آموزش های وردپرس

آموزش صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس

صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس میتونه ایده جالبی باشه تا با استفاده از این ویژگی بتونید تا در مناسبت‌های مختلف با ایجاد یک صفحه که شامل تصاویر گوناگونی باشه و سپس با صداگذاری که روی هر عکسی انجام میدین به صورت داستان اقدام به معرفی محصولات و یا حتی خدماتی که انجام میدین بکنید و بازاریابی به این شیوه نوین را در دست بگیرید. به این ترتیب شما قادر هستید تا برای هر نوشته‌ای که در وبسایت خودتون منتشر می‌کنید با ترکیبی از متن، تصویر و صوت اقدام به بازاریابی کنید به این صورت که کاربر علاوه بر اینکه با متن میتونه محتوای شما رو مشاهده کنه با استفاده از قابلیت پخش صوتی داستان و استفاده از تصاویر به حالت انیمیشن‌وار هم قادر هست تا محتوای داستان را مشاهده و گوش بده.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای برای صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس و نمایش صوتی تصاویر وردپرس بپردازم که با استفاده از اون می‌تونید همین قابلیت را در وردپرس پیاده‌سازی کرده ودر حالت خیلی کلی نسبت به ایجاد داستان‌های صوتی در سایت خودتون اقدام کنید. پس اگر شما هم به دنبال این هستید تا با چنین ایده‌ای بازاریابی محتوایی داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم با عنوان Audio Story Images در مخرن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون تونسته تا بیش از 400 نصب فعال و کسب امتیاز 5 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا به تصاویر استفاده شده در نوشته‌های خود فایل صوتی با فرمت mp۳. اضافه کنید تا همراه با تصویر مورد نظر پخش شود. برای استفاده از این افزونه ابتدا با کلیک روی دکمه زیر اونو دانلود کنید و سپس با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه Audio Story Images

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر به مسیر رسانه وردپرس خودتون مراجعه کرده و سپس حالت نمایش فایل‌هایی که در کتابخانه وردپرس آپلود کردید را روی حالت لیستی بزارید و بعد برای تصویری که قصد دارید تا فایل صوتی به آن اضافه کنید را انتخاب کرده و از ستون جدیدی که با عنوان Audio Story به این قسمت اضافه شده روی دکمه Attach کلیک کنید تا فایل صوتی با فرمت mp۳. را به آن اضافه کنید.

صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس

بعد از اینکه روی این دکمه کلیک کردید پنجره‌ای مطابق تصویر زیر براتون باز میشه که با استفاده از اون میتونید تا فایل صوتی که قبلا در رسانه وردپرس اضافه کردید را برای این تصویر انتخاب کنید. دقت داشته باشید که فایل اضافه شده حتما باید با فرمت mp3. باشه، بنابراین اگر فایل شما فرمت دیگه‌ای داره ابتدا اونو به فرمت mp3. تبدیل کنید و سپس در سایت آپلود کنید.

صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس

پس از انتخاب فایل صوتی بر روی دکمه Select کلیک کنید تا فایل صوتی ضمیمه فایل تصویری شده و حال به صفحه افزودن و یا ویرایش نوشته مراجعه کنید تا در صفحه‌ای که قصد دارید تصویر به همراه صوت نمایش داده بشه هدایت شده و با کلیک بر روی دکمه افزودن پرونده چندرسانه‌ای فایل تصویری که آهنگ خود را ضمیمه آن کرده‌اید را انتخاب کرده و به نوشته اضافه کنید.

صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس

حالا بعد از انتخاب تصویر و افزودن اون به نوشته شما و انتشار نوشته مشابه تصویر خواهید دید که یک آیکون صوتی در گوشه سمت چپ تصویر اضافه شده است که با کلیک بر روی آن فایل صوتی شروع به پخش خواهد کرد.

صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس

امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون تونسته باشید تا نسبت به صداگذاری بر روی تصاویر وردپرس و پخش موسیقی در تصاویر اقدام کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشم.
4.3/5 - (3 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب
    ممنون بابت مطالب عالیتون
    میگم که چطوری فایل های صوتی رادر سایدبار سایتتون قرار دادید؟از سایت soundcloud
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *