آموزش های سی پنلآموزش های وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل

آیا تاکنون برای شما پیش آمده است که به داشتن چند سایت روی یک هاست فکر کنید؟ از آنجایی که وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا محبوب به یکی از انتخاب های اصلی کاربران تبدیل شده است شما باید روش نصب وردپرس روی ادان دامین را بلد باشید. ایجاد دو سایت بر روی یک هاست اقدامی است که می تواند برای صاحبان وب سایت ها بسیار ارزشمند باشد. چرا که آنها می توانند بعد از خرید هاست با فضایی مناسب به شکلی بهینه وب سایت های خود را مدیریت نمایند. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم شما را با نحوه نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل آشنا نماییم.

به واسطه قابلیت ادان دامین سی پنل این امکان را خواهید داشت که چند سایت با محتوای مجزا روی یک هاست راه اندازی کنید. برای این کار می بایست دامنه های مد نظر خود را به صورت addon domain تعریف کرده سپس روی هر کدام سیستم مدیریت محتوای مد نظر خود را پیاده سازی کنید.

آموزش راه اندازی چند سایت روی یک هاست

در این آموزش نصب وردپرس روی ادان دامین را بررسی می کنیم به این ترتیب چند سایت با محتوای مجزا از یکدیگر خواهید داشت. به منظور نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل باید مسیر زیر را به صورت گام به گام دنبال نمایید:

  1. در گام اول باید فایل نصبی وردپرس را از وب سایت https://fa.wordpress.org دانلود کرده و فایل فشرده آن را روی سیستم خود ذخیره نمایید.
  2. سپس به کمک آموزش ورود به هاست سی پنل با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد کنترل پنل هاست خود شوید.
  3. دامنه جدیدی که می خواهید وردپرس را روی آن نصب کنید باید توسط شما در سی پنل تعریف شده باشد. اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، باید در ابتدا اقدام به تعریف ادان دامین مورد نظر خود را از طریق سی پنل نمایید.
    نکته بسیار مهم: قبل از نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل بررسی نمایید که نیم سرورهای هاست روی دامنه مدنظرتان ست و نشر شده باشد در غیر اینصورت با مشکل مواجه خواهید شد.
    نحوه اضافه کردن دامنه جدید یا ادان دامین به هاست سی پنل  آموزش تغییر dns دامنه در میزبان فا
  4. بعد از تعریف ادان دامین مورد نظر، سپس زمان آن می رسد که از منو Files زیر منو Fle Manager را انتخاب نمایید.
    نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل
  5. در ادامه باید از طریق مسیر home پوشه ای که با عنوان ادان دامین مورد نظر به صورت خودکار ایجاد شده است را انتخاب نمایید.
    نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل
  6. سپس روی گزینه «upload» در نوار ابزار بالای صفحه کلیک کنید.
    آموزش نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل
  7. در صفحه ی آپلود از طریق دکمه ی «Select File» فایل Zip حاوی بسته ی نصبی وردپرس که از مرجع رسمی وردپرس دانلود کرده اید را انتخاب نمایید و منتظر بمانید تا آپلود شود.
    آموزش نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل
  8. پس از آپلود فایل، آن را انتخاب نموده و روی Extract از نوار ابزار بالای صفحه کلیک کنید تا محتوای آن در مسیر public_html استخراج شوند.
    نحوه نصب وردپرس در ادان دامین سی پنلنکته: در نظر داشته باشید که به مسیر استخراج فایل وردپرس دقت کافی را داشته باشید. این مسیر همانند تصویر زیر در فیلد مشخص شده قابل مشاهده خواهد بود. بعد از اطمینان از اینکه مسیر مشخص شده دقیقا همان مسیر پوشه ادان دامین مورد نظر است، روی دکمه «Extract File» کلیک کنید.
    استخراج وردرپرس روی ادان دامین سی پنل
    در نظر داشته باشید که بعد از استخراج فایل وردپرس باید تمامی فایل های موجود در این پوشه را کپی و در مسیر اصلی ادان دامین مورد نظر که در اینجا test.ir است، قرار دهید. در غیر این صورت امکان نصب وردپرس برایتان وجود نخواهد داشت.
  9. به همین منظور باید همانند تصویر زیر فایل های قرار گرفته در پوشه وردپرس را کپی نمایید.
    نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل
  10. بعد از انتخاب گزینه Copy تصویر زیر به صورت Popup نمایش داده می شود. مسیر نمایش داده شده به صورت پیش فرض همان مسیر پوشه وردپرس است که باید با حذف wordpress قرار گرفته در انتها به مسیر اصلی پوشه ادان دامین تبدیل شود.نحوه نصب wordpress روی ادان دامین

آموزش ساخت دیتابیس در سی پنل

پس از استخراج فایل ها می بایست یک پایگاه داده جهت وردپرس ایجاد کنید تا بتوانید اقدام به نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل نمایید.

آموزش ویدیوئی ساخت دیتابیس در سی پنل

  1. به منظور ساخت دیتابیس در سی پنل باید به صفحه اصلی سی پنل برگشته و از طریق منو Databases زیر منو Database Wizard را انتخاب کنید.
    install-wordpress-in-cpanel-addon-domain-7
  2. در قسمت New Database نام پایگاه داده ی خود را وارد کنید و بر روی Next Step کلیک کنید.
    نحوه نصب وردپرس در سی پنل
  3. در قسمت Username نام کاربر دیتابیس خود را وارد کنید.
  4. سپس در قسمت «Password» نیز گذرواژه ی مناسبی وارد کنید. برای تعیین یک رمز عبور قوی می توانید از ابزار Password Generator استفاده کنید.
  5. در ادامه بر روی دکمه ی «Create User» کلیک کنید.
    آموزش اجرای وردپرس روی ادان دامین سی پنل
  6. در مرحله ی آخر تیک مربوط به تمامی Privileges یا همان دسترسی های کاربر دیتابیس را فعال نموده و بر روی Next Step کلیک کنید. (می توانید بر روی گزینه All Privileges کلیک کنید تا تمامی موارد انتخاب گردند.)
    آموزش نصب وردپرس در ادان دامین cPanel
  7. پس از آماده شدن دیتابیس ، هم اکنون می توانیم وردپرس را نصب کنیم. ما در این آموزش از آخرین نسخه وردپرس فارسی استفاده می کنیم.

راه اندازی وردپرس روی ادان دامین سی پنل

نام دامنه سایت را در مرورگر تایپ کرده و سایت را باز کنید. هم اکنون صفحه نصب وردپرس برای شما ظاهر می شود. در مرحله اول می بایست اطلاعات مربوط به دیتابیس که ایجاد کرده ایم را وارد کنیم تا اتصال وردپرس به پایگاه داده ما برقرار گردد.

  1. در گام اول باید زبان مورد نظر خود برای تنظیمات وردپرس را انتخاب نمایید.
    زبان وردپرس در ادان دامین سی پنل
  2. نام پایگاه داده ، نام کاربری و پسورد را با اطلاعات مربوط به دیتابیس ایجاد شده تکمیل کنید و بقیه قسمت ها را بدون تغییر بگذارید. سپس بر روی دکمه «بفرست» کلیک کنید.
    آموزش نحو نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل
  3. بعد از وارد کردن تمامی اطلاعات خواسته شده باید روی «اجرای نصب» کلیک کنید.
    چگونگی نصب وردپرس روی ادان دامین دایرکت ادمین
  4. در این مرحله شما باید اطلاعاتی که می خواهید وردپرس با توجه به آن روی ادان دامین موردنظرتان نصب شود را وارد نمایید. اطلاعات مربوطه عبارتند از:
    • در قسمت عنوان سایت، عنوان موردنظرتان را وارد نمایید.
    • در قسمت نام کاربری، نام مورد نظر جهت ورود به مدیریت وردپرس را وارد نمایید که ترجیحا از اسامی رایج مثل admin خودداری نمایید.
    • در قسمت رمز، یک گذرواژه مستحکم حاوی حروف بزرگ، کوچک،اعداد و کاراکتر های خاص وارد کنید
    • در قسمت ایمیل شما، آدرس ایمیل کاربر ادمین سایت را وارد کنید که اطلاع رسانی های مربوطه را دریافت خواهد نمود.
    • اگر تیک مربوط به نمایش به موتور های جستجو را فعال کنید، می توانید از مشاهده سایتتان توسط موتور های جستجو جلوگیری کنید.
    در آخر بر روی دکمه ی راه اندازی وردپرس کلیک کنید تا وردپرس شما نصب و فعال گردد.
    نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل
  5. جهت ورود به پیشخوان وردپرس آدرس com/wp-admin را تایپ کنید و سپس در قسمت نام کاربری و رمز عبور، اطلاعاتی که در مرحله ی نصب وارد نموده اید را وارد کنید.
    چگونه وردپرس را روی ادان دامین نصب کنیم
  6. با ورود به پیشخوان مدیریت وردپرس با صفحه ای مشابه ذیل مواجه خواهید شد که ابزار ها و امکانات وردپرس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
    همه چیز درباره نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل

محبوبیت جهانی سیستم مدیریت محتوای وردپرس

ویژگی های سایت ساز وردپرس:

  • پلتفرم های انعطاف پذیر
  • دسترسی سریع و آسان به نصب نرم افزار
  • به روز رسانی اتوماتیک
  • برنامه اپن سورس
  • ابزار کامل جهت راه اندازی سایت مطبوعاتی
  • پوسته و تم های متنوع

سیستم مدیریت محتوا یا CMS یک سیستم نرم افزاری با ابزارهایی جهت مدیریت وب سایت ها می باشد که کاربران بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توانند با استفاده از آنها وب سایت هایی با ظاهری زیبا را طراحی و توسعه دهند. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا می توانید سایت پویا یا داینامیک ایجاد نمایید و با ابزار ها و قابلیت هایی که سیستم های مدیریت محتوا در اختیار شما قرار می دهند همگی امکان مدیریت مطالب تصاویر، پیوند ها و… را برای شما فراهم می کنند. اگر سایت شما ایستا باشد هر بار برای ایجاد تغییرات نیاز به برنامه نویسی و تغییر در کدها خواهید داشت. در صورت عدم دانش کافی میبایست هر بار به شرکت های طراحی سایت مراجعه نمایید اما با استفاده از سیستم مدیریت محتوا می توانید به راحتی تغییرات را ایجاد نمایید.

راه اندازی دو سایت روی یک هاستطبق گزارش جامعه ی آماری که در سایت wappalyzer.com  منتشر شده است 63% از مردم جهان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند. مرجع رسمی وردپرس فارسی به نشانی www.wp-persian.com و مرجع اصلی آن به نشانی www.wordpress.org می باشد که جهت دریافت بسته نصبی وردپرس فارسی/انگلیسی به این آدرس ها می توانید مراجعه کنید. سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین سایت ساز های دنیا می باشد. این سایت ساز تحت php که بر پایه اینترنت طراحی و بهینه سازی شده، توانسته است اخیرا نگاه های بسیاری را به سمت خود جذب کند. به گزارش یکی از منابع خبرگزاری این اسکریپت محبوب توانسته است بیش از 60 درصد از وب سایت های دنیا را که تا به حال طراحی شده اند به خود اختصاص دهد.

یکی از مواردی که باعث شده سایت ساز وردپرس از سایر سایت ساز ها متمایز باشد و نگاه های بیشتری را به سمت خود جذب کند، حجم کم و بهینه بودن آن برای بیشتر موتور های جستجو می باشد. پیش تر به سایت ساز وردپرس یک وبلاگ ساز بسیار حرفه ای نیز می گفتند چرا که این نرم افزار محبوب طیف امکانات وسیعی را جهت وبلاگ نویسی و ارائه متون ناب خبری، آموزشی در اختیار کاربران خود قرار می داد. اما با گسترش تکنولوژی های این سیستم مدیریت محتوا در حال حاظر این اسکریپت توانایی تولید انواع سایت های خبری ، شرکتی ، نمایشی و … را دارد.

نصب وردپرس روی ادان دامین سی پنل یکی از اقداماتی است که بسیاری از صاحبان وب سایت های اینترنتی به دنبال آن هستند. اکنون شما می توانید با استفاده از این آموزش به راحتی برای افزودن پوسته یا قالب و یا طراحی سایت وردپرسی خود اقدام نمایید. در صورتی که تمایل داشتید با مراحل نصب وردپرس بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم فیلم آموزشی نصب وردپرس بر روی هاست را تماشا کنید. با مشاهده این فیلم حتما می توانید وردپرس را روی هاست خود نصب نمایید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و پیشرفته است، این سیستم مدیریت محتوا جهت ارائه بهترین بازخورد به مدیران سایت ها و سازگاری با تمام قالب ها و افزونه های پیشرفته و موجود در سطح اینترنت، به یک هاست کاملا بهینه و مناسب برای وردپرس نیازمند است، بنابراین از شما دعوت به عمل می آوریم از سرویس های خارق العاده هاست مخصوص وردپرس میزبان فا دیدن بفرمایید و ویدیو بازخورد مشتریان این سرویس را در صفحه زیر تماشا کنید.

4.5/5 - (33 امتیاز)

درناز خیبرگیر

چند سالی است که کار ترجمه را دنبال کرده و اکنون در زمینه تولید محتوا فعالیت می کند. او در حال حاضر به تیم تحریریه میزبان فا پیوسته است.

‫۲۶ دیدگاه ها

  1. سلام من تا اول مرحله 13 رفتم اما موفق به دیدن ستاب وردپرس نشدم.
    لطفا کمکم کنید نمیدونم الان چیکار کنم
    به خیلی از سایتها سر زدم اما چیزی دستگیرم نشد.

    1. سلام و خسته نباشید
      نام دامنه شما چیست ؟ آی آر هستش ؟ مطمئن هستید که دامنه شما فعال است ؟

      1. سلام منم مشکلم همینه . دامنه م هم فعاله وقتی سایت رو باز میکنم یه صفحه میاد این توش نوشته

        Hello world!

        Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!
        Posted byadminDecember 24, 2018Posted inUncategorized
        1 Comment on Hello world!

        1. سلام روزبخیر ماریا عزیز؛
          مرحله 12 بهتون میگه ادرس دامنه رو وارد کنید تا به بخش 13 یعنی اتصال به دیتابیس برسید. اگر به هر دلیلی نتونید این مرحله رو ببینید موارد زیر باید چک بشن:
          اینکه دامنه فعال هست یا خیر
          نیم سرور هاست روی دامنه ست شده؟
          ایا هاست مشکل فنی نداره؟

          اگر تمام موارد بالا صحیح بون، داخل هاست فایل wp-config.php رو بازکنید و نام دیتابیس، یوزرنیم و پسورد مورد نظر رو وارد و تغییرات رو ذخیره کنید. به صفحه پیشخوان وردپرس برید و ببیند ایا اسکریپت به درستی نصب شده یا نه. برای لاگین ارس زیر رو داخل مرورگرتون وارد کنید:
          yoursite.com/wp-admin

  2. خیلی ممنون
    عالی بود !
    تنها سایت شما بود که توانست به کاملی من را کمک کند !

  3. بسیار سیار عالی بود واقعا
    افزونه هارو ندیدم هنوز فیلم های اموزشی شو
    واقعا تشکرمیکنم

    چون بدون هزینه این اموزش ها رو قرار دادین کوچک ترین تشکرم میتونه این باشه خریدهام رو از این سایت بکنم ممنون

  4. سلام اگه کسی یوزر پس دیتابیسمو داشته باشه اما یوزر پس هاستمو نداشته باشه چیکار میتونم بکنه؟

  5. سلام
    نصب وردپرس در ادن دامین بعداز ساخت دیتابیس وقتی نشانی رو سرچ میکنم صفحه اروره 404 میده چندین بار این مراحل رو تکرار کردم نمیدونم تو ساخت دیتا بیس مشکل دارم یا در فایل بندی وردپرس اما تمام مراحل شبیه نصب وردپرس در هاست میباشد از نظر من اموزش بالا کمی بعضی جاهاش ضعیف است لطفا راهنمای کنید با سپاس

    1. با سلام دوست عزیز
      در میزبان فا برای اینکه از نتیجه بخش بودن مسیر آموزش داده شده اطمینان حاصل کنیم، تمامی مراحل را به صورت آزمایشی یک به یک دنبال می کنیم. سعی بر این است که بتوانیم مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و راه حل مناسب آن را ارائه دهیم. موضوعی که باعث نمایش این ارور شده است در مقاله در قالب نکته به آن اشاره شده است. شما باید بعد از extract کردن فایل وردپرس، تمامی فایل های ایجاد شده را کپی و در مسیر اصلی ادان دامین خود قرار دهید. برای اینکار باید تمام فایل های موجود در پوشه wordpress را انتخاب و کپی کرده و به پوشه ادان دامین خود انتقال دهید. پس از آن آدرس وب سایت خود را به همراه ادان دامین وارد نمایید. به منظور سهولت در انجام این کار، مراحل توضیح داده شده نیز به صورتی تصویری به مقاله اضافه شد.
      ممنون از همراهی شما
      موفق و پیروز باشید

      1. سلام
        تشکر از پاسخ دادن شما
        من همانطور که شما اشاره کردین فایلها رو از پوشه وردپرس انتقال میدادم به پوشه ادن دامین و زمانی هم که نام دامنه ادن شده را سرچ کنم اتومات نام دامنه اصلی / قسمتی از نام دامنه ادن ایجاد میشود اما اروره 404 میشه
        اما پیشنهاد میکنم برای اینکه نتیجه مطلوبتر از اموزشها و ازمایشهاتون خروجی داشته باشه با توجه به اینکه احساس میکنم مدیریت میزبان فا برای بهتر بودن و کاملتر شدن تلاش میکنه در تست اموزشها و ازمایشهاتون از افراد نسبتا هوش متوسط و کم تخصص در این زمینه استفاده کنید تا دریابید درک و اجرای انچه که شماها به عنوان حرفه ای های این علم به ان ایمان دارید برای مشتریان و کاربرهای عادی و معمولی شما هم همان مفهوم را دارد چون درصد بالای مشتریان هاست شما ها افرادی نا وارد و عاشق و رویا پرداز هستند و اموزشهای شما ها و دیگر سایتها میتواند نقش موفقیت و شکست درصد پایین تا بالا موثر و خیلی خیلی باز هم تاثیر گذار باشه من در زمینه های متخصص هستم افرادی زیر دستم از من اموزش دیدن و انچه را که الان برای شما نوشتم نه از روی زبان درازی نیست بلکه تجربه و درک چند دهه هست و این را هم میدانم همه نباید و نمتوانند موفق بشوند ولی بهتر است به هم درست کمک کنیم
        البته من چند روز حدودا سه ماه پیش روی نصب وردپرس کار کردم به سایتهای زیادی سر زدم نشد موفق نبودم تا اینکه توسط گروه شما طی یک مکاتبه نشانی ایجاد دیتا بیس جدا از انچه که در اموزش نصب وردپرس برروی هاست سی پنل بود به من دادند و ظرف کمتر از 15 دقیقه تونستم موفق بشم
        از اون موقع برام این سوال پیش اومده ایا این یه مورد اموزش از اون اموزش جدا شده و به عنوان فوت کوزه گری برای ………….یا موارد دیگری هم هست
        پس پیشنهاد میکنم همانطور که برای بهتر بودن و کاملتر شدن در زمینه هاست فعالیت دارید بدانید و دیدم اشخاصی کم درامد از همه چیزشان میزنند و در این زمینه هزینه میکنند و موفق نمیشوند و شکست برای انها به حساب میاد چون اموزش اکثر سایتهای در این زمینه ناقص و مثل تور شکارچی میمونه…………
        با توجه به اینکه سایت شما نسبتا کامل و پر محتوا هست و هزینه شده در کیفیت اموزشهاتون کمی تغییرات ایجاد کنید نه بخاطر اینکه از سایت رقیب بهتر باشید بلکه برای مشتریان و کاربران نا اشنا و ضعیف مفید کمک و راهنما باشید قطعا بیشتر از تبلیغاتی که در رسانه ها انجام نمیدید باعث رشد کارتان خواهد بود شک نکنید

        1. با سلام دوست عزیز
          ممنون از نظرات سازنده شما. به طور قطع تمام تلاش تیم میزبان فا ارائه آموزش های کامل و قدم به قدم برای حل تمامی مشکلات احتمالی همراهان این مجموعه است. در واقع کسب رضایت شما همراهان عزیز هدفی است که همه ما در میزبان فا به دنبال آن هستیم و برای آن تلاش می کنیم. به طور کلی ارور 404 ممکن است به یکی از دلایل زیر اتفاق بیافتد:
          1. نیم سرورهای هاست روی دامنه مورد نظر ست و نشر نشده است. با کمک لینک https://mizbanfa.net/blog/domain/manage-dns-record-tutorial/ می توانید نحوه ست و نشر dns های هاست میزبان روی دامنه را مشاهده و مطابق آن پیش بروید.
          2. دیتابیس جداگانه ای برای وردپرس مورد نظر ساخته نشده است. از طریق لینک https://mizbanfa.net/blog/hosting/cpanel/create-database-in-cpanel/ می توانید آموزش ساخت دیتابیس در سی پنل را به صورت ویدیویی مشاهده نمایید.
          3. مسیر نصب با آدرسی که در مرورگر خود وارد می کنید، یکی نمی باشد که در کامنت قبل به روش حل این موضوع اشاره شده است.
          4. آدرس ادان دامین به درستی وارد نمی شود. آدرس باید به صورت yourdomain.com/example وارد شود. example در واقع نام ادان دامین شما می باشد.
          مراحل نصب را با توجه به موارد گفته شده دنبال کنید. اگر به موارد اشاره شده دقت لازم را داشته باشید احتمال اینکه دوباره این خطا را مشاهده نمایید بسیار کم خواهد بود.
          با تشکر از همراهی شما

    1. سلام و احترام؛
      اگر قصد نصب وردپرس روی دامنه اصلی رو دارید مراحلش با نصب وردپرس روی ادان فرق داره (در واقع مسیر نصب متفاوت میشه برای همین ارور 404 دریافت میکنید چون وردپرس رو روی ادان نصب کردید اما آدرس روت رو در مرورگر وارد میکنید.)
      آموزش نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل

  6. سلام و سپاس از پاسخگوی شما و تشکر از تغییرات و بهتر شدن اموزش ادان دامین و نصب وردپرس ادان دامین لازم به ذکر است من دها بار ورد پرس را در دامنه اصلی نصب و مشکلی ندارم . اما در مورد ادان دامین هنوز با ارور 404 روبرو هستم در واقع احساس میکنم که دیتابیس ایجاد شده برای ادان دامین با وردپرس مربوط به فایل ادان دامین پیوند نمیخورد و حجم فایل درmysql پایگاه داده صفر نشون داده میشود و همین موضوع باعث ارور مربوطه میشود لطفا راهنمایی بفرمایید
    باتشکر

    1. با سلام دوست عزیز
      ممنون از ابراز محبت شما. در خصوص سوال عنوان شده، اگر اتصال وردپرس به دیتابیس ایجاد شده دارای مشکل باشد، شما با ارور error establishing a database connection مواجه خواهید شد. توصیه من به شما این است که در ضمیمه دیدگاه خود یک عکس از دایرکتوری public_html خود و یک تصویر نیز از دیتابیس ایجاد شده ارسال نمایید تا بتوانم به شکل بهتری برای حل مشکل موجود شما را راهنمایی کنم.
      موفق و پیروز باشید

      1. سلام
        تشکر از پاسخگوی شما و تشکر مجدد برای پیگیری و راهنمای شما
        تصویر از اطلاعات گفته شده ارسال میگردد

    1. سلام وقت بخیر؛
      می تونید تصویر مورد نظرتون رو در سایت های آپلود فایل قرار بدید و لینکش رو برامون ارسال کنید.

  7. سلام
    احتمالا درphpmyadmin تنظیماتی نباید انجام شود چون جدول ادان دامین خالی است
    ضمنا محلی برای ارسال ضمیمه در دیدگاه وجود ندارد
    با تشکر

    1. سلام وقت بخیر؛
      بعد از نصب صحیح وردپرس اطلاعاتی درون این جداول قرار می گیرن.
      بسته ای که دانلود کردید از منابع معتبر بوده؟ بررسی کنید فایلتون هم سالم باشه.
      تصویر دقیقی از مشکلتون ارسال کنید تا بهتر راهنمایی بشید.

  8. سلام
    ببخشید تو مرحله تنظیمات راه اندازی وردپرس تو قسمت میزبان پایگاه داده
    حتما باید localhost قرار بدیم ؟
    من وردپرس رو دارم روی هاست خودم بالا میارم نه روی لوکال هاست
    میخواستم بدونم اسمش رو باید همیشه لوکال هاست بنویسیم یا نه این فقط برای مواقعی هستش که داریم وردپرس رو روی لوکال هاست بالا میاریم؟

  9. سلام ببخشید یک سوال اگر ادان دامنه خود فایل دایرکتوری داخل پوشه public_htmlبزاریم بهتره یا خارج از اون در کل موقع ساخت ادان دامنه یک پوشه خارج از پوشه پاپلیک درست میشه بنام دامنه در کل بهتره پوشه داده های ادان دامنه در کدوم دایرکتوری باشه

    1. سلام و احترام دوست عزیز؛
      هنگام تعریف ادان دامین در هاست به صورت پیش فرض پوشه ای در مسیری مشخص ایجاد می گردد و اصلا نیاز به ساخت پوشه به صورت دستی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *