آموزش های وردپرس

آموزش حل مشکل عدم نمایش محتوای برگه در وردپرس

وقتی شروع به نصب وردپرس می‌کنیم و وارد پیشخوان وردپرس میشیم با دو نوع ساختار محتوایی رو به‌رو هستیم. ساختار اول نوشته‌ها هستند که میتونید باهاشون مطالب سایت رو منتشر کنید و لیستی از مطالب رو در سایت نشون بدین و ساختار دوم برگاه‌ها یا همون صفحات وردپرس هستند که ساختار پیچیده‌تری از نوشته‌ها دارند. در برگه وردپرس شما امکان انتخاب برچسب یا دسته بندی ندارید، یا اینکه وقتی برگه رو منتشر می‌کنید در سایت نشون داده نمیشه و برای نمایش اون باید لینکش رو در دسترس کاربران قرار بدین که برای توضیحات بیشتر میتونید از مقاله تفاوت نوشته و برگه در وردپرس استفاده کنید. اما گاهی اوقات ممکنه مشکلی در برگه‌ها پیش بیاد یا اینکه به صورت کلی قالب شما طوری باشه که محتوای برگه در وردپرس نمایش داده نمیشه که در این صورت با مشکل عدم نمایش محتوای برگه در وردپرس مواجه میشید.

تو این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به معرفی روش‌هایی برای حل مشکل نشون ندادن محتوای برگه‌ها در وردپرس بپردازم که با استفاده از روش‌های معرفی شده میتونید در حالتی که با عدم نمایش برگه در وردپرس مواجه شدید، به راحتی مشکل رو برطرف کرده و متن و محتوای کامل برگه رو در وردپرس نمایش بدین. پس تا انتها همراه ما باشید.

آموزش حل مشکل عدم نمایش محتوای برگه در وردپرس

برای حل مشکل عدم نمایش برگه وردپرس ابتدا باید چند موضوع را بررسی کنید که مشخص بشه مشکل از کجاست. در طراحی قالب وردپرس فایل‌های مختلفی وجود دارند که هر کدوم محتوای یک صفحه رو نمایش میدن. به عنوان نمونه فایل single.php برای نمایش محتوای نوشته‌ها در وردپرس هست. یا اینکه فایل‌های category.php، tag.php، archive.php و… به ترتیب صفحات دسته بندی، برچسب و آرشیو مطالب رو در وردپرس نمایش میدن. برای برگه‌ها هم همین حالت وجود داره که محتوای برگه در وردپرس با استفاده از فایل page.php نمایش داده خواهد شد.

پس اگر حالتی پیش بیاد که محتوای برگه در وردپرس نمایش داده نشه میتونه بخاطر سه دلیل زیر باشه:

  • عدم وجود فایل page.php قالب
  • عدم وجود تابع نمایش محتوای برگه در فایل page.php
  • ایجاد اختلال از سمت افزونه‌های وردپرس

پس برای اینکه بتونید مشکل رو برطرف کنید باید سه مورد بالا رو بررسی کنید. در اولین قدم چک کنید که در پوشه قالب خودتون فایل page.php وجود داشته باشه. برای این کار ابتدا وارد هاست خودتون شده و بعد از اینکه روی File Manager کلیک کردید به مسیر public_html/wp-content/themes مراجعه کنید. حالا از اینجا باید پوشه قالبی که در حال حاضر روی سایت فعال هست رو انتخاب کرده و واردش بشید. سپس بین فایل‌هایی که در این مسیر وجود دارند بگردید و ببینید که آیا فایل page.php وجود داره یا خیر.

نحوه حل مشکل عدم نمایش محتوای برگه در وردپرس

اگر فایل page.php نداشت می‌تونید یک نسخه از فایل single.php کپی بگیرید و با تغییر نام به page.php در همین مسیر امکان نمایش محتوای برگه در وردپرس رو فراهم کنید.

اما اگر فایل page.php وجود داشت و محتوا نشون داده نمیشد روی فایل راست کلیک کرده و گزینه Edit رو انتخاب کنید که به صفحه ویرایش فایل هدایت بشید. حالا باید بررسی کنید و ببینید که تابع the_content() که برای نمایش محتوا در وردپرس به کار میره در این فایل وجود داره یا خیر.

نحوه حل مشکل عدم نمایش محتوای برگه در وردپرس

اگر وجود نداشت باید تابع زیر رو در جای مناسبی از فایل اضافه کنید.

<?php the_content(); ?>

بعد از اضافه کردن کد بالا محتویات برگه در وردپرس نمایش داده خواهد شد.

اما در حالت سوم ممکنه عدم نمایش برگه وردپرس بخاطر وجود یک اختلال با سایر افزونه‌ها به وجود اومده باشه که در این صورت باید بررسی کنید و ببینید که کدوم یکی از افزونه‌ها باعث این مشکل شده. برای رفع مشکل در این حالت میتونید کل افزونه‌ها رو غیرفعال کنید. بعدش در هر بار که یک افزونه رو فعال می‌کنید بررسی کنید و ببینید که بعد از فعال سازی کدوم افزونه محتویات از بین خواهند رفت. در این صورت مشخص میشه که مشکل از کدوم افزونه است و کافیه از افزونه جایگزین استفاده کنید یا اینکه ببینید مشکل بخاطر چی هست و برطرف کنید.

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از این آموزش تونسته باشید مشکل عدم نمایش محتوای برگه در وردپرس رو برطرف کنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید.
4/5 - (11 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۱۱۲ دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید این تصاویر پست هارو از کجا میارید از چه منبعی استفاده میشه؟

    ممنونم

    1. سلام، کلیه آموزش‌ها به صورت اختصاصی تهیه میشه و همه تصاویر حین انجام کار ساخته میشن. اگر عکسی هم وجود نداشته باشه سعی می‌کنم از منابع خارجی که کیفیت مناسبی دارن و دقیقا مرتبط با موضوع هستن قرار بدم.

  2. تو مطلب بالا نوشتید که کد رو در جای مناسبی قرار بدید. میشه واضح تر بگید کجای page.php جای مناسبیه؟
    کد رو وقتی میزارم تو این فایل قالب سایت اصلاً بالا نمیاد و ارور میده…

    1. سلام علی عزیز؛
      منور این هستش که کد رو بین خطوط سایر دستورات درج نکنید که اختلال ایجاد نشه.
      میتونید پایان توابع یا بالای توضیحات این قطعه کد رو درج کنید. 🙂

        1. سلام روزبخیر؛
          هر سه راه حل رو تست کردید؟
          دو راه حل دیگه هم معرفی شده که در 90 درصد مواقع مشکل رو رفع میکنن.

  3. سلام خوبید، دمتون گرم آموزش های مفید و خوبی دارید .
    یه سوال داشتم : من سایتم وقتی که می خوام افزودن نوشته یا افزوند برگه رو بزنم و وارد قسمت ویرایش برگه ها بشم، صفحه سفید میاد، راه حل این چیه ؟ قالبم هم آوادا هست و تمام افزونه هاش نصب هست البته به صورت نال شده.

    1. سلام روزبخیر؛
      از افزونه فیوژن بیلدر برای طراحی صفحات استفاده کردید؟ این افزونه فعاله؟
      وضعیت افزودن برگه و نوشته در حالت عادی بدون صفحه ساز رو هم چک کنید.

  4. سلام وقت بخیر. برای سایت وردپرس خود تعدادی برگه برای هر گروه محصول ایجاد کردم. حالا می خوام این برگه ها رو به دسته بندی تبدیل کنم. روش کار به چه صورت می تونه باشه؟

  5. سلام روز بخیر
    یک سوال داشتم, چه طور میتونم برگه ای رو بسازم و منتشر کنم , اما به طور عمومی دیده نشه؟ (صفحه ساخته و منتشر شده, اما عنوان ان دربالای صفحه نشان داده نشود)

    1. سلام روزبخیر؛
      اگر موارد فوق براتون جوابگو نبود احتمالا بین افزونه های وبسایتتون باید تداخل پیش اومده باشه.

  6. وقت بخیر من یک سوال دارم البته ممکنه برای اینجا نباشه و ربط نداشته باشه .
    من یک صفحه ساختم در وردپرس وبعد از چند روز لینک رو تصحیح کردم ولی وقتی با لینک جدید اجرا میکنم ریدایرکت میشه روی قبلی ولی کلا هیچ کدوم از لینکا صفحرو نمیاره بالا
    مثلا
    لینک اول
    mizbanfa.net/iran/site
    لینک اصلی که باید باشه لینک پایینی باشه
    mizbanfa.net/site
    ولی وقتی تغیر دادم به لینک اصلی بازم به قبلی بر میگرده ولی بازم باز نمیشه توی جستو جو

    1. سلام روزبخیر؛
      ریدایرکت رو به چه شکل انجام دادید؟ کد یا افزونه؟
      اسم افزونه یا قطعه کدی که استفاده کردید رو ارسال کنید احتمال فیلد مبدا و مقصد رو جابجا تکمیل کردید.

  7. سلام
    2 تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمای کنید

    1. کلا هر اروری که میاد تو سایت اصلی نمایش داده میشه چیکار کنیم اونجا نیاد و تو پیشخوان ورد پرسمون باشه؟

    1. سلام روزبخیر؛
      به این صورت قالب ناقصه…
      ظاهر سایت در مرورگر به چه شکل نمایش داده میشه؟ ناقص هستش یا مشکلی نداره؟

  8. درود . در حال ساخت یه پوسته وردپرس هستم و در لوکال هاست متن نوشته ها دیده نمیشه ولی هاست واقعی درسته میخواستم بپرسم مشکل کجاس؟ از برنامه زمپ استفاده میکنم

  9. سلام من صفحه اصلی رو طراحی کردم و ذخیره ام شده ولی وقتی صفحه رو در اینترنت بارگذاری میکنم تغییرات اعمال شده رو نمیبینم مثل اسلایدر و مطالب.
    میشه بگید چرا؟؟؟

  10. سلام و وقت بخیر…من طبق اموزش تابع رو تو page.php قرار دادم مشکل تابع حل شد ولی الان یه مشکل جدید دارم همه محتواهایی که داخل برگه های درست شده با المتور هست یبار تکرار شده تابع برمیدارم درست میشه ولی فراخوانی تابع میخواد تابع برمیدارم محتوا تکرار میشن چطوری تابعرو بزارم تو فایل که محتوا تکرار نشن

  11. سلام
    تو سایت المان هایی که بهشون انیمیشن میدم نشون داده نمیشه و تمام سه راه کار بالا رو هم امتحان کردم درست نشد
    لطفا راهنمایی کنید

  12. سلام
    من برگه ای رو که صفحه نخستم قرار میدم محتواهای که داخلش بود رو نشون نمیده
    اما وقتی اون رو از صفحه نخستم در میارم محتواش نشون داده میشه
    مشکلش چیه ؟

  13. سلام وقت بخیر
    وقتی از مرورگر ، آدرس سایت رو جستجو میکنم ، هیچ چیزی نمیاره و فقط یه صفه سفید نشون داده میشه . ولی وقتی از پنل مدیریت وردپرس /wp-admin وارد مدیریت میشم ، آدرس سایت به طور کامل بارگزاری میشه . ممنون میشم در این زمنیه راهنماییم کنید .

    1. سلام روزبخیر؛
      امکانش هست ادرس سایتتون رو برای بررسی ارسال کنید؟
      صفحه پیشخوان نمایش داده میشه؟
      فقط صفحه اصلی سفید بارگزاری میشه؟ ممکنه تداخل افزونه ها یا قالب، سطح دسترسی ها یا عدم بروز یودن نسخه php هاست باعث بروز صفحه سفید مرگ بشه.
      پیشنهاد میکنم آموزش حل مشکل صفحه سفید وردپرس در سایت و مدیریت را مطالعه کنید.

      1. سلام مجدد
        ممنونم از پاسخگویی
        تا موقعی که به پیشخوان لاگین نشدم ، صفحه اصلی سایت نشون داده نمیشه و سفید نشون میده . ولی وقتی لاگین میشم به پیشخوان ، صفحه سایت بالا میاد.. موقع لاگین هم پیشخوان هم صفحه اصلی مشکلی نداره و بالا میاد ‌ فقط وقتی پنل لاگین نمیشم این اتفاق میفته .

        1. سلام مجدد؛
          سایتتون رو چک کردم دقیقا همون موردی بود که اشاره شد گاها این مشکل در هر دو قسمت صفحات سایت و پیشخوان و گاهی فقط روی سایت اتفاق میفته.
          در مرحله اول حالت دیباگ سایتتون رو فعال کنید ببنید به بخش خاصی اشاره میشه یا نه؟
          بعد افزونه های سایت رو از طریق هاست با تغییر نام پوشه افزونه ها غیر فعال کنید تا متوجه بشید آیا تداخلی وجود داره یا نه.
          اگر باز هم مورد رفع نشد سط دسترسی فایل و پوشه های سایتتون رو م چک کنید.
          در آخر نسخه های مختلف php هاست رو بررسی کنید احتمال میدم با تغییر نسخه php مورد حل بشه.

  14. سلام…من وقتی در قالب enfold وردپرس روی ویرایش یک صفحه کلیک میکنم و صفحه را قالب بندی میکنم پس از بروزرسانی با پیغام برگه پیدا نشد مواجه میشم هممچنین نسخه های مختلف enfold رو نصب کردم و حل نشد…و افزونه ووکامرس فقط فعاله.ممنون میشم راهنماییم کنید…تشکر

    1. سلام روزبخیر؛
      در برخی افزونه و قالب ها نامک می بایست به صورت انلگلیسی باشه… یکبار به قسمت تنظیمات> پیوندهای یکتا مراجعه و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. سپس این مورد رو مجددا بررسی کنید.

  15. سلام وقت تون بخیر
    سایتم فهرست مطالب رفته اون طرف چجوری تنظیم کنم
    لطفا برام راهنمایی کنید متشکرم

    1. سلام روزبخیر؛
      در بخش فهرست ها بید تعیین که این منوها در فهرست اصلی یا ثانویه نمایش داده بشه.
      در بخش تنظیمات قالب هم گزینه هایی در راستای محل نمایش و نوع نمایش فهرست ها وجود داره.
      برای سفارشی سازی و تغییر موارد ظاهری هم می تونید کدهای CSS اضفه کنید.

    1. بر اساس اون چیدمانی که مد نظرتون هست باید از یک کدنویس کمک بگیرید تا هم طراحی مدنظرتون پیاده بشه هم استایل دلخواهتون روی منو اعمال بشه. کدها به اون ظاهر مدنظرتون بستگی داره.

    1. سلام روزبخیر؛
      جسارتا متوجه منظورتون نشدم ممکنه شفاف تر مشکل رو توضیح بدید؟

  16. سلام سایت من مطالب تو دسته بندی ها نمایش داده نمیشه
    مثلا من سه تا آموزش دارم هر سه تاش تو دسته آموزش هستند ولی دسته بندی رو که باز میکنم خطای 404 میده

    1. سلام وقت بخیر؛
      تمام دسته بندی هاتون با ارور 404 مواجه میشن؟
      بررسی کنید نام دسته بندی رو در آدرس دهی درست یادداشت کرده باشید.
      همچنین می تونید دسته بندی با نامک انگلیسی ایجاد و آدرس اون رو بازبینی کنید در برخی قالب ها و افزونه ها نامک های فارسی به درستی نمایش داده نمیشن..

  17. همه دسته ها و برچسب های نوشته ها ارور 404 دارن
    همشو چک کردم و چندین بار امتحان کردم حل نشد

    1. سلام روزبخیر؛
      گر در فایل htaccess. رول خاصی تعریف نکردید اون رو حدف کنید به پیشخوان وردپرس منوی تنظیمات و زیر منوی پیوندهای یکتا مرجعه کنید. یکبار روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا این فایل مجددا بازسازی بشه و بررسی کنید وضعیت سایتتون رو. همچنین حتما بررسی کنید آدرس دهی هاتون صحیح باشن و تغییرات نداشته باشید.

  18. سلام مشکلم حل شد
    مبنای دسته ها و پایه دسته محصول در پیوند های یکتا یکی بود که تغیرر دادم

    1. سلام خسته نباشید من تا ویرایش قالب پیش رفتم و اینجایی تو کروم ک باز نمیشه و ارور کوکی ها مسدود شدند رو میده
      از فایر وارد شدم ویرایش قالب رو باز نمیکنه
      لطفا راهنمایی کنید ممنون
      و مشکلم اینجاس. ک اطلاع زیادی از افزونه و …ندارم

  19. سلام خوبید؟!
    ببخشید من سایت مپ رو هم به سرچ کنسول دادم ولی اولا وقتی سایت رو با اسم فارسی سرچ می کنی بالا نمی یاد و دوما اینکه با انگلیسی هم که سرچ میکنم صفحه ی اصلی یعنی صفحه ی خانه نمیاد بلکه صفحه ی وبلاگ که صفحه ی نوشته هاست بالا میاد
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      مساله سئو سایت و بالا آمدن با کلمات کلیدی مستلزم صرف زمان و انرژی هستش و باید تکنیک هی مختلفی رو پیاده سازی کنید تا گوگل به صفحات شما ارزش بده و با جستجوی کلمات کلیدی اصلیتون در صدر نتایج قرار بگیرید. آموزشی خدمتتون ارسال میکنم مطالعه و پیاده سازی کنید :
      فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت

  20. سلام وقت بخیر
    من یه سایت دارم و یه قسمت فروشگاهی قسمت سایت راحت میشه بهش لاگین شد و تغییرات رو ایجاد کرد اما در قسمت فروشگاهی هنگامی میخوام لاگین کنم خطا میده که این صفحه در دسترس نمیباشد.
    مشکل از چیه؟

    1. سلام روزبخیر؛
      ممکنه تصویری از ارور دریافتی به همراه لینک ورود ارسال کنید؟
      بررسی کنید دسترسی ها و آدرس ورود صحیح باشه.

  21. با سلام
    علت اینکه در صفحه محصولات بخش مشخصات فنی نمایش داده نمی شود چیست؟
    لطفا راهنمایی کنید.

  22. سلام و خسته نباشید.
    من وقتی میخوام در قسمت برگه ها برای قسمت موقعیت مکانی از گوگل مپ استفاده کنم (به طوری که هنگام نمایش سایت، کاربر بتونه یه پیش نمایش از نقشه و موقعیت مکانی ببینه) با یک پیام خطا مواجه میشم با این عنوان که “با عرض پوزش، این محتوا نمی‌تواند جاسازی شود.”
    چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؟
    ممکنه مشکل از نسخه ی قالب فلت سامی باشه که استفاده میکنم؟
    سپاس

    1. سلام و احترام؛
      این مورد رو باید با پشتیبانی قالبتون مطرح کنید تا بررسی بشه.

  23. سلام وقت بخیر
    برای افراد همچون ما که خودمون سایت رو را اندازی کردیم بدون هیچ دانش کافی در این زمینه واقعا ازتون بابت مقاله های متعدد تشکر میکنیم و اما
    برای اینکه هر وقت میزنم افزودن برگه یا نوشته مینوشه خطای غیر نتره رخ داد با توجه به اینکه همه چیز بروزه و permossion رو هم 777 قرار دادم و کش ها رو هم پاک کردم اما درست دشد لطفا بگید باید چیکار کنم

    1. با سلام دوست عزیز
      ممنون از ابراز محبت شما. خوشحالیم که توانسته ایم نقشی در موفقیت شما داشته باشیم. زمانی که میان هسته اصلی وردپرس و یکی از افزونه ها یا قالب فعال شما ناسازگاری وجود داشته باشد، ممکن است شما با این خطا مواجه شوید. مطالعه مقاله همه چیز درباره تداخل افزونه ها در وردپرس و نحوه رفع آن می تواند برای شما مفید واقع شود.
      موفق و پیروز باشید

  24. سلام و روز بخیر
    من یه مشکلی دارم که بنظرم خودم عجیبه
    توی دسته بندی نوشته ها؛ موقعیکه روی نمایش دسته کلیک میکنم صفحه ای نشون داده میشه که ظاهرا پیوند به اینجا نادرست است
    واقعا دلیلش رو نمیدونم چیه؟
    در قسمت پیوندهای یکتا هم مبنای دسته بندی رو تغییر دادم اما هیچ تغییری در قسمت url دسته های نوشته ها ایجاد نمیشه
    نمیدونم مشکل چیه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام؛
      ممکنه لینک یکی از دسته بندی ها به همراه تصویری از بخش پیوندهای یکتا ارسال بفرمایید؟

  25. با سلام و درود
    من در سایتم همه برگه ها را دارم. منتها برگه محصولاتم (برگه فروشگاه) نوشته که تعداد چند محصول در سایت دارم.و بخشمرتب سازی بر اساس… را آورده اما محصولات را نمایش نمی دهد. به نظرتان مشکل سایت من از چیست؟ چون من همه در قالبم page.php دارم و آن قطعه کد هم درش هست. من برگه را دارم. محصولات درش هست اما روئیت نمی شود.

  26. با عرض سلام و ادب خدمت شما
    یک مشکل خیلی عجیبی داشتم اینکه سایت رو با هر دستگاهی باز میکنم هیچ مطلبی نشون داده نمیشه . چه در برگه چه دسته ها و چه نوشته ها … اما اسلاید ها و قالب سایت و منو ها و … همه لود میشن . میشه بگید مشکل چیه ؟
    بسیار ممنون و متشکرم
    در پناه الله باشید .

  27. سلام من صفحه فروشگاه با وو بیلدر ساختم موقع ادیت در المنتور همه چیز رو نشون میده ولی وقتی پیریویو میگیرم هیچ محصولی رو نمایش نمیده در پیکر بندی ووکامرس هم اینیبل کردم .
    همچنین صفحه سینگل پروداکت رو هم نمایش نمیده

  28. سلام وقت بخیر
    با کلمه ی در گوگل اومدیم صفحه اول ولی موقعی که روی لینک زده و صفحه باز میشه هیچ محتوای در اون صفحه از سایت نیست و جای نوشته خالی می باشد این درصورتی هست که قبلا این صفحه با محتوا بود!علت و چاره چیه؟

    1. سلام و حترام؛
      ایا این ادرس متعلق به سایت خودتون هست؟
      کل صفحه سفید هست یا فقط بخش محتوا خالیه؟

        1. در ادیت محتوا، متنی هم وجود داره؟
          ممکنه لینکی که دچار این مشکل هست رو ارسال کنید؟

  29. سلام وقت بخیر
    برای من توضیحات بلند توی بخش نوشته ها میاد اما توی محصولات عنوان محصول نمایش داده میشه اما توضیحات بلند که مینویسم متاسفانه نمایش داده نمیشه ممنون میشم کمکم کنید.

  30. سلام وقت بخیر
    در قسمت نوشته ها محدودیت دارم 30 تا نوشته ارایه شده , که تنها 10 تای جدید رو نشون میده در وب سایت
    چه گزینه ایی رو باید فعال یا غیر فعال کنم؟

    1. سلام و احترام؛
      منظورتون نمایش در صفحه اصلی هستش؟
      در تنظیمات قالب تعداد نوشته هی قابل نمایش رو افزایش بدید. اکثر قالب این قابلیت رو دارن.

  31. سلام.
    من از قالب enfold استفاده میکنم، وقتی روی قسمت سفارشی کلیک میکنم صفحه سفید نمایش داده میشه و کاری نمیشه کرد.
    همینطور گزینه های اضافه کردن رسانه در نوشته و کتابخانه کار نمیکنند و هرچه کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیفته.
    میخواستم بدونم مشکل از کجاس؟ ممنون

    1. سلام و احترام؛
      در سایر بخش ها چنین مشکلی وجود نداره؟
      آِا زمان اجرای افزونه های سنگین هم چنین مشکلی پیش میاد؟

  32. با سلام، برگه ای در وردپرس ایجاد شده که در قسمت فهرست برگه ها سئو آن آبی هست. همچنین در گوگل بالا نمیاد. میشه بگین مشکل کجاست؟

    1. سلام و احترام؛
      صرفا اکتفا به افزونه های سئو کافی نیست. جایگاه نمایشی محتوای سایت ها به فاکتورهای متعددی بستگی داره و می بایست روی بهینه سازی محتوا کار بشه تا به مرور جایگاه بهتری پیدا کنه در این خصوص راهنمای زیر رو هم مطالعه کنید:
      کسب رتبه اول در گوگل

  33. سلام. من دیشب متوجه شدم که فقط صفحه فروشگاه سایتم رو نشون نمیده چه تو گوشی چه تو لپ تاپ. کش مرورگر رو هک پاک کردم اما اکی نشد. ولی بعد اینکه وارد پنل شدم وکش سایت رو پاک کردم دیدم اکی شده. می خواستم بدونم علت اینکه یه صفحه از سایت رو نشون نده ( باقی صفحات رو نشون میداد درست) چی هست و چه اقداماتی باید کرد برای رفع این مشکل؟ ممنون

    1. سلام و احترام؛
      ممکن است در صحه مربوطه تغییراتی اعمال نموده باشید یا تداخلاتی صورت گرفته باشد که موجب بروز تداخل شده باشند و در حافظه کش سایت باقی مانده باشند در چنین شرایطی با پاک کردن کش مشکل نیز رفع می گردد.
      توضیه می شد در بازه های زمانی کوتاه کش سایت را حذف نمایید.

  34. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    یک ماهی هست که به مشکل جدی برخوردم،برگه هایی که شامل محتوا برای سایتم مینویسم در جستجوهایی که در گوگل یا فایرفاکس میزنم نشون داده نمیشن و اصلا وجود ندارن ،مطالبم هم جدید هستن و با برگه های دیگه تداخل ندارن ولی داخل داشبورد سایت میزنه که برگه ها منتشر شده ،سایتم وردپرسی هستش،لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام و احترام؛
      پیش از هر اقدمی بررسی کنید ک ایا لینک های شما توسط ربات های گوگل بررسی و ایندکس شد؟
      اگر نه به کمک آموزش زیر میتویند در خصوص اینکس دستی و ارسال درخواست ایندکس شدن محتوا اقدام کنید.
      آموزش ابزار URL inspection گوگل سرچ کنسول
      بعد از اون حتما بررسی کنید که اشتباها تیک عدم ایندکس سایت در وردپرس فعال نشده باشه:
      چگونه به صورت موقت دسترسی گوگل به سایت را ببندیم؟
      همچنین پیشنهاد میکنم راهنمای زیر رو هم مطالعه کنید:
      ۷ علت ایندکس نشدن سایت در گوگل

  35. سلام
    من توی وقتی توی برگه صفحه اصلی وبسایتم تغییرات ایجاد می‌کنم این تغییرات توی نسخه دکستاپ سایتم نمایش میده ولی توی نسخه موبایلی نمایش نمیده
    ایرادش چیه؟

    1. با سلام دوست عزیز
      از چه قالبی استفاده می کنید؟ به طور معمول در قالب های مختلف گزینه ای وجود دارد که شما می توانید از طریق آن تعیین کنید که تغییر اعمال شده در نسخه موبایلی و تبلت نیز نمایش داده شود یا نه. لازم است متناسب با تنظیمات قالب خود به دنبال این گزینه باشید.
      موفق و پیروز باشید

  36. سلام. من از قالب زفایر استفاده میکنم و بعد از انتشار محتوا، تگ h1 توی سورس صفحه نیست و عنوان رو هم که براش نوشتم اصلا نمایش نمیده.

  37. خطا 404 و صفحه ای پیدا نشد را طبق مراحل که فرمودید رفتم منتها هنوز همان خطا را میزند لازم به ذکر است تمام محتویات از یک سایت اماده با 7 پلاگین دارم که هر کدام را غیر فعال کردم هنوز خطا را دارم و فعلا بر روی زمپ کار میکنم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید تشکر

    1. سلام و احترام؛
      دوست عزیز محتوای جاری در خصوص عدم نمایش محتوای برگه یا نوشته است… ارور 404 زمانی نمایش داده می شود که فایل یا آدرس مربوطه شکستخ و خراب باشد و آدرس مربوطه دچار مشکلی باشد. پینشهاد می گردد راهنمای زیر مطالعه شود:
      آموزش رفع خطای ۴۰۴ پس از تغییر پیوند یکتا در وردپرس

  38. من روی هر کدام از لینک های سایتم که کلیک میکنم میره صفحه اصلی، وهیچ کدام ازصفحات را باز نمیکنه.سایتم وردپرس
    یه سوال دیگه چجوری رو یه جای سایتم که لینک گداشتم پسورد بزارم که تو همون صفحه کادر باز شه و پسورد بزنن بره صفحه بعد؟ یه عکس پس زمینمه رو یه جای عکس یه لینک ورود گذاشتم می خوام کسی که کلیلک میکنه یه کادر براش باز شه که پسوردشو همونجا بزنه بتونه لینک براش باز شه

  39. سلام؛
    در لوکال که امروز خواستم برگه ایجاد کنم یا حتی یکی از برگه ها رو ویرایش کنم، یک سایت با آدرس زیر باز میشد و در نهایت مجبور به استفاده از بکاپ شدم.
    لطفا راهنمایی کنید در مواجهه با این مشکل چکار باید کرد؟
    آیا بخاطر نصب یک افزونه اتفاق افتاده؟ یا…
    متشکر

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      احتمالا از یک افزونه یا قالب نال شده یا مخرب استفاده نموده اید.
      در چنین شرایطی سریعا می بایست در خصوص پاکسازی سایت اقدام کرد.

  40. با سلام و عرض ادب
    چند روزی است که به صفحات سایتم المان هایی را اضافه می کنم، به یکباره تمامی المانهای قبلی در سایت را که قبلا گذاشتم پاک می شود. با هاست و نیز طراح قالب نیز طرح سوال نمودم. کارشناس فنی هاست می گوید که اختلال ناشی از تداخل افزونه ها و یا هک شده یکی از افزونه ها می باشد.
    جالب اینجاست که کارشناس فنی از روی کامپیوتر خودش قادر به اعمال تغییرات صفحات سایت است بدون حذف المانهای قبلی. در نتیجه مشکل از لب تاپم باید باشد.
    اولین اقدامی که نمودم کش مرورگر و نیز کوکی ها و تاریخچه از روی لب تاپم پاک نمودم اما همچنان مشکل وجود دارد. با نرم افزار privazer نیز اضافات ویندوز 10 را نیز از رم تا کل سیستم را پاکسازی نمودم اما متاسفانه مشکل حل نشد.
    یک احتمال دیگر میدهم و آن اینکه این مشکل چند روز بعد از آپدیت ویندوز 10 بوجود آمده است.
    لطفا یاری فرمایید.
    با تشکر.

  41. سلام من تخصصی در زمینه سایت ندارم سایتم رو برام طراحی کردن اما امروز من سه تا محتوا توی سایتم نوشتم و منتشر کردم اما وقتی وارد سایت میشم هیچ کدوم از محتواها توی سایت نیستن.مشکل از چیه

    1. سلام و احترام سهیلا عزیز؛
      ابتدا باید بررسی نمایید که این محتوا را در کدام دسته بندی منتشر نموده اید؟
      اگر هنوز برای سایت دسته بندی خاصی تعریف نشده آموزش زیر را مطالعه کنید:
      آموزش ایجاد دسته بندی نوشته ها در وردپرس
      پس از نوشته شما در دسته بندی مربوطه منتشر خواهد شد.
      همچنین در نظر داشته باشید بخش منوها یا همان فهرست های سایت خود را نیز مورد بازبینی مجدد قرار دهید چراکه کاربر از طریق همین منوها به کل محتوای سایت شما دسترسی خواهد داشت.
      در نهایت می توانید نحوه نمایش محتوا در صفحه اصلی را نیز تعیین کنید. می توانید در این صفحه آخرین نوشته های منتشر شده را به نمایش بگذارید یا اینکه یک محتوای ثابت را نمایش دهید.

  42. با عرض سلام و خسته نباشید

    برایی من عنوان محصول در ووکامرس نشون داده نمیشه. یجورایی انگار رنگش سفیده چون جای لینکش هست که رویش کلیک کنیم. این دلیلش چه هست

  43. سلام ممنونم از آموزش خوبتان
    من زمانی که سایتم را با تبلت و گوشی باز میکنم اسلایدرها نمایش داده نمی شود
    اما در لپ تاب و pc اسلایدبار نشان داده می شود.
    ممنون میشم راهنمایی ام بکنید

  44. سلام من وردپرس رو تازه نصب کردم ومتوجه شدم که بعضی قسمتهارونداره.مثل قسمت خوش امدگویی.قسمت بروزرسانی به نسخه جدید وبعضی قسمت هاکه مربوط به برگه ها است
    چیکاربایدبکنم؟

    1. سلام و احترام؛
      یوزری که با آن لاگین نموده اید دارای چه سطح دسترسی می باشد؟

  45. سلام وقت بخیر
    وقتی سایتم رو تو گوگل سرچ می کنم صفحه اصلی که قبلا درست کرده بودم بالا میاد که روش تگ نو ایندکس هم داره اما صفحه ای که جدید درست کردم اصلا نمایش داده نمیه و مدام سرچ کنسول میگه تگ نو ایندکس داری روی صفحه اصلی سایتت در حالی که رو صفحه ی جدیدی که درست کردم اصلا تگ نو ایندکسی نیست این مشکل رو چه جوری حل کنم ؟ چیکار کنم گوگل اون صفحه قبلی رو دیگه کراول نکنه و این جدید رو ایندکس کنه ؟
    چندین بار از روش های مختلف از سرچ کنسول یا از رنک مث درخواست ایندکس دادم ولی نمیشه درحالی که هر روز صفحات دیگه ای از سایتم به جز صفحه اصلی درحال ایندکس شدن هستن
    خواهش میکنم راهنمایی کنین
    ممنونم

  46. سلام یک سوالی داشتم که به موضع ربط ندارهاما برام خیلی مهمه
    آیا میشه دامنه رو بر روی همان دامینی که ادان شده پارک کرد ؟

  47. سلام
    ضمن تشکر از مقاله کاربردیتون ،مشکل سایت من با اشافه کردن کد به فایل page.php برطرف شد .سوال اینکه چرا این کد بصورت پیش فرض در فایل page.php درج نشده بود؟

  48. سلام وقت بخیر
    من چند برگه دارم که قبل از انتشار وقتی پیش نمایش رو میزنم همه چی اوکیه ولی وقتی که منتشر میشه و رو لینک کلیک میکنم صفحه اصلی بالا میاد.
    از قسمت تنظیمات پیوند یکتا، پیوندهای یکتایی که شامل postname هستن رو میذارم این مشکل به وجود میاد
    چیکار کنم:/؟

  49. سلام
    من یک سایتی رو سی پنل طراحی کردم/. اولش توکی بود همه صفحاتش هم نمایش داده میشد. اما الان فقط صفحه اصلی نمایش داده میشه و محتوای برگه های دیگه اصلا نمایش داده نمیشه. فایل page.php هم چک کردم و این کد رو قرار دادم ولی باز هم مشکل حل نشد. میشه راهنمایی کنید؟
    این فایل page.php من است:

    <?php
    get_footer();
    }

  50. سلام من تا چند وقت پیش دیدگاه های سایتم اوکی بود و هرچی کامنت میذاشتن میومد تو پنل ادمین که تایید یا رد کنم اما چند روزی هست که کامنت که تستی میذاریم در پنل ادمین وردپرس نمیاره و اصلا هیچ جا نیست. افزونه جدیدی هم نصب نشده. ممنون میشم راهنمایی کنید

  51. سلام. وقتتون به خیر. متشکرم از سایت خوب و مفیدتون. سوال داشتم از خدمتتون. زمانی که میخوام فهرست برای سایتم ایجاد کنم و به سراغ ایجاد برگه می رم. توی المنتور پرو وقتی وارد برگه میشم و اسمشو ایجاد می کنم و ذخیره تغییرات، دکمه ویرایش با المنتور رو که می زنم می بینم هنوز یک تعداد عکس یا المان مونده و نمی رن، یعنی هیچ تغییری نمیشه دادشون. میشه کمک کنید؟ متشکرم

  52. مشکل حل شد. به خاطر ذخیره کردن قالب های مشکل دار بود.از پوسته ساز، قالب ها رو حذف کردم و با وردپرس صفحاتشو تغییر دادم و برگه ساختم. راه حلشو گفتم که اگه برای کسی مشکل پیش اومد از تجربه من استفاده کنن.

    1. سلام و احترام؛
      خوشحالیم که مشکل سایت وردپرسی شما رفع شده و سپاس از اینکه تجربه کاری خود را با ما و کاربران به اشتراک گذاشتید.

  53. سلام
    من سایت رو از لوکال به هاست منتقل کردم
    تمام صفحات و لینکها کار می‌کنند
    فقط یک صفحه هست که وقتی از من اون رو انتخاب می‌کنم محتوای صفحه رو نمایش نمیده و در عنوان صفحه عبارت page not found نمایش میده در همان صفحه هم من کار میکنه هدر و فولدر نمایش داده میشه ولی به جای متن صفحه عبارت nothing here نمایش داده میشه .
    تو لوکال هاست این مشکل را ندارم بعد از انتقال به هاست این مشکل پیش میاد.تشکر

    1. سلام و احترام؛
      این بخش شامل چه چیزی بوده؟ برگه نوشته مدیا یا….؟ برخی از ادرس ها باید به صورت دستی اصلاح شوند.

  54. جناب وقتی فوتر سایت رو درست میکنم و میخوام که از قالب وارد برگه ها کنم فوتری که ساختم روی برگه ها نمیاد لطفا کمک کنید

  55. سلام روز بخیر
    من یک قالب فروشگاهی خریداری کردم که محصولات رو ثبت میکنم و هنوز ران نشده .. چندروزه زمانی که محصول جدید ثبت میکنم و نمایش میزنم فوتر و هدر که ساخته ام رو نمایش نمیده و کگامنو بهم ریختهو درهم هست، همچنین اینکه چیدمان صفحه اصلی سایت که درست کردم هم کلا حذف میشه و همین فوتر و هدر تو صفحه اصلی نمایش داده نمیشه و مگامنو هم ریخته میشه .نوار ادمین هم حتی نشون نمیده و زمانی که محصول جدید رو حذف میکنم یا در حالت پیش نمایش میزارم این مشکل حل میشه ..قابل ذکره که محصولاتی که قبلا بارگذاری شده سالم هستن …همچنین اینکه زمانی که برگه یا نوشته جدیدی ثبت میکنم این مشکل و ندارم فقط زمانی که محصول جدید ثبت میشه همه چیز بهم ریخته و حذف میشه …ممنون میشم راهنمایی کنید

  56. سلام وقت بخیر من وقتی میخوام برگه یا قالب رو در سایتم انتشار بدم اصلا گزینعDisplay Conditions برای من بالا نمیاد و فقط ذخیره قالب و ذخیره پیش نویس برای من نمایش داده میشه در نتیجه من نمیتونم قالب و برگه خودم رو در جایی که دوست دارم نمایش بدم مشکل چیه ممنون میشم کمک کنیید یک هفته ای هست درگیر همین ارور کوچیکم

  57. سلام وقت شما بخیر من وقتی داشتم نوشته میزاشتم تو سایتم یهو دیدم تمام نوشته های سایت من پاک شده کاملا یهویی به هیچ تنظیماتیم دست نزدم نمی‌دونم الان چیکار کنم ممکنه راهنمایی کنید منو؟؟ایا میشه برگردوند؟

    1. سلام روزبخیر؛
      در بخش زباله دان بررسی نمایید که آیا نوشته ها به این بخش منتقل شده اند یا خیر؟
      چنانچه در این قسمت نوشته ای وجود دارد می توانید بازگردانی انجام دهید.
      در غیر اینصورت اگر بکاپی در اختیار دارید می بایست ریستور شود. (بکاپ دیتابیس)

  58. سلام
    من در سایتم یک بنر دارم که قابل مشاهده در نسخه کامپیوتر هست ولی در نسخه موبایل نیست
    چک کردم دکمه مخفی شدن در موبایل خاموش بود
    چیکار میتونم بکنم؟
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *