آموزش های وردپرس

فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل

بعد خرید هاست و دامنه با کیفیت مثل هاست اشتراکی ارزان ایران و راه اندازی وبسایت نوبت طراحی فرا مرسد. یکی از مهم ترین بخش های سایت مدیریت کاربران است. می توان پنلی برای فعالیت کاربران طراحی نمود یا به هر نحوی ورود و خروج آنان را کتترل کرد. حتما تابه حال سایت هایی را دیده اید که امکان ورود از طریق گوگل را به سایت خود اضافه کرد اند. عضویت و ورود در وردپرس با اکانت گوگل این امکان را به شما می دهد تا کاربران بدون نیاز به پر کردن فیلدهای گوناگون تنها با چند کلیک ساده وارد سایت شوند. این کار در جلب نظر کاربران شما نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌ فا قصد داریم به معرفی افزونه‌ ای بپردازیم که با استفاده از آن می توانید امکان عضویت و ورود در وردپرس با اکانت گوگل را فراهم کنید. بدین ترتیب کاربران می توانند به سادگی به سایت شما وارد شده و فعالیت کنند. اگر شما هم به دنبال این هستید تا امکان عضویت با گوگل در وردپرس را فراهم کنید تا انتهای این آموزش با ما همراه باشید.

عضویت و ورود در وردپرس با اکانت گوگل

حتما در بسیاری از سایت‌ ها دیده اید که در صفحه عضویت و ورود وردپرس دکمه دیگری تحت عنوان ورود با گوگل و یا عضویت با گوگل قرار داده شده است که با کلیک روی این دکمه و با دادن دسترسی‌های لازم می توانید امکان عضویت در سایت وردپرسی را با اکانت جیمیل فراهم کنید. همانطور که در آموزش افزودن فیلد دلخواه در صفحه ثبت نام وردپرس مشاهده کردید خیلی از مدیران سایت‌ های وردپرسی تمایل دارند تا علاوه بر اطلاعات پایه‌ ای مثل ایمیل، نام کاربری، رمز و… اطلاعات بیشتری از کاربران خودشان داشته باشند. اطلاعاتی که هنگام عضویت در سایت توسط کاربران با تکمیل فیلدها مربوطه صورت می گیرد. اما مسئله‌ ای که وجود دارد این است که پر کردن این فیلدها از حوصله کاربر خارج بوده و تمایلی به پر کردن همه آنها راندارند. بنابراین می توانید تا با قرار دادن دکمه‌ ای در صفحه ثبت نام وردپرس امکان ثبت نام در وردپرس با گوگل را فراهم کنید. بدین ترتیب می توانند بعد از اینکه عضو سایت شدند در یک زمان مناسب سایر فیلدها را پر کنند.

1- نحوه ایجاد قابلیت لاگین در وردپرس با اکانت گوگل

افزونه‌ ای که قصد معرفی آن را داریم با نام Google Apps Login در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون توانسته است بیش از 10.000 نصب فعال داشته و امتیاز بالایی را دریافت نماید. با استفاده از این افزونه می توانید تا نسبت به ایجاد امکان ورود با اکانت گوگل در وردپرس اقدام کنید.

به منظور بررسی و نصب افزونه Google Apps Login جهت ورود به سایت وردپرسی از طریق جیمیل، به صفحه افزونه در لینک زیر مراجعه نمایید.

افزونه ورود به سایت از طریق جیمیل

1- ابتدا به کمک آموزش ورود به وردپرس وارد سایت خود شوید. از طریق منوی افزونه ها> افزودن به صفحه مخصوص نصب افزونه های وردپرسی مراجعه نمایید.

لاگین در وردپرس با اکانت گوگل

3- سپس نام افزونه را یعنی Google Apps Login را در باکس جستجو مشخص شده وارد نمایید و در میان نتایجی که نمایش داده می شود افزونه حاضر را انتخاب و روی دکمه «هم اکنون نصب کن» کلیک کرده و اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت خودتان نمایید. در صورت تمایل می توانید مقاله آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس را برای آشنایی بیشتر با نحوه نصب افزونه مطالعه نمایید.

ورورد با گوگل در وردپرس

3. پس از نصب و فعال سازی افزونه می توانید همانند تصویر زیر از طریق منو تنظیمات پیشخوان وردپرس خود، گزینه «ورود از طریق حساب کاربری گوگل» را انتخاب نمایید.

آموزش ورود با حساب گوگل به وردپرس

4. با کلیک روی این زیر منو شما با تصویری مشابه تصویر رو به رو خواهید شد. در این صفحه باید تیک های آبی مشخص شده را فعال کرده و روی دکمه «Agree and Contiune» کلیک کنید.

ورود به وردپرس با گوگل

پس از طی کردن این مراحل باید یک کلید ایجاد نمایید که در ادامه به شرح مفصل آن می پردازیم.

2- تنظیمات ورود به وردپرس از طریق گوگل

1- برای اینکه کاربران سایتتان بتوانند از طریق اکانت گوگل قادر به ورود در وردپرس باشند نیاز به یک Client ID و Client Secret دارید که از طریق بخش توسعه‌ دهندگان گوگل باید آنها را دریافت کنید. برای این منظور به کنسول توسعه دهندگان گوگل که در آدرس https://console.developers.google.com قرار دارد، مراجعه کنید. دقت داشته باشید به دلیل تحریم بودن برای استفاده از این امکان نیاز به ابزار تغییر آی‌ پی خواهید داشت. حال بعد از اینکه وارد این بخش شدید باید یک پروژه جدید ایجاد کنید، برای این منظور مشابه تصویر زیر در منوی «Dashboard» روی دکمه «Create Project» کلیک کنید تا وارد صفحه ایجاد پروژه شوید.

افزونه ثبت نام در وردپرس

2. بعد از کلیک روی این گزینه باید در فیلد «Project name» عنوان پروژه خود را وارد کنید. در بخش «Location» نیز این امکان را خواهید داشت که سازمان مورد نظر خود را تعیین کنید. این فیلد را می توانید بدون تغییر رها کنید. سپس روی «Create» کلیک کنید و منتظر بمانید تا پروژه شما ساخته شود. آموزش ثبت نام در وردپرس

3. بعد از اینکه پروژه مورد نظر شما ساخته شد، مشابه تصویر زیر از طریق بخش «Dashboard» به پروژه ساخته شده مراجعه کرده و پس از کلیک روی منوی «Oauth consent screen» کلیک کنید تا بتوانید عنوان، لوگو و سایر جزییات وب سایت خود را وارد کنید. اما قبل از اینکه امکان تغییر موارد عنوان شده را داشته باشید، باید نوع دسترسی کاربر را به کمک بخش «User Type» تعیین نمایید. این بخش شامل دو گزینه زیر است:

  • Internal: با انتخاب این گزینه تنها برای افراد فعال در مجموع خودتان در دسترس خواهد بود.
  • External: این گزینه برای هر کسی که دارای حساب گوگل می باشد در دسترس می باشد.

عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل

4. سپس وارد صفحه ای مشابه تصویر می شوید. در این صفحه باید اطلاعات مربوط به وب سایت خود را یک به یک وارد نمایید. این بخش شامل موارد زیر می باشد:
فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل

  • Application name: در این فیلد نام سایت خود را وارد کنید. این نام در صفحه‌ ای که از کاربر اجازه اتصال به اکانت گوگل با سایت درخواست می شود، نمایش داده می شود.
  • USER Support email: در این قسمت باید ایمیلی که می خواهید به عنوان ایمیل پشتیبانی به کاربران نمایش داده شود را وارد نمایید.
  • App Logo: در این فیلد شما می توانید لوگوی وب سایت خود را آپلود نمایید. افزودن لوگو به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند اطمینان حاصل کنند که در حال ورود به وب سایت شما هستند.
  • Application Homepage link: در این بخش باید آدرس وب سایت خود را به صورت کامل و در حالت https://yourdomain.com وارد نمایید. *
  • Application privacy policy link: در این فیلد لینک خط مشی های امنیتی سایت خود را درج نمایید. در صورت نداشتن چنین صفحه ای می توانید نام دامنه خود را درج کنید. *
  • Application Terms of Service link: در نهایت در این فیلد نیز باید آدرس صفحه قوانین سایت را وارد کنید. در صورت نداشتن این صفحه، دامنه خود را وارد کنید. *
  • Authorized domains: در این قسمت باید نام دامنه خود را وارد کرده و سپس روی دکمه Enter کلیک کنید. در واقع از طریق این قسمت شما مشخص می کنید که چه دامنه هایی امکان دسترسی را خواهند داشت. اگر تمایل داشتید دامنه دیگری نیز معرفی نمایید می توانید روی دکمه ADD DOMAIN کلیک کنید. دقت داشته باشید در این فیلد نام دامنه را بدون www، بدون پروتکل و بدون اسلش انتهایی درج نمایید. مثال: mizbanfa.net
  • Developer contact information: در این قسمت ایمیلی را وارد نمایید تا اطلاعیه های گوگل در خصوص پروژه شما به آن ارسال شود.

* در سه فیلد Application Homepage link ، Application privacy policy link و Application Terms of Service link باید آدرس صفحه یا دامنه خود را به همراه پروتکل وارد نمایید. بهتر است به صفحه مربوطه مراجعه نموده و لینک آن را عینا از نوار آدرس مرورگر کپی کنید.

5. سپس روی دکمه «SAVE AND CONTINUE » که در انتهای صفحه قرار داره کلیک کنید. در صفحه بعدی به دسترسی های امنیتی اشاره می شود که با کلیک روی دکمه ذخیره سازی انتهای صفحه می توانید از آن گذر نمایید.

فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگلاکنون با چنین صفحه ای مواجه می شوبد که به منظور مدیریت کاربرانی که قادر هستند به این پروژه دسترسی داشته باشند، طراحی شده:

فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل

مجددا روی دکمه ذخیره سازی کلیک کنید. خلاصه ای از اطلاعاتی که وارد نمودید نمایش داده می شود. تمامی گزینه ها را بررسی کنید خطاهای موجود را با کلیک روی لینک Edit سمت راست صفحه اصلاح کنید.

فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل

6. نهایتا روی دکمه Back To dashboard کلیک کنید. بعد از پشت سر گذاشتن مراحل عنوان شده و ذخیره تغیرات اعمال شده با صفحه ای مشابه تویر زیر مواجه خواهید شد.

فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل

7. حال لازم است که Client ID و Client Secret خود را دریافت کنید تا بتوانید افزونه ای که روی وردپرس خود نصب کرده اید را راه اندازی نمایید. به همین منظور باید مشابه تصویر زیر روی سربرگ «Credentials» کلیک کنید. سپس روی گزینه «CREATE CREDENTIALS» کلیک کرده و از میان گزینه های نمایش داده شده «Oauth client ID» را انتخاب نمایید.

ورود و عصویت در وردپرس با گوگل اکانت

8. در صفحه ای که برایتان نمایش داده می شود تیک گزینه «WEB application» را فعال کرده و سپس جزییات صفحه ورود در وردپرس را وارد کنید. این جزئیات عبارتند از:

فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل

  • Name: نام کاربر را در این قسمت وارد می کنید.
  • Authorized JavaScript origins: در این بخش باید نام دامنه خود را به صورت کامل وارد کرده و سپس روی دکمه Enter کلیک کنید.
    فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل
  • Authorized redirect URLs: این بخش مربوط به URL هایی است که به صورت ریدایرکت به دامنه شما فرستاده می شوند. در این قسمت نیز باید آدرس ورود به سایت خود را به صورت کامل وارد کرده و سپس روی دکمه Enter کلیک کنید.

9. در نهایت بعد از کلیک روی دکمه «Create» در کنسول گوگل صفحه‌ ای مشابه تصویر زیر برای شما باز می شود که به ترتیب Client ID و Client Secret در آنها ساخته شده است.

فعال سازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل

3- افزودن قابلیت لاگین به سایت از طریق گوگل

اکنون مجددا به پیشخوان وردپرس برگردید. به بخش تنظیمات افزونه مراجعه نمایید.

10. کلیدهایی که در مرحله 9 دریافت نمودید را به صورت جداگانه کپی کرده و سپس در تنظیمات افزونه در پیشخوان وردپرس وارد کرده و تنظیمات را ذخیره نمایید.

آموزش ورود به وردپرس با استفاده از اکانت گوگل

11. حالا بعد از اینکه کدهای مورد نظر را در API تنظیمات افزونه وارد کرده و تنظیمات را ذخیره کردید مشابه تصویر زیر به تب Advanced options مراجعه کرده و تنظیمات را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

سفارشی سازی تنظیمات افزونه google apps logn

12. حال از این به بعد کاربرانی که در سایت شما عضو میشوند قادر هستند تا بدون نیاز به وارد کردن رمز و نام کاربری از طریق ایمیلی که در سایت شما عضو شده‌اند وارد بخش کاربری خود در وردپرس شوند.

عضویت و ورود به وردپرس با اکانت گوگل

یکی از مهم ترین دارایی های هر سایت، کاربران آن است. به منظور رفاه کاربران می توان امکاناتی فراهم نمود تا برخی امور مثل ورود به سایت ساده تر شوند.  حتما با سایت هایی که امکان ورود از طریق گوگل را فراهم کرده اند برخوردید. چنین سایت هایی قابلیتی دارند که می توان در خصوص ورود به سایت با جیمیل اقدام کرد. در این مقاله آموزشی به معرفی افزونه و همچنین نحوه اتصال سایت به گوگل پرداختیم. امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشد و با استفاده از آن توانسته باشید تا امکان ورود به وردپرس با استفاده از گوگل را فراهم کنید. اگر در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی برای شما پیش آمده می توانید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

هاست مخصوص وردپرس

4.7/5 - (36 امتیاز)

علی یزدان پرست

حدود 8 سالی هست که در زمینه میزبانی وب به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، علی یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های میزبان فا را توسعه می دهد، علی به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

‫۷۳ دیدگاه ها

  1. با سلام
    من تمام مراحل رو انجام دادم ولی دکمه ثبت نام با گوگلم در صفحه عضویت برای کاربرهام نشون نمیده، علت چی میتونه باشه؟
    و سوال دوم اینکه چطور دکمه ام رو فارسی کنم تنظیمات داره؟

    1. سلام و احترام زهرا جان؛
      این اموزش بروزرسانی شد. در آپدیت جدید مشکلی در نمایش این دکمه نیست.
      در خصوص سوال دوم، می بایست افزونه رو شخصی سازی کنید. در واقع با ترجمه رشته های افزونه امکان فارسی شدن متن روی دکمه رو خواهید داشت. که توصیه نمی کنیم چون با آپدیت افزونه این تنظیمات رو از دست خواهید داد.

    2. تصویر استفاده شده. میتونید عکس رو تو فتوشاپ ادیت کنید و بعد هم در آدرس خودش ذخیره کنید.

      1. سلام و عرض ادب خدمت سایت بی نظیر میزبان فا

        من هرچی گزینه دوم ( OAuth client ID ) می زنم به صفحه web application انتقال داده نمی شم و می نویسه fail load و یه لینک میاره

        لطفا راهنماییم کنید واقعا احتیاج دارم

  2. من مراحل بالا رو انجام دادم و در هنگام ورود به داشبورد ورد پرس مشکلی ندارم ولی چطوری میشه برای مشتری فعال کرد؟

          1. سلام ممنون از توضیحاتتون .

            منم همین مشکل و دارم. برای مشتریان دکمه اش نمیاد. چیکار کنم؟

  3. این خطا رو می ده
    400. That’s an error.

    Error: redirect_uri_mismatch

    The redirect URI in the request, mobotools.net/wp-content/plugins/yith-woocommerce-social-login-premium/includes/hybridauth/?hauth.done=Google, does not match the ones authorized for the OAuth client. To update the authorized redirect URIs, visit: https://console.developers.google.com/apis/credentials/oauthclient/219506328562-uo11ofocopfas7inpplrvuld425bj6r3.apps.googleusercontent.com?project=219506328562

    Learn more

    Request Details

    That’s all we know.

    1. آدرسی که برای ریدایرکت دادین اشتباه هست. برای دیدن آدرس‌های درست روی دکمه برا دستیابی به دستورالعمل منحصر به سایت خود اینجا کلیک کنید که کلیک کنید آدرس بازگشتی رو بهتون میده. مشابه تصویر زیر.

      1. باسلام خدمت همه کارمندان میزبان فا ، ممنون از مطالب مفیدتون
        من یه مشکلی که دارم افزونه جیمیل لاگین من دکمه برا دستیابی به دستورالعمل منحصربه سایت نداره
        گزینه Authorized redirect URIs دریافت کردم ولی Authorized javascript origins رو دریافت نکردم نمیدونم داخل این کادر چی قرار بدم لطفا راهنمایی ام کنید .

        1. سلام

          افزونه رو نصب کردم برای کاربرانی که قبلا با جیمیل عضو سایت شدن، لاگین میکنه
          دو مشکل دارم:
          اول اینکه چطور باید تنظیم کنم تا کاربران جدید بتونن با اکانت جیمیل بدون تکمیل فرم عضویت در سایت، عضو سایت بشن؟ فقط ورود رو توضیح دادید، عضویت با اکانت جیمیل رو نتونستم فعال کنم

          دوم اینکه از افزونه google recaptcha استفاده کردم و به درستی هم کار میکنه به صورت عادی میشه وارد پنل کاربری شد اما وقتی افزونه کپچا فعال است، کاربرانی که عضو سایت هستند نمیتوانند وارد سایت شوند و با خطای عدم معتبرسازی کپچای گوگل مواجه میشوند باید چکار کنم این مشکل تداخل برطرف بشه؟
          کپچا رو از نسخه ۳ و حالت مخفی که در گوشه سایت فقط لوگو نشون میده و تیک و … نمی خواد استفاده میکنم

          ممنون

          1. سلام و وقت بخیر؛
            این افزونه برای لاگین کاربرانی هستش که قبلا در سایت شما عضو شدن. در خصوص افزونه کپچا باید بررسی بشه که تداخل نداشته باشه و اینکه ایا پیش نیازهای ان افزونه در سایت شما فراهم هست یا نه. در این خصوص پیشنهاد میکنم مقاله آموزش ساخت کپچا در وردپرس رو مطالعه کنید.

  4. باسلام لطفا منو راهنمایی کنید
    من همه این مراحل بالا رو انجام دادم همه چیزش خوب پیش رفته فقط ایمیل رو که میزنیم وارد بشیم وارد سایت میشه و مینویسه صفحه یافت نشد . میخوام ببینم چه جوری میشه مسیر پروفایل کاربری رو بهش داد

    1. سلام و احترام؛
      این مورد در نسخه های قبلی دیده می شد اما در بروزرسانی جدید رفع شد.
      مجددا بررسی کنید.

  5. با سلام
    لاگین قالب سایت من بصورت جاوا اسکریپت هست یعنی یک لاگین مجزا از لاگین خود وردپرس داره که البته توی تنظیمات خود قالب جا برای ورود آی دی کلاینت جیمیل گذاشتن ولی جایی برای ورد سکرت وجود نداره.
    حالا من نمیدونم Authorised redirect URIs رو چی باید بنویسم چون صفحه لاگینم بصورت جاوااسکریپته!

  6. سلام چرا ای ارور رو میده تو رو خدا جواب بدید خیلی گیرم400. That’s an error.

    Error: redirect_uri_mismatch

    1. سلام روزبخیر؛
      این خطا زمانی رخ میده که API گوگل فعال نباشه.

        چک کنید Client ID و Client Secret درست وارد شده باشه.
        در آدرس دهی سایتتون اینکه چه پروتکلی نوشته شده
        آدرس همراه WWW یا بدون WWW
        حتی اینکه انتهای مسیر اسلش خورده باشه

      موارد بالا میتونه باعث بروز خطا بشه. در اولین قدم ادرس دهی سایتتون رو مجددا چک کنید.

      1. سلام خسته نباشید کسایی که مشکل ارور ۴۰۰ یا ۴۰۱ دارن بهشون بگین
        توهمون قسمتAuthorised redirect URIs ، اول url سایتشونو کامل بزنن بعد اینو بنویسن : wp-login.php
        بعدش اسلش نمیخواد
        قبلشم همون یه دونه ای ک هست کافیه
        البته من حرفه نیستم تو این مورد حدودا یه روز درگیرش بودم تا بالاخره گیر کار رو یافتم👍👍

        1. سلام و احترام دوست عزیز؛
          سپاس از اینکه تجربیات ارزشمند خود را به اشتراک میگذارید.
          سلام روزبخیر؛
          این خطا زمانی رخ میده که API گوگل فعال نباشه.
          1- باید چک کنید Client ID و Client Secret درست وارد شده باشه.
          2- در آدرس دهی سایتتون اینکه چه پروتکلی نوشته شده
          3- آدرس همراه WWW یا بدون WWW
          4- حتی اینکه انتهای مسیر اسلش خورده باشه
          موارد بالا میتونه باعث بروز خطا بشه. در اولین قدم ادرس دهی را مجددا چک کنید.

  7. مثل همیشه عالی
    اعتقاد دارم وقتی چیز جدیدی یاد میگیریم حداقل کاری که میشه کرد یه تشکر هست.
    خداقوت.

    1. سلام روزبخیر؛
      خوشحالیم مفید واقع شده
      پیروز و پایدار باشید

  8. سلام لطفا این اموزش رو آپدیت کنید
    همه چیز تغییر کرده و پیچیده شده
    تمام اموزش های اینترنت در این زمینه قدیمی شدن و اپدیت نکردن
    هر کاری کردم نتونستم این قابلیت رو فعال کنم چون کلا تغییرات زیادی داشته گوگل
    مرسی

    1. سلام و احترام؛
      بنابر درخواست شما این آموزش اپدیت و مورد تست قرار گرفت. می تونید از آموزش فعلی با اصلاحات جدید مطابق با آخرین نسخه افزونه استفاده کنید. 😊

  9. شما وارد سایت **** بشین خانم محدثه اسماعیلی . ورود و ثبت نامش یکیه چطوری این کار رو دقیق انجام بدم

    من همه ی افزونه ها رو امتحان کردم به تمیزی این نیست
    چه کاربر تازه باشی چه قدیمی با کلیک بر روی اون میتونی وارد بشی چطوری این کار رو انجام بدم؟

    1. سلام و احترام؛
      متاسفانه این افزونه تنظیمات اختصاصی نداره و نمیشه چندان سفارشی سازیش کرد و به صورت پیش فرض این دکمه رو داخل فرم لاگین وردپرس قرار میده. می تونید از افزونه های سفارشی سازی فرم ورود وردپرس کمک بگیرید یا طراحی اختصاصی داشته باشید.

  10. سلام و احترام
    برای من این متن میاد باید صبر کنم تایید بشه؟
    Verification Status
    Needs verification
    Because you updated the application logo, your app registration requires verification by Google. Please prepare your app to submit for verification.

    1. با سلام دوست عزیز
      هشدار نمایش داده شده به این معنا است که به دلیل به روز رسانی لوگو، ثبت نام در اپلیکیشن شما تنها با تایید اعتبار از سمت گوگل امکان پذیر است. در واقع کاربر در هنگام تلاش برای مشاهده برنامه شما با هشداری همانند تصویر زیر رو به رو می شود. شما باید درخواست تایید اعتبار خود را ثبت نمایید تا هشدار مورد بحث برای کاربران نمایش داده نشود. برای اینکار باید همانند آموزش فوق پیش بروید و تایید اعتبار را انجام دهید.

      موفق و پیروز باشید

  11. سلام من این آموزش رو انجام دادم ولی موقعی که میخوام در سایتم با google sign in عضو بشم ارور میده همچین ایمیلی شناخته نشد!
    یعنی حتما باید قبلا با اون جیمیل عضو شده باشم که این فقط sign in کرده باشه منو ولی نمیتونم sign ip کنم با جیمیل جدید!
    چطور این مشکل رو حل کنم ؟

    1. سلام روزبخیر؛
      برای عضویت نیست برای ورود هستش. یعنی از قبل باید ایمیل کاربر در لیست موجود باشه این افزونه برای ورود کاربرانی هستش که از طریق سیستم عضویت در سایتتون ثبتنام کردن و حالا برای ورود دیگه نیاز نیست نام کاربری و رمز وارد کنن.

  12. من قدم به قدم رفتم کاملا هم صحیح وارد کردم آدرسم رو ولی همچنان خطای
    Error 400: redirect_uri_mismatch
    دارم. چندین بار هم امتحان کردم درست نمیشه که نمیشه.

  13. البته یه بدی داره این افزونه اونم اینه که جیمیل کاربر باید قبلا تو کاربران وردپرس موجود باشه تا بتونه لاگین کنه. کاربری که اولین باره با سایت برخورد داره و سعی کنه با جیمیلش لاگین کنه نمیتونه. برا حل این مشکل باید نسخه حرفه ای خریداری بشه که تو سایتای ایرانی فکر نکنم باشه…

    1. سلام روزبخیر؛
      این افزونه برای ثبتنام کاربران نیست برای ورود از طریق جیمیل هستش . قبلا ایمیلشون باید در سیستم موجود باشه مخصوص سایت هایی هست که بخش عضویت دارن.

  14. درود
    آقا در بخش Authorized redirect URLs نباید آدرس لاگین به اکانت وردپرسو وارد کرد؟

  15. سلام وقت بخیر .
    این آموزش کاملا قدیمی است و الان دیگه گوگل به این سادگی دسترسی رو نمی ده از من صد تا چیز خواسته صفحه حریم خصوصی اطلاعات دقیق خودم و وب سایت و اینکه وب سایت تو کنسول ثیت شده و الا آخر حتی صفحه حریم خصوصی رو هم از من خواسته و الان دقیقا سر همون صفحه به من گیر داده است !
    یه لطفی بکنید و آموزش ها رو بروز کنید تا استفاده کنیم .

    1. سلام و احترام؛
      آموزش بروزرسانی و مجددا در دسترس قرار رفت. نیاز به سرچ کنسول نیست به بخش توسعه دهنگان گوگل برید و مطابق آموزش دو کلید دریافت و در تنظیمات افزونه وارد کنید.

  16. سلام. ارور Error 400: redirect_uri_mismatch during Google Oauth 2.0 activation رو می‌ده. ممنون می‌شم کمک کنید.

  17. سلام خسته نباشید
    چرا مرحله سه را که انجام میدیم به عکس مرحلیه چهار نمیرسیم

  18. من طبق آموزش تمام مراحل رو رفتم و هیچ اروی دریافت نکردم.
    اما در قسمت ورود سایت دکمه ورود با گوگل نمایش داده نمیشه

  19. Error 400: redirect_uri_mismatch
    این رو میده دقیق کامل انجام دادم بدون www و با www و آخرش اسلش فرقی نداشت حتی با http هم همین ارور رو داد
    دامنم هم درسته کاملا
    چی کار کنم؟ لطفا جواب بدید احتیاج دارم

  20. سلام وقتتون بخیر
    من این افزونه رو نصب کردم و کارهایی که گفتید رو انجام دادم فقط چرا توی گوشی نمیاره ورود با گوگل رو؟

  21. سلام
    ممنون از آموزش خوبتون.
    روی سایتی که الان دست منه، طراح قبلی این فعال سازی در گوگل رو انجام داده. Client ID و Client Secret داخل سایتم هست اما هنگام ورود ارور میده.
    این ارور
    The redirect URI in the request, ***, does not match the ones authorized for the OAuth client. To update the authorized redirect URIs?
    چطور میتونم رفعش کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  22. سلام
    بسیار بسیار سپاسگذارم از این آموزشتون
    قدر آموزش را بدانیم

    من ورود به سایتم را در ده دقیقه انجام دادم
    به خاطر همین کاراتون است که ما مشتری وفاداریم و هاست سایت هامون رو از شما تهیه کردیم

  23. سلام وقت بخیر من می خوام دامنه رو اضافه کنم به بخش Application Home Page ولی ارور Missing domain میده مشکل از چی ؟

  24. سلام این افزونه فقط برای ورود کابرانی که قبلا ثبت نام کردن هست؟ برای ثبت با اکانت گوگل چیکار کنیم؟

    1. سلام و احترام؛
      بله این افزونه برای لاگین به واسطه جیمیل طراحی شده.

        1. سلام و احترام دوست عزیز؛
          این فزونه برای ورود کاربران در نظر گرفته شده است می توانید افزونه sign in with google را هم بررسی کنید.

  25. من همه مراحل انجام دادم اما هنگام رود کار بر گزینه ورود با حساب گوگل مشاهده نمیشه

  26. با سلام من تمام کار هایی که گفتید رو انجام دادم برای ورود از طریق گوگل ولی برام این ارور رو میاره
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      آدرسی که برای ریدایرکت درج کردین اشتباه هست.
      1- باید چک کنید Client ID و Client Secret درست وارد شده باشه.
      2- در آدرس دهی سایتتون اینکه چه پروتکلی نوشته شده
      3- آدرس همراه WWW یا بدون WWW
      4- حتی اینکه انتهای مسیر اسلش خورده باشه
      موارد بالا میتونه باعث بروز خطا بشه. در اولین قدم ادرس دهی را مجددا چک کنید.

    1. سلام و احترام؛
      خرسندیم اموزش فعالسازی عضویت و ورود در وردپرس توسط اکانت گوگل مورد رضایت واقع شده امید است بتوانید پیکربندی لازم را پیاده سازی نموده و از طریق اکانت گوگل وارد حساب خود شوید و از مزایای آن بهره مند گردید.

      1. سلام مجدد
        بنده رفتم گشتم افزونه sign in with google هم لاگین میکنه هم ساین این
        البته خودم هنوز نصبش نکردم
        ولی پیشنهاد میکنم شما حتما اموزشو بزارین چون من جایی پیدا نکردم

        1. سلام و احترام دوست عزیز؛
          سپاس از موضوع بسیار ارزشمندی که ارائه نمودید. 🌼

  27. من یک سوال دارم
    چطوری کاری کنم با همین افزونه یا حالا با افزونه دیگه ای ثبت نام رو هم انجام بدم
    چون تاحالا تو سایتای زیادی این مورد رو دیدم
    این فقط لاگینه . ساین این میخوام

  28. سلام مججد ببخشید هی مزاحم میشم
    قصدم راه افتادن مشکل مردمه . چون خودم سر این قضیه خیلی اذیت شدم
    پیامم در مورد همون افزونه sign in with google هست
    برای رفع ارور 400 و 401 در افزونه باید تو همون قسمتAuthorized redirect URLs ، بعد از url کامل سایت ، باید این عبارت رو بنویسیم :
    ?google_response
    ینی در نهایت باید یه همنچین چیزی بشه : YOURDOMAIN.TLD/?google_response
    لازم به ذکره این افزونه هم لاگین میکنه و هم ساین این .
    موفق باشید

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      سپاس از اینکه تجربیات ارزشمندتان را با ما و کاربران به اشتراک گذاشتید این مورد بررسی و به عنوان تجربه کاربران به مقاله اضافه خواهد شد.

  29. ممنون از سایت خوبتون
    همه چی درسته و بدون مشکل بوده
    منتها دکمه ورود با گوگل برای من تو صفحه /wp-login میاد
    میخوام بیاد تو صفحه /login
    چیکار کنم ؟

  30. درود بی پایان بر شما
    خسته نباشید عرض میکنم
    من تمامی مراحل را درست رفتم و حالا به نظر شما مشکل من کجاست
    ملاحظه کنید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *