آموزش های وردپرس

راهکارهای رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس

یکی از متداول ترین مشکلاتی که مدیران وب سایت های وردپرسی ممکن است با آن مواجه شود، مشکل وارد نشدن به وردپرس است. خیلی از اوقات افراد بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود امکان ورود به پنل مدیریتی وردپرس را ندارند و همین امر باعث نگرانی و سردرگمی آنها می شود. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که در زمینه لاگین کردن در پنل مدیریتی ورپرس دچار مشکل شده اید، اصلا نگران نباشید. چرا که در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به بررسی دلایل مختلف مشکل وارد نشدن به مدیریت وردپرس پرداخته و روش حل هر یک از آنها را به صورت دقیق به شما آموزش دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

مشکل وارد نشدن به مدیریت وردپرس

خیلی اوقات افراد در خصوص وارد شدن به پنل مدیریتی وردپرس دچار مشکل می شوند. به همین دلیل نیاز است که در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را حل کرده و وارد پنل مدیریتی وب سایت خود شوید. متداول ترین مشکلات مربوط به وارد نشدن به مدیریت وردپرس عبارتند از:

  1. مشکل در زمینه ریست پسورد وردپرس
  2. مسدود شدن کوکی ها در وردپرس
  3. مواجه با صفحه سفید یا دریافت خطای php
  4. دریافت ارور 404، ریدارکت یا تازه سازی صفحه لاگین وردپرس

در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از این دلایل و نحوه رفع آنها خواهیم پرداخت.

آموزش گام به گام رفع مشکل ورود به پیشخوان وردپرس

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد گاهی ممکن است افراد در هنگام تلاش برای ورود به پنل مدیریتی خود با مشکل مواجه شوند. در چنین شرایطی  این امکان برای آنها وجود خواهد داشت که با متداول ترین خطاها آشنا شده و برای رفع آنها اقدام کنند. بدین ترتیب این شانس را خواهند داشت که در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را حل و با موفقیت وارد پنل مدیریتی وردپرس خود شوند. در ادامه متداول ترین دلایل بروز خطا در هنگام تلاش برای وارد شدن به مدیریت وردپرس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1- بازیابی رمز عبور ورود به وردپرس

زمانی که شما با مشکل وارد نشدن به مدیریت وردپرس خود رو به رو می شوید، یکی از اولین کارهایی که معمولا برای رفع این مشکل انجام می دهید، ریست کردن پسوردتان است. برای این کار تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی لینک «رمز عبورتان را گم کرده اید؟» در صفحه لاگین کلیک نمایید. در صفحه ای که به شما نشان داده می شود باید «نام کاربری» یا «آدرس ایمیل» خود را وارد نمایید تا ایمیلی حاوی پسورد جدید برای شما ارسال شود.

مشکل در زمینه ریست پسورد وردپرس

اما اگر در هنگام تلاش برای پسورد جدید با شکست رو به رو شدید، لازم است که اقدام به ریست پسورد به صورت دستی نمایید. برای این کار می توانید از طریق «PhpMyAdmin» اقدام کرده یا فایل «Functons.php» را ویرایش نمایید.

🟢🔵 به کمک آموزش زیر می توانید در خصوص تغییر رمز عبور وردپرس از طریق هاست یا ویرایش فایل ریست پسورد وردپرس اقدام کنید.

آموزش نحوه تغییر رمز عبور ورود به مدیریت وردپرس

2- مسدود شدن کوکی ها در وردپرس

کوکی ها در واقع فایل های کوچکی هستند که زمان بازدید از وب سایت های مختلف در کامپیوتر شما ذخیره می شوند. می توانید با غیرفعالسازی کوکی ها از ذخیره شدن آنها روی وب سایت خود جلوگیری نمایید. با این حال با توجه به این موضوع که بتوانید به راحتی وارد وردپرس خود شوید نیاز دارید از کوکی ها استفاده کنید، در صورت غیرفعال کردن آن با مشکل وارد نشدن به مدیریت وردپرس رو به رو خواهید شد.

وارد نشدن به مدیریت وردپرس

در واقع خیلی از مشکلاتی که افراد در هنگام تلاش برای وارد شدن به پنل مدیریتی وردپرس تجربه می کنند، به کوکی ها و حافظه کش سیستم مربوط است. در چنین شرایطی باید اقدام کرده و این مشکل را رفع نمایید. در ادامه روش رفع خطای کوکی هنگام ورود به پیشخوان وردپرس را بررسی خواهیم کرد.

🟢🔵 برای رفع مشکل مسدود شدن کوکی در وردپرس می توانید از آموزش زیر کمک بگیرید.

آموزش رفع مشکل مسدود شدن کوکی در وردپرس

3- مواجه با صفحه سفید یا دریافت خطای php

یکی دیگر از خطایی که در هنگام تلاش برای وارد شدن به مدیریت وردپرس به افراد نمایش داده می شود، مربوط به صفحات سفید است. این خطا زمانی رخ می دهد که پلاگین ها یا قالب فعال شما با فرآیند ورود به وردپرس تداخل داشته و در واقع باعث بروز مشکل وارد نشدن به مدیریت وردپرس شود.

مشکل وارد نشدن به پنل مدیریتی وردپرس

🟢🔵 زمان مواجه شدن با صفحه سفید مرگ وردپرس باید در خصوص غیرفعال کردن افزونه ها و قالب فعال اقدام کنید تا مشکل مورد نظر حل شود. به همین منظور می توانید از آموزش زیر کمک بگیرید.

حل مشکل صفحه سفید وردپرس در سایت و مدیریت وردپرس آموزش غیرفعال کردن افزونه ها از طریق هاست

🟢🔵 همچنین پیشنهاد می کنیم نسخه php هاست خود را نیز بررسی و آن را تغییر دهید. سپس به محیط پیشخوان بازگشته و بار دیگر در خصوص لاگین به وردپرس تلاش کنید.

آموزش تغییر ورژن php در سی پنل تغییر ورژن php در هاست دایرکت ادمین

4- دریافت ارور 404، ریدارکت یا تازه سازی صفحه لاگین وردپرس

گاهی نیز ممکن است به منظور وارد شدن به صفحه لاگین وردپرس وب سایت، آدرس این صفحه را به صورت yourdomain.com/wp-admin وارد کنید اما با ارور 404 مواجه شده یا به صفحه ای دیگر ریدایرکت شوید. شاید هم وارد صفحه شوید اما در هنگام ورود، صفحه تازه سازی می شود. به کمک آموزش کار با فایل htaccess به سادگی قادر به مدیریت آن خواهید بود. در ادامه تکنیکی سریع و کاربردی برای رفع این مشکل ارائه خواهیم کرد.

مشکل وارد نشدن به وردپرس

در چنین شرایطی می توانید به راحتی و با ایجاد یک فایل htaccess. جدید یا آپدیت لینک وب سایت خود این مشکل را رفع نمایید.

  • در صورتی که قطعه کد خاصی به فایل htaccess. اضافه نکرده اید آن را حذف نموده.
  • فایلی ایجاد و نام آن را .htaccess قرار دهید.
  • روی فایل راست کلیک و گزینه Edit را انتخاب کنید.
  • کدهای پیش فرض فایل .htaccess که در زیر آورده شده را به آن اضافه کنید.
  • فایل را دخیره نمایید.
# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
 # END WordPress

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش بر این بوده تا با ارائه آموزشی جامع در خصوص مشکل وارد نشدن به مدیریت وردپرس و راهکارهای رفع آن در این مسیر کنار شما همراهان عزیز میزبان فا باشیم. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که در زمان بروز مشکل وارد نشدن به وردپرس نگران شوید. چرا که تنها می توانید با چند اقدام ساده مشکل را به صورت کامل رفع نمایید و به پیشخوان وردپرس خود لاگین نمایید. اگر تجربه ای در این خصوص دارید با ما به اشتراک بگذارید و راوش های حل این مشکل را نیز مطرح کنید.

آموزش رایگان وردپرس

4/5 - (8 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۸۴ دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر
    بهم راهنمای کنید برای ورود به پنل کاربری خودم .
    مشکل اینجاست
    وقتی که نام کاربری و رمز وارد میکنم منو مستقیم میبره داخل صفحه سایتم .
    اصلا نمیتونم وارد پنلم بشم .

  2. سلام . من پسوردم رو ریست کردم اما زمانی که اون را وارد میکنم بهم اخطار اشتباه بودن یوزنیم و پسورد رو میده

    1. سلام روزبخیر؛
      پسورد رو از طریق phpmyadmin هاست تغییر بدید و حتما دقت داشته از کشوی موجود در ستون فانکشن گزینه md5 را حتما انتخاب کرده باشید.

  3. سلام وقت بخیر
    وقتی از صفحه وردپرسم گزینه بازدید سایت رو میزنم مثل یک کاربر عادی وارد سایت میشم( نوار مدیریت بالا رو ندارم) همینطور نمیتونم پیشنمایش صفحات طراحی شده رو ببینم (با عرض پوزش، شما اجازهٔ دیدن پیش‌نویس‌ها را ندارید.)
    علت چیه؟

    1. با سلام دوست عزیز
      منظور از سطح دسترسی شما در واقع همان نقش کاربری است که در وردپرس برای شما تعریف شده است. نقش کاربری شما چیست؟ شما می توانید با مطالعه مقاله آموزش تعیین سطح دسترسی کاربران و نویسندگان در وردپرس با شکل بهتری با این موضوع آشنایی پیدا کنید.
      موفق و پیروز باشید

    1. با سلام دوست عزیز
      این موضوع به دایرکتوری وب سایت شما بستگی دارد. اگر وب سایت خود را به صورت مستقیم در public-html قرار داده اید، فایل را نیز در همین مسیر و در صورتی که از ساب دامین یا ساب فولدر استفاده کردید، در دایرکتوری مورد نظر قرار دهید.
      موفق و پیروز باشید

  4. با سلام من وارد ورد پرس میشم اما وقتی میخوام پوسته انتخاب کنم یک خطایی میاره که کلا همه چی پاک میشه و دیگه نمیتونم به قبل برگردم لطفا راهنماییم کنین.

    1. سلام روزبخر؛
      ممکنه متن خطا یا تصویر اون رو جهت راهنمایی دقیق تر ارسال بفرمایید؟

    1. سلام وقت بخیر؛
      ارور دریافتی مشاهده شد. این خطا به هسته وردپرس اشاره داره گر براتون مقدوره میتونید هسته وردپرس رو با جایگزاری دایرکتوری های سالم نو و فرش کنید. یا اگر اطلاعات خاصی ندارید وردپرس رو مجددا نصب کنید.

  5. سلام برای رفع خطا 404 من روش ذکر کردید را انجام دادم اما باز هم همین مشکل را دارم
    هیچ افزونه ای بروز رسانی نکردم و هیچ تغییر در پیوند یکتا ایجاد نکردم

    1. با سلام دوست عزیز
      این ارور معمولا به دلیل ناسازگاری میان قالب، افزونه ها، اعمال تغییرات در لینک یکتا یا خراب بودن فایل htaccess صورت می گیرد. مطالعه مقاله همه چیز درباره تداخل افزونه ها در وردپرس و نحوه رفع آن و آموزش تغییر نشانی سایت در وردپرس می تواند برای شما مفد واقع شود.
      موفق و پیروز باشید

  6. سلام و عرض ادب
    بنده سایتم با مشکل ارور 404 روبرو شده بود و من طبق آموزش سایت فایل .htaccess رو محتویاتش رو تغییر دادم و وقتی خواستم وارد وردپرس بشم هرچی یوزر پسورد رو میزنم فقط رفرش میشه و وارد نمیشه !! از طرفی خود وبسایتم هم کلا دگ بالا نمیاد
    پلاگین و افزونه هارم از هاست اسمشون رو عوض کردم اما هنوز جوابی نگرفتم
    فایل .htaccess روهم اسمشو عوض کردم بازم فایده ای نداره !!
    خواهش میکنم کمک کنید

  7. سلام من وقتی میخوام ورد پرس رو نصب کنم رمز عبورم را وارد میکنم و در موکال هاست خودم یک اکانت هم میسازم ولی بعد که میخوام ورد پرس رو بسازه با یه پیامی به این شکل مولجه میشم {خطا در برقراری ارتباط با پایگاه‌داده} چیکار کنم ؟؟

    1. سلام و احترام؛
      در مسیر نصب وردپرس به دنبال فایل wp-config.php بگردید.
      سپس مقادیر زیر را با عبارت های مشخص تکمیل کنید:
      db-name: نام دیتابیستون
      user: root
      password: این بخش بدون مقدار رها بشه

  8. سلام من برای وارد شدن به صفحه لاگین خطای: با عرض پوزش، شما اجازهٔ دسترسی به این برگه را ندارید.
    را دریافت میکنم
    تمام کارهایی که تو این مقاله گفتید هم انجام دادم ولی همچنان همین ارور رو میده
    چیکار کنم؟

    1. سلام و احترام؛
      فعالسازی قابلیت WP_Debug
      بررسی فایل error log
      غیرفعالسازی موقت افزبررسی مجوزهای دسترسی (پرمیشن ها)
      غیر فعال کردن کلیه قالب ها و افزونه ها
      ساخت مجدد فایل htaccess به صورت دستی (در صورتی که رول خاصی تعریف نکردید.)
      تغییر ورژن php
      آخرین مرحله در صورت حل نشدن مشکل ریستور بکاپ هست.
      اصولا با اصلاح فایل htaccess یا بررسی پرمیشن ها مشکل حل میشه در این آموزش نحوه انجام هر دو مورد ذکر شده:
      رفع خطای 403 وردپرس

  9. سلام
    من هنگام باز کردن صفحه فروشگاه یا صفحه ورود «با عرض پوزش، شما اجازهٔ دیدن پیش‌نویس‌ها را ندارید» این پیغام میاد اما در صفحات دیگر مشکلی وجود نداره چیکار کنم این مشکل حل بشه؟

    1. با سلام دوست عزیز
      دلیل بروز این خطا وجود محدودیت در دسترسی شما می باشد. برای رفع این مشکل شما باید دلیل بروز این مورد را بررسی کنید. بهتر است مطابق با مقاله آموزش کار با دیباگ وردپرس و نحوه فعال سازی دیباگ وردپرس پیش رفته و بعد از فعال سازی این قابلیت، لاگ خطاهای وب سایت خود را بررسی نمایید. همچنین می توانید آموزش نحوه تغییر سطح دسترسی فایل ها در سی پنل cpanel را دنبال کرده و سطح دسترسی خود را بررسی کرده و تغییر دهید.
      موفق و پیروز باشید

  10. سلام خسته نباشید من یه قالب نصب کردم روی ورد پرسم وقتی نصب شد دیگه نتونستم وارد ورد پرسم شم
    syntax error, unexpected ‘?’ in /home/masalboo/domains/***/public_html/wp-content/themes/oceanwp/inc/third/class-gutenberg.php on line 313\n’
    این اررور میده

    1. با سلام دوست عزیز
      اگر شما یک قالب نال شده و غیررسمی را تهیه کرده اید، احتمال بروز این چنین مشکلاتی وجود دارد. اما اگر قالب را از فروشگاه های معتبر تهیه نموده اید بهتر است در این خصوص با پشتیبانی قالب در ارتباط باشید تا آنها بتوانند با بررسی کد عنوان شده در خطا به شما در زمینه رفع آن کمک کنند.
      موفق و پیروز باشید

  11. سلام وقت بخیر
    به هنگام ورود به پیشخوان سایت و یا به روز رسانی من با این مشکل مواجه میشم:

    در حالیکه هیچ پیامی به ایمیل من نیومده.

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام و احترام مینا عزیز؛
      زمان ورود به وردپرس با چه خطایی مواجه می شوید؟ متن خطای دریافتی در کامنت شما درج نشده است.

  12. سلام وقت بخیر
    من سایتم مشکلی نداشت همه چیز اوکی,ولی الان وقتی ورود رو میزنیم و یوزر پسورد رو وارد می کنیم قسمت تنظیم اولیه ووردپرس رو باز می کنه!
    نه افزونه ای نصب کردیم . هیچ تغییری هم نداشتیم….تنظیم اولیه رو هم ک انجام میدیم, با ارور موجود بودن تنظیمات مواجه میشیم

  13. سلام
    من سایتم را در لوکال هاست ایجاد کردم و اکنون بر روی هاست قرار دادم اما زمانی که می خاهم وارد ادمین سایت شوم ادرس سایت به ادرس لوکال هاست تغییر میکنه و با لوکال هاست ادمین بالا میاد
    مشکل کجاست؟؟؟
    ممنون میشم کمکم کنید

  14. سلام وقت بخیر
    من یه سایت ورد پرسی دارم بعضی موقع ها وقتی مشتری میخواد سفارش ثبت کنه در سفحه پرداخت میگه وارد حساب کاربری شوید هرکاری میکنه وارد نمیشه نام کاربری و رمز ورود رو میزنه ولی باز برمیگرده میگه نام کاربری و رمز ورد را وارد کنید در اصل وقتی وارد پنل کاربری میشه میزنه وارد شده اید و پروفایل مشتری را نمایش میده ولی دیگه تو هر صفحه ای از سایت میره میزنه وارد نشده اید
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    با سپاس فراوان

  15. سلام من روی لوکال هاست خودم دارم تمرین میکنم و همش این ارور رو میده :

    Fatal error: Uncaught ArgumentCountError: array_merge() does not accept unknown named parameters in C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\widgets.php:1261 Stack trace: #0 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\widgets.php(1261): array_merge(wp_inactive_widgets: Array, sidebar: Array, sidebar-2: Array, search_sidebar: Array, footer-one: Array, footer-two: Array, footer-three: Array, footer-four: Array) #1 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\widgets.php(1216): retrieve_widgets(true) #2 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\class-wp-hook.php(290): _wp_sidebars_changed(‘Twenty Twenty’) #3 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\class-wp-hook.php(312): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #4 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\plugin.php(478): WP_Hook->do_action(Array) #5 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\theme.php(2964): do_action(‘after_switch_th…’, ‘Twenty Twenty’, Object(WP_Theme)) #6 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\class-wp-hook.php(288): check_theme_switched(”) #7 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\class-wp-hook.php(312): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #8 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\plugin.php(478): WP_Hook->do_action(Array) #9 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-settings.php(523): do_action(‘init’) #10 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-config.php(90): require_once(‘C:\\xampp\\htdocs…’) #11 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-load.php(37): require_once(‘C:\\xampp\\htdocs…’) #12 C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-blog-header.php(13): require_once(‘C:\\xampp\\htdocs…’) #13 C:\xampp\htdocs\wordpress\index.php(17): require(‘C:\\xampp\\htdocs…’) #14 {main} thrown in C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-includes\widgets.php on line 1261

    توروخدا بگین مشکلش چیه

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      بررسی کنید که وردپرس حتما از مرجع رسمی دانلود و نصب شده باشد. همچنین می توانید هسته وردپرس آپدیت نمایید.

  16. سلام من وردپرسم رو ریست کردم الان میخوام وارد بشم میگه نام کاربری درسایت ثبت نشده چیکار کنم ایمیل هم میزنم همینو میگه

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      از طریق هاست خود و مراجعه به دیتابیس (از طریق بخش phpmyadmin هاست) می توانید بررسی نمایید چه نام کاربری و ایمیلی روی وردپرس شما ثبت شده است. در صورت عدم موفقیت به انجام این کار و در صورت خام بودن وردپرس می توانید مجددا در خصوص نصب وردپرس اقدام نمایید.

  17. سلام وقت بخیر
    وقتی روی پیشخوان کلیک میکنم This page isn’t working مینویسد.
    مشکل چیست و چطور قابل حل هست؟

  18. سلام
    وقتی می خوام وارد وردپرس بشم و یوزر و پس را میزنم هیچ اتفاقی نمی افته و هیچ اروری هم نمیده
    ایمیل بازیابی پسورد هم نمیفرسته

  19. سلام من همون ابتدا که وارد لوکال هاووس شدم اطلاعات اولیرو که وارد کردم ارور اومد ک ‘ یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است ‘
    چیکار باید بکنم 😭😭😭

  20. سلام
    وقتتون بخیر
    من یه افزونه برای ریست تم قالب نصب کردم بعد از اجرای اون از وردپرس خارج شد و دیگه وارد نمیشه و سایت هم بالا نمیاد
    اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
    ممنون

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      ایا خایی دریافت می شود؟
      می توانید از طریق هاست خود افزونه را غیرفعال نمایید سپس در راتسای لاگین اقدام کنید.
      بدین منظور به مسیر زیر مراجعه کرده و نام پوشه افزونه را تغییر دهید تا غیرفعال گردد:
      wp-content/plugins

  21. سلام
    من برای دسترسی به پنل مدیریتی سایتم مشکل دارم تا اونجایی که یادمه آدرسش این بود:
    ولی الان نمیتونم وارد بشم…چندسال پیش این سایت رو از طریق قالبهای وردپرس طراحی کردم ولی الان نمی تونم واردش بشم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام و احترام؛
      در صورتی که لینک ورود به وردپرس خود را شخصی سازی نکرده باشید به صورت پیش فرض با درج عبارات wp-admin یا wp-login به انتهای ادرس سایت خود، به صفحه ورود به پیشخوان هدایت خواهید شد. در این زمینه می توانید راهنمای زیر را مطالعه نمایید:
      آموزش نحوه ورود به مدیریت وردپرس

  22. سلام خسته نباشید . من سایتم برای یوزر های مشتریان مشکل ایجاد میکنه . یعنی هنگامی که میخوان اکانت بسازند فقط ازشون ایمیل دریاف میکنه و پسوورد نمیخواد ولی برای login ازشون درخواست پسوورد میکنه .

  23. سلام و درود بر شما
    من هنگام ورود به مدیریت سایتم پس از وارد کردن یوزر و پسورد با این خطاها مواجه می شوم

    Warning: strpos() expects parameter 1 to be string, array given in C:\inetpub\vhosts\bomobam.com\httpdocs\wp-includes\blocks.php on line 20

    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function wp_is_block_theme() in C:\inetpub\vhosts\bomobam.com\httpdocs\wp-admin\menu.php:205 Stack trace: #0 C:\inetpub\vhosts\bomobam.com\httpdocs\wp-admin\admin.php(158): require() #1 C:\inetpub\vhosts\bomobam.com\httpdocs\wp-admin\index.php(10): require_once(‘C:\\inetpub\\vhos…’) #2 {main} thrown in C:\inetpub\vhosts\bomobam.com\httpdocs\wp-admin\menu.php on line 205
    یک خطای مهم در این وب سایت وجود داشت. لطفاً صندوق ایمیل مدیر سایت را برای دستورالعمل بررسی نمایید.

    دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.

    دو خطای دوم را می دونم از قالب هست چون قالب قدیمی هست
    ولی خطای اول را نمی دونم برای چی هست
    اصلا چیکار کنم که بتونم وارد پنلم بشم و بتونم قالبم را عوض کنم
    ممنون میشم من را راهنمایی کنید

  24. سلام

    مشکل ورد رو غیر فعال کردن پلاگین ها از تو سی پنل حل کردم ولی منتها نمیدونم کدوم پلاگین مشکل ساز هستش که یا پاکش کنم یا اون رو فقط غیر فعال کنم

    ضمنا وقتی همه رو مجدد فعال میکنم که همه رو بروز رسانی کنم و شاید مشکل برطرف بشه متاسفانه دوباره خارج میشم از تو پنل ادمین

    راهکاری هستش؟

    ممنون

    1. سلام و احترام؛
      می تونید افزونه را به صورت تک تک از طریق هاست غیرفعال کنید تا به افزونه مشکل ساز برسید.
      ممکن است با بروزرسانی افزونه مشکل به صورت کامل رفع گردد.
      پس از ورود به پنل وردپرس می توانید نسخه جدید افزونه مورد نظر را نصب و فعال نمایید.

  25. سلام وقت بخیر. من وقتی میخوام وارد پیشخوان وردپرس بشم با خطای 404 مواجه میشم. خواستم با توجه به آموزشهای شما از طریق هاست خطا رو رفع کنم اما همین که وارد سی پنل میشم اخطار میده: نشست باطل شده است دوباره وارد شوید. وقتی دوباره وارد میشم بلافاصله دوباره همین ارور ظاهر میشه. لطفا راهنماییم بفرمایید.
    متشکرم.

    1. سلام روزبخیر؛
      در این خصوص حتما از پشتیبانی هاستینگ خود کمک بگیرید.
      همچنین ورود به هاست بدون نرم افزار تغییر ایپی را هم بررسی کنید.

  26. سلام وقتتون بخیر
    بنده وقتی از قسمت wp-admin با یوزر اصلی ادمین وارد سایتم میشم به جای اینکه وارد صفحه پیشخوان سایت بشم وارد صفحه کاربری میشم.
    یوزر و پسورد درست هست و دسترسی درست هست ولی نمیتونم وارد پیشخوان و مدیریت سایت بشم.
    لطفا راهنمایی کنید.

  27. سلام وقت بخیر
    من سایت وردپرسیم رو با افزونه ادونسد وردپرس ریست ریست کردم الان دیگه نام کاربری رمز عبور ورود ورفتن به پیشخوان وردپرس رو قبول نمیکنه درست هم واردشون کردم

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      در صورتی که امکان لاگین به وردپرس ندارید از طریق هاست یوزرنیم وردپرستون رو بررسی کنید و در خصوص رمز هم می تونید رمز جدید ست کنید.
      وارد هاستتون بشید روی قسمت PHPmyadmin کلیک کنید.

      روی دیتابیستون کلیک کنید و جدول wp_users رو انتخاب کنید.

      روی لینک edit کنار یوزر مورد نظرتون کلیک کنید.

      در فیلد user_login نام کاربری رو بررسی کنید و با نام کاربری که زمان لاگین به وردپرس در فیلد تایپ می کردید مطابقت بدید. در فیلد user pass هم رمز مورد نظرتون رو وارد کنید و از ستون فانکشن مقابل فیلد گزینه md5 را انتخاب کنید.

      روی دکمه go کلیک کنید.
      حالا به صفحه لاگین وردپرس مراجعه کنید و رمز و نام کاربری رو مجددا وارد کنید.

  28. سلام وقت بخیر
    من یه تابعه در مورد افزایش کیفیت عکس در functions.php قراردادم و کلاً سایت ارور 500 میده و حتی از طریق wp admin هم دیگه نمیتونم وارد سایت بشم و تابع رو حذف کنم .

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام؛
      چنانچه کدی در فایل فانکشن قالب خود درج نموده اید به منظور حذف ان می توانید در محل نصب وردپرس در هاست خود به مسیر wp-content>theme مراجعه نموده سپس پوشه قالب خود را باز نموده و فایل فانکشن را یافته و روی آن راست کلیک و گزینه edit را انتخاب کنید. در نهایت قطعه کد مورد نظرتان را از فایل حذف کرده و فایل را ذخیره نمایید.

  29. سلام وقت بخیر من یه تابعه در مورد افزایش کیفیت عکس در functions.php قراردادم و کلاً سایت ارور 500 میده و حتی از طریق wp admin هم دیگه نمیتونم وارد سایت بشم و تابع رو حذف کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید

  30. سلام وقت بخیر
    هاستم به صورته افلاینه از localhost و وقتی میخوام وارد پنل مدیریتم بشم ارور اشتباه بودن نام کاربری میدهد درحالی که درست وارد شده

  31. سلام زمانیکه site.com/wp-admin مربوط به سایت خودم رو میزنم وارد سایت میشه و اصلا پنجره لاگین باز نمیشه. چکار میتونم کنم؟ تو دستوراتتون ندیدم. ممنون

    1. سلام و احترام؛
      ایا افزونه ای مبنی بر تغییر مسیر وردپرس نصب کرده اید؟
      فایل htaccess را بررسی نموده که کدی به ان اضافه نشده باشد همچنین می توانید این فایل را تغییر نام داده و فایلی با همین نام ایجاد نموده و کدهای پیش فرض htaccess را در آن قرار دهید و مجددا وضعیت سایت خود را بررسی کنید.در نظر داشته باشید قبل از انجام این کار چنانچه صفحه رفرش و به آدرس دیگری منتقل می شوید راهنمای زیر را نیز مطالعه نمایید:
      مشکل رفرش و ریدایرکت شدن صفحه لاگین وردپرس

  32. سلام وقت بخیر
    در سایت من موردی پیش اومده
    در بخش add section/add item/image
    که میرم تا عکسی رو اضافه کنم دکمه Brows
    از کار افتاده
    لطفا کمکم کنید

  33. چند روزی هست وقتی آدرس سایت رو با wp-admin ( example.com/wp-admin ) می زنم وارد صفحه ورود نشده و url صفحه ورود به شکل نمایش داده شده و وارد نمی شود.
    این مشکل به چه علتی می باشد و چطور می تونم حلش کنم

    1. سلام و احترام؛
      لطفا ادرس سایت وردپرسی خود را جهت بررسی ارسال بفرمایید.

  34. سلام من وقتی میخوام برم تو سایتم منو میاره تو صفحه لوگین و وقتی پسورد میزنم میگه که بلاک شده و باید تغییرش بدی الان 4 بار تغییرش دادم باز هم همون ارور میده(NSECURE PASSWORD: Your login attempt has been blocked because the password you are using exists on lists of passwords leaked in data breaches. Attackers use such lists to break into sites and install malicious code. Please reset your password to reactivate your account. Learn More)

    1. با سلام دوست عزیز؛
      مشکل مربوط به پسورد شماست و یوزرتون بلاک شده. از طریق یوزر دیگه وارد بشید و یوزر مورد نظرتون رو از بلاک خارج کنید.

  35. سلام من موقع راه اندازی ورد پرس دچار مشکل شدم. پیغامی که میده اینه:

    یک خطای مهم در وب سایت شما رخ داده است.

    دربارهٔ اشکال‌زدایی در وردپرس بیشتر بدانید.

  36. درود خسته نباشید. من گزینه شخصی سازی رو میزنم یک اروری میاد مبنی بر اینکه یک ایراد در ساییت هست و در قسمت ایمیل پنل مدیریت ارسال شده ولی چیزی ارسال نشده به ایمیل ام. الان نمیتونم هیچ یک از برگه ها و بخش های سایت ام رو با شخصی سازی ویرایش کنم.

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      هنگام ورود به وردپرس دقیقا چه مشکلی دارید؟ چه خطایی دریافت می شود؟

  37. سلام خسته نباشید
    وقتی با واردکرن نام کاربری و رمز وارد وردپرس سایت می شوم حالت گرافیکی نداره و کلیه منو بصورت text و به هم ریزون در سمت چپ صفحه زیر هم قرار گرفته نمی تونم باهاش اصلا کار کنم

    1. با سلام دوست عزیز؛
      اگر منظورتون این هست که زمانی که وارد قسمت برگه ها و نوشته ها میشید این مشکل رو دارید، احتمالا روی حالت متن هست نوشته شما، باید اون رو روی حالت دیداری قرار بدید.

  38. سلام خواهش میکنم کمکم کنید من سایتم به روز رسانی کردم شما نوشته بودید کد وارد کن من کردم و الان وارد سایت نمیشFatal error: Call to
    undefined function wp() in /home/dlir1216/public_html/wp-blog-header.php on line 16 این خطا رو میده

  39. سایت رو از لوکال به هاست انتقال دادم زمانی که میخوام وارد پنل بشم(wp-login.php) ادرس برمیگرده به لوکال هاست و نمیتونم وارد پنل بشم
    Wp-admin هم اصلا باز نمیشه اون صفحه لاگین اصلا نمیاد
    دوستان راهنمایی کنید

    1. سلام روزبخیر؛
      بار دیگر قطعه کد اصلاح آدرس دهی را روی دیتابیس وبسایت خود اعمال نمایید.

  40. سلام و درود
    من سایت خودم رو کاملا درست و بدون ارور بالا آوردم ولی زمانیکه میخوام به قسمت ورود یا پیشخوان سایت برم ازم نام کاربری و رمز عبور میخواد،اونهارو که وارد میکنم اول میزنه نام کاربری غلطه ایمیل بزن و وقتی ایمیل میزنم میگه ایمیل ناشناس هست و از نام کاربری استفاده کن و نکته جالب اینکه میخوام رمز عبور رو تغییر بدم به همون ایمیلی که ازش ارور گرفته لینک جدید برای ساخت رمز عبور جدید میاد. راه حلی اگر هست لطفا کمک کنید

    1. سلام و احترام؛
      از قسمت phpmyadmin و از تیبل wp_user می توانید کاربران تعریف شده در وردپرس را بررسی نمایید نام کاربری، رمز و ایمیل در این بخش قابل مشاهده و تغییر است کوچکترین اشتباه در نگارش می تواند چنین مشکلاتی را در پی داشته باشد پیشنهاد می گردد یکبار کاربران تعریف شده در سیستم را بازنگری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *