکل اضافه نشدن مقاله در سایت مواجه بودم ، راه حلش رو گفتن باید تمام پلاگین ها رو غیر فعال کنم و یکی یکی فعالشون کنم تا ببینم مشکل از کدوم پلاگینه ، مشکل از وردپرس کلاسیک بود ، اما وقتی داشتم باقی پلاگین ها رو فعال می کردم یک دفعه سایت پرید با این ارور :
    Parse error: syntax error, unexpected ‘?’ in /home3/cheshmehsabz/public_html/wp-content/plugins/redux-framework/redux-core/framework.php on line 733
    این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند. لطفا صندوق ورودی ایمیل مدیر سایت را برای راهنمایی‌ها بررسی نمایید.
    متاسفانه من نه به هاست دسترسی دارم و نه به ایمیل ، پیشخوان وردپرس هم برام باز نمیشه ، آیا راهی برای اصلاح هست ؟

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      آیا اخیرا افزونه ای تحت عنوان redux-framework را فعال نموده اید؟

  22. سلام وقت تون بخیر باشه برای پیاده سازی پروژه دانشگاهیم مجبورم که ورد پرس رو روی لوکال هاست بالا بیارم بعد الان بعد از دو سری نصب و پاک کردن بخاطر خطای پورت های زمپ وردپرس رو نصب کردم تو مرحله ی نصب و وارد کردن نام پایگاه داده خطای “یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده ” مواجه میشم ممنون میشم کمکم کنید

  23. سلام خسته نباشید من وقتی داشتم ورد پرس رو نصب میکردم این ارور رو میده یعنی زمانی که خواستم لوکال هاست رو بهش متصل کنم
    اون قسمت که اسم پایگاه داده و رمز و… رو میپرسه تا وارد بشه برای اولین بار
    اونجا میگه که *یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است*

  24. سلام وقت بخیر
    من در همون ابتدای کار برای راه اندازی وردپرس بصورت local دچار مشکل شدم و پیغام: یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است. دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید. رو دریافت کردم همه مراحل هم عینا طبق آموزش پیش رفتم این نکته رو اضافه کنم در حالتی که نام wp-config-sample رو به wp-config تغییر میدم با پیغام: با عرض پوزش، من به wp-config-sample.php پرونده برای شروع کار نیاز دارم. لطفا این پرونده را دوباره بارگذاری نمایید، روبرو میشم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

  25. سلام وقتتون بخیر من از وردپرس روی لوکال هاست به وسیله xamppاستفاده میکنم زمان راه اندازی نام پایگاه داده رو میذارم پایگاه داده ای که تشکیل دادم و نام کاربری root رمز عبورم خالی اما باز این پیام رو میده یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

    اگر براتون امکان داره لطف کنید راهنماییم کنین ممنونم از وقتتون

    1. سلام و احترام مهسا جان؛
      لطفا یکبار افزونه های خود را غیر فعال نموده و بررسی کنید که ایا مشکل از وجود افزونه ای خاص است یا خیر.
      در صورت رفع مشکل یکی یکی افزونه ها را فعال نموده و افزونه مشکل ساز را بیابید.
      اینکار را با قالب فعال خود نیز انجام دهید.
      اصولا نمایش این خطا به دلیل وجود تغییراتی در کدنویسی، وجود قالب یا افزونه مشکل ساز است در اخرین مرحله نسخه دیگری از نرم افزار زمپ یا ومپ را نیز تست کنید.

  26. افزونه المنتور را که غیر فعال میکنم مشکل حل می شود اما پس از غیرفعال کردن المنتور قالب وبسایت نیز به هم می ریزد باید چه کاری انجام دهم

    1. سلام و احترام؛
      گاها تداخلی میان افزونه ها و قالب سایت ایجاد می گردد در حال حاضر می توانید از نسخه قبلی المنتور استفاده نموده و منتظر اپدیت های بعدی آن باشید.

  27. سلام
    من این خطا رو دارم وقتی داشتم افزونه المنتور پرو رو غیر فعال میکردم

    Fatal error: Uncaught Error: Class ‘ElementorPro\Base\Module_Base’ not found in /home/valateli/public_html/wp-content/themes/timcheh/includes/classes/Elementor/Modules/Module_Base.php:10 Stack trace: #0 /home/valateli/public_html/wp-content/plugins/RTL-CareUnit/vendor/composer/ClassLoader.php(0): unknown() #1 /home/valateli/public_html/wp-content/plugins/RTL-CareUnit/vendor/composer/ClassLoader.php(0): Composer\Autoload\includeFile(‘/home/valateli/…’) #2 [internal function]: Composer\Autoload\ClassLoader->loadClass(‘DCore\\Elementor…’) #3 /home/valateli/public_html/wp-content/themes/timcheh/includes/classes/Elementor/Modules/Product_Single/Module.php(0): spl_autoload_call(‘DCore\\Elementor…’) #4 /home/valateli/public_html/wp-content/plugins/RTL-CareUnit/vendor/composer/ClassLoader.php(0): unknown() #5 /home/valateli/public_html/wp-content/plugins/RTL-CareUnit/vendor/composer/ClassLoader.php(0): Composer\Autoload\includeFile(‘/home/valateli/…’) #6 [internal function]: Composer\Autoload\ClassLoader->loadClass(‘DCore in /home/valateli/public_html/wp-content/themes/timcheh/includes/classes/Elementor/Modules/Module_Base.php on line 10

  28. سلام و عرض ادب بنده چند روزیه با مشکل اینکه سایت من برای اوردن یه سری از اطلاعات به سایت دیگر مراجعه میکند مواجعه شدم برای قطع ارتباط میان این سایت باید چیکار کنم

  29. و این که هاستینگ من میگه برای این مشکل باید برم و ارتباط بین سایت خودم و سایتی که داره سایت من ازش اطلاعات میاره رو قطع کنم چطوری امکانش هست اگر کسی وبدونه لطف بزرگی در حق بنده میگه ممنون میشم کمکم کنید.

  30. سلام
    تمامی مراحل بالا را رفتم اما باز هم پیام را نشان می دهد و برطرف نمیشود
    چه کار دیگری می توانم بکنم؟

  31. سلام وقت بخیر و عرض ادب من افزونه redux framework که مربوط به تنظیمات قالب سایت هستش یعنی برای تنظیمات پوسته سایت این افزونه الزامی هستش رو زمانی فعال می کنم ارور

    یک خطای مهم در این وب سایت وجود داشت. لطفاً صندوق ایمیل مدیر سایت را برای دستورالعمل بررسی نمایید.

    برام میاره و دیگه نه ظاهر سایت باز می شه نه صفحه ورود ادمین رو میاره

    پی اچ پی هاستم آخرین نسخه هستش
    قالبم و افزونه هامم بروز هستش

    زمانی که افزونه رو پاک می کنم سایت رو نشون و زمانی که مجدد فعال می کنم سایت از دسترس خارج میشه ممنون می شم بفرماید این افزونه رو چطور نصب کنم؟ که بتونم تنظیمات قالبم رو لنجام بدم ممنون از شما

    1. سلام و احترام؛
      متاسفانه یکی از شایع ترین دلایل بروز این خطا تداخل یکی از افزونه ها با قالب وردپرس می باشد.
      در چنین شرایطی به دلیل وجود توابع یکسان راه حل خاصی وجود ندارد و می بایست با تعویض قالب یا جایگزینی افزونه مشکل را حل کنید یا اینکه منتظر آپدیت افزونه بمانید همچنین در صورت تهیه لایسنس قالب می توانید این تداخل را به پشتیبانی قالب یا افزونه خود اعلام نمایید تا تغییرات لازم در ساختار آن صورت گیرد. متاسفانه در این زمینه راهکار خاص دیگری وجود ندارد.

  32. سلام سایت با خطای
    Parse error: syntax error, unexpected ‘)’ in /home3/damserco/public_html/wp-content/plugins/happy-elementor-addons/extensions/scroll-to-top-kit-settings.php on line 110
    مواجه شده است. اگر افزونه happy elementor addons رو حذف کنم و دوباره نصب کنم مشکل رفع میشه ؟
    و دوم اینه که تغییراتی که با این افزونه اعمال کردم پس از نصب دوباره از پاک میشه ؟

  33. با عرض سلام و احترام
    ایرادی که وب سایت داره در قسمت اطلاعات محصول و در بخش تغییرات هست من متغیری که ایجاد میکنم بعد از وارد کردن قیمت ، موجودی انبار محصول رو برابر 1 میزنم بعد از ایجاد 10 متغییر اونو ذخیره میکنم و بعد وارد صفحه محصول میشم و اقدام به خرید میکنم ولی بعضی از متغییر ها رو موجودی صفر میزنه و بعضی رو 1 با اینکه من همه متغییر ها رو در بخش موجودی انبار برابر 1 زدم
    چطور میتونم این مشکل رو برطرف کنم؟

  34. سلام وقت بخیر واقعا ممنون از مقاله خوبتون من وقتی افزونه ووکامرس نصب میکنم این ارور میده هم داخل وردپرس و هم اوردن سایت
    There has been a critical error on this website. Please check your site admin email inbox for instructions.

    Learn more about troubleshooting WordPress.

    1. سلام و احترام؛
      برای رفع مشکل می بایست موارد گفته شده در همین آموزش را دنبال کنید.
      اصولا این خطا با تغییر نسخه php حل خواهد شد.

  35. سلام
    سایت من دچار مشکل شده و ارور Your server is running PHP version 5.6.40 but WordPress 6.3 requires at least 7.0.0 میدهد درحالی که قبلاً خوب بود و نسخه php را تغیر نداده بودم و PHP 7.4 است عکس های زیر را ببینید متوجه میشوید چه کاری باید انجام دهم؟ لطفاً سریع پاسخ بدهید تا مشکل را رفع کنم

    1. سلام روزبخیر دوست عزیز؛
      از بخش MultiPHP Manager گزینه ea-php 7.4 را انتخاب کنید. (حالت ea-php)

  36. سلام من یک مشکل بزرگ در سایتم دارم میخواهم راه حلی به من بدهید مشکل سایت من این است که تقریبا سه ماه پیش نام دامنه وب سایتم را تغییر دادم از آن زمان گوگل دامنه را منتقل نکرده و انتقال هنوز تکمیل نشده است ، و مقالات من در نتایج گوگل نیست و ورودی مخاطب از گوگل ندارم، به نظر شما دلیل آن چیست؟
    ممنون میشم اگه یک راه حل بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *