whmcs

آموزش تنظیم تب اعتبار یا credir در WHMCS

در ادامه تب اعتبار یا credir در WHMCS به ترتیب به تشریح تمامی گزینه های موجود در سربرگ Credit می پردازیم، پس از تنظیم سایر قسمت های whmcs به توضیح قسمت Credit می پردازیم، برای ورود به این قسمت از منو های بالایی بر روی General setting کلیک کنید و سپس وارد تب مربوطه شوید و در این قسمت قادر هستید تنظیمات مربوطه را قرار دهید.

credit-1

  • Enable/Disable: با فعال سازی این گزینه می توانید به کاربرانتان اجازه دهید تا بتوانند در ناحیه کاربریشان افزایش موجودی دهند.
  • Minimum Deposit: در این قسمت می بایست حداقل میزان اعتبار قابل افزایش را مشخص نمایید. برای مثال کاربران حداقل مبلغ 1000 تومان را می توانند به موجودی اعتبارشان اضافه نمایند.
  • Maximum Deposit: در این قسمت می بایست حداکثر میزان اعتبار قابل افزایش را مشخص نمایید. برای مثال کاربران حداکثر مبلغ 100.000 تومان را می توانند به موجودی حسابشان اضافه نمایند.
  • Maximum Balance: در این قسمت می بایست حداکثر میزان اعتبار ممکن در حساب کاربری کاربران را مشخص نمایید.
  • Require Active Order: زمانیکه این گزینه فعال باشد، یک کاربر تنها در صورتی می تواند افزایش موجودی دهد که حداقل یک محصول فعال در حساب کاربری خود داشته باشد.

 

4/5 - (6 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *