آموزش های وردپرس

آموزش حل مشکل عدم نمایش عکس در وردپرس

مشکل عدم نمایش عکس در وردپرس گاها برای برخی کاربران پیش اومده که در این حالت وقتی در صفحه نوشته و خود سایت هستیم تصاویر به ما نشون داده نخواهند شد اما در مقابل وقتی لینک تصاویر را در پنجره‌ای باز می‌کنیم تا مستقیما همون تصاویری که تو صفحات سایت نشون داده نمیشوند را ببینیم بدون هیچگونه مشکلی نمایش داده می‌شوند. پس مشکل کجاست که ما نمیتونیم تو صفحه نوشته تصاویر خودمون رو ببینیم؟ در این آموزش همراه شما هستم تا به راهکارهای رایجی که بیشتر برای کاربران رخ داده میشه و تصاویرشون در صفحه نوشته‌ها نمایش داده نمیشه بپردازم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

مشکل عدم نمایش عکس در وردپرس

در رابطه با مشکل عدم نمایش عکس در وردپرس و نشان ندادن تصاویر در وردپرس به صورت کلی طبق مواردی که بیشتر برای کاربران پیش اومده دلیلش میتونه از چند راه مختلف باشه که عبارتند از:

  1. نصب افزونه جت‌پک و فعال کردن قابلیت فوتون
  2. خطا در کدنویسی قالب
  3. ایجاد اختلال در کدنویسی سایت از طریق افزونه‌ها

قبل از هر کاری باید بررسی کنید ببینید که مشکل شما زو کدوم دسته از موارد بالا هستش که باعث شده تا با مشکل عدم نمایش تصاویر در وردپرس مواجه شوید. بنابراین ابتدا به صفحه نوشته خودتون مراجعه کنید و روی تصاویری که نشون داده نمیشن راست کلیک کرده و گزینه Open image in new tab رو بزنید تا تصویر رو در یک تب تازه ببینید و یا اینکه گزینه copy image address رو بزنید تا آدرس عکس رو کپی کرده و در یک پنجره جدید اونو وارد کنید. تا تصویر را مشاهده کنید.

حل مشکل عدم نمایش تصاویر وردپرس در افزونه چت پک

اگر افزونه جت‌پک وردپرس روی سایت شما نصب شده باشه و قابلیت فوتون رو در اون فعال کرده باشید این افزونه میاد و تصاویری که در نوشته‌های سایت شما وجود داره در سرور خودش ذخیره میکنه تا تصاویر با حجم کمتر و سرعت بیشتری برای بازدیدکننده‌ها در دسترس باشند و خب همونطور که همه ما چنین قابلیتی رو دوست دارین تا ازش استفاده کنیم اما به دلیل فیلترینگی که روی وردپرس توسط شبکه زیرساختی کشور صورت گرفته تصاویر برای ما بدون استفاده از vpn یا برنامه‌های تغییر آی‌پی نمایش داده نمیشوند.

پس در این حالت اگر لینک تصویر شما به صورت mizbanfa.net/blog/wp-content/uploads/2017/09/img.png بوده باشه با فعال کردن قابلیت فوتون در افزونه جت پک لینک تصویر شما به شکل i0.wp.com/mizbanfa.net/blog/wp-content/uploads/2017/09/img.png و یا با ساب دامنه‌های i1.wp.com و i2.wp.com در نوشته‌ها درج خواهد شد که به دلیل فیلترینگ به شما نشون داده نمیشه و اگر که آی‌پی خودتون رو تغییر بدین خواهید دید که تصویر براتون نمایش داده خواهد شد. و برای حل این مشکل کافیه تا این قابلیت را در افزونه چت پک وردپرس غیر فعال کنید. برای این منظور کافیه تا مشابه تصویر زیر به مسیر جت‌پک> پیشخوان در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید و سپس در بخش عملکرد باکسی که با عنوان Image Performance مشاهده می‌کنید را غیرفعال کنید.

مشکل عدم نمایش عکس در وردپرس

حل مشکل عدم نمایش تصاویر وردپرس به دلیل خطای کدنویسی

دومین دلیل رایج که برای عدم نمایش تصاویر در وردپرس رایج هست اینه که با افزودن یک قطعه کد در فایل فانکشن یا هر فایل دیگه از وردپرس این مشکل به وجود میاد و تصاویر نمایش داده نمیشه و برای حل این مورد باید ابتدا آخرین تغییراتی که بر روی هر یک از فایل‌های قالب انجام دادین را بررسی کرده و قطعه کد مورد نظر را بردارید تا مشکل شما برطرف شود.

معمولا به دلیل اینکه برخی کاربران از قالبی استفاده می‌کنند که امکان نمایش تصاویر شاخص در اون فعال نیست با افزودن کد مربوط به نمایش تصاویر ممکنه تا به دلیل اینکه کد مورد نظر را در مکان نامناسب قرار داده‌اند با این مشکل مواجه شوند که برای رفع اون کافیه تا فایل را به حالت قبل برگردانید و چیزی که به دنبال اون هستید را از روش دیگه استفاده کنید. در این حالت اگر با کدنویسی آشنایی ندارید از یک فرد متخصص بخواهید تا مشکل را برای شما برطرف کند.

این نکته را همیشه در نظر داشته باشید تا قبل از هرگونه تغییر و ویرایش در تمامی فایل‌های وردپرس چه برای افزونه‌ها و چه کدهای قالب و هسته اصلی وردپرس ابتدا یک نسخه پشتیبان از آن تهیه کنید تا در صورت بروز خطا بتونید با جایگزین کردن فایل اصلی مشکل را برطرف کنید.

حل مشکل عدم نمایش تصاویر وردپرس بعد از نصب افزونه

گاهی هم مشکل عدم نمایش تصاویر در وردپرس به دلیل اینکه افزونه‌ای نصب کردید به وجود میاد که بخاطر ایجاد اختلال در کدنویسی افزونه میتونه باعث بشه تا تصاویر شما در نوشته‌ها نمایش داده نشوند. به عبارت دیگه ممکنه تا با نصب و یا حتی به‌روزرسانی افزونه به دلیل اینکه افزونه‌ها این امکان رو دارند تا با نصب و به‌روزرسانی اونها فایل‌های اصلی هسته وردپرس دستخوش تغییرات شده و کدهایی بهش اضافه بشه حالا این کدها با هم در تداخل قرار بگیرند و باعث ایجاد مشکل شوند.

برای رفع مشکل نمایش ندادن عکس در وردپرس در این حالت کافیه تا افزونه‌ای که نصب و فعال کردید را غیرفعال کنید و یا اینکه اگر به‌روزرسانی بر روی افزونه صورت گرفته اونو به نسخه قبل برگردونید. گاهی هم پیش میاد که مشکل بعد از مدتی بروز میکنه که ممکنه از افزونه‌ای که نصب کردید نباشه و در این حالت لازمه تا کلیه افزونه‌ها را غیرفعال کنید و سپس یکی یکی هر افزونه را فعال کنید تا در نهایت به افزونه‌ای که باعث ایجاد مشکل شده است برسید.

برای این کار ابتدا به مسیر افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید و سپس با فعال کردن تیک گزینه‌ای که در کنار عنوان هر افزونه وجود داره کلیه افزونه‌ها را انتخاب کنید و در نهایت از منوی کارهای دسته جمعی گزینه غیرفعال کردن را انتخاب کنید تا تمامی افزونه‌ها غیرفعال شوند.

مشکل عدم نمایش عکس در وردپرس

حالا در این مرحله کافیه تا یکی یکی روی گزینه فعال کردن که در زیر عنوان هر افزونه قرار داره افزونه را فعال کنید و در هر بال فعال کردن لینک نوشته‌های سایت رو بررسی کنید و ببینید که بعد از فعال کردن کدوم یکی از افزونه‌ها است که تصاویر دیگه نشون داده نمیشوند، در این صورت افزونه‌ای که ایجاد مشکل کرده را میتونید پیدا کرده و بررسی کنید.

فعال کردن دیباگ وردپرس برای رفع مشکل نمایش تصاویر در وردپرس

حالت دیباگ وردپرس بهترین راهکاری هستش که با استفاده از اون می تونیم بدونیم که مشکل ما از کجا خواهد بود. بنابراین برای فعال کردن اون کافیه تا به قسمت File Manager در هاست مراجعه کرده و سپس فایل wp-config.php که در مسیر public_html قرار دارد را انتخاب کرده و با راست کلیک کردن و انتخاب گزینه Edit نسبت به ویرایش اون اقدام کنید. در صفحه ویرایش فایل که براتون باز میشه به دنبال قطعه کد زیر باشید.

define( 'WP_DEBUG', false );

اگر هم این خط وجود نداره اونو به فایل اضافه کنید و مقدار اون را برای فعال کردن به true برگردونید، بنابراین برای اینکه حالت دیباگ فعال باشه باید کد بالا را به شکل زیر تغییر بدین که به جای false مقدار true در اون قرار داده شده باشد.

define( 'WP_DEBUG', true);

حالا بعد از اینکه فایل را ذخیره کردید سایت را رفرش کنید، در این صورت کدهای خطایی را با نوشته‌هایی مثل زیر مشاهده خواهید کرد که در اون مسیر خطا و خط خطا به شما نشون داده شده و برای رفع مشکل کافیه تا به مسیرهای ذکر شده در هر خط مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و برطرف کنید.

Cannot redeclare get_posts() (previously declared in /var/www/html/wordpress/wp-includes/post.php:1874) in /var/www/html/wordpress/wp-content/plugins/my-test-plugin/my-test-plugin.php on line 38
امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا مشکل عدم نمایش عکس در وردپرس را برطرف کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوالی داشتید و یا اینکه مشکلی در نمایش تصاویر وردپرس برای شما به وجود اومده میتونید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
3.2/5 - (59 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۶۹ دیدگاه ها

  1. دقیقا منم همچین مشکلی داشتم
    یادش بخیر
    بعد کلی جستجو تست فهمیدم مشکل از این افزونه Wp-Rocket بود
    کلا این افزونه های فشرده سازی ده تا خوبی دارن یه بدی دارن
    راستی بابت مقاله هاتون ممنون

    1. سلام و وقت بخیر
      بله متاسفانه از اونجایی که چنین افزونه‌هایی به صورت نال و غیرمجاز ارائه میشن بیشتر سایت‌ها با چنین مشکلاتی روبه‌رو میشن و اگر به صورت اورجینال از خود سازنده تهیه بشه مطمئنا چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت.
      موفق باشید

      1. سلام
        محض اطلاع تمام افزونه های ایرانی نال هستند دوست عزیز.
        و این موردی که شما اشاره کردید باگ یا خطای کدنویسیو… نیست.
        یک خاصیت خیلی خوبه که تو ایران نمیشه ازش استفاده کرد.

    2. سلام و احترام
      یکی از بهترین افزونه های کش سرور که ما برای تمام مشترکین سرویس های میزبانی وب حرفه ای نیز داخل میزبان فا نصب می کنیم، افزونه wffpc می باشد، توصیه می کنم حتما این افزونه را نیز تست بفرمایید، و البته این افزونه با wp rocket یا سایر افزونه های کش تداخل دارد و ابتدا میبایست افزونه های کش قبلی را حذف کنید و سپس این افزونه را فعال کنید.
      موفق باشید.

    3. من ماه ها تو ادمین وردپرس نمیتونستم عکس ها رو تو رسانه ببینم البته تو isp های مختلف فرق داشت الان شما گفتید افزونه Wp-Rocket رو غیرفعال کردم مشکل حل شد خدا خیرت بده مغزم دیگه جواب نمیداد برای حل مشکل

    4. مرسی از کامنتی که گذاشتید باعث شد مشکل منم رفع بشه
      منم هرکاری میکردم درست نمیشد حتی این افزونه رو هم که غیر فعال میکردم بازم درست نمیشد ولی وقتی کامل حذفش کردم مشکلم حل شد

  2. سلام من این مشکلو داشتم و رفتم در تنظیمات قسمت پیوند های یکتا دستکاری کردم مبنای دسته ست کردم و مبنای پست ها رو هم روی نام نوشته ست کردم مشکلم حل شد

  3. ممنون جناب صادقی عزیز. مشکل من هم نصب کردن افزونه Hacklog بود که با غیر فعال کردن آن مشکل حل شد.

  4. سلام
    از وقتی دامنه دوم را بر روی هاستم قرار دادم سایت اول با عدم لود شدن عکسهای پوسته مواجه شده یعنی شاخص و سربرگ نمایش داده نمی شوند فقط عکس در متن نمایش داده می شود همه افزونه ها غیر فعال شد تاثیری نداشت یکبار هم سرورم را منتقل کرده بودند ولی مدیر سایت گفتند تاثیری در این اتفاق نداشته چطور می توانم آن را رفع کنم؟ اگر پاسخ رو به ایمیلم هم بفرستید بسیار ممنون میشم

    1. سلام و وقت بخیر،
      لطفا دقیق‌تر توضیح بدین که چیکار کردید و چه اتفاقی افتاد. دامنه به صورت اددان هست یا تغییر دامنه دادید؟

  5. دامنه دومم بدون مشکل کار می کند این مشکل مربوط به دامنه اول بود که آدرسش را نوشتم

  6. سلام یه سوالی داشتم در محصولات ووکامرس من وقتی برای یک محص.ل بیش از یک عکس قرار میدم اون عکس های نمایش داده نمی شه مشکل از کجاست

  7. سلام وقت بخیر گاهی برای آپلود عکس در رسانه وردپرس به مشکل بر می خورم.در حال آپلود عکس گیر میکنه.باید صفحه را رفرش کنی یا عکس آپلود شده یا مجدد آپلود کنید .مشکل را حدودی می تونید حدس بزنید!؟
    تشکرازشما و دوستان عزیز

    1. سلام و احترام، این مورد میتونه به مسائل مختلفی بستگی داشته باشه:
      1. مشکل از سمت مرورگر که میتونید با استفاده از آموزش نحوه خالی کردن کش تمامی مرورگرها برطرف کنید.
      2. مشکلات اینترنتی
      3. مشکل از سمت هاست
      4. مشکل در SSL در صورت استفاده از پروتکل HTTPS
      5. مشکل از سمت افزونه‌هایی که استفاده می‌کنید
      6. بروزرسانی مجدد وردپرس به آخرین نسخه از طریق مخزن اصلی

  8. سلام وقت بخیر
    بنده نزدیک 1 سالی هست با وردپرس کار میکنم ، چند روزی هست که وقتی محصول جدید داخل سایت قرار میدم عکس محصول که به عنوان عکس شاخص هست و محصول را نشان می دهد وقتی انتخاب میکنم و تایید میکنم ، عکس اعمال نمی شود.
    بر روی محصولات دیگر هم تست کردم ولی همین مشکل مجدد بود.
    شما میدونید مشکل چی هستش؟

    1. سلام، این مشکل میتونه دلایل مختلفی داشته باشه که باید همه موارد توسط یک فرد متخصص بررسی بشن.
      1. مشکل از سمت افزونه‌ها: که میتونید با غیرفعال کردن کلیه افزونه‌ها و فعال کردن افزونه‌ها به شکلی که در هر بار یک افزونه را فعال کنید و هر افزونه هم که فعال میکنید در هر بار اپلود عکس رو تست کنید. اگه با غیرفعال بودن کل افزونه‌ها همچنان مشکل باشه باید از جای دیگه بررسی کنید.
      2. بررسی قالب: که میتونید از قالب پیشفرض وردپرس استفاده کنید.
      3. بروزرسانی وردپرس، ووکامرس، قالب و کلیه افزونه‌ها به آخرین نسخه
      4. هماهنگ نبودن قالب با ووکامرس که شاید مقاله آموزش هماهنگ سازی قالب با ووکامرس مشکلتون رو برطرف بکنه.

      1. وقتی مشکل از افزونه باشه،آیا تنها راهش حذف یا غیرفعال کردن افزونه هست؟
        یا میشه ترمیم و اصلاح کرد اخه به افزونه ام نیاز دارم (رایگان)

  9. سلام
    من دیتابیس و قالب سایت قبلی خودم رو به یک دامنه جدید منتقل و نصب کردم، همه چی درست کار میکنه ولی عکس‌هایی که وجود داشت و منتقل شده با اینکه پاک کردم باز هم نشون میده، و عکس‌های جدید که بارگذاری می‌کنم آپلود میشه ولی فقط مربع سفید نشون میده و خود عکس رو نشون نمیده.

    اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.

  10. سلام اقای صادقی
    من یک سایت ایجاد کردم و برای نمایش فیلم از هاست دانلودی کمک گرفتم الان من یک مشکل دارم . وقتی لینک فیلم رو تو سایت میذارم . سیاه نشون میده هیچ تصویری نداره . مشکلی تو نوع فرمت نداره چون با یک افزونه مشکلش رو برطرف کردم .بعضی فیلم ها رو راحت نشون میده بعضیا رو نشون نمیده . مشکل از خود فیلم یا نوع فرمت ؟؟؟

    1. سلام روزبخیر؛
      برخی فرمت ها مثل m4v در تام قالبها به درستی نمایش داده نمیشه.
      بهتره از فرمت های رایج مثل mp4 استفاده بشه.

  11. اینم ارور نمایش ندادن فیلم
    Media error: Format(s) not supported or source(s) not found
    که نه فرمت ساپورت میکنه یا فیلم رو پیدا نکرده
    بصوز آزمایشی چند تا فیلم قرار دادم اونا رو نشون میده ولی یعضیا رو نه

    1. با سلام دوست عزیز
      برای رفع ارور فوق در ابتدا اطمینان حاصل کنید که ویدیو به درستی از طریق بخش رسانه ها آپلود شده است. اگر همچنان ویدیو آپلود شده قابل مشاهده نبود بهتر است که با استفاده از وب سایت های آنلاین فرمت آن را به mp4 تغییر دهید.
      موفق و پیروز باشید

  12. با سلام
    من وقتی یک عکس رو در سایت آپلود میکنم و اون رو در دسته بندی خاصی قرار میدهم نمیتوانم اون رو بصورت کامل در صفحه ی اصلی مشاهده کنم.وبرای مشاهده ی کامل عکس و متن باید read more رو بزنم.
    به من کمک کنید تا هر مطلبی و عکسی قرار میدهم فارغ از دسته بندی، اون رو بصورت کامل در صفحه ی اصلی نشون بده ونه بصورت

  13. سلام
    منم 1 هفته همین مشکل رو داشتم تموم افزونه ها رو غیر فعال کردم قالب عوض کردم و … مشکل حل نشد .
    بعد متوجه شدم مشکلم ادرس Https بود همین . من تو تنظیمات قسمت عمومی آدرس رو Http قرار دادم اما تو .htaccess آدرس ها رو به Https ریدارکت کردم برای همین نشون نمیداد .

  14. من با افزونه indeed ultimate membership pro کار می کنم. کاربران ثبت نام می کنن و در صفحه پروفایل خود عکس هایی را آپلود می کنن ولی بعدا در صفحه عمومی این تصاویر دیده نمی شود و به جاش یک عدد گذاشته می شود. مشکل از کجاست؟

    1. با سلام دوست عزیز
      در حال حاضر این افزونه به صورت پولی توسط برخی از وب سایت های معتبر داخلی فروخته می شود. در نتیجه ممکن است تنظیمات آن به شکل متفاوتی پیکربندی شده باشد. شما می توانید از طریق پشتیبانی شرکتی که افزونه فوق را از آن خریداری کرده اید مورد را بررسی و پیگیری نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  15. سلام سال نو مبارک
    من از طریق filezilla یک سری فایل در هاست آپلود کردم که توی وردپرس بخش رسانه ها نمایش داده نمیشه ولی وارد هاستم میشم فایل ها موجود هستن
    میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم تا بتونم از وردپرس به فایل هام دسترسی داشته باشمو نمایششون بده؟
    از طریق وردپرس ک آپلود میکنم تو بخش رسانه میاد ولی از فایل زیلا نمایش داده نمیشه

    1. سلام روزبخیر؛
      بستگی داره این فایل ها رو در چه مسیری درج میکنید. می تونید از افزونه Media from FTP برای انتخاب رسانه های آپلود شده در هرکجی سایت و نمایش اون در وردپرس استفاده کنید.

  16. من بعد از نصب W3 total cache این مشکل برام پیش میاد و چند تا از عکس های سایتم مخفی میشن
    حالا من نیاز شدید هم به این افزونه دارم.چطور باید حلش کنم؟

  17. سلام
    من افزونه اسماچ رو نصب کردم و بعد از اون عکس هام نا پدید شدن. چیکار کنم؟
    افزونه رو حذف کردم ولی عکس هام همچنان نیستند و همجنین عکس جدید هم که آپلود میکنم هم نمیشه دید. ممنونمیشم راهنمایی کنید

  18. سلام.
    بنده امروز یه افزونه ی امنیتی رو سایتم نصب کردم و یه سری نکاتو توش اعمال کردم
    افزونه هم اورجینال و نسخه ی پرمیومشه
    ولی تو صفحه ی اصلی سایتم عکس محصول نمایش داده نمیشه
    افزونه رو غیرفعال کردم بازم درست نشد
    البته این مشکل فقط تو صفحه ی اصلی سایت اتفاق افتاده و تو خود صفحه ی محصول یا دسته بندی محصول که چند محصولو نشون میده این مشکل وجود نداره فقط تو صفحه ی اصلی که یه سری محصول هست این مشکل به وجود اومده

    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. سلام روزبخیر؛
      از بخش نمایش پیشخوان وردپرس به بخش سفارشی سازی برید و ببینید در مسیر تنظیمات برگه خانه > صفحه اصلی شما نمایش داده می‌شود
      دقیقا چه چیزی تنظیم شده؟
      حالت پویا آخرین محصولات و نوشته های منتشر شده رو نمایش میده
      گزینه برگه ایستا هم هر صفحه ای که در نظر بگیرید رو به عنوان صفحه اصلی نشون میده.

  19. سلام
    من قالب جدید نصب کردم خودم درستش کردم
    ولی تو رسانه زمانی که میخوام فایلی رو جستجو کنم مینویسه “هیچ رسانه ای پیدا نشد” مشکلش چیه؟
    افزونه ها رو هم غیرفعال کردم. تو رو خدا کمک کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      ممکنه موقع جستجو نوع رسانه با چیزی که انتخاب کردید متفاوت باشه . این دو صافی که در تصویر زیر میبینید رو روی همه قرار بدید و بخشی از نام فایل رو جستجو کنید.

  20. سلام من دامنه سایتم رو تغییر دادم مشکلی که پیدا کردم اینه که هیچ تصویری رو تو سایتم نشون نمیده و تصاویر بصورت شکسته هستش و تصاویر جدیدی که آپلود میکنم هم همین وضعیت رو دارن. حتی لوگو افزونه هام شکسته نمایش داده میشن و خبری از عکس لوگوش نیست. چند روزه که کل اینترنت رو زیر و رو کردم و نتونستم راه به جایی برم. خواهش میکنم بهم کمک کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      احتمال میدم در اصلاح ادرس دهی ها یه اشکالی وجود داشته و داره . درس های سایتتون رو کامل بررسی کنید که سوئیچ دامنه به صورت صحیح انجام شده باشه.

  21. بنده توی فایل htaccess سایتم اومدم با قرار دادن کد زیر مانع از استفاده غیرمجاز سایتهای دیگه از تصاویرم بشم ه دیدم تصاویر سایتم نمایش داده نمیشه
    RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^$ RewriteCond %{HTTP_REFERER}!^https://(www\.)url.com/.*$ [NC]
    RewriteRule \.(gif|jpg|swf|flv|png|mp4)$ /feed/ [R=302,L]

    1. با سلام دوست عزیز
      در ابتدا نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که که در کد عنوان شده به جای https://(www\.)url.com آدرس وب سایت خود را قرار دهید. اما پیشنهاد من این است به جای اعمال تغییر در فایل Htaccess از طریق هاست خود این کار را دنبال نمایید. در همین راستا می توانید از آموزش جلوگیری از استفاده پهنای باند سایت توسط سایت های دیگر استفاده نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  22. سلام و خسته نباشید
    بنده تمام نکاتی که گفتین رو انجام دادم ولی باز هممشکل رفع نشد و تصاویر اپلود شده نه در کل سایت و ن در کتابخانه رسانه نمایش داده نمیشه….هر تصویری که اپلود میکنم هم نمایش داده نمیشه

  23. با عرض سلام
    پس از تغییر هاست از لینوکس به وردپرس در سایت اصلی ورد پرس و هم چنین در سایت مشکل نمایش تصاویر وجود دارد که تا کنون این مشکل برطر ف نشده است .
    در بررسی افزونه های نصب شده هیچگونه مشکلی وجود نداشت ولی در بررسی کنترل پنل متوجه وجود دو فایل نسبتا مشابه
    wp-config.php
    و
    wp-config-sample.php
    گردیدم .
    استدعا دارم ضمن راهنمایی برای حل مشکل بفرمایید آیا این هر دو فایل باید وجود داشته باشد ؟ و در صورت امکان رفع مشکل بفرمایید .

    پیوست:

    1. با سلام دوست عزیز
      مشکل پیش آمده ممکن است به دو دلیل رخ داده باشد. دلیل اول انتقال ناقص اطلاعات شما از هاست مبدا است. دلیل دو نیز اصطلاح نکردن آدرس ها است. در همین راستا می توانید مقاله آموزش انتقال وردپرس به هاست و دامنه دیگر را مطالعه نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  24. سلام و عرض احترام
    موردی که در خصوص غیر فعال کردن کلیه افزونها گفتید انجام دادم و به نتیجه رسیدم . سپاس و تشکر از سایت عالیتان

  25. سلام خواهش میکنم کمکم کنید
    آیفرم (iframe ) سایت من فعال هست و میخوام غیرفعالش کنم تمام کدهایی که باید اضافه میکردم رو انجام دادم ولی باز نمیشه Header append X-FRAME-OPTIONS “DENY” اینو اضافه کردم منتهی دقیقا نمیدونم کدوم خط اضافه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام روزبخیر؛
      قطعه کد زیر رو میتونید در فایل htaccess. درج کنید فرقی نداره کجای فایل قرار بگیره.

      Header append X-FRAME-OPTIONS “SAMEORIGIN”
      
  26. با سلام
    من تمام مراحل رو انجام دادم و سایتم به درستی نمایش داده میشه ولی فقط عکس هایی که در قالب ادرس دادم مثل ایکون سرچ و لگو و ایکون های تلگرام و اینستاگرام نمایش داده نمیشن . آدرس ها رو به صورت /images/logo.png دادم مشکل کجاست ؟

  27. سلام و وقت به خیر
    وقتی نوشته جدیدی رو می خوام اضافه کنم تصویر تو قسمت آخرین نوشته ها میاد ولی داخل متن تصویر دیده نمیشه دلیلش رو می فرمایید

  28. تصویر گالری تصاویر محصول لود نمیشه و اصلا متوجه نمیشم که مشکل از کجاست

    1. با سلام دوست عزیز
      دقیقا با چه خطایی رو به رو می شوید؟ لطفا یک تصویر از خطایی که دریافت می کنید نیز ارسال نمایید تا بتوانیم به شکل بهتری شما را راهنمایی کنیم.
      موفق و پیروز باشید

    1. با سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که آموزش های میزبان فا برای شما مفید واقع شده است.
      موفق و پیروز باشید

  29. سلام وقت بخیر
    تمام افزونه ها رو غیر فعال کردم. با این کار مشکل ظاهر نشدن تصاویر در گالری حل شد اما به محض اینکه یک افزونه را فعال کنم مجددا مشکل ظاهر نشدن تصاویر گالری در صفحه ظاهر می شود
    پیشاپش از راهنماییتون سپاسگذارم

    1. سلام و احترام؛
      احتمالا تداخلی بین این افزونه و سایر افزونه های فعال وجود داره. باید افزونه مشکل ساز رو پیدا کنید و اون رو غیرفعال یا با مورد دیگه ای جایگزین کنید.

  30. سلام
    سپاس از شما
    یک روش دیگر هم ساده ترین روش بود که من تست کردم برگشت مقالات به رونوشت قبلی هست. برای مبتدیان در سطح من روش خوبیه
    من 3 روز پیش ویرایش کردم کد نویسی رو بهم ریخته بودم شانسی اومدم تو لینک سایت دیدم عکس و اسلایدر رو نشون نمیده هرکاری کردم نشد که نشد اتفاقی به ذهنم رسید رونوشت قبلی گزینه بهتریه.
    خواستم تجربمو با شما به اشتراگ بگذارم در مقاله شما نبود اضافه کنید کاربران استفاده کنند.

    1. سلام و احترام؛
      بسیار عالی …
      دقیقا همینطوره گاها بازگردانی رونوشت های قبلی کمک بسیار بزرگی محسوب میشه.
      ممنون که تجربیاتتون رو با ما و سایر کاربران میزبان فا به اشتراک میگذارید.

  31. سلام . یه سوال مقاله های سایت من تصویر شاخص داره ولی این تصویر شاخص در صفحه اصلی نمایش داده نمی‌شود چراا؟؟؟؟

    1. سلام واحترام دوست عزیز؛
      بررسی نمایید قالب شما قابلیت مخفی سازی تصاویر شاخص را دارد؟ یا اینکه افزونه ای در این خصوص نصب شده است؟
      اصولا در بخش نوشته ها قابلیتی مبنی بر چنین مواردی و فعال و غیرفعالسازی ان ها نمایش داده می شود.

  32. خدا خیرتون بده دو روزه درگیر بودم . درست شد با غیر فعال کردن افزونه مشکل دار.
    ممنون

    1. با سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که این آموزش برای شما مفید واقع شده است.
      موفق و پیروز باشید

  33. سلام وقت به خیر اسلایدر اول صفحه پاک شده اما تو smart slider نشون میدهد چی کار کنم درست بشه

  34. سلام وقت بخیر
    تصاویر گالری من نمایش داده نمیشه فقط در یک حالتش نمایش داده میشه ولی وقتی v**n وصل میشم در بقیه ی حالت ها نیز نشان میده من افزونه جت پک ندارم پس مشکل از کجاس؟؟؟؟

  35. سلام
    روی خیلی از تصاویرم که خود وردپرس سایزهای مختلف تصاویر را تولید میکند همچین اروری دارم : GET apa-150×150.jpg 404 (Not Found) اصل عکس وجود دارد و مشکلی ندارد. نمیدونم چطور این مشکل را حل کنم؟ خود وردپرس در تولیدش به مشکل خورده؟

  36. سلام. چندتا از عکسهای سایت من از یه وقتی به بعد دیگه نمایش داده نشدن. مجدد آپلود کردم همچنان این مشکلو دارن. بعد متوجه شدم با vpn باز میشن. افزونه جت پک قبلا فعال بوده ولی مدتی هست که غیرفعاله. افزونه ی دیگه ای هست که امکان داشته باشه عکسها رو دچار همچین مشکلی کنه؟ افزونه ی rank math seo رو هم دارم آیا به این مشکل مرتبط هست؟ منتظر پاسخگوییتون هستم خیلی متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *