آموزش های وردپرس

آموزش لایک مطالب وردپرس به سبک فیسبوک

لایک مطالب وردپرس یکی از بهترین راه‌هایی است که در مرحله دوم بعد از بخش نظرات وردپرس میتونه به عنوان یکی از راهکارهایی که با استفاده از اون بدونید کاربران چه بازخوردی برای مطالب شما دارند را به دست بیاورید. حتما در بسیاری از سایت‌ها مشاهده کردید که در انتهای نوشته دکمه‌هایی برای پسندیدن مطالب در وردپرس تعبیه شده که اگر کاربری از یک نوشته خوشش اومد بتونه با اعلام رضایتمندی نویسنده و مدیر اون سایت را از اینکه نوشته براش مفید بوده مطلع کند. اما در این آموزش قصد دارم تا به معرفی یک افزونه متفاوتی در زمنه لایک مطالب وردپرس بپردازم که با استفاده از اون میتونید احساس مخاطب را نسبت به نوشته هم به دست بیاورید. این نوع لایک کردن نوشته در وردپرس قابلیتی بود که برای اولین بار از سوی فیسبوک معرفی شده و بیش از دو سالی ایت که ازش استفاده میشه.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به معرفی افزونه لایک مطالب وردپرس بپردازم که با استفاده از اون میتونید به سبک فیسبوک احساس کاربران به نوشته را هم به دست بیاورید. این احساسات میتونه در قالب غمگین، شاد، دوست داشتنی، تعجب، عصبانیت و… باشد. پس اگر قصد دارید تا قابلیت لایک مطالب در وردپرس را به سبک جدیدی ایجاد کنید تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش لایک مطالب وردپرس به سبک فیسبوک

افزونه لایک مطالب وردپرس که قد معرفی اونو دارم با نام DW Reactions در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 2.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر به ایجاد امکان لایک مطالب به سبک فیسبوک در وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شده و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت خودتون بکنید.

دانلود افزونه DW Reactions

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Reactions در بخش تنظیمات وردپرس از پیشخوان سایتتون اضافه خواهد شد، روی این منو کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه جهت سفارشی سازی لایک مطالب در وردپرس هدایت شوید.

لایک مطالب وردپرس به سبک فیسبوک با DW Reactions

Show reactions button: با فعال کردن این گزینه امکان لایک مطالب به سبک فیسبوک در وردپرس فعال شده و دکمه‌های لایک به صورت احساسی در نوشته‌ها فعال خوهند شد.

Show reactions count: با فعال کردن این گزینه شمارنده لایک برای هر یک از دکمه‌ها اضافه شده و تعداد کسانی که یک نوشته را با احساسات گوناگون پسندیده‌اند یا نپسندیده باشند نمایش داده خواهد شد.

Users must be registered and logged in to add reaction: با فعال کردن این گزینه فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده و وارد شده باشند قادر هستند تا مطالب را لایک کنند. اگر قصد دارید تا هر کاربری قادر به لایک مطالب در وردپرس باشه کافیه این گزینه را غیرفعال کنید.

Show the reactions button above the post content: با فعال کردن این گزینه دکمه‌های لایک مطالب وردپرس در بالای نوشته نمایش داده خواهند شد.

Show the reactions button below the post content: با فعال کردن این گزینه دکمه‌های لایک مطالب وردپرس در انتهای نوشته نمایش داده خواهند شد.

Pages: از این بخش میتونید تا صفحات مورد نظر برای نمایش دکمه پسندیدن مطالب وردپرس به سبک فیسبوک را در صفحاتی مثل صفحه اصلی، صفحه آرشیو نوشته‌ها در وردپرس، صفحه نوشته و صفحه برگه فعال یا غیرفعال کنید.

لایک مطالب وردپرس به سبک فیسبوک با DW Reactions

در نهایت تنظیمات را ذخیره کرده و یه صفحه یکی از مطالب خودتون مراجعه کنید، مشابه تصویر خواهید دید که دکمه لایک مطالب وردپرس به سبک فیسبوک مشابه تصویر زیر در نوشته افزوده شده و کاربران قادر به پسندیدن و نپسندیدن نظرات به صورت احساسی در وردپرس خواهند بود.

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا اقدام به لایک مطالب وردپرس به سبک فیسبوک بکنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال یا مشکلی داشتید میتونید از بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
3.6/5 - (9 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۳ دیدگاه ها

    1. سلام و روز بخیر،
      کافیه به انتهای صفحه تنظیمات افزونه مراجعه کنید، اونجا کدهای php قرار داره که میتونید با قرار دادن تو مکان دلخواه از قالب لایک مطالب وردپرس به این شیوه را نمایش بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *