میزبان فا

۳ راهکار کلیدی موفقیت کسب و کار در سال ۱۴۰۰

اگر آدم های باهوشی باشیم و مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارند را به چشم مسائلی جهت حل کردن، پیشرفت و رونق کسب و کار در نظر بگیریم، امسال در همین شرایط با وجود ویروس کرونا، تحریم و گرانی ها خیلی خیلی می توانیم پیشرفت کنیم. در این ویدیو از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم با معرفی 3 گام به شما بگوییم که چطور با وجود مشکلات دیدگاهی داشته باشیم که باعث پیشرفت ما و زندگیمان شود. پس با ما همراه باشید تا 3 راهکار کلیدی موفقیت کسب و کار در سال 1400 را با هم بررسی کنیم.

پیشنهاد برای رونق کسب و کار

حتما شما هم مثل هزاران کاربر دیگر می پرسید بهترین شغل در شرایط بد اقتصادی چیست؟ چطور در خصوص رونق کسب و کار  اقدام کنیم؟ همه شما می دانید که در سال های اخیر با 3 بحران بسیار بزرگ مواجه بودیم که کسب و کارهای بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داد برخی پیشرفت کردند و بسیاری از کسب و کارها نیز تا مرز فروپاشی پیش رفتند:

  • کرونا
  • تحریم های بین المللی
  • گرانی و افزایش قیمت ها

1- کرونا و مهندسی تغییر در کسب و کار

درس بزرگی که بحران کرونا به ما داد این بود که هر کسب و کاری که آنلاین نباشد به دلیل هر اتفاقی مثل کرونا ممکن است تعطیل شود و در گردش مالی دچار مشکل گردد. علاوه بر کرونا هزاران بحران دیگر کسب و کارهایی که آنلاین نیستند را تهدید می کند پس شما به عنوان یک وبمستر، صاحب شرکت طراحی سایت یا یک فریلنسر باهوش می توانید امسال کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن سوق دهید و موجب رونق کسب و کار  خود شوید. کافرامایانی که کسب و کارهای حضوری دارند می توانند فعالیت خود را به سمت کسب و کار آنلاین جهت دهد. در واقع می توانند تجارت خود را آنلاین کنند.

تبدیل شغل به کسب و کار آنلاین

در حال حاضر بیش از 15000 فروشگاه اینرنتی بر بستر خدمات میزبان فا در حال میزبانی هستند و بخاطر مشکلاتی مثل کرونا هیچوقت تعطیل نمی شوند و روز به روز در حال پیشرفت هستند.

2- رونق کسب و کار در شرایط تحریم بین المللی

درسی که تحریم های بین المللی به ما داد و مشکلاتی که در زندگی مردم جامعه ایجاد کرد این بود که ما با تکیه بر توانمندی داخلی و علم خود، وابستگی به محصولات و خدمات سایر کشورها را از بین ببریم.

  • تا حد ممکن وابستگی ها را از بین ببریم.
  • خودمان صاحب سبک و علم و ایده باشیم.
  • مانند کشورهای جهان اول خودمان مشکلات را به صورت ریشه ای حل کنیم.

میزبان فا نیز از 4 سال گذشته تاکنون در حوزه میزبانی وب تغییراتی اعمال نموده و با تکیه بر علم و دانش خود زیرساخت های میزبانی وب را داخل کشور و بدون نیاز به هر عامل خارجی مستقر و تقویت نمود. پیشنهاد می کنیم ویدیو رونمایی از تجهیزات پروژه ابری میزبان فا را مشاهده کنید.

 

میزبان فا با انجام این کار موفق شد بسیاری از وابستگی ها نسبت به سایر کشورها را از بین ببرد پس مشترکین این شرکت به هیچ وجه در خظر ریسک تحریم ها نیستند و با خیال راحت می توانند کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهند.

شما نیز در شغل خود باید راهی بیابید برای از بین بردن وابستگی مشتریان به خدمات یا هر قطعه ای که ممکن است شامل تحریم شود. کسب و کار شما هم می تواند بهترین تجارت در زمان تحریم باشد به شرطی که خود را از وابستگی ها جدا کنید.

بدین ترتیب می توانید در کسب و کار خود به صورت فوق العاده ای رشد کنید و به افراد زیادی خدمات ارائه نمایید.

3- بهترین کسب و کار در دوران رکود

درسی که گرانی ها به ما داد این بود که با تکیه کردن به دانش خود و ظرفیت های داخل کشور، وابستگی خود را نسبت به تهیه هر گونه خدمات یا قطعه ای که نیاز به سخت افزار و ارز دارد، کاهش دهیم بدین ترتیب می توانیم خدمات خود را با قیمت پایین تر و کیفیت بالاتری نسبت به قبل ارائه کنیم. در این حوزه می بایست تغییر نگرش داد.

به عنوان مثال: در شرایطی که مردم جامعه به دلیل گرانی دیگر قادر به تهیه لواز خانگی برندهای معروفی چون سامسونگ، ال جی و سونی نبودند شرکت ها و کارخانه هایی مثل اسنوا، x.vision، جی پلاس و… وارد بازار شدند و با محصولات خود حدود 90% درصد بازار را قبضه کردند. در واقع توانستند کیفیت محصولات خود را خیلی بالا ببرند و به نیازهای داخلی پاسخ دهند در نهایت هم باعث کارآفرینی برای هزاران جوان همین سرزمین شدند. نه اینکه ارز را از کشور خارج کنیم و به گرانی و تورم اوج دهیم. در همین شرایط، در حوزه ای که شرکت میزبان فا در حال فعالیت است خیلی از شرکت ها به دلیل وابستگی های ارزی که دارند دست به اقدامات خطرناکی می زنند از جمله:

  • یا سرورها شلوغ تر می شوند و کیفیت کاهش می یابد.
  • یا اینکه قیمت را افزایش می دهند.

در همین شرایط با توجه به اینکه میزبان فا مالک سخت افزارها و تجهیزات خود است و هیچ گونه وابستگی ارزی به بیرون ندارد در راستای افزایش کیفیت سروس های خود و پشتیبانی در تلاش است و باعث کارآفرینی افراد زیادی شده. پس می تواند روی خدمات خود مانور دهد و با قیمت های بسیار رقابتی بهترین خدمات با فضا و منابع بالایی به مردم کشور خود ارائه نماید. به عنوان مثال سرویس های هاست ابری با پایداری بالا و فضای زیاد را ارائه کرد.

تجهیزات و سخت افزارهای میزبان فا

حالا باید بررسی کنید که امسال چطور می توانید با یک تغییر نگرش اساسی کسب و کار خو را توسط خدماتی مثل شرکت میزبان فا آنلاین کنید، وابستگی ها را ازبین ببرید و محصولات و خدماتی متفاوت با قیمتی رقابتی و کیفیتی بسیار بالا در همین شرایط ارائه کنید. برای مشاهده سرویس های میزبانی وب میزبان فا همین حالا اقدام کنید.

وب سایت اصلی میزبان فا

امیدواریم این ویدیو کلیپ چنددقیقه ای که حاصل تفکرات ما در طول فعالیتمان بوده و باعث پیشرفت مجموعه شده به شما هم کمک کند و مثل همیشه منتظر شنیدن اخبار موفقیت و تحول کسب و کارتان روی هاست های میزبان فا هستیم. 😍

5/5 - (4 امتیاز)

محدثه اسماعیلی

سالهاست که با وردپرس کار می کند و پس از آن به کسب اطلاعات در ابعادی وسیع تر پرداخت و توانست در حوزه هایی چون دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز گام بردارد. او اکنون به تیم تحریریه میزبان فا کمک رسانی میکند.

‫۳ دیدگاه ها

  1. واقعا ویدیو کار رو راحت کرده لازم نیست دو ساعت مطالعه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *