آموزش های وردپرس

آموزش رفع خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

مدیریت یک وب سایت وردپرسی برای افراد از جذابیت بالایی برخوردار است. چرا که می توانند به راحتی و تنها با خرید هاست با قیمت مناسب مثل خرید یکی از پلن های هاست ایرانی ارزان یا تهیه یک هاست وردپرس حرفه ای سایت خود را راه اندازی کنند سپس کسب و کار خود را رونق ببخشند. اما موضوعی که در اینجا باید به آن توجه داشت، ممکن است در این مسیر با مشکلاتی رو به رو شوید که مختص وب سایت های وردپرسی است. یکی از این خطاها که در هنگام تلاش برای ورود به وردپرس با آن رو به رو می شوید، خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس است. این خطا می تواند مانع از ورود شما به پیشخوان وردپرستان شود. در نتیجه باید آن را شناسایی و رفع نمایید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم نحوه رفع خطا Password Reset Key در وردپرس را به شما آموزش دهیم.

خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

در هنگام تلاش برای ورود به وب سایت وردپرسی و بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان شما امکان ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت خود را نخواهید داشت و تنها اتفاقی که با آن مواجه می شوید، بروز رسانی متداوم صفحه ورود است. در چنین حالتی ممکن است تصمیم بگیرید که با استفاده از لینک موجود در پایین صفحه لاگین وردپرس اقدام به ریست و بازیابی رمز عبور خود نمایید. اما در این مسیر خطای عدم بازسازی زمر عبور در وردپرس قالب پیغامی تحت عنوان Could not save password reset key to database  رو به رو خواهید شد.

خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

البته در زمینه مشکل ورود به وردپرس می توان به دلایل مختلفی اشاره کرد که هر یک از آنها به شیوه مشخصی برطرف خواهند شد. در صورتی که خطای فوق به شما نمایش داده نشد و در صورت تمایل می توانید مقاله راهکارهای رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس را مطالعه نمایید.

دلیل بروز خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس چیست؟

خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس در واقع زمانی نمایش داده می شود که وردپرس امکان نوشتن اطلاعات جدید روی دیتابیسی که برای آن ایجاد نموده اید را ندارد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که حساب هاستینگ وردپرس شما از تمامی فضایی که به آن اختصاص شده است استفاده نموده یا اینکه دیتابیس تغییر کرده است.

نحوه رفع خطا Password Reset Key در وردپرس

به منظور رفع ارور خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس باید از طریق پنل مدیریتی هاست خود اقدام نمایید. در این مقاله به صورت پیش فررض از سی پنل استفاده می کنیم. به منظور رفع خطا Password Reset Key در وردپرس باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در اولین گام شما باید با وارد کردن اطالاعات ورود خود که پیش تر تعیین نموده اید، وارد پنل مدیریتی سی پنل شوید. در صورت تمایل می توانید با استفاده از مقاله نحوه اتصال اکانت ftp سی پنل به نرم افزار filezilla پیش رفته و فرآیند سریع تری را دنبال کنید.
  2. از طریق پیشخوان دایرکتوری public_html را انتخاب نموده و از میان گزینه های موجود روی دایرکتوری wp-content کلیک کنید.
    خطا عدم بازسازی رمزعبور در وردپرس
  3. در دایرکتوری wp-content پوشه uploads را انتخاب نمایید. در این قسمت تمامی فایل هایی که تاکنون آپلود کرده اید وجود دارد. از میان فایل های موجود مواردی که دارای بزرگ ترین سایز هستند را انتخاب و حذف نمایید.
    رفع خطا عدم بازسازی رمزعبور در وردپرسبرای اینکه بتوانید فایل های سایز بزرگ غیرضروری را حذف نمایید، بهتر است از طریق کلیک روی ستون Size فایل ها را از بزرگ به کوچک مرتب سازی نمایید. بدین ترتیب بخشی از فضای هاست خالی می شود و احتمالا با تلاش دوباره می توانید وارد پیشخوان وردپرس خود شده و دیگر خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس را مشاهده نخواهید کرد. در واقع باید تلاش کنید فضای اشغال شده را آزاد نمایید.
    آموزش رفع خطا عدم بازسازی رمزعبور در وردپرس
    🔵🟢 نکته: قبل از اینکه اقدام کرده و فایلی را حذف نمایید اطمینان حاصل کنید که یک بکاپ از آنها تهیه و روی سیستم دسکتاپ خود ذخیره کرده اید. بدین ترتیب می توانید مطمئن شوید که در صورت نیاز امکان برگرداندن دوباره فایل های حذف شده را خواهید داشت و هیچ یک از اطلاعات ضروری خود را از دست نمی دهید.
  4. بعد از ورود نیز می توانید فایل های قرار گرفته روی وردپرس خود را بررسی کرده و مواردی که تصور می کنید وجود آنها غیرضروری است را حذف نمایید.

دقت داشته باشید علاوه بر حذف فایل های اضافی می توانید اقدامات زیر را در راستای پاکسازی فضای هاست خود در نظر بگیرید:

  • پاک کردن فایل های اضافی که حجم بالایی دارند.
  • حذف کردن بکاپ های قدیمی و منسوخ
  • پاک کردن ارور لاگ های حجیم
  • حذف افزونه و قالب های بلااستفاده
  • پاک کردن فایل های زائد و اضافی
  • و…

اگر نمی خواهید به منظور رفع خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس فایلی را از روی فضای هاست خود حذف نمایید باید اقدام کرده و پلن هاست خود را ارتقاء دهید. خرید هاست ابری یا تهیه هاستی با فضای بالا می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در واقع با ارتقاء پلن هاست خود می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از فضای بالایی که در اختیار دارید استفاده کنید.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا نحوه رفع خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس را به شما آموزش دهیم. بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از راه حل های ارائه شده در این مقاله مشکل ورود به وردپرس را حل نموده و وب سایت خود را مدیریت نمایید. در واقع تا زمانی که شما در راستای رفع این خطا اقدامی نداشته باشید، در هنگام تلاش برای ورود به پیشخوان وردپرس با خطا Password Reset Key در وردپرس رو به رو شده و اجازه ورود به پیشخوان را ندارید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه باشید.

آموزش رایگان وردپرس

5/5 - (1 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام من داخل سایتم نمیتونم کاربر جدید اضاف کنم تا یه مدت پیش اینجور نبود الان اینجور شده نمیشه کاربری اضاف کرد

    میخوام یه نویسنده اضاف کنم هرچی مشخصات رو میزنم مشکل داره و خطا زیر رو نشون میده

    خطا: رمزعبور هم‌خوانی ندارد. لطفا در هر دو زمینه پسورد یکسان وارد کنید.

    1. سلام و احترام؛
      این اعلان ناهماهنگ بودن رمز و تایید رمز رو خاطرنشان شده… مچنین از طریق phpmyadmin هم میتونید در خصوص ساخت یوزر جدید اقدام کنید. بررسی کنید ایا افزونه ای جهت مدیریت کاربران نصب کردید؟

      1. منم مشکل اقا سعید رو دارم افزونه مهم دیجیتس رو نصب کردم نمیتونم غیر فعالش کنم همه هم از افزونه دیجیتس استفاده میکننده افزونه ثبت نام با شماره موبایل لطفا راهکار حل مشکل رو بدید خیلی مهمه ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *