آموزش های وردپرس

خرید قالب آوادا وردپرس به همراه تحلیل تخصصی آن

به طور کلی امروزه یکی از راه های مناسب برای بهبود شرایط کسب و کار، راه اندازی یک وب سایت مناسب است. به همین منظور باید کار خود را با تهیه هاست و دامنه مناسب آغاز کرده و در ادامه یک سیستم مدیریت محتوا حرفه ای را روی آن نصب و فعال نمایید. به طور کلی هاست مناسب می تواند با توجه به نیازهای افراد تفاوت داشته باشد، به عنوان مثال شاید یک کسب و کار نیاز به خرید هاست لینوکس ایران داشته باشد که از قیمت بهتری برخوردار است و در هزینه ها صرفه جویی می شود. اما از سوی دیگر یک کسب و کار که می خواهد وب سایت وردپرسی خود را راه اندازی نماید، به دنبال بهترین هاست برای وردپرس باشد که بیشترین همخوانی را با این CMS دارد. بعد از انتخاب هاست و نصب سیستم مدیریت محتوا مورد نظر مثل وردپرس، زمان آن می رسد که درباره قالب وب سایت تصمیم گیری شود. بسیاری از افراد در هنگام تلاش برای راه اندازی کسب و کار خود و تهیه یک قالب وردپرسی مناسب، اقدام به خرید قالب آوادا وردپرس می نمایند. پوسته وردپرس آوادا ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد و در حال حاضر نیز پرفروش ترین قالب موجود در بازار بشمار می رود. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به بررسی دقیق قالب آوادا برای وردپرس بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. بر روی سرویس های هاست ایران و هاست وردپرس قالب های جذاب آوادا ارائه شده و تنها با یک کلیک می توانید دمو سایت خود را راه اندازی کنید. بیش از 40 وب سایت آماده ارائه شده که در صفحه قالب های حرفه ای وردپرس آوادا قادر به مشاهده و انتخاب آنها خواهید بود.

معرفی قالب آوادا وردپرس

با توجه به وجود قالب های مختلف و متنوع در بستر اینترنت، انتخاب یک قالب خوب و مناسب برای کسب و کارتان یکی از مهم ترین مواردی است که امروزه ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده. با توجه به آمارهای ارائه شده توسط Themeforest که یک مرجع اصلی در زمینه خرید قالب بشمار می رود، قالب آوادا در حال حاضر پرفروش ترین قالب وردپرسی محسوب می شود شاید چون هم افراد حرفه ای و هم افرادی که مبتدی بوده و دانش پایینی درباره کدنویسی و راه اندازی سایت دارند می توانند به راحتی از قابلیت های قالب وردپرسی آوادا استفاده کنند. قالب avada قالبی چندمنظوره است و به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر نوع وب سایتی که می خواهید را به راحتی و تنها با چند کلیک راه اندازی نمایید.

اگر به دنبال نهایت سرعت، زیبایی و انعطاف پذیری برای وب سایت وردپرسی خود هستید، خرید قالب آوادا وردپرس می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. جالب است بدانید 40 دمو وب سایت آماده توسط میزبان فا ارائه شده که کاملا فارسی هستند.

پیشنمایش قالب های آوادا

می توانید در صورت تمایل از وب سایت های از پیش طراحی شده این قالب بهره برده و وب سایت خود را با استفاده از یکی از آنها راه اندازی نمایید. در ادامه نیز این امکان را دارید که از ویژگی های طراحی مختلف آن مثل رنگ های شخصی سازی شده، فونت های جذاب، اسلایدرهای خاص و خیلی از موارد دیگر استفاده کرده و یک وب سایت کاملاً شخصی سازی شده را طراحی و راه اندازی نمایید. نکته مهمی که درباره قالب آوادا می توان به آن اشاره کرد این است که این پوسته دارای صفحه ساز کاملاً اختصاصی است و این امر سبب شده تا شما از سایر صفحه سازها بی نیاز شده و بتوانید با استفاده از یک صفحه ساز کاملاً سازگار وب سایت خود را طراحی کنید. این قالب وردپرسی ویژگی ها و امکانات سیار زیادی را برای افراد فراهم می کند که هر یک از آنها به تنهایی نیز می توانند دلیلی روشن برای انتخاب و خرید قالب آوادا وردپرس باشند. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا به شکل بهتری با پوسته وردپرسی آوادا آشنا شده و در نهایت بتوانید به شکل بهتری درباره تهیه آن تصمیم گیری کنید.

آموزش کار با قالب آوادا وردپرس

بررسی مزایا و معایب قالب آوادا شرکتی

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، قالب وردپرسی آوادا ویژگی های مختلف زیادی دارد که داشتن شناخت کافی درباره آنها می تواند به تصمیم گیری بهتر درباره خرید این قالب کمک کند. برخی از این ویژگی های مثبت یا منفی ممکن است در میان تمامی قالب های موجود مشترک باشند اما برخی از آنها نیز منحصراً به قالب آوادا وردپرس محدود می شوند. برخی از اصلی ترین ویژگی های این قالب حرفه ای و پرفروش وردپرس عبارتند از:

مزایای قالب آوادا وردپرس

  • امکان ایمپورت کامل یا بخشی از یک دمو در پوسته وردپرس آوادا
  • بروز رسانی منظم قالب
  • رسپانسیو بودن قالب چندمنظوره آوادا
  • ارائه صفحه ساز کاملاً انحصاری Avada Builder همان صفحه ساز محبوب Fusion Builder
  • امکان ویرایش زنده صفحات با افزونه صفحه ساز فیوژن بیلدر
  • سازگاری کامل با فروشگاه اینترنتی ووکامرس
  • ارائه بیش از 70 دمو قالب آوادا
  • سازگاری با افزونه های محبوب و همچنین ارائه افزونه های پریمیوم به صورت رایگان
  • ارائه قابلیت ساخت و طراحی هدر و فوترهای مختلف
  • ارائه بیش از 1000 ویژگی قالب به منظور سفارشی سازی بهتر قالب آوادا
  • امکان آپلود آیکون های شخصی سازی شده در قالب آوادا وردپرس
  • سازگاری کامل قالب آوادا با زبان فارسی و بسیاری از زبان های زنده دنیا
  • قابلیت جستجو داخلی پیشرفته ویژگی ها
  • ارائه بیش از 45 وب سایت طراحی شده آماده
  • بهینه بودن پوسته وردپرسی آوادا برای موتورهای جستجو و سازگاری کامل با افزونه یوآست سئو
  • امکان تهیه فرم های تماس زیبا و شخصی سازی شده
  • سازگاری کامل با ادیتور گوتنبرگ

معایب پوسته وردپرس آوادا

  • نیاز به استفاده از افزونه کش برای بهینه سازی عملکرد وب سایت
  • بروز رسانی قالب آوادا وردپرس وابسته به آپدیت Fusion builder و Fusion Core است.

مشاهده دموهای قالب آوادا وردپرس

سازندگان قالب آوادا تاکنون بیش از 70 قالب منحصر به فرد را برای ارائه امکان راه اندازی وب سایت های مختلف طراحی و معرفی کرده اند. به دلیل محبوبیت بالایی که قالب وردپرسی آوادا در میان کاربران اینترنتی دارد و با توجه به اینکه خرید قالب آوادا وردپرس رتبه یک را در میان تمامی قالب ها دارد، به صورت مرتب دموهای قالب آوادا بروز رسانی و با نمونه های جدید تکمیل می شود. با مشاهده پیش نمایش زنده دموهای قالب آوادا متوجه خواهید شد که این قالب از قابلیت ریسپانسیو بسیار بالایی برخوردار است و در تمامی دستگاه ها مثل موبایل، تبلت، لپ تاپ و… می توانید به صورت پیش فرض بهترین حالت ممکن وب سایت خود را نمایش دهید. همچنین این امکان را دارید که به بهترین شکل ممکن قالب وردپرسی آوادا خود را شخصی سازی کرده و مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

قالب های حرفه ای وردپرس آوادا

 

ویژگی های بارز پوسته وردپرس آوادا

قالب آوادا دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که سبب شده محبوبیت بالایی را در میان کاربران اینترنتی پیدا کند. در حالت کلی یکسری از ویژگی ها در میان تمامی قالب های موجود در بازار مشترک هستند اما موضوعی که وجود دارد این است که در کنار ویژگی های خاص و منحصر به فرد، ممکن است یک قالب در زمینه همین ویزگی های مشترک نیز عملکرد بهتری را داشته باشد. به همین دلیل بررسی ویژگی های یک قالب همواره موردی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید. قالب آوادا وردپرس نیز ویژگی های خاص و منحصر به فرد زیادی دارد که سبب تمایز آن با دیگر قالب های موجود در بستر اینترنت شده است. در ادامه به برخی از بارزترین ویژگی های این قالب محبوب خواهیم پرداخت.

آوادا پرفروش ترین قالب در تم فارست

قالب آوادا وردپرس بیش از 8 سال است که به عنوان پرفروش ترین قالب وردپرسی در تم فارست که یک مرجع اصلی برای خرید قالب بشمار می رود، شناخته می شود. این امر نشان دهنده میزان محبوب و کارایی بالای این قالب است. موضوع دیگری که وجود دارد این است که این قالب تاکنون از 23000+ خریدی که از طریق وب سایت Themeforest داشته به صورت میانگین امتیاز 5 ستاره ای کسب کرده است. تمامی این آمار و اطلاعات نشان دهنده اعتماد کاربران به پوسته وردپرس آوادا و در نهایت نیز رضایت آنان است.

ویژگی های بارز پوسته وردپرس آوادا

امکان ایمپورت کامل یا بخشی از یک دمو و ترکیب کردن آنها با یکدیگر

با خرید قالب آوادا وردپرس می توانید یک دمو را انتخاب و به طور کامل روی وب سایت خود پیاده سازی نمایید. در صورتی که یکی از صفحات، تصاویر یا بخش های دموهای دیگر نیز توجه شما را به خود جلب کرد، می توانید به راحتی و با چند کلیک آن را روی دمو فعلی خود پیاده سازی نمایید. این امر سبب می شود تا بتوانید وب سایت خود را به شکلی کامل شخصی سازی کنید و دقیقاً آن چیزی که در ذهن دارید را به راحتی اجرا نمایید.

خرید پوسته وردپرس آوادا

استفاده از صفحه ساز کاملاً اختصاصی فیوژن بیلدر

قالب آوادا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با استفاده از صفحه ساز کاملاً اختصاصی آن، وب سایت خود را طراحی نمایید. فیوژن بیلدر صفحه ساز پوسته آوادا است که جدیدا تغییر نام داده و در حال حاضر با نام Avada Builder در بازار عرضه شده است. این صفحه ساز به دلیل قابلیت های زیادی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد از محبوبیت بالایی در میان آنها برخوردار است. شما با استفاده از صفحه ساز Fusion Builder می توانید طراحی های خاص و منحصر به فردی را برای وب سایت خود داشته باشید.

آموزش خرید قالب آوادا وردپرس

امکان ساخت هدر و فوتر کاملاً شخصی سازی شده

آوادا یکی از بهترین و قوی ترین قالب های موجود در زمینه طراحی و ساخت هدر و فوتر به شمار می رود. شما می توانید بعد از خرید آوادا وردپرس و با استفاده از امکاناتی که این قالب در اختیارتان قرار می دهد، فوترها و هدرهای وب سایتتان را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید. یکی از قابلیت های مهم صفحه ساز Avada Builder این است که می توانید تغییراتی که اعمال را می کنید را به صورت زنده مشاهده کرده و با بررسی نتیجه به دست آمده درباره ادامه مسیر طراحی تصمیم گیری کنید. در زیر نمونه هایی از شخصی سازی هدر و فوتر قالب اوادا را مشاهده می کنید.

ساخت هدر در قالب آوادا وردپرس

آموزش نحوه خرید قالب آوادا وردپرس ساخت فوتر در قالب وردپرسی آوادا

تحلیل تخصصی قالب چندمنظوره آوادا

سازگاری بسیار بالا با فروشگاه اینترنتی ووکامرس

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی زیادی در بستر اینترنت وجود دارند که با استفاده از ووکامرس ساخته و راه اندازی شده اند. ووکامرس در واقع یکی از بهترین پلتفرم هایی است که می توان از آن برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار شیک و جذاب استفاده کرد. در نتیجه سازگاری قالبی که انتخاب می کنید با این پلتفرم نقش زیادی در تصمیم گیری درباره آن قالب دارد. خوشبختانه avada با ووکامرس سازگاری کامل دارد و شما می توانید بعد از خرید قالب آوادا وردپرس به راحتی از آن برای بهبود ظاهر وب سایت فروشگاهی خود استفاده کرده و آن را شخصی سازی نمایید.

سازگاری قالب آوادا با فروشگاه اینترنتی ووکامرس

واکنش گرا بودن قالب آوادا وردپرس

موضوع دیگری که می تواند روی محبوبیت یک قالب تاثیر بگذارد، رسپانسیو بودن قالب است. در واقع قالبی که شما انتخاب می کنید باید بتواند سایت شما را در تمامی دستگاه های مختلف مثل لپ تاپ، گوشی های تلفن همراه و… به خوبی نمایش دهد. قالب آوادا در زمینه واکنش گرا بودن نیز عملکرد خوبی دارد. با خرید قالب آوادا وردپرس این امکان را دارید که به صورت پیش فرض از نسخه های رسپانسیو این قالب برای تمامی دستگاه های موجود بهره برده و در صورت تمایل نیز آن را با توجه به سلیقه و نیاز خود تغییر داده و سفارشی سازس کنید.

واکنش گرا بودن قالب آوادا وردپرس

ارائه قابلیت های مختلف به منظور طراحی زیباتر وب سایت

در بحث طراحی وب سایت، قالب چندمنظوره آوادا یکی از انعطاف پذیرترین نمونه های حاضر در بازار است. این پوسته بیش از 70 ویژگی مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند با استفاده از آنها وب سایت خود را طراحی و شخصی سازی کنند. در کنار امکان استفاده از ویژگی های موجود برای طراحی، کاربران این امکان را دارند که از المان های از پیش طراحی شده موجود در کتابخانه نیز استفاده کنند. برای این کار تنها کافی است ویژگی مورد نظر خود را انتخاب و در مکان مورد نظر قرار دهند. حتی می توانند در صورت تمایل آن را سفارشی سازی کنند.

آموزش خرید پوسته وردپرس آوادا

سازگاری کامل با افزونه های چندزبانه محبوب

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بسیاری از افراد در هنگام انتخاب قالب مناسب برای وب سایت خود به آن دقت می کنند، قابل ترجمه بودن قالب به سایر زبان های زنده دنیا است. همچنین برای بسیاری از کاربران به ویژه کاربران ایرانی امکان راست چین کردن محتوای قالب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. خوشبختانه پوسته آوادا از این نظر نیز عملکرد مناسبی را دارد و شما می توانید بعد از خرید قالب آوادا وردپرسی و نصب یکی از افزونه های مربوط به ترجمه قالب به زبان دیگر مثل افزونه WPML یا Polylang به راحتی وب سایت خود را به زبان دیگری غیر از زبان انگلیسی ترجمه کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. اگر در زمینه سایت های چندزبانه سوالی دارید پیشنهاد می کنیم نحوه ایجاد سایت چند زبانه در وردپرس را مطالعه نمایید.

امکان چند زبانه کردن قالب آوادا وردپرس

امکان آپلود آیکون های شخصی سازی شده در قالب آوادا

منحصر به فرد بودن وب سایت نقش بسیار مهمی را در موفقیت آن ایفا می کند. هر چقدر که شما بتوانید در هنگام طراحی وب سایت خود عملکرد بهتری را داشته باشید، به طور قطع می توانید به شکل بهتری اعتماد کاربران را جلب کرده و موفقیت بیشتری را تجربه کنید. یکی از اقداماتی که می تواند به برندینگ کسب و کار شما کمک کند، استفاده از آیکون های منحصر به فرد و اختصاصی خودتان است. بعد از خرید قالب آوادا وردپرس شما این امکان را دارید که آیکون های شخصی سازی شده خود را تهیه و آپلود نمایید. این امر سبب می شود تا بتوانید با استفاده از آیکونی که خودتان طراحی کرده اید، به شکل بهتری پیام خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارید و به یک برند شناخته شده و معتبر تبدیل شوبد.

امکان شخصی سازی آیکون های قالب وردپرسی آوادا

امکان تهیه فرم های تماس زیبا و شخصی سازی شده

یکی از روش های درگیر کردن مخاطبین هدف و کسب اطلاعات از آنها، ساخت فرم های مناسب است. به طور قطع هر چقدر که فرم هایی که ایجاد می کنید از ظاهر مناسب تری برخوردار باشند و به شکل بهتری سفارشی سازی شوند، اعتماد مخاطبین به وب سایت شما نیز بیشتر می شود. در حال حاضر قالب وردپرسی آوادا 19 المان مختلف که برای ساخت یک فرم ایده آل به آن نیاز دارید را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این قالب این امکان را فراهم کرده که بتوانید با استفاده از قابلیت های قرار گرفته در آن فرم های مناسب خود را ایجاد نموده و سپس با توجه به معیارهای خود آن را شخصی سازی کنید.

تهیه فرم های زیبا در قالب آوادا وردپرس

آموزش صفحه ساز آوادا

اگر بعد از خرید قالب آوادا وردپرس تصمیم گرفتید تا آن را روی وب سایت خود نصب و فعال نمایید، نیاز است که مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. در اولین گام شما باید به منظور ورود به پیشخوان مدیریت وب سایت خود و از طریق صفحه لاگین وردپرس، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمایید.
  2. در گام بعدی باید با استفاده از آموزش نحوه نصب قالب در وردپرس ، قالب وردپرسی آوادا خریداری شده را نصب و فعال نمایید.
  3. بعد از اینکه قالب آوادا وردپرس روی وب سایت شما فعال شد، گزینه ای تحت عنوان Avada به منو پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد شد.
    آموزش کار با قالب وردپرسی آوادا
    این منو شامل زیر منوهای زیر می باشد:
    • Welcome: در این بخش می توانید پیغامی که نشان می دهد قالب آوادا به درستی نصب و راه اندازی شده است را مشاهده نمایید. همچنین امکان دسترسی به سایر زبانه ها نیز از طریق این بخش برای شما امکان پذیر خواهد بود.
    • Registration: در این بخش باید توکن دریافتی خود را وارد نمایید تا بتوانید با تکمیل ثبت نام خود، از خدمات مختلف قالب بهره ببرید. در واقع تا زمانی که شما لایسنس قالب آوادا وردپرس خود را تهیه و فعال نمایید، نمی توانید از نسخه اصلی آن استفاده کنید.
    • Support: قالب آوادا با توجه به اینکه مستقیماً آن را از وب سایت envato خریداری کرده اید یا نسخه فارسی سازی شده آن را از یکی از فروشندگان معتبر ایرانی تهیه نموده ابد، دارای مدت زمان های پشتیبانی متفاوت می باشد. نسخه اورجینال آن دارای 6 ماه پشتیبانی برای هر لایسنس خریداری شده است و شما می توانید از این بخش اقدام به راه اندازی حساب پشتیبانی خود نماییید.
    • FAQ: در این بخش این امکان را دارید که سوالات متداولی که تاکنون توسط کاربران پرسیده شده و ممکن است برای شما نیز سوال باشد را مشاهده و مورد بررسی قرار دهید.
    • Demos: بعد از اینکه لایسنس خود را ثبت نمودید می توانید از طریق این زبانه دموهای مختلف قالب وردپرسی آوادا را مشاهده و مورد استفاده قرار دهید.
    • Plugins: به طور کلی برای استفاده از قالب آوادا نیاز دارید که دو افزونه پریمیوم Fusion Builder و Fusion Core را نصب و فعال نمایید. در نظر داشته باشید زمانی می توانید فیوژن بیلدر را روی وب سایت خود فعال کنید که افزونه Fusion Core را به نسخه 3.0 و بالاتر بروز رسانی نمایید. در ادامه نیز سایر افزونه های پولی که به صورت رایگان توسط قالب avada ارائه می شود را نیز می توانید بعد از ثبت لایسنس و از طریق همین زبانه نصب و فعال نمایید.
    • System Status: در این زبانه تمامی اطلاعات مربوط به قالب آوادایی که نصب و فعال نموده اید و همچنین اطلاعات اصلی وردپرس و سروری که میزبان وب سایتتان است را مشاهده خواهید کرد.
    • Fusion Patcher: ابزار Fusion Patcher مدتی است توسط سازندگان قالب آوادا وردپرس معرفی شده است. با استفاده از این ابزار افراد می توانند بدون اینکه نیاز داشته باشند تا نسخه آوادا خود را به صورت کامل بروز رسانی کنند، به راحتی و تنها با چند کلیک مشکلات را رفع کرده و شرایط قالب را بهبود ببخشند.
    • Theme Options: اصلی ترین بخشی که بعد از نصب و فعالسازی پوسته وردپرس آوادا با آن سروکار خواهید داشت، بخش Theme Options است. شما با استفاده از این منو می توانید به راحتی قالب آوادا خود را مطابق با نیازهایتان مدیریت نمایید.

در صورت تمایل می توانید از اطلاعات ارائه شده در مقاله آموزش کامل تنظیمات قالب avada وردپرس بهره ببرید و با مطالعه آموزش تمامی تنظیمات قالب آوادا، وب سایتی بسیار زیبا برای خود طراحی کنید.

آموزش قالب آوادا وردپرس

افزونه های ارائه شده با قالب آوادا

به طور کلی می توانید این امید را داشته باشید که بعد از خرید قالب آوادا وردپرس بتوانید از افزونه های پریمیوم مختلفی که به صورت رایگان و بدون نیاز به تهیه لایسنس در اختیار شما قرار می گیرد، استفاده نمایید. موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای استفاده از ویژگی های قالب آوادا نیاز دارید که صفحه ساز مخصوص این قالب را یعنی Avada Builder را نصب و فعال نمایید. اما استفاده از سایر افزونه های پریمیومی که در اختیار شما قرار گرفته است کاملاً اختیاری بوده و شما می توانید در صورت نیاز آنها را نصب و فعال نمایید. با خرید قالب وردپرسی آوادا شما این امکان را دارید که نسخه های اصلی افزونه های مختلفی مثل موارد زیر را در اختیار داشته باشید.

  • Avada Builder
  • Slider Revolution
  • Layer Slider
  • Advanced Custom Fields PRO
  • Fusion White Label Branding
  • Convert Plus
  • و…

افزونه های سازگار با قالب وردپرسی آوادا

همچنین لازم به ذکر است که این قالب با افزونه های مهمی مثل یوآست سئو، ووکامرس و… نیز همخوانی کامل دارد. در نتیجه شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی این قالب را خریداری نموده و وب سایت خود را بر پایه آن راه اندازی نمایید. در ادامه به معرفی برخی افزونه های محبوب می پردازیم که با قالب آوادا وردپرس سازگاری کامل دارند:

افزونه های سازگار با قالب وردپرسی آوادا

نظرات کاربران بعد از خرید قالب آوادا وردپرس

با توجه به اینکه قالب آوادا وردپرس پرفروش ترین قالبی است که می توان در بازار مشاهده کرد، نظراتی که کاربران بعد از استفاده از این قالب ارائه داده اند از تمامی نمونه های دیگر بیشتر و کاربردی تر است. کاربران به طور معمول بعد از استفاده از یک قالب تجربه خود را با سایرین به اشتراک می گذارند که این امر سبب می شود تا سایرین بتوانند به شکل بهتری درباره خرید قالب فوق تصمیم گیری کنند. در ادامه به برخی از نظرات ارائه شده درباره پوسته وردپرس آوادا اشاره خواهیم کرد.

نظرات مثبت درباره قالب آوادا

نظرات مثبت درباره قالب آوادا وردپرس

نظرات منفی درباره قالب آوادا

نظرات منفی درباره قالب آوادا وردپرس

تهیه قالب آوادا برای وردپرس

حتما می پرسید که خب از کجا قالب آوادا را خریداری نمایید. موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که نسخه اورجینال این قالب که از وب سایت های معتبر خارجی قابل خریداری است، برای فارسی زبانان مناسب نیست. چرا که در ابتدا باید راست چین شده و سپس مورد استفاده قرار گیرد. در چنین شرایطی شما باید یک فروشنده معتبر را شناسایی و محصول مورد نظر خود را از آنجا خریداری نمایید.

قطعا بعد از تهیه سرویس میزبانی وب مثل هاست قدرتمند ابری با آپتایم بالا نوبت نصب قالب و طراحی سایت فرا می رسد. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بوده است تا با ارائه توضیحاتی کامل در زمینه انتخاب قالب آوادا وردپرس در کنار شما همراهان عزیز باشیم. در واقع هدف ما در این مقاله این است که بتوانید به شناخت کافی درباره قالب آوادا برای وردپرس دست پیدا کرده و به شما در زمینه ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای رسیدن به اهدافتان کمک کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی درباره موضوع این مقاله و مطالبی که در آن بیان شده است، می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه باشید.

بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان

4.7/5 - (3 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۳ دیدگاه ها

  1. با سلام
    فرموده بودید با خرید هاست سی پنل ایران پلن ویژه ابری 20 گیگ ، قالب آوادا را بصورت رایگان هدیه میکنید …
    اگر ممکن است دستور دهید چه باید بکنم؟
    با تشکر

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      در این خصوص با شماره 02191001379 تماس حاصل نمایید و در این مورد مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *