whmcs

نحوه ورود مدیریت WHMCS

در این آموزش با نحوه ورود به سیستم مدیریت هاستینگ WHMCS آشنا خواهید شد و پس از ورود به whmcs قادر هستید سیستم را پیکربندی کنید و از آن جهت فروش هاست و دامین استفاده نمایید.

جهت ورود به مدیریت WHMCS از لینک زیر استفاده نمایید:

http://YourDomain.com/Portal/admin

YourDomain.com نام دامنه ای می باشد که بر روی هاست آن WHMCS را نصب نموده اید.

Portal نام دایرکتوری می باشد که در آن WHMCS را نصب نموده اید.

Admin نام دایرکتوری مدیریتی می باشد.

توجه داشته باشید لینک فوق جهت ورود به مدیریت بوده و جهت ورود به ناحیه کاربری می بایست /admin را از انتهای لینک بردارید یعنی به صورت زیر:

http://YourDomain.com/Portal

login-to-whmcs-1-1

پس از ورود به لینک مدیریت WHMCS به دلیل وجود Password Protect بر روی این قسمت، در ابتدا از شما نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام ایجاد پروتکت بر روی مسیر ادمین تعریف نموده بودید را می خواهد.

login-to-whmcs-1-2

پس از گذشت از این لایه امنیتی به صفحه لاگین WHMCS منتقل می شوید. در این صفحه همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید لینک Forgot your password فعال است که این مورد نیز امنیت بخش مدیریت را تهدید می نماید و حتما می بایست غیرفعال گردد تا درصورتیکه ایمیل شما دچار مشکل شد بخش ادمین WHMCS به خطر نیوفتد. (در ادامه آموزش ها به نحوه غیر فعال سازی این مورد اشاره شده است).

رمز عبور و نام کاربری خود را تایپ کنید و بر روی دکمه Login کلیک نمایید.

login-to-whmcs-1-3

گزینه ای با عنوان Remember me until I logout نیز در این صفحه وجود دارد که رمز عبور و نام کاربری شما را در حافظه مرورگر برای مراجعات بعدی ذخیره می کند، توصیه می شود این گزینه را فعال ننمایید زیرا ممکن است شخصی به صورت غیر مجاز به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کند و به راحتی از این طریق وارد مدیریت WHMCS سایت شما شود.

پس از لاگین به WHMCS در اولین ورود خود با صفحه ای مطابق تصویر ذیل برخورد خواهید نمود. در این صفحه پنجره ای باز می شود که اطلاعات مهمی از جمله ورژن WHMCs، به روز رسانی های موجود و … را به شما اطلاع می دهد. پس از مشاهده آن را ببندید.

login-to-whmcs-1-4

اکنون می توانید به تمامی منو ها و بخش های WHMCS دسترسی داشته باشید. در ادامه آموزش ها، کاربرد و نحوه استفاده از تمامی قسمت های این کنترل پنل به تفصیل توضیح داده شده است.

login-to-whmcs-1-5

پس از نصب whmcs و ورود به آن از طریق آموزش تنظیمات کلی whmcs قادر هستید تمام تنظیمات مهم را بر روی سیستم whmcs اعمال نمایید و کارتان را با این سیستم آغاز کنید.

4.6/5 - (12 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۹ دیدگاه ها

  1. سلام روزتون بخیر من مشکلی که دارم همه چیزم اوکی هست اما تصویر عمنیتی که توسط گوگل نظیم کردم الان نمیزاره وارد مدیریت بشم

  2. من برای تست و آشنایی با نحوه کار این این سیستم ، نسخه نال شده اونو روی یک ساب دامین نصب کردم، منتها وقتی میخوام وارد پنل مدیریت بشم، یوزر و پسورد که میزنم، بازم برمگیرده صفحه لاگین !

    مشکل از چیه ؟
    پ.ن: صفحه اصلی مدیریت این صفحه میاد و هیچ مشکلی نداره .

    1. با سلام دوست عزیز
      با توجه به اینکه از نسخه نال شده استفاده کرده اید، نمی توان نظر قطعی در خصوص مشکل موجود داد و این موضوع می تواند به نال بودن فایل مرتبط باشد.
      موفق و پیروز باشید

  3. دوستان یک راهنمایی میخاستم من وقتی مشتری در whmcsسفارشی ثبت میکنه باید دستی سفارش را بسازم بهش بدم خودکار نمیسازه مشکل از چیه تمامی مساعل هم حل کردم مثل ازافه کردن نام پکیج ساخت گروه و متصل کردن whmبه whmcs اما نمیسازه خودکار مشکل از کجاست لطفا راهنمایی نمایید

    1. سلام وقت بخیر؛
      باید تنظیمات اردر رو بررسی بفرمایید پیشنهاد میکنم از داکیومنشن های WHMCS استفاده کنید:
      Order_Management

  4. منظورتون بخش سفارش در تنظیمات عمومی هست اگر بله همه چیز در اون بخش تنظیم هست

  5. سلام
    وقتی وارد دایرکتوری ادمین میشم این ارور رو میده:
    Oops!
    Something went wrong and we couldn’t process your request.
    Please go back to the previous page and try again.
    مشکلش چیه؟

  6. سلام جناب زارع مشکل شما احتمال خیلی زیاد یکسری فایل ها درست آپلود نشده اند بخاطر همین این ارور را دریافت میکنید پوشه adminرا با همون نامی که زخیره کردین را آپلود کنید مجدد

  7. چطور می توانم در WHMCS زمانی که کاربر وارد می شود بلافصله صفحه لاگین را باز کنم. یعنی کاربر اول چیزی که می بیند صفحه لاگین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *